| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 13:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | je hebt groot gelijk Visser, ik sta aan jouw kant hoor. Het is me wat tegenwoordig met die vrouwenmensen...wij, arme donders, hoeven maar iets op het forum te zetten en we krijgen een hele lading bullsjips over ons heen... Als we nu eens in staking gaan???  |
Kunnen jullie er niet meer tegen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
Berichten: 30
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 13:24
|
|
|
|
|
misschien gaat een van mijn dochters mee ( hangt af van werk), mag dat ook?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 13:27
|
|
|
|
Welkom "thuis" Sweetlady Alles goed met je?
Groetjes Herman en Marian
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 13:30
|
|
|
|
[quote=MARTIN695]
Dank je wel Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 13:42
|
|
|
|
natuurlijk kan dat, ludovis, jozien; wil jij de lijst even aanpassen, misschien?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 13:55
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | haha laat haar maar niet weten dat je haar "mevrouw van zeventig" noemt, ma heeft nl nog wel wat eergevoel, hoor visser! ze zou zich nog oud kunnen voelen!! 
maar ehhh............hangen die lampen nou onderhand al een keer??
. |
Daaaaaar heb je ze weeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!
Bestaat er tegenwoordig ook nog zoietes als anti-stress pilletjes??? Die heb ik zachtjesaan wel nodig! Oke Frank...........WE GAAN STAKEN! Ik schrijf noooooit meer wat op het forum.
Hannah....ben je gisteren niet vergeten te vragen of de lampen al ophangen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:05
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | nou cross, ik denk maar zo: wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet" majaro en nee ik was het niet van die mop  |
Ik wil dus niet, dat mensen mij niet kunnen antwoorden, met een mail, als ik hun een mail stuur ...
Er zijn natuurlijk ook mensen die mail niet beantwoorden, maar das een ander topic-onderwerp ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:17
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | natuurlijk kan dat, ludovis, jozien; wil jij de lijst even aanpassen, misschien? |
Geen probleem, is inmiddels gebeurd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:18
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Weer code oranje....Knmi weeralarm voor zuiden van Nederland....ook de Veluwe.... ......wat een zomer....k wou nét de hei op.... |
Hier in het westen droog, licht bewolkt en af en toe wind
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:21
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik wil dus niet, dat mensen mij niet kunnen antwoorden, met een mail, als ik hun een mail stuur ...
Er zijn natuurlijk ook mensen die mail niet beantwoorden, maar das een ander topic-onderwerp ... |
Ik zet mijn cm-antwoordapparaat maar uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Daaaaaar heb je ze weeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!
Bestaat er tegenwoordig ook nog zoietes als anti-stress pilletjes??? Die heb ik zachtjesaan wel nodig! Oke Frank...........WE GAAN STAKEN! Ik schrijf noooooit meer wat op het forum.
Hannah....ben je gisteren niet vergeten te vragen of de lampen al ophangen?  |
gister had ik geen tijd, toen zat ik voor de verandering weer eens in de schoolbanken stress-pilletjes heb ik niet voor je; wel werk-pilletjes................
maar eh..............HANGEN JE LAMPEN AL OP, VISSERTJE?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:32
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | gister had ik geen tijd, toen zat ik voor de verandering weer eens in de schoolbanken stress-pilletjes heb ik niet voor je; wel werk-pilletjes................
maar eh..............HANGEN JE LAMPEN AL OP, VISSERTJE? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:39
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Kunnen jullie er niet meer tegen?  |
Je zou het ons niet nageven maar wij zijn erg gevoelig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:43
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Je zou het ons niet nageven maar wij zijn erg gevoelig...  |
Heb het in de gaten, krijg toch wel een beetje meelij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:48
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | gister had ik geen tijd, toen zat ik voor de verandering weer eens in de schoolbanken stress-pilletjes heb ik niet voor je; wel werk-pilletjes................
maar eh..............HANGEN JE LAMPEN AL OP, VISSERTJE? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:02
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heb het in de gaten, krijg toch wel een beetje meelij  |
Wel, je medelijden is ook één van de mooiste momenten van deze dag. Er zijn er dus meer maar ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:04
|
|
|
|
ik heb effe mijn opmerking verwijderd...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 22 augustus 2011, 06:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:06
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Weer code oranje....Knmi weeralarm voor zuiden van Nederland....ook de Veluwe.... ......wat een zomer....k wou nét de hei op.... |
Om meer dan 1 redenen is het niet goed om nu de hei op te gaan . Hier is het enorm zwoel geworden. Ik heb net gedouched en het is alsof ik me vergeten af te drogen ben...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:07
|
|
|
|
| LUDOVIS284 schreef: | | misschien gaat een van mijn dochters mee ( hangt af van werk), mag dat ook? |
We hebben liever van niet maar als het niet anders kan is ze welkom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:09
|
|
|
|
Inderdaad: Welcome back, Sweet, from weggeweest...
Natuurlijk is Snap ook weer welcome back...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Om meer dan 1 redenen is het niet goed om nu de hei op te gaan . Hier is het enorm zwoel geworden. Ik heb net gedouched en het is alsof ik me vergeten af te drogen ben... |
weet je zeker dat je je niet vergeten bent om af te drogen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:19
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | weet je zeker dat je je niet vergeten bent om af te drogen  |
als je me niet plaagt laat je me weer twijfelen...neen, ik weet het niet zeker meer...
Hoog tijd voor een staking dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:30
|
|
|
|
Jaja, weer een slecht moment en aan de andere kant ook wel weer goed...de pleister van de drain in mijn nier liet los...geen verpleegkundige in de wijk aanwezig , nu geholpen door de ambulancedienst .
Het goede moment is dan ook dat mij een ritje ziekenhuis bespaard is gebleven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wel, je medelijden is ook één van de mooiste momenten van deze dag. Er zijn er dus meer maar ik  |
Oeps...dankzij mij iig 1 mooiste moment van de dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | als je me niet plaagt laat je me weer twijfelen...neen, ik weet het niet zeker meer...
Hoog tijd voor een staking dus. |
Aan loze dreigementen hebben we niets , dus nu wil ik die staking wel eens zien gebeuren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:40
|
|
|
|
Slechtste moment is dat mijn (oudste) broer belde en vertelde dat mijn zus in Griekenland in het ziekenhuis ligt. Ze is met fietsen over de kop gegaan en is blijkbaar heel verkeerd terechtgekomen... ik hoop dat ze snel zodanig goed is dat ze over kan komen naar (een ziekenhuis in) Nederland...
(Ze is bij het afdalen van een helling over de kop geslagen met nogal veel schade, behalve flinke sneden in haar gezicht met ruim 20 hechtingen ook een gebroken sleutelbeen, een scheur in de 2e nekwervel en een gebroken 10e rugwervel... pfff).
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 21 augustus 2011, 16:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | We hebben liever van niet maar als het niet anders kan is ze welkom  |
frank!! doe's aardig!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:36
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | frank!! doe's aardig!!  |
moet ik dan zeggen dat ze niet welkom is???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:52
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | frank!! doe's aardig!!  |
Frank aardig Was dat? kan je dat eten dan wordt tie het namelijk wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 16:52
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Slechtste moment is dat mijn (oudste) broer belde en vertelde dat mijn zus in Griekenland in het ziekenhuis ligt. Ze is met fietsen over de kop gegaan en is blijkbaar heel verkeerd terechtgekomen... ik hoop dat ze snel zodanig goed is dat ze over kan komen naar (een ziekenhuis in) Nederland...
(Ze is bij het afdalen van een helling over de kop geslagen met nogal veel schade, behalve flinke sneden in haar gezicht met ruim 20 hechtingen ook een gebroken sleutelbeen, een scheur in de 2e nekwervel en een gebroken 10e rugwervel... pfff). |
Dit is wel heel erg, Sus, voor je zwager-zus. Dan gaat een mens eens heerlijk genieten van een vakantie en dan heb je zoiets aan de hand. Hopelijk komt alles goed.
|
|
| Naar boven |
|
|