ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2699 2700 2701 2702 2703 2704 2705 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:06
 
Het is donker buiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:15
 
ERIKA129 schreef:
Maar ikke woon dichterbij dus mij moet het wel lukken Lachende smiley
Kom maar op welke wordt het Knipoog smiley

Kom maar dichterbij met je oor, dan zal ik het je wel even influisteren en mocht je dat niet kunnen verstaan, stuur mij dan maar ff een mail Knipoog smiley Maar... Smiley met dichtgeplakte mond hè?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:24
 
JOSINA022 schreef:
Kom maar dichterbij met je oor, dan zal ik het je wel even influisteren en mocht je dat niet kunnen verstaan, stuur mij dan maar ff een mail Knipoog smiley Maar... Smiley met dichtgeplakte mond hè?

als ik op dit uur met mijn oor dichtbij jou ben hoor ik alleen maar gesnurk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:25
 
MARISKA601 schreef:
Het is donker buiten.

dat is gek, hier ook...we sturen het wel naar zeeland... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:27
 
FRANKT627 schreef:
als ik op dit uur met mijn oor dichtbij jou ben hoor ik alleen maar gesnurk...

Ik snurk als ik wakker ben? Verraste, verbaasde smiley Het moet niet gekker worden Gefrustreerde smiley Maarre...had het tegen Erika hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:28
 
FRANKT627 schreef:
dat is gek, hier ook...we sturen het wel naar zeeland... Lachende smiley

Eerst ff Visser waarschuwen, kan ie zijn lampen gaan uitproberen Engeltje smiley Of wij gaan er achteraan...kampvuurtje stoken Clown smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 26 augustus 2011, 21:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 22:00
 
MARIO216 schreef:
Zacht glijd ik door de wind
mijn vleugels ver gespreid
zoekend de drijvend thermiek
die mij stuwt naar hoogten
over bossen en bergen heen
die laat zweven over landen
over zeeën en blanke stranden
vliegend als de adelaar
langs ravijnen en kloven
hoogtes en dalen in het leven
en laat me landen daar
waar geen stormen woeden
slechts zacht een koele wind
kruinen van bomen doet wiegen
en leven alleen vrede vindt.


Mooi Mario ..

28 Weet je het niet? Heb je het niet gehoord?
Een eeuwige God is de HEER,
schepper van de einden der aarde.
Hij wordt niet moe, hij raakt niet uitgeput,
zijn wijsheid is niet te doorgronden.
29 Hij geeft de vermoeide kracht,
de machteloze geeft hij macht in overvloed.
30 Jonge strijders worden moe en raken uitgeput,
zelfs sterke helden struikelen,
31 maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht:
hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar,
hij loopt, maar wordt niet moe,
hij rent, maar raakt niet uitgeput.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 22:20
 
http://www.youtube.com/watch?v=YgY7z_f8uIw
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 22:25
 
CROSSROAD317 schreef:
Mooi Mario ..

28 Weet je het niet? Heb je het niet gehoord?
Een eeuwige God is de HEER,
schepper van de einden der aarde.
Hij wordt niet moe, hij raakt niet uitgeput,
zijn wijsheid is niet te doorgronden.
29 Hij geeft de vermoeide kracht,
de machteloze geeft hij macht in overvloed.
30 Jonge strijders worden moe en raken uitgeput,
zelfs sterke helden struikelen,
31 maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht:
hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar,
hij loopt, maar wordt niet moe,
hij rent, maar raakt niet uitgeput.

Deze tekst heb ik in mijn profiel staan en ook Opw. 488 is mijn favoriet. Ik heb in het verleden hier al veel kracht uit mogen halen en nu, in de situatie waar ik mij bevind, spreekt deze tekst weer tot mij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 22:30
 
En Beun656 gaat ook mee... Onder voorbehoud overigens...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:18
 
Dat ik zomaar een boekebon kreeg vanmiddag en ik heb geen tijd om een boek te lezen te druk denk ik.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:19
 
JOSINA022 schreef:
Eerst ff Visser waarschuwen, kan ie zijn lampen gaan uitproberen Engeltje smiley Of wij gaan er achteraan...kampvuurtje stoken Clown smiley


Wat een geluk voor jou dat visser zo'n gladde rug heeft.
Hoe lang moet ik dit nog accepteren? Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:23
 
VISSER278 schreef:
Wat een geluk voor jou dat visser zo'n gladde rug heeft.
Hoe lang moet ik dit nog accepteren? Boze smiley



wie weet... je leven lang? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:24
 
MARTIN695 schreef:
Dat ik zomaar een boekebon kreeg vanmiddag en ik heb geen tijd om een boek te lezen te druk denk ik.
Sjalom.
Martin


Er is een topic "ruilhoekje" . Misschien is dat een optie? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:26
 
MARISKA601 schreef:
wie weet... je leven lang? Knipoog smiley

issie lief hè Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:27
 
[quote=WILLEMIJN232]

Doe maar even via de mail dan , Willemijn.
Geef ik het wel door aan Mario. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:34
 
Kreeg gisteren een prachtig zelfgeschilderd schilderij van mn broer.
Die had ik nog net nodig.
Er moet nu alleen nog een lijst voor gemaakt worden.
En als die klaar is dan is mn kamer echt helemaal af. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:35
 
MARISKA601 schreef:
wie weet... je leven lang? Knipoog smiley

Denk het niet....'k ga gewoon mn abo niet verlengen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:36
 
VISSER278 schreef:
Kreeg gisteren een prachtig zelfgeschilderd schilderij van mn broer.
Die had ik nog net nodig.
Er moet nu alleen nog een lijst voor gemaakt worden.
En als die klaar is dan is mn kamer echt helemaal af. Verlegen lachende smiley



Wel een lampje er bovendoen he?Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:39
 
MARISKA601 schreef:
Wel een lampje er bovendoen he?Knipoog smiley

Oeps, daar gaat zijn mooiste moment Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:39
 
MARISKA601 schreef:
Wel een lampje er bovendoen he?Knipoog smiley



Nee, kan niet , moet dan met de stofdoek door de kamer.
stofzuiger is al meer dan genoeg. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:50
 
Wat me opvalt na alles gelezen te hebben is dat we met z'n allen helemaal niet zover uit elkaar liggen wat betreft onze mening hoe het forum gebruikt zou moeten worden.

- Vrijwel allemaal vinden we dat er een evenwicht moet zijn tussen onzinnige en zinnige topics

- Een deel van ons hecht meer waarde aan de topics met diepgang, en ik stel voor dat deze m,ensen gewoon de onzinnige topics wat minder lezen, en tot 1000 tellen voordat ze reageren

- een deel van ons hecht meert waarde aan de lol topics, en ik stel voor dat zei de serieuze topics alleen lezen als zij echt niets beters te doen hebben, en ook tot 1000 tellen voordat men reageert

- Een deel houd zelf alle topics bij en reageert in beiden. Ik stel voor dat deze mensen tot 10 tellen voordat zij reageren

-een deel van ons ziet het forum als afleiding in de beslommeringen. Ik stel voor dat zij speciale topics openen waarin alles besprokenkan worden en waar met elkaar meegeleefd kan worden( zij hoeven niet te tellen wat mij betreft)

Voor alle overige reacties: tel tot 100 voordat je reageert en dan zal er ook wel iets positiefs uit je toetsenbord komen.

Verder ...Ik ben kattig geweest in dit topic. Diegene die zich daaronder beroerd gevoeld hebben...mijn excuses.
Ik wilde graag weten hoe het topic zou verlopen als diegene die het topic opent daar ook mensen aanspreekt op hun woorden, en de controle houd over het onderwerp.
Mijn mening hierover is dat het redelijk lijkt te werken, dus misschien is dat nog niet eens zo'n stom idee om iedereen te laten 'modereren'in zijn/haar 'eigen 'topic.
Niet iedereen heeft me dit in dank afgenomen, maar het was het proberen waard om gezamelijk eens tot een volwassen manier van discuseren te komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 23:56
 
[quote=WILLEMIJN232]

Je weet toch dat je mij privé kunt mailen, weet Visser het niet Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 00:03
 
[quote=MARIO216]


Hoho, W-tje heeft ooit eens tegen me gezegd: Je mag alles weten maar niet alles eten.

Of was het nou net andersom, nu weet ik het ook niet meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 02:08
 
FRANKT627 schreef:
Quote Jolan]Ik heb vriendelijk verzocht om van dit topic geen uitgebreid discussietopic te maken, want na 25 pagina's zien we door de bomen het bos niet meer.

Chatuliem/Mariska: Je stelling over het feit dat opleidingsniveau niet uitmaakt is duidelijk! (ook voor mariska denk ik, en anders kunnen jullie daar vast wel samen over mailen )


Josina: Iedereen (denk ik) heeft met jou te doen aangezien het lichamelijk niet lekker gaat. Ik denk dat het duidelijk is dat je als voorbeeld wordt gebruikt en dat het niet persoonlijk is bedoeld als men aangeeft niet ieder topic daarover te willen lezen.

Annette: Er is een discussie gaande tussen Chatuliem en Josina. Ik heb verzocht er geen discussietopic van te maken en ik verzoek je om: of je zelf er niet mee te bemoeien, aangezien het je niet aangaat, of...Om het per mail duielijk te maken als je je er liever wel mee bemoeidEinde quote Jolan]

FRANKT627 schreef:
Quote Frank672]Aan deze paragraaf zit ik me sinds gisteren al enorm te ergeren. Eigenlijk zeg je bijna of heel heel duidelijk: 'Hoepel op!'. Als je dan toch de moderator wilt spelen dan moet je ook consequent zijn en andere leden vernoemen in je terechtwijzingen. Annette is niet de enige die het opneemt voor een andere lid. Er zijn er nog die dat doen. Misschien zijn dat in jouw ogen sterkere mensen en noem je ze niet omdat je anders flink tegenwind krijgt. Je ziet ook dat er weer verschillende kampen zijn en dat het ene kamp meer voorrechten geniet dan het andere. Welnu, dat is een soort partijpolitiek waar je geen meter mee opschiet. Het is geen discussietopic schreef je of dat mag het niet worden. Welnu kijk maar eens goed rond op je forum. Vermaan hen ook zoals je dat hierboven deed met Annette. Als die personen dan ook hun teksten gaan verwijderen blijft alleen jouw openingsvraag staan. Imke: Dit topic is niet bedoeld om iemand aan te spreken op zijn/haar manier van formuleren van hun zinnen, doe dat liever persoonlijk.

Ook deze opmerking raakt kant noch wal. Kijk eens goed rond. Dan zal blijken dat je het als 'moderator' het toch maar lekker toelaat bij bepaalde personen. Erger nog: je steunt ze zelfs nog wanneer ze met citaten of dergelijke zaken het gedrag van iemand bespreken.


De cursief weergegeven reactie van Frank (zie eerdere bijdrage in dit topic) is een verfrissende bijdrage, die ik wel onderschrijf.
Het enige is dat het woord sterker in deze context beter vervat kan worden in het woord dominant.
Ook heeft een ieder een keuze. Als een discussie in een topic op dit forum niet meer als gezond ervaren wordt en er met modder wordt gegooid is er een keuze. Misschien wil iemand daar niet (verder) aan mee doen. Of dat dan als minder sterk bestempeld kan worden....?


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 27 augustus 2011, 02:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 05:02
 
Lachende smiley Het regent niet. Zon is er ook nog niet maar dat kan nog komen natuurlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 06:53
 
VISSER278 schreef:
Kreeg gisteren een prachtig zelfgeschilderd schilderij van mn broer.
Die had ik nog net nodig.
Er moet nu alleen nog een lijst voor gemaakt worden.
En als die klaar is dan is mn kamer echt helemaal af. Verlegen lachende smiley

En gaat dat maken van die lijst ook weken duren? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 06:55
 
JOSINA022 schreef:
Ik snurk als ik wakker ben? Verraste, verbaasde smiley Het moet niet gekker worden Gefrustreerde smiley Maarre...had het tegen Erika hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley je zal van mij geen last meer hebben...
pffff, '...had het tegen Erika hoor'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 06:55
 
ERIKA129 schreef:
Denk ik hij komt gezellig hierheen maar nee dus Huilende smiley, smiley in tranen

Ik zal wel eens komen als je niet thuis bent... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 06:57
 
MARISKA601 schreef:
hij moet op prikkie passen.... Knipoog smiley

Prikkie is tenminste lief en niet zo euh...prikkelbaar zoals sommige hier. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2699 2700 2701 2702 2703 2704 2705 ... 6194 Volgende
Pagina 2702 van 6194