ChristianMatch
 


Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2682 2683 2684 2685 2686 2687 2688 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:32
 
Nog een keer de Tanz der seligen Geister dan maar, in kamermuziek:

http://www.youtube.com/watch?v=WIRTd3__A1Q&feature=related


Thomas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:35
 
IMKE917 schreef:
Sterkte meid, best heftig allemaal !!

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:37
 
Maar volgens mij gaat het ze zo goed dat ze eerst komen kijken of ze het wel kunnen verkopen zo niet dan nemen ze het niet mee dus dat is ook weer iets en dan kan je grof vuil bellen en die nemen het dan weer wel mee .
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:39
 
JOSINA022 schreef:
Ik heb je een mooiste moment bezorgd vandaag en je hebt het er niet eens vermeld Boze smiley

Daarom...lampen...kampvuur Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Enne...1000 Clown smiley


Precies 4 minuten heeft ze dr eigen kunnen inhouden. Heel goed Josina. Gefrustreerde smiley


En wat betreft dat andere topic: .... Op het ogenblik veeeel te gevaarlijk om daar wat te schrijven.
Maar dat mooiste moment was vanochtend al dacht ik.
Ik moet nu écht gaan kiezen welke het mooiste was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:41
 
SUSANNAH475 schreef:
Ook de la.... ? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley


Ssssssssssssst Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:41
 
VISSER278 schreef:
Precies 4 minuten heeft ze dr eigen kunnen inhouden. Heel goed Josina. Gefrustreerde smiley


En wat betreft dat andere topic: .... Op het ogenblik veeeel te gevaarlijk om daar wat te schrijven.
Maar dat mooiste moment was vanochtend al dacht ik.
Ik moet nu écht gaan kiezen welke het mooiste was.

Goed hè Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op woensdag 24 augustus 2011, 22:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:42
 
VISSER278 schreef:
Herman, we houden het wel netjes he? Verraste, verbaasde smiley


Of zou het weer een schrijffoutje zijn? Lachende smiley

Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:42
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Visser
Was hij zo lastig of heb je hem leifelijk de deur gewezen ???????????
Sjalom.
Martin

Nee helemaal niet. Maar hij heeft een karweitje voor me gedaan waar ik hem heel dankbaar voor was. Dus ja, als hij niet geweest was zat ik er nú nog mee, snappie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER531





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:44
 
Jah beste man.... dat begrijp ik wel...

Maar ik heb een schitterende smartphone gekocht om tijdens pauze beetje te kunnen hyven, twitteren en op facebook kijken.

En daar mag een app van CM best tussen voor het gemak ;) Je kan idd via internet op je mobiel gewoon de site op, maar dat gaat niet zo gemakkelijk als met een app. En een ander die tegen mij praat via de chat weet niet dat ik online ben op een telefoon. Dus kom ik onbeschoft over omdat ik niet reageer.

Ik hoop dat dit genoeg redenen zijn om een app te ontwikkelen Knipoog smiley

Groeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:45
 
VISSER278 schreef:
Nee helemaal niet. Maar hij heeft een karweitje voor me gedaan waar ik hem heel dankbaar voor was. Dus ja, als hij niet geweest was zat ik er nú nog mee, snappie?

Aha, dus hij heeft die (piep) opgehangen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:47
 
MARTIN695 schreef:
Maar volgens mij gaat het ze zo goed dat ze eerst komen kijken of ze het wel kunnen verkopen zo niet dan nemen ze het niet mee dus dat is ook weer iets en dan kan je grof vuil bellen en die nemen het dan weer wel mee .
Sjalom.
Martin

Dat klopt Martin, maar jij hebt het nu waarschijnlijk over meubelen? Mijn gang naar de Kringloopwinkel heeft voornamelijk met kleding te maken. Die wordt ook voldoende ingebracht, gratis....maar als je dan de prijzen ziet? Pure winst dus voor de Kringloop!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:48
 
Wat gaat het hier eigenlijk over? Weer of geen weer? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:52
 
Allerlei speelgoedjes heb ik niet nodig hoor.
Telefoon en pc is ruim voldoende.
Geen gezeur meer met allerlei toestellen.
Ik ben daar niet geschikt voor, te oud? ja ook Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:54
 
JOSINA022 schreef:
Aha, dus hij heeft die (piep) opgehangen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Eindelijk licht in je huis Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:54
 
HERMAN388 schreef:
Wat gaat het hier eigenlijk over? Weer of geen weer? Knipoog smiley


Je hebt rond deze tijd toch niks meer buiten te zoeken, dus wat maakt het nou uit wat voor weer het is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Visser, die morgen heel de dag lekker gaat luieren in het zonnetje Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:56
 
VISSER278 schreef:
Je hebt rond deze tijd toch niks meer buiten te zoeken, dus wat maakt het nou uit wat voor weer het is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Visser, die morgen heel de dag lekker gaat luieren in het zonnetje Coole smiley met zonnebril


Heb je doorzonslaapkamer?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:57
 
JOSINA022 schreef:
Aha, dus hij heeft die (piep) opgehangen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Uhm..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:59
 
HERMAN388 schreef:
Heb je doorzonslaapkamer?



is dat het zelfde als een tuinstoel???????? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:59
 
VISSER278 schreef:
Uhm..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lachende smiley

Hèhè Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:00
 
VISSER278 schreef:
Uhm..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lachende smiley

Het is wel fel, doe je gordijnen maar dicht Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:01
 
VISSER278 schreef:
is dat het zelfde als een tuinstoel???????? Knipoog smiley


Dan lig je morgen de hele dag in je warme bed Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:06
 
Een bokser komt bij de dokter: “Dokter, ik kan nooit in slaap komen.”
Dokter: “Ik raad u aan om tot duizend te tellen. Dan slaapt u zo.”
Een week later komt de bokser terug bij de dokter.
Dokter: “En werkt het een beetje dat tellen?”
Bokser: “Nee, bij negen sta ik steeds weer op…”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:11
 
Shoah is gewoon leverbaar via bol.com

http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresultaten/Ntt/shoah/Ntk/dvd_all/Nty/1/suggestedFor/shoa/N/3133/Ne/3133/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=243339
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:15
 
JOSINA022 schreef:
Hèhè Slapende smiley


Word het niet eens tijd dat je gaat slapen? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:17
 
HERMAN388 schreef:
Dan lig je morgen de hele dag in je warme bed Coole smiley met zonnebril



Nee, dat zei ik toch...........in de tuin, in het zonnetje. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:20
 
VISSER278 schreef:
Word het niet eens tijd dat je gaat slapen? Smiley met dichtgeplakte mond


Stuur je mij nu naar bed Verraste, verbaasde smiley

Maar er gaat wel een lampje branden ja Engeltje smiley en ik geloof ook dat de man met de hamer langs komt Slapende smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op woensdag 24 augustus 2011, 23:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:28
 
Even dieper in gaan over deze film. Het was een moedige film op een tijdstip dat iedereen nog romantische voorstellingen had over WOII. Alle NL hadden bv in het verzet gezeten en van echte zelfreflectie was nog geen sprake.
De realiteit echter was dat wij als land uitgeblonken hebben met het uitleveren van de joden. Het was geen bedrijfsongeval, maar NL is bijna gezuiverd van Joden. Op het laatst waren er geen transporten meer vanuit Westerbork, omdat er haast geen joden overgebleven waren. Datgene wat er met ze gebeurde, is perfect weergegeven in de film. 107.000 joden zijn vanuit NL naar Polen gestuurd, slechts een paar duizend kwamen terug...Shoah heeft een heel gevoelige snaar geraakt en wij NL keken met plezier de andere kant op.
Shoah laat zien wat een geweldige organisatie hier achter heeft moeten zitten, ze praatten met een machinist, die voortdurend Treblinka als eindpunt had en altijd met lege treinen terug moest. Ze laten dienstroosters zien, een pagina A4/folio, goed voor 10.000 mensen. Het maakt hiermee de Shoah tastbaar, en tegelijkertijd weerzinwekkend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:28
 
Vandaag toen ik drie keer op het nippertje ontsnapte aan fatale ongelukken. Gefrustreerde smiley
Sommige automobilisten zijn dodenrijders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:29
 
JOSINA022 schreef:
Ben vanmiddag gebeld door de gynaecoloog met de mededeling dat ze twijfelen of de operatie wel door kan gaan gezien het abces in mijn buik in combinatie met mijn lichamelijke conditieZieke smiley
Ze twijfelen of mijn lichaam het wel aan kan.

Nu maar afgesproken om vrijdagmiddag het nog een keer te laten controleren en dan de uiteindelijke beslissing te nemen.

Ik hoop van harte dat de beslissing positief zal uitvallen!

Heel veel sterkte Josina, heftig voor je hoor.

Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 23:32
 
VISSER278 schreef:
Nee, dat zei ik toch...........in de tuin, in het zonnetje. Coole smiley met zonnebril

Verwacht morgen toch mooi weer Smiley die vol vragen zit Ik ben benieuwd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2682 2683 2684 2685 2686 2687 2688 ... 6194 Volgende
Pagina 2685 van 6194