| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 22:58
|
|
|
|
Je kunt ze op het internet kopen bij de vpro voor 20 euro. Niet al te duur vind ik. Doe een zoektem shoah in de webshop en je kunt ze zo kopen. Zonder ondertiteling is het niet te doen.
http://www.vpro.nl
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 22 augustus 2011, 23:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
Berichten: 655
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 23:04
|
|
|
|
Nog twee dagen te gaan en dan is mijn abonnement afgelopen. Voorlopig ga ik niet verlengen. Niet omdat ik het hier niet gezellig of niet leuk vind. integendeel het geeft veel afleiding en het is leuk om met elkaar te praten in de chat. Hoewel ik jullie nooit in het echt heb ontmoet heb ik toch het idee dat ik sommigen van jullie heb leren kennen. Ik stop voorlopig om twee redenen: Vanwege de financieën en omdat ik merk dat CM zo bij mijn leven gaat horen dat ik me afvraag of het een gewoonte is geworden, of ik het echt ga missen, of het nog waardevol is voor mij enz enz enz.
Dus lieve mensen: Tot ziens(want natuurlijk kom ik nog wel weer terug) en vooral GOD's onmisbare Zegen voor jullie allemaal.
Hartelijke groet, Mary
Laatst aangepast door
|
MARY052
|
op maandag 22 augustus 2011, 23:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 23:10
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Nog twee dagen te gaan en dan is mijn abonnement afgelopen. Voorlopig ga ik niet verlengen. Niet omdat ik het hier niet gezellig of niet leuk vind. integendeel het geeft veel afleiding en het is leuk om met elkaar te praten in de chat. Hoewel ik jullie nooit in het echt heb ontmoet heb ik toch het idee dat ik sommigen van jullie heb leren kennen. Ik stop voorlopig om twee redenen: Vanwege de financieën en omdat ik merk dat CM zo bij mijn leven gaat horen dat ik me afvraag of het een gewoonte is geworden, of ik het echt ga missen, of het nog waardevol is voor mij enz enz enz.
Dus lieve mensen: Tot ziens(want natuurlijk kom ik nog wel weer terug) en vooral GOD's onmisbare Zegen voor jullie allemaal.
Jij ook het allerbeste toegewenst... Ik herken er wel wat in hoor van jouw woorden... Ik ben hier nog wel even maar zal ook niet verlengen...
Hartelijke groet, Mary |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 23:11
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Nog twee dagen te gaan en dan is mijn abonnement afgelopen. Voorlopig ga ik niet verlengen. Niet omdat ik het hier niet gezellig of niet leuk vind. integendeel het geeft veel afleiding en het is leuk om met elkaar te praten in de chat. Hoewel ik jullie nooit in het echt heb ontmoet heb ik toch het idee dat ik sommigen van jullie heb leren kennen. Ik stop voorlopig om twee redenen: Vanwege de financieën en omdat ik merk dat CM zo bij mijn leven gaat horen dat ik me afvraag of het een gewoonte is geworden, of ik het echt ga missen, of het nog waardevol is voor mij enz enz enz.
Dus lieve mensen: Tot ziens(want natuurlijk kom ik nog wel weer terug) en vooral GOD's onmisbare Zegen voor jullie allemaal.
Hartelijke groet, Mary |
Het ga je goed en ook voor jou Gods onmisbare zegen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 23:19
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Nog twee dagen te gaan en dan is mijn abonnement afgelopen. Voorlopig ga ik niet verlengen. Niet omdat ik het hier niet gezellig of niet leuk vind. integendeel het geeft veel afleiding en het is leuk om met elkaar te praten in de chat. Hoewel ik jullie nooit in het echt heb ontmoet heb ik toch het idee dat ik sommigen van jullie heb leren kennen. Ik stop voorlopig om twee redenen: Vanwege de financieën en omdat ik merk dat CM zo bij mijn leven gaat horen dat ik me afvraag of het een gewoonte is geworden, of ik het echt ga missen, of het nog waardevol is voor mij enz enz enz.
Dus lieve mensen: Tot ziens(want natuurlijk kom ik nog wel weer terug) en vooral GOD's onmisbare Zegen voor jullie allemaal.
Hartelijke groet, Mary |
Hoi Mary,
Ik kan me goed indenken wat je reden is -ook ik ben hier nog 8 dagen en ga om dezelfde reden niet verlengen, nl. dat ik me afvraag of het een gewoonte is geworden...-
Ik vond het fijn je hier (weliswaar virtueel) te leren kennen, wie weet ontmoeten we elkaar nog, hier op C.M. of wie weet een uitje... Ik wens jou veel succes in wat je ook gaat doen en Gods rijke zegen !! Dank je voor al je meeleven.
Liefs, Susanna
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 23:30
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Heel veel sterkte Susannah!!
Mary |
Sofie, Josina en Mary, tnx !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: maandag 22 augustus 2011, 23:59
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | | mn jongste zoon de deur uit.......hij heeft de leeftijd ervoor ( 25 ) en ik ben blij voor hem maar het voelt niet fijn... zal hem missen aan tafel... |
Ik herken dat zo...moeilijk he??? Ik ben ook een moederkloek...die laten niet makkelijk de kuikens los...zelfs niet als ze de leeftijd wel hebben!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 00:00
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Mijn zus wordt morgenochtend in het ziekenhuis van Griekenland geopereerd en dan wordt de 9e en 11e wervel door middel van een brug aan elkaar verbonden. Ik hoop (en bid) dat alles goed gaat...
En Frank, de vriend van mijn zus is (nog) niet met haar getrouwd. Dan zou het idd. een zwager heten.
... en om de verwarring nog groter te maken... ik heb wel een ex-zwager... |
Waar in Griekenland wordt ze geopereerd?
Ook daar zijn de artsen heel kundig en zijn er, zoals ze in Ned. ook willen gaan doen, ziekenhuizen met bepaalde specialismen.
Sterkte Susannah..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 00:01
|
|
|
|
Slechtste moment??? Was eigenlijk gisteren...
Kon een heerlijke pan eigengemaakte soep weggooien.. Die stond uit zichzelf te borrelen.....(mis dus)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 00:10
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Slechtste moment??? Was eigenlijk gisteren...
Kon een heerlijke pan eigengemaakte soep weggooien.. Die stond uit zichzelf te borrelen.....(mis dus) |
Oeps..dá's niet goed hè? Jammer....maar aan de andere kant? Ik kan me nog goed herinneren dat ik als kind bij een zeer slechtziende oude dame op bezoek ging met mijn moeder...ze bood ons zélfgemaakte soep aan. Mmmm....zou je denken...nou, niet dus. Bovenop dreven allemaal maden...en als wij er niet geweest waren, had ze het gewoon opgegeten. Trauma's heb ik er aan overgehouden!!!! (maar ik lust nog wél soep hoor...en alles wat overblijft, gaat direct de vriezer in! )
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op dinsdag 23 augustus 2011, 00:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 00:13
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Waar in Griekenland wordt ze geopereerd?
Ook daar zijn de artsen heel kundig en zijn er, zoals ze in Ned. ook willen gaan doen, ziekenhuizen met bepaalde specialismen.
Sterkte Susannah.. |
tnx !
Ze is overgevlogen naar een ziekenhuis in Athene... ze waren eigenlijk aanvankelijk in een ziekenhuis op het eiland Kos, maar daar konden ze gelukkig wegkomen !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 00:15
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Slechtste moment??? Was eigenlijk gisteren...
Kon een heerlijke pan eigengemaakte soep weggooien.. Die stond uit zichzelf te borrelen.....(mis dus) |
In plaats van water , champagne in de pan gedaan? Nou....'t lijkt me wel wat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 00:21
|
|
|
|
Zaterdag laat in de middag gemaakt..... Kon de koeling nog niet in...en dus zondag bedorven... Gebeurd me nooit en doe het altijd zo... Maar moet toch het benauwde weer zijn geweest... Maar....mocht niet klagen...er was TOCH eten... Dan besef je weer dat je nog eten...HEBT!!!! Een rijkdom om dan zo weer je voorraadkast in te kunnen duiken...die niet leeg is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 01:35
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Kijk maar eens hoe je van je kinderen kunt houden....Ik heb zelf in twee relaties gezeten waarin men zei: Ik hou van je als..... en eerlijk gezegd is het in beide relaties een heel vermoeiend gevecht geworden en zijn ze gestrand. Want hoe meer ik mn best deed, hoe hoger de eisen werden.... Als je van elkaar houdt, ga je vanzelfsprekend voor de ander. Zonder reserve, helemaal overgegeven aan de ander. Dat is liefde in mijn ogen, bij het andere zit een stuk eigenliefde en eigenbelang. |
ik ben het met je eens, chatuliem..............en werkelijke liefde is een gave van God!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 07:33
|
|
|
|
..ik plaats telkens alles dubbel.. begrijp niets van die nieuwe laptop...
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op dinsdag 23 augustus 2011, 07:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 07:33
|
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]Het is duidelijk dat het voor jou een probleem is. Als je de tattoos ziet, word je weer bepaald bij het oude leven. Ik denk dat je dan maar moet denken aan het weghalen van die troep. Een andere oplossing is geen oplossing, want je blijft het gevoel houden dat je minder heilig bent dan de anderen.[/quote
..Heb je dát gevoel, Lady? dat je minder "heilig" bent dan anderen? Of vind je het gewoon vreselijk omdat iedereen het op je armen en benen kan zien zitten? Het uiterlijk is nu eenmaal heel bepalend en het lijkt mij ook vreselijk als ik die dingen hebben zou, waar jij ze hebt op de onderarmen én de benen,
Je zegt dat het veel geld kost om ze weg te laten halen? Vroeger was het mogelijk om op psychische indicatie zoiets vergoed te krijgen.. Als ik jou was zou ik het eens uitgaan zoeken of er een mogeljikheid daarvoor nog bestaat.
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op dinsdag 23 augustus 2011, 07:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 07:39
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Hoi Mary,
Ik kan me goed indenken wat je reden is -ook ik ben hier nog 8 dagen en ga om dezelfde reden niet verlengen, nl. dat ik me afvraag of het een gewoonte is geworden...-
Ik vond het fijn je hier (weliswaar virtueel) te leren kennen, wie weet ontmoeten we elkaar nog, hier op C.M. of wie weet een uitje... Ik wens jou veel succes in wat je ook gaat doen en Gods rijke zegen !! Dank je voor al je meeleven.
Liefs, Susanna |
Ik zie je nog wel op de pn, maar voor nu alvast...het allerbeste, het ga je goed en Gods onmisbare zegen ook voor jou!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 07:41
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Zaterdag laat in de middag gemaakt..... Kon de koeling nog niet in...en dus zondag bedorven... Gebeurd me nooit en doe het altijd zo... Maar moet toch het benauwde weer zijn geweest... Maar....mocht niet klagen...er was TOCH eten... Dan besef je weer dat je nog eten...HEBT!!!! Een rijkdom om dan zo weer je voorraadkast in te kunnen duiken...die niet leeg is... |
Augustus zijn de hondsdagen hè, bederft alles veel sneller
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 07:41
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | In plaats van water , champagne in de pan gedaan? Nou....'t lijkt me wel wat  |
Het zal toch niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 07:55
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Kijk maar eens hoe je van je kinderen kunt houden....Ik heb zelf in twee relaties gezeten waarin men zei: Ik hou van je als..... en eerlijk gezegd is het in beide relaties een heel vermoeiend gevecht geworden en zijn ze gestrand. Want hoe meer ik mn best deed, hoe hoger de eisen werden.... Als je van elkaar houdt, ga je vanzelfsprekend voor de ander. Zonder reserve, helemaal overgegeven aan de ander. Dat is liefde in mijn ogen, bij het andere zit een stuk eigenliefde en eigenbelang. |
Heel mooi gezegd, Chatuliem, ik geloof daar ook in...  al verwacht ik dat de ander hetzelfde doet...is dat dan een voorwaarde
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op dinsdag 23 augustus 2011, 07:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 08:04
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Augustus zijn de hondsdagen hè, bederft alles veel sneller  |
Is dat zo Jose??? Wist ik echt niet!!! Vertel eens ...hoe je dat weet of waar je dat gelezen hebt... Vind ik interessant!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 08:07
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Heel mooi gezegd, Chatuliem, ik geloof daar ook in...  al verwacht ik dat de ander hetzelfde doet...is dat dan een voorwaarde |
Betekent dat dan dat je altijd maar alles moet accepteren zonder het mom van "ik hou van je", ongeacht wat iemand zegt en doet?
Ik geloof dat niet, ik geloof dat er grenzen zijn, dat ik mijn grenzen aan mag geven en dan van de ander mag verwachten dat er niet overheen gegaan wordt. En uiteraard v.v.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 08:10
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Is dat zo Jose??? Wist ik echt niet!!! Vertel eens ...hoe je dat weet of waar je dat gelezen hebt... Vind ik interessant!!! |
Ik heb dat van mijn vader, waar het verder vandaan weet ik niet. Maar het schijnt echt zo te zijn. Mijn ouders kopen nooit filet americain oid wanneer het niet snel op kan zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 08:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het zal toch niet  |
Goedemorgen Josina
Erg vervelend dat de drain er nog niet uit mag. Zal niet meevallen denk ik. Erg pijnlijk denk ik ook. Erg knap hoe jij hiermee omgaat.
gr Wim
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 08:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Betekent dat dan dat je altijd maar alles moet accepteren zonder het mom van "ik hou van je", ongeacht wat iemand zegt en doet?
Ik geloof dat niet, ik geloof dat er grenzen zijn, dat ik mijn grenzen aan mag geven en dan van de ander mag verwachten dat er niet overheen gegaan wordt. En uiteraard v.v. |
Ik geloof dat je uit liefde voor elkaar, dus beiden....uit liefde dan... accepteert ...omdat het liefde is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
Berichten: 216
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 08:13
|
|
|
|
Hey Yes , van harte gefeliciteerd met je verjaardag , wens je een hele fijne en zonnige dag toe .
liefs uut Grunn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 08:17
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Ik geloof dat je uit liefde voor elkaar, dus beiden....uit liefde dan... accepteert ...omdat het liefde is. |
Ik ga hier toch niet in mee. Ik kan nog zoveel van iemand houden, maar wanneer ik iemand kans op kans op kans geef en die persoon blijft over mijn grenzen heen gaan, dan houdt het toch echt een keer op. Ik sta niet toe dat iemand mij keer op keer kwetst, alleen omdat ik van hem hou en hij zegt ook van mij te houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 08:17
|
|
|
|
Even een oproepje aan Lady...
Kun je wat met al deze woorden..of wordt het niet makkelijker voor je???
Laat nog maar eens wat van je horen als je wil...of misschien is het juist moeilijk..
|
|
| Naar boven |
|
|