ChristianMatch

Forum

Niet verlengen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2725 2726 2727 2728 2729 2730 2731 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 23:10

Lieve C.M. vrienden,

Na 3 jaar en 4 maanden lid te zijn geweest van C.M. ga ik proberen Knipoog smiley C.M. te verlaten, het zal wel tijdelijk zijn, want ik kan die lieve C.M. vrienden nooit echt lang missen haha.
C.M. heeft mij heel veel geleerd, met name veel van de privécontacten die ik had waren leerzaam, maar ook gewoon leuk.
Het forum gaf voor mij met name in het begin hele zware tijden, maar ik heb met heel veel enthousiasme ook bijgedragen aan topics en dat deed ik met heel veel plezier.
Ook de meningsverschillen over geloof gaf mij strijd, maar het lidmaatschap van C.M. gaf mij zeker ook zoveel mooie momenten.

Als je God ten diepste leert kennen, besef je pas echt hoe Hij is… -voor mij niet altijd gemakkelijk als ik al die verschillende meningen hoorde, maar- ik denk persoonlijk dat het kennen van God (Jezus) het mooiste is wat een mens kan overkomen.
C.M. was voor mij een heel belangrijk opstapje om na jaren van sociaal isolement weer midden in het leven te staan. Niet altijd gemakkelijk heb ik inmiddels ervaren, maar kijk hoever ik ben gekomen !! Lachende smiley

Maar nu is het tijd om te kijken wat ik daarnáást nog heb. Het echte leven bevat immers veel meer als C.M. Daarom dacht ik er goed aan te doen het abt. niet te gaan verlengen.
Ik hoop dat ik het dit keer iets langer volhoud dan slechts 4 dagen, haha… we zullen zien. Knipoog smiley

Ik wil jullie vragen om elkaar te respecteren, discussie is mogelijk, maar is er geen respect, zul je ook weinig van de ander zien, met name de wat meer gesloten en/ of gevoelige types zullen denk ik afhaken als je elkaar niet in je waarde laat.
Kraak elkaar niet af, maar bemoedig elkaar… het zijn enkel tips, wat je ermee doet is aan jullie Knipoog smiley

Als ik vervoer heb, zien sommigen van jullie mij op de picknick eind september.
Ik wil hierbij een ieder bedanken die in de afgelopen jaren een C.M. uitje regelde. Ik heb daar veel aan gehad en ik heb het altijd als heel gezellig ervaren. (Dus Hannah, bedankt !! -en niet alleen daarvoor- Knipoog smiley).
(Ik hoop dat het niet het einde betekent van C.M. uitjes, die interesse is blijvend !).
Mijn allerliefste knuffel gaat uit naar Sweetlady943… Kussende smiley je bent een kanjer !! Lachende smiley

Ga met God …en ik wens een ieder Zijn rijke Zegen !!
Tot ziens !

Susanna (ook wel bekend als Sus of Suus Knipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 23:12

FRANKT627 schreef:
Stel ik eens een vraag uit bezorgdheid en dan word ik als nieuwsgierig beschouwd Huilende smiley, smiley in tranen
'

Verraste, verbaasde smiley Sorry dat ik bezorgdheid en nieuwsgierigheid verwar. mijn nederige excuses Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 23:13

MARIO216 schreef:
Begrijpen......zal God dat ook soms wel eens doen? Zal hij soms niet een oogje dichtknijpen??

God...een oogje dichtknijpen???

Was en is Hij geen Alwetend...Alomtegenwoordig en Alziend God???
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 23:14

Het ga je goed suusje!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 23:18

SUSANNAH475 schreef:
Lieve C.M. vrienden,

Na 3 jaar en 4 maanden lid te zijn geweest van C.M. ga ik proberen Knipoog smiley C.M. te verlaten, het zal wel tijdelijk zijn, want ik kan die lieve C.M. vrienden nooit echt lang missen haha.
C.M. heeft mij heel veel geleerd, met name veel van de privécontacten die ik had waren leerzaam, maar ook gewoon leuk.
Het forum gaf voor mij met name in het begin hele zware tijden, maar ik heb met heel veel enthousiasme ook bijgedragen aan topics en dat deed ik met heel veel plezier.
Ook de meningsverschillen over geloof gaf mij strijd, maar het lidmaatschap van C.M. gaf mij zeker ook zoveel mooie momenten.

Als je God ten diepste leert kennen, besef je pas echt hoe Hij is… -voor mij niet altijd gemakkelijk als ik al die verschillende meningen hoorde, maar- ik denk persoonlijk dat het kennen van God (Jezus) het mooiste is wat een mens kan overkomen.
C.M. was voor mij een heel belangrijk opstapje om na jaren van sociaal isolement weer midden in het leven te staan. Niet altijd gemakkelijk heb ik inmiddels ervaren, maar kijk hoever ik ben gekomen !! Lachende smiley

Maar nu is het tijd om te kijken wat ik daarnáást nog heb. Het echte leven bevat immers veel meer als C.M. Daarom dacht ik er goed aan te doen het abt. niet te gaan verlengen.
Ik hoop dat ik het dit keer iets langer volhoud dan slechts 4 dagen, haha… we zullen zien. Knipoog smiley

Ik wil jullie vragen om elkaar te respecteren, discussie is mogelijk, maar is er geen respect, zul je ook weinig van de ander zien, met name de wat meer gesloten en/ of gevoelige types zullen denk ik afhaken als je elkaar niet in je waarde laat.
Kraak elkaar niet af, maar bemoedig elkaar… het zijn enkel tips, wat je ermee doet is aan jullie Knipoog smiley

Ik wil hierbij een ieder bedanken die in de afgelopen jaren een C.M. uitje regelde. Ik heb daar veel aan gehad en ik heb het altijd als heel gezellig ervaren. (Dus Hannah, bedankt !! -en niet alleen daarvoor- Knipoog smiley).
(Ik hoop dat het niet het einde betekent van C.M. uitjes, die interesse is blijvend !).
Mijn allerliefste knuffel gaat uit naar Sweetlady943… Kussende smiley je bent een kanjer !! Lachende smiley

Tot ziens !

Het allerbeste toegewenst!!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 23:33

Triest dat je weggaat.
Allerbeste meid en Gods zegen toegewenst

Psalm 133:3 berijmd

Waar liefde woont, gebiedt de Heer' den zegen:
Daar woont Hij Zelf, daar wordt Zijn heil verkregen,
En 't leven tot in eeuwigheid.

Herman en Marian
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 00:09

MARIA576 schreef:
'k Was dringend op zoek.....naar een nieuw onderwerp en Hannah kwam met een boeiend en prachtig item: Onvoorwaardelijke Liefde.
Wie denkt daar weleens over na en hóé denk je er dan over? Bestaat het? Als ik er over nadenk dan zie ik het als iets práchtigs...maar is het ook menselijkerwijs mogelijk? Kunnen we onvoorwaardelijk liefhebben?
Kan jij, kan ik liefhebben zonder voorwaarde? En wat houdt dat dan in? Dat we misschien ónze verlangens, grenzen, etc, willen verleggen voor de ander? Kan dat?
Als ik aan bijvoorbeeld mijn kinderen denk, dan denk ik onvoorwaardelijk van hen te houden. Maar wat nu als zij een leven kiezen waar ik niet achter kan staan? Als ze bijvoorbeeld het verkeerde pad kiezen, medemensen moedwillig kwetsen of schaden? Of als ze míj bewust pijn doen? Keer op keer? Houd ik dan nog steeds ónvoorwaardelijk van ze? En in een relatie? Kan ik onvoorwaardelijk van een man houden? Gezien mijn verleden moet ik daarop met 'nee' antwoorden...helaas. Er záten voorwaarden aan en die bepaalden mijn grens. Genoeg was genoeg.
Ik zou willen zijn als de Here Jezus, die ons mensen ónvoorwaardelijk liefheeft. Dat wil ik, dat wil ik écht: op Hém lijken! Maar....wat ik wil en wat ik nu nog ben...daar zit een groot gapend gat tussen! Toch blijf ik zoeken...naar dé persoon die ik onvoorwaardelijk lief kán hebben. Is het mogelijk? Hoe denken jullie hier over?

Now we are talking... En dat meen ik serieus... Want ik vind dit zeer mooi en gevoelig neergezet. Ik heb dan wel geen kinderen maar vooral het eerste stuk vind ik erg mooi. Maar ik zou erbij willen voegen dat ook het vinden van die onvoorwaardelijke liefde een opgave is. En dat laatste stuk trouwens ook. Vind ook erg mooi, want daaruit blijkt ook dat wij door dat gapende gat eigenlijk met onze grote onmogelijkheid opgescheept zitten. Tenzij... Zeer mooi gedaan...

Laatst aangepast door
BEUN656
op vrijdag 2 september 2011, 19:43
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 00:22

BEUN656 schreef:
Now we are talking... En dat meen ik serieus... Want ik vind dit zeer mooi en gevoelig neergezet. Ik heb dan wel geen kinderen maar vooral het eerste stuk vind ik erg mooi. Maar ik zou erbij willen voegen dat ook het vinden van die onvoorwaardelijke liefde een opgave is. En dat laatste stuk trouwens ook. Vind ook erg mooi Want daaruit blijk ook dat wij door dat gapende gat eigenlijk met onze grote onmogelijkheid opgescheept zitten. Tenzij... Zeer mooi gedaan...

Dank je wel Beun!
Dat het een opgave is, daar heb je gelijk in. Het is een opgave...(en)een opdracht waarmee we nooit kunnen of mógen stoppen.
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 00:25

CHATULIEM619 schreef:
Waar staat dat in de Bijbel? Waar staat dat alleen Agape goddelijke liefde is? Waar staat dat we als mens die liefde niet kunnen bezitten? Paulus beschrijft dit niet met het oog op het onmogelijke, maar met het oog op het mogelijke. Ik zie nergens in dit gedeelte, dat agape alleen voor God geldt.......Dan zou nl. de oproep van Paulus geen enkele zin hebben. En die oproep is: heb elkaar lief...Liefde gaat boven hoop en geloof.
Hij schrijft dit aan een gemeente, waar veel conflict, jaloezie en concurrentiedrang was. Vooral bij mensen die uitblonken in de gaven van de Geest. Hij wijst ze in dit hele hoofdstuk er op, dat het zonder liefde geen enkele zin heeft. Hij roept ze op te streven naar die liefde.

Mee eens.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 00:36

CROSSROAD317 schreef:
Zondag 11 September 2011 is er weer een Bijbelstudie de serie over Openbaring.
Deze avond deel 7 met als onderwerp "Harmagedon en de bruiloft van het Lam"

Aanvang: 19.30
Einde: ± 21.00
Voorganger: Orlando Bottenbley

http://www.bethel.nl/actueel/actueel/diensten/openbaring_deel_7_harmagedon_en_de_bruiloft_van_het_lam.html

De delen 1 tot en met 6 zijn te beluisteren via onderstaande link, om vast in de stemming te komen ...
(hier staan ook studies uit 2006 / 2007 over Openbaring)

http://mediaspeler.bethel.nl/category/openbaring/

Crossroad
Leonard o.v.
..
..
..

zet je naam er maar bij Lachende smiley

..
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 00:53

MARIA576 schreef:
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar
zus van hannah, 41 jaar, regio 0180
Josina022, 41 jaar, regio 030
Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer)
nel833, 50 jaar, regio 071
Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer)
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)

jonasveve, 51 jaar, regio 070
frankt627, 47 jaar, regio 076
hanskamp, 38 jaar, regio 0521
wimgroen841, 55 jaar, regio 0318
jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar
kwispel011, 66 jaar, regio 0172
thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen
Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud)
marcel188 ,45jaar ,regio075.
Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud)

'k Heb het even aangepast bij mezelf Josina, zo is het duidelijk dat ik vervoer zoek...

Graag zou ik ook meewillen, maar omdat ik niet weet hoelang mijn fiets het nog 'doet', zou ik graag met iemand mee willen rijden... ik zoek dus nog vervoer, liever niet met een onbekende man...
Ik woon niet heel ver van de Edese hei vandaan.
Ik ben nog 1 dag lid hier, dus als je wilt reageren hoop ik dat Hannah zo lief wil zijn om dat door te geven... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 00:58

Hierbij wil ik Crossroad heel veel sterkte wensen bij zijn operatie.
Het is niet zo'n grote ingreep, maar toch... hoop voor je dat je weer thuis kan slapen erna.
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 01:36

TALIET435 schreef:
Hierbij een topic waarbij je iemand een hart onder de riem kan geven of gewoon een lief woord een dikke knuf of wat je ook maar op je hart hebt !!! ik miste de knuffeltopic dus hier is hij weer terug maar dan net ietsje uitgebreider !!! En uh @ serieusheidsfreaken God zei ons heb elkaar lief!!! dat doen we bij deze !!!!!

ik zal de kick off geven !!!

Jeff jij krijgt de eerste knuffel gewoon omdat je het waard bent en je er voor mij was in moeilijke dagen en je er nog elke dag voor mij bent !!! dikke knufff voor jou Kussende smiley

Nu de knuffelrock-CDtjes nog en we zijn compleet, toch...? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 01:39

KLAAS584 schreef:
26 Mei is mijn lidmaatschap voorbij helaas

De mijnes nog niet. Ben al 1,5 jaar lid! Viva la CM! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 01:42

SAVANTI576 schreef:
mijn favoriete liefdes liedje is Marianne Weber - In de hemel Knipoog smiley

De mijnes: poesje mauw. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 06:56

goedemorgen lieve iedereen,

Operatie is achter de rug! Ik heb gisteren geen arts meer gesproken, dus ik weet nog niet of alles gegaan is zoals het moest gaan.
Gisteravond heb ik nog ff op de site geprobeerd te kijken, maar het kostte teveel. heb sinds de operatie alleen maar geslapen en nu begin ik eindelijk een beetje bij mijn positieven te komen, hoewel het nog wel moeite kost.

Schrijven en achter mijn laptop zitten is niet makkelijk, heb erg veel pijn in mijn buik, maar ja, daar zit dan ook de wond. Van de morfine word ik momenteel alleen maar erg misselijk.

Toch ff een poging doen om iedereen op de hoogte te houden en sommige mensen ook in de gaten Knipoog smiley
Lezen gaat goed en heel lief hoe jullie reageerden op Herman zijn reactie was heel lief.
Maar (jullie zullen mij wel een rara troela vinden) ik kan er wel om lachen, zeker wanneer je bedenkt dat we het steeds hebben over het posten van Frank voor mijn huis.
Het is al goed hoor Herman, ik weet dat je ook op een serieuze manier aan mij gedacht en ook voor mij gebeden hebt!

Nogmaal iedereen bedankt voor het meeleven!

Liefs Kussende smiley José
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 07:02

SUSANNAH475 schreef:
Hierbij wil ik Crossroad heel veel sterkte wensen bij zijn operatie.
Het is niet zo'n grote ingreep, maar toch... hoop voor je dat je weer thuis kan slapen erna.

Moet Crossroad ook geopereerd worden? Nu dan van mij ook sterkte hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 07:06

SUSANNAH475 schreef:
Lieve C.M. vrienden,

Tot ziens !

Sus, het ga je goed en Gods onmisbare en rijke zegen toegewenst!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 07:14

Lachende smiley Aha, Josina is back in town of toch al online. Dat is een goed teken. Hopelijk krijg je dan straks ook goed nieuws van de dokter, Josina.

De pijn en slaperigheid zijn normale verschijnselen die bij een toch wel zware operatie horen. Het is normaal en vervelend, weet ik uit eigen ervaringen. Forceer je niet door online te willen zijn. Je moet nu herstellen en rusten.

Hou je goed, Josina. We denken aan jou en dat doet ieder op zijn eigen manier zonder enige kwade bedoelingen.

Een lieve groet vanuit Hoeven...

Frank en Floshke Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 07:37

FRANKT627 schreef:
Lachende smiley Aha, Josina is back in town of toch al online. Dat is een goed teken. Hopelijk krijg je dan straks ook goed nieuws van de dokter, Josina.

De pijn en slaperigheid zijn normale verschijnselen die bij een toch wel zware operatie horen. Het is normaal en vervelend, weet ik uit eigen ervaringen. Forceer je niet door online te willen zijn. Je moet nu herstellen en rusten.

Hou je goed, Josina. We denken aan jou en dat doet ieder op zijn eigen manier zonder enige kwade bedoelingen.

Een lieve groet vanuit Hoeven...

Frank en Floshke Lachende smiley

Dank je wel Frank! Vooruit...voor deze keer.... Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 07:59

tot msn, suus!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:07

U is vroeg wakker mevrouw Josina. Knipoog smiley

Ik hoop dat alles goed is verlopen.

Sterkte verder.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:18

MARISKA601 schreef:
U is vroeg wakker mevrouw Josina. Knipoog smiley

Ik hoop dat alles goed is verlopen.

Sterkte verder.

Yep ben er vroeg bij, maar ik heb dan ook geslapen vanaf 15.30 uur gistermiddag Slapende smiley en ik ga zo wel weer verder hoor.
Die pijn werkt zeer vermoeiend, maar ben blij en dankbaar dat ik toch weer hier achter mijn lappie kan.

De verpleegkundige die op mijn zaal staat (knappe vent overigens Knipoog smiley ) was er gisteren ook en die vertelde dat ik erg naar was op de uitslaapkamer en was blij om mij weer te zien zitten.

Als mijn hb-gehalte goed is mag sowieso het infuus eruit. Maar uit bed, laatstaan douchen...mocht niet van de broeder Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:19

BEUN656 schreef:
De mijnes: poesje mauw. Clown smiley

Niet schnappi das kleine krokodil?

http://www.youtube.com/watch?v=vwBj1EIBOg8
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:21

Gedaan hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:24

Welkom terug Josina, knap maar snel weer op!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:26

JOLAN931 schreef:
Welkom terug Josina, knap maar snel weer op!

Dank je wel!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:26

JOSINA022 schreef:
Yep ben er vroeg bij, maar ik heb dan ook geslapen vanaf 15.30 uur gistermiddag Slapende smiley en ik ga zo wel weer verder hoor.
Die pijn werkt zeer vermoeiend, maar ben blij en dankbaar dat ik toch weer hier achter mijn lappie kan.

De verpleegkundige die op mijn zaal staat (knappe vent overigens Knipoog smiley ) was er gisteren ook en die vertelde dat ik erg naar was op de uitslaapkamer en was blij om mij weer te zien zitten.

Als mijn hb-gehalte goed is mag sowieso het infuus eruit. Maar uit bed, laatstaan douchen...mocht niet van de broeder Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen

rare broeder is het...
maar mischien toch ook wel een beetje vestandig...
stel dat u uitglijd op de natte vloer...

u kijkt die broeder smekend aan dat u zittend wilt douchen,
als dat lukt.

en anders vraagt u aan het bezoek of zij ettelijke
bussen deodorant mee willen nemen, daar u niet
zo fris en fruitig ruikt.
Naar boven

Auteur Bericht
WIMBRIEN639

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:31

JOSINA022 schreef:
goedemorgen lieve iedereen,

Operatie is achter de rug! Ik heb gisteren geen arts meer gesproken, dus ik weet nog niet of alles gegaan is zoals het moest gaan.
Gisteravond heb ik nog ff op de site geprobeerd te kijken, maar het kostte teveel. heb sinds de operatie alleen maar geslapen en nu begin ik eindelijk een beetje bij mijn positieven te komen, hoewel het nog wel moeite kost.

Schrijven en achter mijn laptop zitten is niet makkelijk, heb erg veel pijn in mijn buik, maar ja, daar zit dan ook de wond. Van de morfine word ik momenteel alleen maar erg misselijk.

Toch ff een poging doen om iedereen op de hoogte te houden en sommige mensen ook in de gaten Knipoog smiley
Lezen gaat goed en heel lief hoe jullie reageerden op Herman zijn reactie was heel lief.
Maar (jullie zullen mij wel een rara troela vinden) ik kan er wel om lachen, zeker wanneer je bedenkt dat we het steeds hebben over het posten van Frank voor mijn huis.
Het is al goed hoor Herman, ik weet dat je ook op een serieuze manier aan mij gedacht en ook voor mij gebeden hebt!

Nogmaal iedereen bedankt voor het meeleven!

Liefs Kussende smiley José

Goedemorgen Josina

Fijn dat de operatie achter de rug is, dat is op zijn minst al een gebedsverhoring.
Nu nog de uitslag afwachten, wat denk je zelf?

gr
Wim
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 09:32

MARISKA601 schreef:
rare broeder is het...
maar mischien toch ook wel een beetje vestandig...
stel dat u uitglijd op de natte vloer...

u kijkt die broeder smekend aan dat u zittend wilt douchen,
als dat lukt.

en anders vraagt u aan het bezoek of zij ettelijke
bussen deodorant mee willen nemen, daar u niet
zo fris en fruitig ruikt.

Diverse opties, maar ik vrees dat het de laatste optie gaat worden Engeltje smiley
Dus Erika...mocht je nog durven Coole smiley met zonnebril komen, dan weet je wat je te doen staat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Het is idd verstandig en als ik heel eerlijk moet zijn, denk ik dat het uit bed gaan ook niet zal lukken, gezien de pijn en alle slangen die mijn lijf in en uit gaan Verlegen lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2725 2726 2727 2728 2729 2730 2731 ... 6194 Volgende
Pagina 2728 van 6194