ChristianMatch
 


Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2655 2656 2657 2658 2659 2660 2661 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 13:02
 
FRANKT627 schreef:
Duiveltje smiley je hebt groot gelijk Visser, ik sta aan jouw kant hoor. Het is me wat tegenwoordig met die vrouwenmensen...wij, arme donders, hoeven maar iets op het forum te zetten en we krijgen een hele lading bullsjips over ons heen... Huilende smiley, smiley in tranen Als we nu eens in staking gaan??? Slapende smiley

Kunnen jullie er niet meer tegen? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LUDOVIS284





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 13:24
 
misschien gaat een van mijn dochters mee ( hangt af van werk), mag dat ook?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 13:27
 
Welkom "thuis" Sweetlady
Alles goed met je?

Groetjes
Herman en Marian
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 13:30
 
[quote=MARTIN695]

Dank je wel Martin Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 13:42
 
natuurlijk kan dat, ludovis,
jozien; wil jij de lijst even aanpassen, misschien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 13:55
 
HANNAH810 schreef:
haha laat haar maar niet weten dat je haar "mevrouw van zeventig" noemt, ma heeft nl nog wel wat eergevoel, hoor visser!
ze zou zich nog oud kunnen voelen!! Clown smiley


maar ehhh............hangen die lampen nou onderhand al een keer?? Coole smiley met zonnebril



.


Daaaaaar heb je ze weeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!

Bestaat er tegenwoordig ook nog zoietes als anti-stress pilletjes???
Die heb ik zachtjesaan wel nodig!
Oke Frank...........WE GAAN STAKEN! Ik schrijf noooooit meer wat op het forum.



Hannah....ben je gisteren niet vergeten te vragen of de lampen al ophangen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:05
 
MAJARO438 schreef:
nou cross, ik denk maar zo: wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet" majaro en nee ik was het niet van die mop Boze smiley


Ik wil dus niet, dat mensen mij niet kunnen antwoorden, met een mail, als ik hun een mail stuur ...

Er zijn natuurlijk ook mensen die mail niet beantwoorden, maar das een ander topic-onderwerp ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:17
 
HANNAH810 schreef:
natuurlijk kan dat, ludovis,
jozien; wil jij de lijst even aanpassen, misschien?

Geen probleem, is inmiddels gebeurd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:18
 
ANNETTE050 schreef:
Weer code oranje....Knmi weeralarm voor zuiden van Nederland....ook de Veluwe.... Zieke smiley ......wat een zomer....k wou nét de hei op....


Hier in het westen droog, licht bewolkt en af en toe wind Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:21
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik wil dus niet, dat mensen mij niet kunnen antwoorden, met een mail, als ik hun een mail stuur ...

Er zijn natuurlijk ook mensen die mail niet beantwoorden, maar das een ander topic-onderwerp ...

Ik zet mijn cm-antwoordapparaat maar uit. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:31
 
VISSER278 schreef:
Daaaaaar heb je ze weeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!

Bestaat er tegenwoordig ook nog zoietes als anti-stress pilletjes???
Die heb ik zachtjesaan wel nodig!
Oke Frank...........WE GAAN STAKEN! Ik schrijf noooooit meer wat op het forum.



Hannah....ben je gisteren niet vergeten te vragen of de lampen al ophangen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


gister had ik geen tijd, toen zat ik voor de verandering weer eens in de schoolbanken
stress-pilletjes heb ik niet voor je;
wel werk-pilletjes................ Duiveltje smiley

maar eh..............HANGEN JE LAMPEN AL OP, VISSERTJE?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:32
 
HANNAH810 schreef:
gister had ik geen tijd, toen zat ik voor de verandering weer eens in de schoolbanken
stress-pilletjes heb ik niet voor je;
wel werk-pilletjes................ Duiveltje smiley

maar eh..............HANGEN JE LAMPEN AL OP, VISSERTJE?

Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:39
 
JOSINA022 schreef:
Kunnen jullie er niet meer tegen? Clown smiley

Je zou het ons niet nageven maar wij zijn erg gevoelig... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:43
 
FRANKT627 schreef:
Je zou het ons niet nageven maar wij zijn erg gevoelig... Verlegen lachende smiley

Heb het in de gaten, krijg toch wel een beetje meelij Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:48
 
HANNAH810 schreef:
gister had ik geen tijd, toen zat ik voor de verandering weer eens in de schoolbanken
stress-pilletjes heb ik niet voor je;
wel werk-pilletjes................ Duiveltje smiley

maar eh..............HANGEN JE LAMPEN AL OP, VISSERTJE?




Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:02
 
JOSINA022 schreef:
Heb het in de gaten, krijg toch wel een beetje meelij Engeltje smiley

Wel, je medelijden is ook één van de mooiste momenten van deze dag. Er zijn er dus meer maar ik Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:04
 
ik heb effe mijn opmerking verwijderd... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 22 augustus 2011, 06:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:06
 
ANNETTE050 schreef:
Weer code oranje....Knmi weeralarm voor zuiden van Nederland....ook de Veluwe.... Zieke smiley ......wat een zomer....k wou nét de hei op....

Om meer dan 1 redenen is het niet goed om nu de hei op te gaan Knipoog smiley .
Hier is het enorm zwoel geworden. Ik heb net gedouched en het is alsof ik me vergeten af te drogen ben...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:07
 
LUDOVIS284 schreef:
misschien gaat een van mijn dochters mee ( hangt af van werk), mag dat ook?

We hebben liever van niet maar als het niet anders kan is ze welkom Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:09
 
Inderdaad: Welcome back, Sweet, from weggeweest... Lachende smiley

Natuurlijk is Snap ook weer welcome back...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:16
 
FRANKT627 schreef:
Om meer dan 1 redenen is het niet goed om nu de hei op te gaan Knipoog smiley .
Hier is het enorm zwoel geworden. Ik heb net gedouched en het is alsof ik me vergeten af te drogen ben...

weet je zeker dat je je niet vergeten bent om af te drogen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:19
 
JOSINA022 schreef:
weet je zeker dat je je niet vergeten bent om af te drogen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gefrustreerde smiley als je me niet plaagt laat je me weer twijfelen...neen, ik weet het niet zeker meer...

Hoog tijd voor een staking dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:30
 
Jaja, weer een slecht moment en aan de andere kant ook wel weer goed...de pleister van de drain in mijn nier liet los...geen verpleegkundige in de wijk aanwezig Gefrustreerde smiley , nu geholpen door de ambulancedienst Verlegen lachende smiley .

Het goede moment is dan ook dat mij een ritje ziekenhuis bespaard is gebleven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:36
 
FRANKT627 schreef:
Wel, je medelijden is ook één van de mooiste momenten van deze dag. Er zijn er dus meer maar ik Smiley met dichtgeplakte mond


Oeps...dankzij mij iig 1 mooiste moment van de dag Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:38
 
FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley als je me niet plaagt laat je me weer twijfelen...neen, ik weet het niet zeker meer...

Hoog tijd voor een staking dus.

Aan loze dreigementen hebben we niets Gefrustreerde smiley , dus nu wil ik die staking wel eens zien gebeuren Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:40
 
Slechtste moment is dat mijn (oudste) broer belde en vertelde dat mijn zus in Griekenland in het ziekenhuis ligt.
Ze is met fietsen over de kop gegaan en is blijkbaar heel verkeerd terechtgekomen... ik hoop dat ze snel zodanig goed is dat ze over kan komen naar (een ziekenhuis in) Nederland...

(Ze is bij het afdalen van een helling over de kop geslagen met nogal veel schade, behalve flinke sneden in haar gezicht met ruim 20 hechtingen ook een gebroken sleutelbeen, een scheur in de 2e nekwervel en een gebroken 10e rugwervel... pfff).


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 21 augustus 2011, 16:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:02
 
FRANKT627 schreef:
We hebben liever van niet maar als het niet anders kan is ze welkom Knipoog smiley


frank!! doe's aardig!! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:36
 
HANNAH810 schreef:
frank!! doe's aardig!! Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley moet ik dan zeggen dat ze niet welkom is???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:52
 
HANNAH810 schreef:
frank!! doe's aardig!! Clown smiley

Frank aardig Smiley die vol vragen zit
Was dat? kan je dat eten Clown smiley dan wordt tie het namelijk wel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:52
 
SUSANNAH475 schreef:
Slechtste moment is dat mijn (oudste) broer belde en vertelde dat mijn zus in Griekenland in het ziekenhuis ligt.
Ze is met fietsen over de kop gegaan en is blijkbaar heel verkeerd terechtgekomen... ik hoop dat ze snel zodanig goed is dat ze over kan komen naar (een ziekenhuis in) Nederland...

(Ze is bij het afdalen van een helling over de kop geslagen met nogal veel schade, behalve flinke sneden in haar gezicht met ruim 20 hechtingen ook een gebroken sleutelbeen, een scheur in de 2e nekwervel en een gebroken 10e rugwervel... pfff).

Dit is wel heel erg, Sus, voor je zwager-zus. Dan gaat een mens eens heerlijk genieten van een vakantie en dan heb je zoiets aan de hand. Hopelijk komt alles goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2655 2656 2657 2658 2659 2660 2661 ... 6194 Volgende
Pagina 2658 van 6194