ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2684 2685 2686 2687 2688 2689 2690 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:36

JOSINA022 schreef:
het is goed gegaan hoor, hij heeft misgeslagen, de lampen zijn nog heel Knipoog smiley Maar waar ik die bult op mijn hoofd nou toch vandaan heb Smiley die vol vragen zit Clown smiley

Moet je bij het slechtste moment zetten dat je uit je bed viel en een bult hebt... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:37

JOSINA022 schreef:
Een beetje koud nog buiten, maar het zonnetje schijnt al heerlijk Coole smiley met zonnebril Als het nou ook nog zo blijft vandaag? Lachende smiley

Inderdaad, dat is hier ook zo. Maar hier is misschien daar bij jou wel...kijk eens door je raam...joehoe, Josina.... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:39

we willen dus op zaterdag 24 september voor de negende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond negen uur.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
er zijn mensen die graag de bbq op de picknick plaats aan willen steken; dus je kunt eigen vlees, sausjes en niet te vergeten houtskool!! meenemen. ook voor de barbeque geld; ieder zorgt in principe voor zichzelf.
wil je niet barbequen, dan ben je uiteraard met een broodje kaas net zo welkom als met een barbeque-worstje!!

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
- uiteraard kun je je kinderen ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:47

FRANKT627 schreef:
Inderdaad, dat is hier ook zo. Maar hier is misschien daar bij jou wel...kijk eens door je raam...joehoe, Josina.... Lachende smiley

Vandaar dat je weet dat ik uit mijn bed gerold ben vannacht Verraste, verbaasde smiley

Waarom zwaai je niet terug dan? Boze smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 25 augustus 2011, 08:50
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:50

FRANKT627 schreef:
Moet je bij het slechtste moment zetten dat je uit je bed viel en een bult hebt... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Niet iedereen hoeft dat te weten hoor Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 08:56

JOSINA022 schreef:
Vandaar dat je weet dat ik uit mijn bed gerold ben vannacht Verraste, verbaasde smiley

Waarom zwaai je niet terug dan? Boze smiley

Ik krijg mijn armen niet omhoog om te zwaaien...ik ben verkleumd Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:00

MARIAN519 schreef:
Wat is het favoriete broodbeleg van reformatorische christenen?
Antwoord:
Calvijn pindakaas met hele noten !

Gefrustreerde smiley ...het kwartje is gevallen...ik heb er enkele dagen over moeten nadenken maar nu begrijp ik hem. Pindakaas met hele noten bestaat niet. Het is een snicker dat je bedoelt...
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:00

FRANKT627 schreef:
Ik krijg mijn armen niet omhoog om te zwaaien...ik ben verkleumd Huilende smiley, smiley in tranen

Het is 's nachts ook geen weer hè? Slapende smiley Eigen schuld dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:02

JOSINA022 schreef:
Niet iedereen hoeft dat te weten hoor Boze smiley

Boze smiley Het is al 9 uur en ik heb nog steeds geen mooi moment gehad. Gisteren was er ook alweer niets moois te beleven...

Ik zou moeten wassen maar ik ben er zeker van dat wanneer ik de was buiten hang het gaat regen. Of dat er een vogel komt overvliegen die naar de wc moet en dan...je weet wel doet op mijn was. Ik was dan maar niet vandaag.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:05

FRANKT627 schreef:
Boze smiley Het is al 9 uur en ik heb nog steeds geen mooi moment gehad. Gisteren was er ook alweer niets moois te beleven...

Ik zou moeten wassen maar ik ben er zeker van dat wanneer ik de was buiten hang het gaat regen. Of dat er een vogel komt overvliegen die naar de wc moet en dan...je weet wel doet op mijn was. Ik was dan maar niet vandaag.

Ooow wat negatief....
Kijk eens naar buiten, de zon schijnt. Eeehhh... Hier wel tenminste.
Maar ik wens je een heel zonnige dag zonder zorgen frank, misschien is dat een mooi moment Knipoog smiley

Mijn mooiste moment van gisteren was eigenlijk heel gewoon.
De kinderen vroeg naar bed, en samen met mn vriend naar de verjaardag van mn vader, die vervolgens weer heel positief en leuk reageerde op ons kado.
Genieten hoeft niet in de grote dingen te zitten.

Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 25 augustus 2011, 09:07
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:06

CHATULIEM619 schreef:
Dit topic is opgestart omdat iemand vond dat er heel veel onzinnige bijdragen staan op het forum. En daar is ze niet de enige in. Er zijn meerdere mensen die vinden dat de onzinnige, flauwe opmerkingen eens een keertje minder moeten worden. Als er dan reacties komen van: ik heb stoom af te blazen, dus ik zet maar onzin neer, dan mag ik daar net zo goed op reageren.
Ik vind dat grievend naar de persoon toe, die aangeeft dat echt een probleem te vinden. En als die reactie met gehoon wordt verwelkomd, vind ik dat gewoon niet kunnen. Dus we moeten maar accepteren dat mensen bewust onzin opschrijven?

Even alleen over de vetgedrukte zin.......Tuurlijk mag jij reageren, maar waarom moet het perse weer kwetsend zijn naar anderen toe. Ik vind jou toon naar anderen zeer onprettig en niet getuigend van enig empathisch vermogen.

Om verder op je reactie in te gaan, nadat de toppic starter haar vraag en probleem had geuit, zijn er een aantal hele mooie toppics geopend waar serieus op gereageerd wordt. Dus ze is wel degelijk heel serieus genomen en daardoor is de noodzaak van dit toppic een beetje naar de achtergrnd gekomen. Dat er dan naar aanleiding van de titel grappige en melige reacties komen......ach....kniesoor die zich daaraan stoort.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:08

pas maar op straks is er censuur op dit topic.

laten we maar heel serieus zijn op dit topic over het weer.

dus niet gaan zeggen dat het katten of honden gaat regenen.
ik zie ze al letterlijk vallen....

Op dit moment schijnt de zon.
Maar men verwacht beesten weer.

oeps censuur...
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:10

Ik ben helemaal niet tegen een geintje, maar is het ook niet zo dat sommige topics helemaal ondergesneeuwd worden door gein en onzin?
Misschien drukt Chat zich niet zo makkelijk uit hierin, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:11

MARISKA601 schreef:
pas maar op straks is er censuur op dit topic.

laten we maar heel serieus zijn op dit topic over het weer.

dus niet gaan zeggen dat het katten of honden gaat regenen.
ik zie ze al letterlijk vallen....

Op dit moment schijnt de zon.
Maar men verwacht beesten weer.

oeps censuur...

Niet zo sarcastisch Marrissie Knipoog smiley
de zon schijnt nu, dus laten we er nog snel even van genieten voordattie weg is Knipoog smiley Mijn wasmachine draait al weer, dat is nu de goede invloed van de zon Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:18

IMKE917 schreef:
Even alleen over de vetgedrukte zin.......Tuurlijk mag jij reageren, maar waarom moet het perse weer kwetsend zijn naar anderen toe. Ik vind jou toon naar anderen zeer onprettig en niet getuigend van enig empathisch vermogen.

Om verder op je reactie in te gaan, nadat de toppic starter haar vraag en probleem had geuit, zijn er een aantal hele mooie toppics geopend waar serieus op gereageerd wordt. Dus ze is wel degelijk heel serieus genomen en daardoor is de noodzaak van dit toppic een beetje naar de achtergrnd gekomen. Dat er dan naar aanleiding van de titel grappige en melige reacties komen......ach....kniesoor die zich daaraan stoort.

Ik wil ook ff reageren op die zin, aangezien ik degene ben die dat geschreven heeft...

Misschien, Chatuliem, dat je je eens kunt verdiepen in het hoe en waarom ik dat geschreven heb? Zodat je weet waar het vandaan komt?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:24

JOLAN931 schreef:
Hoe zien wij de bijbel? Als absolute waarheid, of als een geschiedenisboek wat je niet al te letterlijk moet nemen?

Zelf zie ik de bijbel als het woord van God, dat geinspireerd is door de Heilige Geest. Omdat God niet liegen kan is naar mijn idee alles wat er in de bijbel staat volkomen waar.
Het valt me op dat er mensen zijn die dit anders zien.
Maar hoe kan iemand christen zijn en het woord van (zijn/haar)God in twijfel trekken?

Hoe zien jullie de bijbel?

Voor mij is het Woord van God absoluut waar! Maar toch staan er ook wel dingen in waarvan ik mij afvraag in hoeverre het, in deze tijd, nog van toepassing is en wat God ermee wil zeggen.

Toch is de Bijbel voor mij dé leidraad mijn leven door.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:24

JOLAN931 schreef:
Ik ben helemaal niet tegen een geintje, maar is het ook niet zo dat sommige topics helemaal ondergesneeuwd worden door gein en onzin?
Misschien drukt Chat zich niet zo makkelijk uit hierin, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.

Dat heb ik ook niet ontkent, er zit een kern van waarheid in. Maar ik denk dan lees het niet, sla ze over of lees er over heen. Er zijn er een paar die ff behoefte hebben om hun zorgen van alle dag weg te schrijven of te geinen hier op het forum. Mogen ze??? Cm heet nog altijd o.a. een ontmoetings site. De ene mens ontmoet de ander graag in een ernstige context en de andere wil liever hier een beetje lucht omdat het leven al zwaar genoeg is. Ik vind het zo jammer dat daar aan voorbij gegeaan wordt en dat er zo'n gebiedende toon aan gegeven wordt. De ene keer is het dat er gegeind wordt de andere keer dat er schrijffouten zijn en daar kom ik tegen in het verweer. Het begint erop te lijken dat wanneer je niet aan bepaalde voorwaarden voldoet je dan niet mag schrijven op het forum.

Daarbij, niet iedereen kan goed discusseren of zijn of haar gedachten verwoorden in een serieus onderwerp.
En het geinen gebeurd in toppics waar verder geen serieuse discussies gaande zijn. Dus ....let it be
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:39

MARISKA601 schreef:
Chatuliem, iedereen is vrij om te schrijven op het forum.
Mits het aan bepaalde regels voldoet.
Dat jij je stoort aan de flauwigheidjes, onzin
is jouw probleem en niet de onze.

Het gaat er op lijken dat jij gaat bepalen, wat er gezegd mag worden.
En ook van hoe dingen gezegd moeten worden.

Als het je niet bevalt : LEES HET DAN NIET.
Daarom ben ik een groot voorstander van censuur op dit gebied. Want sommige mensen komen niet verder alleen maar onzin. Wat is erop tegen die onzin dan maar gewoon te verwijderen en alleen maar gerichte reacties te laten staan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:39

Als men vind dat er minachtend gedaan word op een topic,waarom
spreekt men de mensen niet pv aan of stuur ze een mail.

Speel het niet uit op het forum.

Niet iedereen beschikt de gave om serieuze diepgaande topics
te schrijven op het forum.

Als men geen gein meer mag uitoefenen op het forum, dan worden vele
mensen belet om nog maar 1 letter neer te zetten.

Dan zou het topic mop een slotje moeten krijgen.

Je kan op het forum niet iedereen het naar de zin maken.
Staat iets je niet aan, negeer het.
We zijn niet verplicht om alles op het forum te lezen.

We zijn vrij in om topics zelf te maken.
We zijn vrij in om te reageren.
We zijn vrij in in hoe wij reageren.

Niet iedereen beschikt de gave van een goede schrijver te zijn.
Niet iedereen kan zijn mening goed onderbouwen.

Als de topic openener klachten heeft op de reacties, mail
naar de gene die reacties hebben geplaatst.

Nu lijkt het net alsof degene die dit topic heeft geopend,
bij anderen die niets geschreven hebben loopt te klagen.

Zolang niemand mij op de vingers tikt, dat ik zijn of haar topic
om zeep helpt, blijf ik doorgaan.

En sinds dit topic is geopend , zijn er weer wat serieuzere items erbij gekomen.

Als er censuur word toegepast op het forum, word het lastig
om nog maar 1 letter te schrijven.

Sorry voor de taalfouten die ik regelmatig typ.
Sorry voor de gramaticale fouten.
Ik heb geen diploma havo/hbo/universiteit.

Ik heb diploma spinazie academie.
En ja daar leerde ik ook dingen over komkommers.

Zomermaanden staan nu eenmaal bekend op het gebied van nieuws
komkommertijd.

Mag het forum ook een komkommertijd meemaken?
En hoe komt het dat het forum een komkommertijd meemaakt?

Vakantie tijd is het.
Mensen houden zich daarmee bezig.
Of men zit midden in een verhuiszing.
Of men is bezig met het huis op te knappen.

Na zware arbeid is het onspannen.
Dus een beetje geinen op het forum moet kunnen vind ik.

Als men de humor er niet van inziet, is het niet mijn probleem.
Maar hun probleem.

Kritiek hebben op een ander is altijd makkelijker, dan kritisch naar je zelf te kijken.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:42

IMKE917 schreef:
Dat heb ik ook niet ontkent, er zit een kern van waarheid in. Maar ik denk dan lees het niet, sla ze over of lees er over heen. Er zijn er een paar die ff behoefte hebben om hun zorgen van alle dag weg te schrijven of te geinen hier op het forum. Mogen ze??? Cm heet nog altijd o.a. een ontmoetings site. De ene mens ontmoet de ander graag in een ernstige context en de andere wil liever hier een beetje lucht omdat het leven al zwaar genoeg is. Ik vind het zo jammer dat daar aan voorbij gegeaan wordt en dat er zo'n gebiedende toon aan gegeven wordt. De ene keer is het dat er gegeind wordt de andere keer dat er schrijffouten zijn en daar kom ik tegen in het verweer. Het begint erop te lijken dat wanneer je niet aan bepaalde voorwaarden voldoet je dan niet mag schrijven op het forum.

Daarbij, niet iedereen kan goed discusseren of zijn of haar gedachten verwoorden in een serieus onderwerp.
En het geinen gebeurd in toppics waar verder geen serieuse discussies gaande zijn. Dus ....let it be
Er valt niet overheen te lezen. Als je een serieus topic hebt wordt dat zo snel mogelijk overgenomen door flauwe bijdrages, die het hele topic doen ondersneeuwen. Ik vind dat die mensen eens persoonlijk door CM benaderd moeten worden. Zij verpesten goede topics met hun flauwe grappen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:43

CHATULIEM619 schreef:
Er valt niet overheen te lezen. Als je een serieus topic hebt wordt dat zo snel mogelijk overgenomen door flauwe bijdrages, die het hele topic doen ondersneeuwen. Ik vind dat die mensen eens persoonlijk door CM benaderd moeten worden. Zij verpesten goede topics met hun flauwe grappen.

Er zijn ook mensen die leuke topics om zeep helpen met kritiek.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:52

MARISKA601 schreef:
Er zijn ook mensen die leuke topics om zeep helpen met kritiek.

Idd, het kan ook andersom!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

JOLAN931 schreef:
Hoe zien wij de bijbel? Als absolute waarheid, of als een geschiedenisboek wat je niet al te letterlijk moet nemen?

Zelf zie ik de bijbel als het woord van God, dat geinspireerd is door de Heilige Geest. Omdat God niet liegen kan is naar mijn idee alles wat er in de bijbel staat volkomen waar.
Het valt me op dat er mensen zijn die dit anders zien.
Maar hoe kan iemand christen zijn en het woord van (zijn/haar)God in twijfel trekken?

Hoe zien jullie de bijbel?

Dit is een vraag, geen overbodige vraag hoor, die al eerder aan bod kwam in verschillende topics. Een vraag die vele meningen en tegenstellingen kent. Afhankelijk tot welke christelijke stroming je behoort.

Ik geloof niet dat de Bijbel echt letterlijk woorden van God zijn. Het is een verzameling ervaringen van mensen die hun godsbeleving hebben verwoord. Dat verwoorden ging in hun eigen stijl met hun eigen woorden en vanuit hun interpretaties. Sommige hadden dromen of visioenen en gingen die nadien vertellen én verklaren. Je zou een droom of visioen wel letterlijk kunnen beschrijven maar de verklaringen zijn hun meningen, hun gedachtes die ze hebben verwoord al dan niet schriftelijk vastgelegd.

De Bijbel is niet alleen een geschiedenisboek. Dat zou heel onterecht zijn dat te beweren. Het geeft een beeld weer van hoe het vroeger was. In die geschiedenis zit een moraal die ons, christenen, voedt, leert hoe het moet of niet moet. Die geschiedenis zegt ons ook hoe mensen God ervaarde of niet ervaarde. Het biedt ons een terugblik op bepaalde levens van belangrijke mensen waar Jezus de centrale figuur is.

De Bijbel letterlijk lezen kan haast niet. Je botst wel eens op een allegorie. De tekst lezen, die eigenlijke een allegorie is of bevat, en die tekst dan letterlijk geloven of overnemen, mist dan zijn eigenlijke doel.

De Bijbel lezen kan je natuurlijk op verschillende manieren. Welke manier de beste is hangt van persoon tot persoon af. Ieder is er vrij in, wat mij betreft. Met lezen bedoel ik dan ook: begrijpen en geloven. Je kan dan gewoon letterlijk alles overnemen of je kan een Bijbelstudie doen in de letterlijke betekenis van het woord ‘studie’. Ook dit hangt van weer af van de gelovige zijn of haar ingesteldheid.

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 25 augustus 2011, 16:40
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

MARISKA601 schreef:
Als men vind dat er minachtend gedaan word op een topic,waarom
spreekt men de mensen niet pv aan of stuur ze een mail.

Speel het niet uit op het forum.

Niet iedereen beschikt de gave om serieuze diepgaande topics
te schrijven op het forum.

Als men geen gein meer mag uitoefenen op het forum, dan worden vele
mensen belet om nog maar 1 letter neer te zetten.

Dan zou het topic mop een slotje moeten krijgen.

Je kan op het forum niet iedereen het naar de zin maken.
Staat iets je niet aan, negeer het.
We zijn niet verplicht om alles op het forum te lezen.

We zijn vrij in om topics zelf te maken.
We zijn vrij in om te reageren.
We zijn vrij in in hoe wij reageren.

Niet iedereen beschikt de gave van een goede schrijver te zijn.
Niet iedereen kan zijn mening goed onderbouwen.

Als de topic openener klachten heeft op de reacties, mail
naar de gene die reacties hebben geplaatst.

Nu lijkt het net alsof degene die dit topic heeft geopend,
bij anderen die niets geschreven hebben loopt te klagen.

Zolang niemand mij op de vingers tikt, dat ik zijn of haar topic
om zeep helpt, blijf ik doorgaan.

En sinds dit topic is geopend , zijn er weer wat serieuzere items erbij gekomen.

Als er censuur word toegepast op het forum, word het lastig
om nog maar 1 letter te schrijven.

Sorry voor de taalfouten die ik regelmatig typ.
Sorry voor de gramaticale fouten.
Ik heb geen diploma havo/hbo/universiteit.

Ik heb diploma spinazie academie.
En ja daar leerde ik ook dingen over komkommers.

Zomermaanden staan nu eenmaal bekend op het gebied van nieuws
komkommertijd.

Mag het forum ook een komkommertijd meemaken?
En hoe komt het dat het forum een komkommertijd meemaakt?

Vakantie tijd is het.
Mensen houden zich daarmee bezig.
Of men zit midden in een verhuiszing.
Of men is bezig met het huis op te knappen.

Na zware arbeid is het onspannen.
Dus een beetje geinen op het forum moet kunnen vind ik.

Als men de humor er niet van inziet, is het niet mijn probleem.
Maar hun probleem.

Kritiek hebben op een ander is altijd makkelijker, dan kritisch naar je zelf te kijken.
Ten eerste een persoonlijke noot: ik vind dat je heel goed schrijft. Voor mij het bewijs, dat spelling en grammatica op de spinazie-academie goed geleerd wordt. Ik betrap jou niet zo snel op spelfouten; anderen die hogere opleiding gehad hebben schrijven aanzienlijk slechter.
Nu inhoudelijk: een geintje op zijn tijd is niks mis mee. Maar hier loopt het de spuigaten uit. En dan vind ik dat CM maar eens censuur moet gaan toepassen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:55

Het feit is er alweer dat we weer gehakketak gaan krijgen zoals op zovele topics. Het wordt weer een welles nietes spelletje dat zodanig zinloos en demotiverend is. Aan beide kanten worden fouten gemaakt maar de vraag is dan hoe gaan we die fouten, ons gedrag, dan aanpakken.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:57

Laat ik hier ook nog iets over zeggen dan....Ja, Chat heeft gelijk: ik ben dit topic gestart omdat ik ontzettend veel moeite heb met het oppervlakkige gepraat op het forum. En idd, élk onderwerp, serieus of niet, wordt 'overgenomen' door oppervlakkigheid en dat stoort me!! Dat er ruimte moet zijn voor ontspannen praat, begrijp ik, maar moet het dan zo zijn dat echt élk onderwerp stuk gemaakt wordt door blabla-bijdragen? Ook is het zo dat elk serieus onderwerp binnen de kortste keren naar beneden zakt omdat de behoefte aan lol blijkbaar veel groter is zodat die onderwerpen steeds bovenaan het forumlijstje staan.
O ja, er zijn gelukkig een aantal serieuze onderwerpen bij gekomen en daar ben ik persoonlijk hartstikke blij mee.
Begrijp me goed: als het zo is...en zo blijft, dan is er blijkbaar een groter(ere) behoefte aan gezelligheid, dan aan goede onderwerpen. Wie ben ik om dat te veroordelen? Maar ik voel me er niet (meer) bij thuis. Dan moet ik idd. gewoon het forum niet meer lezen....maar dan blijft er voor mij niet veel meer te lezen over en zie ik niet in waarom ik hier zou blijven.
Ik heb ook de indruk dat het forum stelselmatig gebruikt wordt om te chatten met elkaar, doe dat in de Chatroom! Ikzelf kom daar nooit omdat ik daar geen behoefte aan heb en ik niet opgewassen ben tegen die vaak snelle manier van speels reageren op elkaar.
Ik heb het al eerder gezegd: 'k gun iedereen zijn/haar plekje....maar mag ik en anderen met mij, alsjeblieft óók een plekje hier? Of moeten WIJ alles maar 'aanhoren' onder het mom van: alles mag en alles moet kunnen? Niet fair!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:58

Als Maria het niet leuk vind dat dit topic van haar om zeep is geholpen door onzinnige dingen van mij, mag ze mij persoonlijk mailen.

Als jij ,Chat, vind dat CM censuur moet gaan toepassen op het forum, moet je niet bij de leden zelf zijn maar bij de redactie.

Je zou ook een topic kunnen open op het forum over jou zienswijze hoe het forum gebruikt dient te worden.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:00

JOSINA022 schreef:
Ik wil ook ff reageren op die zin, aangezien ik degene ben die dat geschreven heeft...

Misschien, Chatuliem, dat je je eens kunt verdiepen in het hoe en waarom ik dat geschreven heb? Zodat je weet waar het vandaan komt?
Josina, natuurlijk lees ik ook over jouw gezondheidsproblemen. Maar heb jij wel door dat het mensen ook kan gaan irriteren als je voortdurend flauwe opmerkingen maakt?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 25 augustus 2011, 13:36
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:00

IMKE917 schreef:

Ik ben het niet helemaal met je eens Imke......Als Chatuliems iets denigrerend zegt over de was wegvouwen wordt men blijkbaar boos maar om de flauwe grapjes over domme blondjes en sexy vrouwen komt er geen commentaar? Net zo denigrerend....
En wat je zegt over je zorgen kwijt kunnen op het forum? Is het forum daar voor? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar niet op zit te wachten om van iedereen het wel en wee te lezen, dat is leuk als het in normale proporties gebeurd en het leven is inderdaad voor de meeste mensen(niet alleen de forumschrijvers) al zwaar genoeg, als je dan voor je ontspanning even het forum in kijkt zie je alleen gesprekken tussen een aantal mensen die voor anderen absoluut niet boeiend zijn om te lezen.
Laat mensen die hun ei kwijt willen daar een apart onderwerp van maken en het ook daar houden dan ben je in de mogelijkheid om het over te slaan. Het lijkt wel om het forum een weblog aan het worden is voor gebeurtenissen van mensen de hele dag door. En dat kan volgens mij nooit de bedoeling van het forum zijn want -net wat je ook al schrijft- het forum is er voor iedereen.
Ik hou zelf ook wel van een grapje en een lolletje maar het is niet leuk als ieder serieus onderwerp weer afgedaan wordt met een flauwe opmerking......En in die zin ben ik het ook met Maria eens, iedereen heeft hier recht op een plekje, óók de mensen die van een pittige discussie houden en van de meer serieuzere onderwerpen.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 25 augustus 2011, 10:25
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:01

Ook hier in Hoeven is de zon aanwezig. Een beetje fris maar dat geeft niet. Het moet niet altijd warm zijn Knipoog smiley .

Ook mijn wasmachine werd aan het werk gezet.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2684 2685 2686 2687 2688 2689 2690 ... 6194 Volgende
Pagina 2687 van 6194