ChristianMatch

Forum

Hoe moet het forum worden gebruikt?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2686 2687 2688 2689 2690 2691 2692 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:37

CHATULIEM619 schreef:
Laten we maar eerst het niveau van de Libelle proberen te halen. Maar dat lijkt me voor de meesten al te hoog gegrepen. Ik begrijp niet waarom sommigen zo hun best doen de domme kant van zichzelf te laten zien.

Sorry...neem me niet kwalijk....de 2e posting in dit rijtje en gelijk alweer een denigrerende opmerking over iemands nivo !!!!
Wie ben jij om zo te praten tegen mensen van CM.. je mede broeders en zusters in de Heer.
Echt ik word boos........ Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:37

Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 19:27

Ik hoop dat Judith, CM, eens duidelijke regels opstelt (weet niet eens of ze er zijn, heb ze niet kunnen vinden in de algemene voorwaarden) voor wat betreft de communicatie regels in zowel de chatbox als op het forum ...

Op deze posting kreeg ik heel veel commentaar ...

------------

Nu lees ik echter dat een enkeling nog veel verder wil gaan ...
1) Censuur toepassen ...
2) Bijdrages verwijderen met flauwe opmerkingen ...
3) Waarschuwen voor een ban --> ....

4) ..... moderator aanstellen in de chatbox ....
5) ..... moderator aanstellen voor het forum ....
6) ..... bij aanmelding CM bewijs van goed gedrag kunnen overleggen ....
7) ..... naar eigen inzicht invullen .....

Nog niet zo lang geleden, 11 juli, kreeg het topic "Frusty" een slotje ... Het nieuwe topic "Vrijheid van meningsuiting op het forum", kreeg op 31 juli een slotje ...

Ben benieuwd welke nieuwe inzichten men naar voren brengt wat nog niet eerder gezegd is ... Twijfelende smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 25 augustus 2011, 11:39
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:40

MARISKA601 schreef:
Mogen mensen stoom afblazen?
Ik kan ook wel zeggen censuur op kritiek.
Ook dat wekt irritatie op.

En waarom spreek jij altijd in meervoud?
Waarom niet in de ik vorm?
De enige die vaak kritiek uit ben jij.
Anderen hoor ik niet.
Misschien hebben anderen geen behoefte aan om ergens op te reageren.
En dat heeft niks met durven te maken.
Of men vind het de moeite niet waard om te reageren

Ik zie zelf geen misbruik van het forum om stoom af te blazen.
Ik zie soms dat er mensen zijn die hun frustraties uitleven op het forum.
Moet daar ook censuur op komen?

Ik vind censuur op het forum te ver gaan.
Waar leg je de grens?

Verboden te geinen op het forum?
Verboden kritiek te uiten op het forum?
Verboden om smileys te gebruiken?
Verboden je dagelijkse bezigheden te vermelden?

Wat wel verboden is om elkaar erge ziektes toe te wensen.

Als je zonodig censuur wilt hebben, mail de redactie dan maar.
En pas dan ook censuur op jezelf toe en niet op anderen.
Als je de bijdragen van anderen leest, zie je dat ik niet de enige ben, die er moeite mee heeft hoe het hier gaat op het forum. Sommigen hebben er minder last van, anderen vinden het net zo kwalijk als ik. Bij de ene is de irritatie groter dan bij de ander.
Wat betreft censuur toepassen, laten we eens beginnen met de off topic bijdrages weg te halen, dan zijn we al een stuk verder. Dus als het topic oppervlakkig is, hou het oppervlakkig en als het topic serieus is, hou het dan serieus.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:43

MARISKA601 schreef:
Mogen mensen stoom afblazen?
Ik kan ook wel zeggen censuur op kritiek.
Ook dat wekt irritatie op.

En waarom spreek jij altijd in meervoud?
Waarom niet in de ik vorm?
De enige die vaak kritiek uit ben jij.
Anderen hoor ik niet.
Misschien hebben anderen geen behoefte aan om ergens op te reageren.
En dat heeft niks met durven te maken.
Of men vind het de moeite niet waard om te reageren

Ik zie zelf geen misbruik van het forum om stoom af te blazen.
Ik zie soms dat er mensen zijn die hun frustraties uitleven op het forum.
Moet daar ook censuur op komen?

Ik vind censuur op het forum te ver gaan.
Waar leg je de grens?

Verboden te geinen op het forum?
Verboden kritiek te uiten op het forum?
Verboden om smileys te gebruiken?
Verboden je dagelijkse bezigheden te vermelden?

Wat wel verboden is om elkaar erge ziektes toe te wensen.

Als je zonodig censuur wilt hebben, mail de redactie dan maar.
En pas dan ook censuur op jezelf toe en niet op anderen.

Mariska, ik denk dat Chat meestal de enige is die het aandurft om kritiek te uiten en dat hij wel degelijk voor een aantal mensen spreekt, waaronder mijn persoontje..
Niet iedereen durft zich uit te spreken, niet iedereen kan het aan om persoonlijk aangevallen te worden en ik denk dat er meer mensen nu zwijgen...uit angst, dan jij of ik vermoeden. (ik klap ook dicht als men de aanval op mij zou openen...dus zwijg ik normaliter liever, 't is laf, ik weet het, maar zo zit ik in elkaar...)
Ook denk ik dat er mensen zijn die het idd gewoon saai, oppervlakkig en niet interessant meer vinden...het forum boeit hen niet meer en wég zijn ze. Jammer toch?

We zijn het er allemaal over eens dat alles en iedereen een plek moet krijgen op het forum: serieus en ontspannend en mijns inziens maakt het geen bal uit of je goed bent in schrijven, of niet! Dát mag er nooit toe doen! Maar net zoals jij het recht hebt om te willen geinen, heb ik of Chat of iemand anders het recht om te zeggen dat we méér willen dan alleen dát.
Censuur is een zwaar woord en klinkt niet goed. Ik zou het liever over regels willen hebben en volgens mij zijn die heel normaal bij het in stand houden en handhaven van een forum!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:47

CHATULIEM619 schreef:
Als je de bijdragen van anderen leest, zie je dat ik niet de enige ben, die er moeite mee heeft hoe het hier gaat op het forum. Sommigen hebben er minder last van, anderen vinden het net zo kwalijk als ik. Bij de ene is de irritatie groter dan bij de ander.
Wat betreft censuur toepassen, laten we eens beginnen met de off topic bijdrages weg te halen, dan zijn we al een stuk verder. Dus als het topic oppervlakkig is, hou het oppervlakkig en als het topic serieus is, hou het dan serieus.

Leer je eigen aanpassen aan het niveau en de stijl van het topic en de sfeer is beter.

Ik kan het niet iedereen naar de zin maken op het forum.

Ik laat het aan de redactie over welke bijdrages er eventueel vlgs jou regels wegmoeten.

Het gaat eroplijken dat jij een voorzitter wilt zijn van de discussieclub FORUM.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:47

CHATULIEM619 schreef:
Ik begin sterk te verlangen naar censuur....

Chat, wat je doet met mijn bijdrages op het forum moet je allemaal zelf weten. Of jij gaat bepalen wie hier schrijft of wat men schrijft is niet aan jou,lijkt mij. Als de redactie het er niet mee eens is dan grijpen die wel in.
Zoals jij dus reacties geeft op bijdragen van anderen.....je weet zelf wel dat er genoeg zijn die zich er aan ergeren. Is ieder hun eigen probleem.De oplossing: Gewoon niet lezen, doe ik met de meeste van jouw bijdrages ook niet . Waarom? Omdat in 9 van de 10 gevallen ga je er denigrerend op in of je probeert iemand onderuit te halen ; hetzij op de bijdrage of op de persoon zelf.
Iemand de grond in boren? Jouw keus maar laat een ieder wel in zijn/ haar waarde.
Mijn laatste bijdrage waar jij dus over viel.........is verwijderd.

En om nu weer ontopic te blijven : Het is in Zeeland een zomerse dag.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:55

JOSINA022 schreef:
Voor mij is het forum een mix van beide, zowel serieus als grappig/onzin.

Ik geef toe dat ik ook nog wel eens oftopic ga met opmerkingen tussendoor en als ik daar iemand mee gekwetst heb, dan spijt mij dat. Dat is uiteraard nooit mijn bedoeling.

Maar ik reageer net zo goed op de serieuze onderwerpen, alleen heb ik daar meer tijd nodig om een reactie te formuleren.

En ja, het is idd momenteel een uitlaatklep voor mij, juist door de humor en de kwinkslagen over en weer. Maar ook die zijn nooit persoonlijk bedoeld.

Graag zou ik zien dat wanneer iemand denkt/vind dat ik teveel oftopic ga of wanneer iemand vind dat ik te ver ga, ik persoonlijk aangesproken wordt en niet via het forum.
Want naar mijn bescheiden mening is daar het forum niet voor.
Josina, mijn reactie is niet persoonlijk naar jou toe gericht. Er zijn veel meer mensen die zo bezig zijn, en de vraag is of we die kant op moeten gaan met het forum.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:01

CHATULIEM619 schreef:
Josina, mijn reactie is niet persoonlijk naar jou toe gericht. Er zijn veel meer mensen die zo bezig zijn, en de vraag is of we die kant op moeten gaan met het forum.

Ik weet het, maar fijn dat je het toch ff zegt!

Niettemin voel ik mij wel aangesproken, omdat ik weet dat ik een van die mensen ben.
En er is niets mis mee om aangesproken te worden, het houd mij scherp en alert en alleen zo kan ik er wat aan doen.
Echter word ik liever persoonlijk aangesproken, bv via de mail.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:02

MARIA576 schreef:
Mariska, ik denk dat Chat meestal de enige is die het aandurft om kritiek te uiten en dat hij wel degelijk voor een aantal mensen spreekt, waaronder mijn persoontje..
Niet iedereen durft zich uit te spreken, niet iedereen kan het aan om persoonlijk aangevallen te worden en ik denk dat er meer mensen nu zwijgen...uit angst, dan jij of ik vermoeden. (ik klap ook dicht als men de aanval op mij zou openen...dus zwijg ik normaliter liever, 't is laf, ik weet het, maar zo zit ik in elkaar...)
Ook denk ik dat er mensen zijn die het idd gewoon saai, oppervlakkig en niet interessant meer vinden...het forum boeit hen niet meer en wég zijn ze. Jammer toch?
Het is idd een veel gehoorde klacht dat mensen weggaan omdat het forum ze niet meer kan boeien. Mensen hebben gewoon niet door dat ze met hun flauwe opmerkingen de sfeer op het forum ook kunnen verzieken.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 25 augustus 2011, 12:15
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:04

..

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 14:54
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:06

CHATULIEM619 schreef:

Als je je stoort aan die mensen die geinen, mail ze persoonlijk,
en vecht het niet uit op het forum.

Het forum is voor iedereen ongeacht leeftijd, man/vrouw/ , religie,
opleidingsnivo, enzovoorts.

Als het je stoort, lees het dan niet en reageer dan ook niet.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:08

ANNETTE050 schreef:
Hier je letterlijke geciteerde uithaal naar Josina toe.
Het zou je sieren als je je excuses aanboodt en niet suggestief bezig gaat om de indruk te wekken dat meerdere mensen door haar bijdrages geirriteerd zouden worden.

Maar wie zegt dat dat niet zo is? Over suggestief gesproken??
Als ik voor mij zelf spreek hoef ik niet alle ziekteprocessen van zieke cmmers te volgen vandaar ook mijn voorstel om het onder één topic te houden, dan hou je het centraal en als je er geen behoefte aan hebt lees je het niet......
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:09

WILLEMIJN232 schreef:
Maar wie zegt dat dat niet zo is? Over suggestief gesproken??
Als ik voor mij zelf spreek hoef ik niet alle ziekteprocessen van zieke cmmers te volgen vandaar ook mijn voorstel om het onder één topic te houden, dan hou je het centraal en als je er geen behoefte aan hebt lees je het niet......

Waarom heb je mij dan niet gemaild, als je er zo aan stoort?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:11

FRANKT627 schreef:
Chat, ik ben het me je eens dat er soms op serieuze topics flauw wordt gedaan. Zoals ik in het verleden al aangaf maak ik me daar ook schuldig aan. Soms gebeurt zoiets veel te vlug en dat zet anderen dan ook weer aan om naast de kwestie of flauw te gaan reageren.

Anderzijds is er een topic 'mop' die bedoelt is om moppen te plaatsen. Als er dan een mop staat die niet door de beugel kan wordt die luchtige topic weer gebruikt om hele stellingen of meningen weer te geven. Men gaat dus van het luchtige over naar het zwaardere genre. Wat ook weer niet de bedoeling is. Een topic moet het karakter bewaren waarvoor hij in het leven is geroepen.

Niet iedereen komt goed uit zijn of haar woorden. De gave van het gesproken of geschreven woord is niet iedereen gegeven. Toch hebben die mensen ook hun mening en vooral het recht om wat te schrijven. Als er dan nadien wordt gezinspeeld op schrijffouten werkt dit heel kwetsend en demotiverend. Zo bestaat dan de kans dat er een elitestatus in het leven wordt geroepen en dat mag ook de bedoeling niet zijn. Het is dus een aanvaarden en een aanpassing voor sommige onder ons.

Een serieuze topic moet er zijn. Meningen moeten gedeeld kunnen worden. Wat er echter gebeurt is dat men wanneer het men niet eens is met een mening van de andere persoonlijke aanvallen uitoefent. Dat is zo in het verleden al meermaals gebeurt. Men denkt dan ook een psychologische analyse te moeten maken van de andere en die dan op het scherm op te plaatsen. Zo gaat die serieuze topic weer helemaal aan zijn doel voorbij en ontstaat er weer een vete tussen bepaalde mensen. De CM-redactie krijgt dan weer enkele mails van ontstemde leden en dan wordt er door de schrijver van die klaagmail uitgekeken welke sanctie er volgt. Hoe zwaarder de sanctie hoe beter, denken sommige dan weer. Zo is men meer bezig om de andere een loer te draaien ipv van hem of haar te begrijpen wanneer die persoon een mening formuleert die slaat op het onderwerp van het topic.

Het is niet altijd makkelijk maar wanneer men het oneens is met iets moet men soms het onderwerp los kunnen laten. Niet alle onenigheid kan opgelost worden. Het vergt een beetje oefening maar een discussie moet een discussie blijven en niet een reden om een verbale oorlog uit te voeren.

Ik ben het met je eens Frank..en je hebt haarfijn aangevoeld waar het allemaal eigenlijk om gaat en hoort te gaan..
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:14

CHATULIEM619 schreef:
Het is idd een veel gehoorde klacht dat mensen weggaan omdat het forum ze niet meer kan boeien...

Omdat er veel gezeur is omtrent de manier van discussieren, de sfeer,
de manier waarop personen benaderd worden.

leden die al ca 3 jaar op het forum zitten, vinden zo langzamerhand
dat vele onderwerpen al zo uitgekauwd zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:17

MARISKA601 schreef:

Dan is het toch goed dat het eens uitgesproken wordt en gekeken wordt hoe we het iedereen naar de zin kunnen maken?
Wat aanpassingen van een ieder en een hoop goede wil kunnen een heleboel ten goede keren ....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:19

.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 14:55
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:20

MARISKA601 schreef:

Die zijn er ook. Maar de meest gehoorde klacht is, dat het niveau van het forum zo allerbelabberdst is.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:20

IK geloof ook dat alles in de Bijbel staat waar is én dat we ook sommige zaken in hun tijd en verband moeten zien, waardoor ze anders belicht worden en een andere waarheid hebben...
Helemaal als ik dan deze tekst lees, geloof ik dat er veel in de Bijbel staat wat in onze tijd anders gezien kan worden..

2 Tim. 3:
16 Al de Schrift is van God ingegeven, en is nuttig tot lering, tot wederlegging, tot verbetering, tot onderwijzing, die in de rechtvaardigheid is;

17 Opdat de mens Gods volmaakt zij, tot alle goed werk volmaaktelijk toegerust.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:23

ANNETTE050 schreef:
Chat spreekt iemand op een openbaar forum met naam en toenaam publiekelijk aan en suggereert!!!!! dat haar bijdrages mensen zouden kunnen irriteren.....Dat wordt gesuggereerd, want ik heb nog geen andere bijdrage gevonden die met deze, op een persoon gerichte uithaal instemmen, voordat jij je bijdrage hier postte.....en dan is de bijdrage van Chat suggestief!
Ik vind dat zoiets via de mail geuit kan worden. Een kwestie van fatsoen.
Anderen spreekt hij er niet met naam en toenaam op aan en dát stoort mij en ik mag dat aangeven. Het gaat er hier niet om of ziekteprocessen worden verwoord, het gaat hier erom dat er verwijten worden gemaakt over het niveau van iemands bijdrage.....

Ik ben het met de kern van de discussie eens, maar ook die discussie moet fatsoenlijk gevoerd worden....en niet over de rug van met naam en toenaam genoemde personen.
Josina trekt het naar zichzelf als persoon toe. En dan krijgt ze ook een persoonlijk antwoord. Bovendien beledig ik niemand, ik vraag alleen begrip voor het feit, dat dat andere mensen kan irriteren.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:24

ANNETTE050 schreef:
Chat spreekt iemand op een openbaar forum met naam en toenaam publiekelijk aan en suggereert!!!!! dat haar bijdrages mensen zouden kunnen irriteren.....Dat wordt gesuggereerd, want ik heb nog geen andere bijdrage gevonden die met deze, op een persoon gerichte uithaal instemmen, voordat jij je bijdrage hier postte.....en dan is de bijdrage van Chat suggestief!
Ik vind dat zoiets via de mail geuit kan worden. Een kwestie van fatsoen.
Anderen spreekt hij er niet met naam en toenaam op aan en dát stoort mij en ik mag dat aangeven. Het gaat er hier niet om of ziekteprocessen worden verwoord, het gaat hier erom dat er verwijten worden gemaakt over het niveau van iemands bijdrage.....

Ik ben het met de kern van de discussie eens, maar ook die discussie moet fatsoenlijk gevoerd worden....en niet over de rug van met naam en toenaam genoemde personen.

Maar dan moet je zelf ook de grootmoedigheid hebben omdat ook niet te doen Annette en Chatuliem persoonlijk mailen......
En mensen voelen zich hier nog al gauw persoonlijk aangevallen. Het gaat om een inhoudelijke discussie en daar komen voorbeelden naar voren om iets aan te geven en van elkaar te leren......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 25 augustus 2011, 12:24
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:24

CHATULIEM619 schreef:
Die zijn er ook. Maar de meest gehoorde klacht is, dat het niveau van het forum zo allerbelabberdst is.

Ik zelf heb al aangegeven dat ik niet de gave bezit om op universitair nivo te discussieren.

Er zullen velen met mij zijn.

Als men op universitair nivo wil discussieren ga je naar sites voor hoger opgeleiden.

Hier zitten velen met een vmbo opleiding.
Hun woordenschat is niet zo hoog als die van een hogeropgeleide.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:27

MARISKA601 schreef:
Ik zelf heb al aangegeven dat ik niet de gave bezit om op universitair nivo te discussieren.

Er zullen velen met mij zijn.

Als men op universitair nivo wil discussieren ga je naar sites voor hoger opgeleiden.

Hier zitten velen met een vmbo opleiding.
Hun woordenschat is niet zo hoog als die van een hogeropgeleide.
En ik heb je al verschillende keren aangegeven, dat jij ondanks je lage opleiding, toch goede bijdragen kunt leveren aan het forum. Ik was blij met je positieve reactie op het topic Shoah.
Het heeft echt niks te maken met niveau, je onderschat jezelf. Je kunt heel zinvolle dingen opschrijven.
Ik ken iemand in mijn naaste omgeving, die hersenbeschadiging heeft. Hij kan niet goed praten, kan niet lezen en schrijven. Toch heeft hij mij vaak heel goede adviezen gegeven en ik heb veel aan zijn uitspraken.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 25 augustus 2011, 12:48
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:33

.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 25 augustus 2011, 14:52
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:34

WILLEMIJN232 schreef:
Maar dan moet je zelf ook de grootmoedigheid hebben omdat ook niet te doen Annette en Chatuliem persoonlijk mailen......
En mensen voelen zich hier nog al gauw persoonlijk aangevallen. Het gaat om een inhoudelijke discussie en daar komen voorbeelden naar voren om iets aan te geven en van elkaar te leren......

Er zit toch echt verschil tussen aangevallen en aangesproken voelen.

Jij schrijft dat je niet alle ziekteperikelen hoeft te weten en ik ben er een van die regelmatig iets schrijft over mijn ziekteproces. Vind je het dan gek dat ik mij aangesproken voel?
Maar aangevallen voelen...absoluut niet!

En zoals ik al eerder schreef...je kunt mij mailen wanneer je je eraan stoort.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:38

CHATULIEM619 schreef:
Josina trekt het naar zichzelf als persoon toe. En dan krijgt ze ook een persoonlijk antwoord. Bovendien beledig ik niemand, ik vraag alleen begrip voor het feit, dat dat andere mensen kan irriteren.

Ja, ik trek het naar mijzelf toe, omdat je ergens wel een punt hebt, dus ja, dan voel ik mij aangesproken.

Ik spreek graag namens mijzelf, kan dat niet voor anderen doen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:38

JOSINA022 schreef:
Er zit toch echt verschil tussen aangevallen en aangesproken voelen.

Jij schrijft dat je niet alle ziekteperikelen hoeft te weten en ik ben er een van die regelmatig iets schrijft over mijn ziekteproces. Vind je het dan gek dat ik mij aangesproken voel?
Maar aangevallen voelen...absoluut niet!

En zoals ik al eerder schreef...je kunt mij mailen wanneer je je eraan stoort.

Het forum is voor iedereen Josina, als jij dat nodig vind doe je dat. Mijn voorstel was alleen dat niet onder ieder topic te doen maar centraal te houden zodat mensen die er geen behoefte aan hebben (om voor hun moverende redenen) dit niet hoeven te lezen....Zo komt iedereen aan bod toch? Lijkt mij een mooie oplossing....
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:47

WILLEMIJN232 schreef:
Het forum is voor iedereen Josina, als jij dat nodig vind doe je dat. Mijn voorstel was alleen dat niet onder ieder topic te doen maar centraal te houden zodat mensen die er geen behoefte aan hebben (om voor hun moverende redenen) dit niet hoeven te lezen....Zo komt iedereen aan bod toch? Lijkt mij een mooie oplossing....

Maar dat is nu het lastige. Ik ben begonnen met het vragen om gebed, maar vervolgens krijg ik een bericht omtrent mijn ziek-zijn waardoor ik een slechtste moment of beste moment van de dag heb.
Waar moet ik dat dan plaatsten?

Dat hoort dus dan in een ander topic thuis dan gebed en op die manier kan ik het dus niet voorkomen dat de perikelen rond mijn ziek-zijn ergens anders ook beland.

Hoe zou jij dat willen zien dan? Alles maar onder het topic gebed of moet ik dan een nieuw topic openen? Moet er misschien een speciaal ziekenhoekje komen voor dit soort berichten?

Zomaar een ff paar ideeën.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:47

CHATULIEM619 schreef:
En ik heb je al verschillende keren aangegeven, dat jij ondanks je lage opleiding, toch goede bijdragen kunt leveren aan het forum. Ik was blij met je positieve reactie op het topic Shoah.
Het heeft echt niks te maken met niveau, je onderschat jezelf. Je kunt heel zinvolle dingen opschrijven.

Ik ben soms in een bui dat ik mij een knijn voel, dus je zal dan knijnige opmerkingen zien.
Ik heb niet de behoefte om de gehele dag in een sombere serieuze stemming te zijn.
Dat maakt een mens depressief.

En mag ik mezelf soms onderschatten?
Ik heb een hekel aan hoogmoedigheid..
naast mijn schoenen te gaan lopen.. o, o wat ben ik goed ...

Wat leert de bijbel ons over hoogmoedigheid?
Wat leert de bijbel ons over nederigheid?

velen eersten zullen de laasten zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 12:50

FRANKT627 schreef:
Ik krijg mijn armen niet omhoog om te zwaaien...ik ben verkleumd Huilende smiley, smiley in tranen

Vanavond ff waarschuwen dat je weer op het hoekje staat, dan kom ik je ff een deken brengen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley

Ook hier, in Utrecht nu Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt heerlijk weer Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 25 augustus 2011, 12:51
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2686 2687 2688 2689 2690 2691 2692 ... 6194 Volgende
Pagina 2689 van 6194