| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:35
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | | Sterkte meid, best heftig allemaal !! |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:37
|
|
|
|
Maar volgens mij gaat het ze zo goed dat ze eerst komen kijken of ze het wel kunnen verkopen zo niet dan nemen ze het niet mee dus dat is ook weer iets en dan kan je grof vuil bellen en die nemen het dan weer wel mee . Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:39
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik heb je een mooiste moment bezorgd vandaag en je hebt het er niet eens vermeld
Daarom...lampen...kampvuur
Enne...1000  |
Precies 4 minuten heeft ze dr eigen kunnen inhouden. Heel goed Josina.
En wat betreft dat andere topic: .... Op het ogenblik veeeel te gevaarlijk om daar wat te schrijven. Maar dat mooiste moment was vanochtend al dacht ik. Ik moet nu écht gaan kiezen welke het mooiste was.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:41
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ook de la.... ? |
Ssssssssssssst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:41
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Precies 4 minuten heeft ze dr eigen kunnen inhouden. Heel goed Josina.
En wat betreft dat andere topic: .... Op het ogenblik veeeel te gevaarlijk om daar wat te schrijven. Maar dat mooiste moment was vanochtend al dacht ik. Ik moet nu écht gaan kiezen welke het mooiste was. |
Goed hè
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 24 augustus 2011, 22:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:42
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Herman, we houden het wel netjes he?
Of zou het weer een schrijffoutje zijn?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:42
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Was hij zo lastig of heb je hem leifelijk de deur gewezen ??????????? Sjalom. Martin |
Nee helemaal niet. Maar hij heeft een karweitje voor me gedaan waar ik hem heel dankbaar voor was. Dus ja, als hij niet geweest was zat ik er nú nog mee, snappie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETER531
|
Berichten: 2
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:44
|
|
|
|
Jah beste man.... dat begrijp ik wel...
Maar ik heb een schitterende smartphone gekocht om tijdens pauze beetje te kunnen hyven, twitteren en op facebook kijken.
En daar mag een app van CM best tussen voor het gemak ;) Je kan idd via internet op je mobiel gewoon de site op, maar dat gaat niet zo gemakkelijk als met een app. En een ander die tegen mij praat via de chat weet niet dat ik online ben op een telefoon. Dus kom ik onbeschoft over omdat ik niet reageer.
Ik hoop dat dit genoeg redenen zijn om een app te ontwikkelen 
Groeten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:45
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Nee helemaal niet. Maar hij heeft een karweitje voor me gedaan waar ik hem heel dankbaar voor was. Dus ja, als hij niet geweest was zat ik er nú nog mee, snappie? |
Aha, dus hij heeft die (piep) opgehangen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:47
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Maar volgens mij gaat het ze zo goed dat ze eerst komen kijken of ze het wel kunnen verkopen zo niet dan nemen ze het niet mee dus dat is ook weer iets en dan kan je grof vuil bellen en die nemen het dan weer wel mee . Sjalom. Martin |
Dat klopt Martin, maar jij hebt het nu waarschijnlijk over meubelen? Mijn gang naar de Kringloopwinkel heeft voornamelijk met kleding te maken. Die wordt ook voldoende ingebracht, gratis....maar als je dan de prijzen ziet? Pure winst dus voor de Kringloop!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:48
|
|
|
|
Wat gaat het hier eigenlijk over? Weer of geen weer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:52
|
|
|
|
Allerlei speelgoedjes heb ik niet nodig hoor. Telefoon en pc is ruim voldoende. Geen gezeur meer met allerlei toestellen. Ik ben daar niet geschikt voor, te oud? ja ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Aha, dus hij heeft die (piep) opgehangen  |
Eindelijk licht in je huis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:54
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Wat gaat het hier eigenlijk over? Weer of geen weer?  |
Je hebt rond deze tijd toch niks meer buiten te zoeken, dus wat maakt het nou uit wat voor weer het is
Visser, die morgen heel de dag lekker gaat luieren in het zonnetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:56
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Je hebt rond deze tijd toch niks meer buiten te zoeken, dus wat maakt het nou uit wat voor weer het is
Visser, die morgen heel de dag lekker gaat luieren in het zonnetje  |
Heb je doorzonslaapkamer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Aha, dus hij heeft die (piep) opgehangen  |
Uhm..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:59
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Heb je doorzonslaapkamer? |
is dat het zelfde als een tuinstoel????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Uhm..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  |
Hèhè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:00
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Uhm..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  |
Het is wel fel, doe je gordijnen maar dicht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:01
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | is dat het zelfde als een tuinstoel????????  |
Dan lig je morgen de hele dag in je warme bed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:06
|
|
|
|
Een bokser komt bij de dokter: “Dokter, ik kan nooit in slaap komen.” Dokter: “Ik raad u aan om tot duizend te tellen. Dan slaapt u zo.” Een week later komt de bokser terug bij de dokter. Dokter: “En werkt het een beetje dat tellen?” Bokser: “Nee, bij negen sta ik steeds weer op…”
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:15
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hèhè  |
Word het niet eens tijd dat je gaat slapen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:17
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dan lig je morgen de hele dag in je warme bed 
|
Nee, dat zei ik toch...........in de tuin, in het zonnetje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:20
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Word het niet eens tijd dat je gaat slapen?  |
Stuur je mij nu naar bed 
Maar er gaat wel een lampje branden ja en ik geloof ook dat de man met de hamer langs komt
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 24 augustus 2011, 23:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:28
|
|
|
|
Even dieper in gaan over deze film. Het was een moedige film op een tijdstip dat iedereen nog romantische voorstellingen had over WOII. Alle NL hadden bv in het verzet gezeten en van echte zelfreflectie was nog geen sprake. De realiteit echter was dat wij als land uitgeblonken hebben met het uitleveren van de joden. Het was geen bedrijfsongeval, maar NL is bijna gezuiverd van Joden. Op het laatst waren er geen transporten meer vanuit Westerbork, omdat er haast geen joden overgebleven waren. Datgene wat er met ze gebeurde, is perfect weergegeven in de film. 107.000 joden zijn vanuit NL naar Polen gestuurd, slechts een paar duizend kwamen terug...Shoah heeft een heel gevoelige snaar geraakt en wij NL keken met plezier de andere kant op. Shoah laat zien wat een geweldige organisatie hier achter heeft moeten zitten, ze praatten met een machinist, die voortdurend Treblinka als eindpunt had en altijd met lege treinen terug moest. Ze laten dienstroosters zien, een pagina A4/folio, goed voor 10.000 mensen. Het maakt hiermee de Shoah tastbaar, en tegelijkertijd weerzinwekkend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:28
|
|
|
|
Vandaag toen ik drie keer op het nippertje ontsnapte aan fatale ongelukken. Sommige automobilisten zijn dodenrijders.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
Berichten: 655
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:29
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ben vanmiddag gebeld door de gynaecoloog met de mededeling dat ze twijfelen of de operatie wel door kan gaan gezien het abces in mijn buik in combinatie met mijn lichamelijke conditie Ze twijfelen of mijn lichaam het wel aan kan.
Nu maar afgesproken om vrijdagmiddag het nog een keer te laten controleren en dan de uiteindelijke beslissing te nemen.
Ik hoop van harte dat de beslissing positief zal uitvallen! |
Heel veel sterkte Josina, heftig voor je hoor.
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:32
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee, dat zei ik toch...........in de tuin, in het zonnetje.  |
Verwacht morgen toch mooi weer Ik ben benieuwd
|
|
| Naar boven |
|
|