| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:22
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Dat wordt dan wandelen  |
Dan zit ik op de bolderkar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:24
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | zo weinig maar, da's peanuts  |
Wil je voor mij dragen dan aub?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
Berichten: 111
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:26
|
|
|
|
Vreemden zijn vrienden die je nog niet kent !! (heb ik niet van mezelf)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:34
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, ja idd met Visser in zijn kielzog  |
Nee hoor , visser is zijn compagnon. Alleen kan die dat nooit aan tegen zoveel vrouwelijk geweld.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:49
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee hoor , visser is zijn compagnon. Alleen kan die dat nooit aan tegen zoveel vrouwelijk geweld.  |
Dan wordt het FanclubFrank BV
Misschien willen nog wel meer mannen compagnon worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:55
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Wil je voor mij dragen dan aub? |
Nee dat vind ome Doc niet goed, krijg ik schelden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: zondag 21 augustus 2011, 23:56
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dan zit ik op de bolderkar  |
mag van mij, hoef je niet mee te trekken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
Berichten: 357
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 00:30
|
|
|
|
mijn advies is ... ga opzoek wáárom jou hond blaft ... daar is een réde voor ... blaffen van een hond is onrust, iets wat de hond op dát moment ervaart óm te blaffen ... ik zou je graag uitleggen hoe dit komt, en om dit op te lossen, maar ben maar 3 dagen hier op cm. mijn eerste advies is ... ga naar de biep ...om een goed boek hier over te lezen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 00:43
|
|
|
|
[quote=YELNIN491]Ligt eraan welke kant van de Hondsrug je woont
Moest je toch ergens weten
Zeker weet ik dat ... maar ik woon aan dezelfde kant van de hondsrug als mijn ouders ... dus wel weten ... de buien willen zeker niet over het donkere bos tussen Coevorden en 0591 waar mijn ouders wonen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCEL188
|
Berichten: 14
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 01:16
|
|
|
|
marcel188 ,45jaar ,regio075. Graag wil ik mij opgeven voor de picknick.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 01:42
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | BTW? 6% toch? Ik betaal geen 19%  |
Het is incl. de BTW Herman en voor jou in zekere zin niet verekenbaar.
Wel leuk van Cross over het pijl en boog effect.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
Berichten: 1672
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 01:47
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Leonard. Het komt niet alleen daar vandaan maar ook uit de wapen industrie want nederland staat geloof ik als zesde op de lijst van grootverdieners in deze industrie en daar zitten de pensioenfonsen ook in ze zouden er uit gaan maar of dat al gebeurd is weet ik niet. Sjalom. Martin |
Hallo Martin.
In zekere zin heb je gelijk, al ware het niet dat vaak de investeringen in deze sector niet zoveel effect hebben op de economie, dan in andere sectoren m.n. denk ik aan de werkgelegenheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 03:21
|
|
|
|
Gisteren, hebben wij hier in Hoeven 5 minuten regen gehad in de ochtend. Goed om de bloemekes van drinken te voorzien. Verder is hier geen druppel gevallen en een donderslag was er ook niet te horen. Het werd wel ontzettend zwoel in de namiddag.
ik ben weer veel te vroeg wakker en heb een barstende hoofpijn.
Ik heb geen hoofdpijn meer
Wat het weer betreft: er is geen zon maar ook geen regen.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 22 augustus 2011, 04:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 03:33
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Mocht ie willen Nee hoor, Erika, of jou erbij of helemaal niet  |
Nou dames jullie zijn van harte welkom om mij een mooiste moment van de dag te bezorgen. Als één van jullie een kettigzaag heeft om die stomme heg te kortwieken en als je het goed hebt gedaan mag je mijn rug masseren en voor eten zorgen. Zo lief ben ik dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 03:36
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | | Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord. |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 22 augustus 2011, 07:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 03:39
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ach arme jongen Geef mijn agenda terug dan sal ikkes weer lief doen  |
Ik denk dat ik maar beter jouw agenda blijf beheren. Mijn diensten zijn gratis...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 07:34
|
|
|
|
ik kan ook niet mee, ik zit met mijn werk..... wens jullie allen wel een geweldige dag toe met mooi weer.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 07:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nou dames jullie zijn van harte welkom om mij een mooiste moment van de dag te bezorgen. Als één van jullie een kettigzaag heeft om die stomme heg te kortwieken en als je het goed hebt gedaan mag je mijn rug masseren en voor eten zorgen. Zo lief ben ik dus  | en als we dat allemaal gedaan hebben, wat ga je dan voor ons doen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 07:38
|
|
|
|
|
we hebben hier gisteen schitterend weer gehad......strak blauwe lucht, met wat wind...regen en onweer niet gezien ( Alkmaar en omgeveving)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 07:52
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | toch geen hongerstaking he  |
Helaas ik ga nu in hongerstaking (nuchter)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 07:52
|
|
|
|
Wat schijnt de zon zo vroeg, zeker veel te vroeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 07:54
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | mijn advies is ... ga opzoek wáárom jou hond blaft ... daar is een réde voor ... blaffen van een hond is onrust, iets wat de hond op dát moment ervaart óm te blaffen ... ik zou je graag uitleggen hoe dit komt, en om dit op te lossen, maar ben maar 3 dagen hier op cm. mijn eerste advies is ... ga naar de biep ...om een goed boek hier over te lezen ... |
welkom terug Inka, mijn hond blaft van blijdschap voor jouw terugkomst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 07:58
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | en als we dat allemaal gedaan hebben, wat ga je dan voor ons doen? |
Lekker verwennen
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op maandag 22 augustus 2011, 07:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 08:55
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | Totdat de buren een kat met een rinkelbel kochten, toen blafte hij weer en het is nooit meer opgehouden. |
Haha....lache....ik heb een kat met rinkelbel en idd....zo gauw die buiten komt begint het hondje van de buren te blaffen
maar die houd gelukkig wel op met blaffen
Maar Mariska, een heel vervelend probleem voor je. Ik vind de tips die Annette je geeft heel goed. Belonen voor goed gedrag en slecht gedrag bestraffen en dit consequent doen werkt erg goed. Je bent er even heel druk mee, maar jou beloning is dat je je hond kunt houden. Lijkt me de hoofdprijs.....
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op maandag 22 augustus 2011, 09:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 08:57
|
|
|
|
hallo, ik ben nieuw hier. mijn profiel foto wacht nog op goedkeuring van je jury
OnTopic: een topic waarvan de titel mij aanspreekt. al bijna 2 jaar reis ik voornamelijk met het openbaar vervoer. een auto had ik. nu doe ik samen met iemand anders de auto. Als je een auto hebt dan is het wel makkelijker om een relatie te hebben. maar een noodzaak vind ik het niet. in de trein kun je heerlijk een boek lezen. het nadeel is dat je niet voor de deur afgezet wordt.
groetsels AJB
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:02
|
|
|
|
| AJB641 schreef: | hallo, ik ben nieuw hier. mijn profiel foto wacht nog op goedkeuring van je jury
OnTopic: een topic waarvan de titel mij aanspreekt. al bijna 2 jaar reis ik voornamelijk met het openbaar vervoer. een auto had ik. nu doe ik samen met iemand anders de auto. Als je een auto hebt dan is het wel makkelijker om een relatie te hebben. maar een noodzaak vind ik het niet. in de trein kun je heerlijk een boek lezen. het nadeel is dat je niet voor de deur afgezet wordt.
groetsels AJB |
Welkom AJB!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:08
|
|
|
|
Hier, in Utrecht, ook een heerlijk zonnetje , maar nog wel koud op mijn balkon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:11
|
|
|
|
Wie helpt mij om het doek weer op mijn prieel te krijgen ??
Heb ik gisteren visite die zegt dat er noodweer komt. Dus voordat mijn prieel weer de lucht in vliegt doek er maar weer af halen. Ik krijg nogwel een helpende hand om het eraf te halen, heel attent. Maar van noodweer...........geen sprake..........
ik ben ook veel te goed gelovig......kan ik weer die ladder op en de visite ...nergens meer te bekennen om een handje te helpen
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op maandag 22 augustus 2011, 09:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AJB641
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:13
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Welkom AJB! |
dankje ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 09:18
|
|
|
|
| AJB641 schreef: | hallo, ik ben nieuw hier. mijn profiel foto wacht nog op goedkeuring van je jury
OnTopic: een topic waarvan de titel mij aanspreekt. al bijna 2 jaar reis ik voornamelijk met het openbaar vervoer. een auto had ik. nu doe ik samen met iemand anders de auto. Als je een auto hebt dan is het wel makkelijker om een relatie te hebben. maar een noodzaak vind ik het niet. in de trein kun je heerlijk een boek lezen. het nadeel is dat je niet voor de deur afgezet wordt.
groetsels AJB |
En volgens de regels van CM mag je je eerste afspraakje niet bij iemand thuis hebben. Dus dat probleem is dan ook opgelost. Gewoon afspreken op het station
|
|
| Naar boven |
|
|