| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
Berichten: 340
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 19:37
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Staat het wel in de Tom tom?  |
mogelijk staat 2e mond niet in je tomtom ,maar Emmen(Drenthe)waarschijnlijk wel.van daaruit moet je verder lopen,want auto's zijn verboden in dit natuurgebied.
als je daar aangekomen bent (eventueel per trein,want de treinrails houden opeens op in Emmen)en je koopt even een rugzak en voor de zekerheid wat kampeerspullen etc. en een kompas moet het wel te vinden zijn.
als je ongeveer in Emmen centrum staat (met rugzak,kampeerspullen,overlevingspakket,sateliettelefoon,water etc.)en je loopt met behulp van je kompas 14 km naar het noorden,-dat is ongeveer 3 uur lopen over de drentse toendra-kom je in 2e exloërmond uit. dan kom je in de enige straat van het dorp,en daar moet je zijn.
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op dinsdag 30 augustus 2011, 19:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 19:39
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mag er dan een tukkie gedaan worden in de bus? We moeten dan namelijk een dag eerder vertrekken anders komen we NOOIT aan  |
Laten we effe aan Griff vragen of hij een bus nog heeft met slaapstoelen ipv zitplaatsen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 19:40
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | mogelijk staat 2e mond niet in je tomtom ,maar Emmen(Drenthe)waarschijnlijk wel.
als je daar aangekomen bent (eventueel per trein,want de treinrails houden opeens op in Emmen)en je koopt even een rugzak en voor de zekerheid wat kampeerspullen etc.en een kompas moet het wel te vinden zijn.
als je ongeveer in Emmen centrum staat (met rugzak,kampeerspullen,overlevingspakket,sateliettelefoon,water etc.)en je loopt met behulp van je kompas 14 km naar het noorden,-dat is ongeveer 3 uur lopen over de drentse toendra-kom je in 2e exloërmond uit. dan kom je in de enige straat van het dorp,en daar moet je zijn.  |
Vrouwen en richtingsgevoel is niet altijd een goede combinatie Bert........ook al zijn ze in het bezit van een i phone......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
Berichten: 340
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 19:45
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Vrouwen en richtingsgevoel is niet altijd een goede combinatie Bert........ook al zijn ze in het bezit van een i phone......  |
aan een i-phone heb je niks na Emmen,want dan is je ontvangst 0. hier moet je over gaan op een sateliettelefoon.
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op woensdag 31 augustus 2011, 20:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 19:45
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: |
De Belg viel (de lantaarnpaal uit) en zei... (toen die als 3e na de lantaarnbeklimmende NL-er die de zon zag en enthousiast riep "Ik heb de zon gezien" , en na de Duitser die de maan zag en enthousiast riep "ik heb de maan gezien" ) ... ik zie sterretjes...
sorry Frank |
Frank gaat straks eten bij openlucht restaurant bij duizenden sterrenklasse, die is alleen open als het pikdonker en de sterrenhemel zichtbaar wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 19:55
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Het lijkt me geen goede zaak als je gezien wilt worden door de mensen, Jezus heeft ook geleerd dat je beter de deur achter je kunt sluiten en God je in het verborgene beloont. (Ik zou dan zeggen, waarom loop je met je bijbel onder de arm naar de kerk om gezien te worden door omstanders ? Dan is je hoop teveel op mensen gericht, terwijl geloof allereerst een harts- zaak is tussen jou en God). |
Je hebt wel gelijk Suus, Normaal doe ik met mijn Bijbeltje in mijn jas, ik loop niet te showen om naar de kerk te gaan, nee dat niet. We hebben geen verhouding met God, dat komt door de zonde, daarom hebben we Jezus nodig om met God te verzoenen.
Laat u met God verzoend worden, u (ook iedereen) en ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 19:58
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Je hebt wel gelijk Suus, Normaal doe ik met mijn Bijbeltje in mijn jas, ik loop niet te showen om naar de kerk te gaan, nee dat niet. We hebben geen verhouding met God, dat komt door de zonde, daarom hebben we Jezus nodig om met God te verzoenen.
Laat u met God verzoend worden, u (ook iedereen) en ik |
Ben het niet met je eens dat je geen verhouding met God kunt hebben, als je Jezus aanneemt als je Redder en Verlosser is je relatie met God hersteld. De kloof die er eens was is overbrugd. Als je het niet met me eens bent, prima, maar dit is mijn mening.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:02
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Veel sterkte Josina ! Hoop dat je gauw mag opknappen en naar huis mag, of ben je al thuis ? Groetjes ! |
Dank je wel!
Naar huis gaat nog niet lukken, t/m zaterdag lig ik hier zeker nog wel. Heb nog allerlei drains en andere toeters en bellen waar ik aan lig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:03
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Dit is JOUW mening! Ik denk dat een ieder persoon een andere basis heeft in zijn relatie met God.
Kijk naar het dagelijkse leven, en neem een familie voor de geest.
De vader:
De zoon heeft een heel andere basis in zijn relatie tot zijn vader, als de moeder, namelijk onderdanige liefde
De moeder heeft een andere basis, namelijk gelijkwaardige liefde
Een vriend van de vader heeft als basis vriendschap en vertrouwen Een schuldenaar van die vader heeft als basis zijn schuld bij hem Een personeelslid van die vader heeft als basis respect etc etc.
Wat ik wil aangeven is dat ik denk dat onze basis met onze relatie tot God ook verschillend kan en mag zijn. Voor de een is dit het verlossende werk van Jezus(geloof & dankbaarheid)), voor de ander is dit zijn zondenbesef als zijnde schuldenaar(Ellendekennis), voor een derde is de basis de hoop dat Jezus ook voor hem stierf( de hoop), maar die mist (Nog) de genade om te geloven dat het werkelijk zo is. En voor weer een ander is de basis pure liefde tot zijn God.
Je kunt op de basis niemand beoordelen, want ze kunnen allen goed zijn | Er is maar één basis Jezus. Door Jezus kunnen we bij de Vader komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:03
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | euh effe een vraagje hoeveel deo heb je nodig?  |
Uuuuuuuuuh, aan hoeveel kun je komen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:11
|
|
|
|
ik geloof dat er morgen een vrachtwagen vol met deo bij het ziekenhuis langskomt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:12
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mag er dan een tukkie gedaan worden in de bus? We moeten dan namelijk een dag eerder vertrekken anders komen we NOOIT aan  |
Slapen? Dat kan niet Frank slaapt nooit 's nachts, dan verveelt hij zich En hij zich vervelen terwijl wij proberen te slapen
Aan de andere kant....dan kan ie wel laten zien hoe goed hij eigenlijk is in het "de wacht houden".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:16
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik geloof dat er morgen een vrachtwagen vol met deo bij het ziekenhuis langskomt  |
Haha, goed geregeld Maris
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIC483
|
Berichten: 38
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:21
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | Zeg je dat omdat je zelf in het bankwezen werkzaam bent?
Of zeg je dat omdat je de essentie van het betoog op deze site niet vat?
Ik vind het zelf een zuiver betoog, bijbels goed onderbouwd. De kern van de boodschap lijkt me erg duidelijk.
Wie oren heeft, die luistere (aldus Jezus)...
 |
Zuiver betoog? - er wordt beweerd dat in de VS iedereen een onderhuidse chip krijgt tussen 2009 - 2012 - er wordt een totaal onduidelijke link gelegd met ISO 9000 - er wordt beweerd dat via spionage satellieten iedereen continu in de gaten wordt gehouden. Doordat er een signaal naar de GPS satellieten wordt gestuurd. Dat gaat in tegen alle beschikbare kennis over GPS, dus dan zou je op zijn minst verwachten dat er een kleine indicatie wordt gegeven hoe het werkt - onder het kopje barcode wordt de link gelegd tussen barcode en het het teken van het beest door middel van een vage redenering
Voor de duidelijkheid: ik zeg absoluut niet dat de antichrist niet gebruik gaat maken van de beschikbare techniek. Natuurlijk is het mogelijk om mensen te herkennen op basis van informatie in hun paspoort. Tegenwoordig wordt daar een chip voor gebruikt. In de 2e wereld oorlog werd er 'gewoon' in het bevolkingsregister gekeken wie er Jood was. Met andere woorden, alle kwade machten gebruiken de beschikbare techniek.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:24
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, goed geregeld Maris  |
Nog geur voorkeuren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:26
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Nog geur voorkeuren? |
iig geen mannengeuren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:53
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Slapen? Dat kan niet Frank slaapt nooit 's nachts, dan verveelt hij zich En hij zich vervelen terwijl wij proberen te slapen
Aan de andere kant....dan kan ie wel laten zien hoe goed hij eigenlijk is in het "de wacht houden".  |
Griffin houdt niet van snurkende passagiers, maar Frank vindt dat niet erg, oordopjes heeft hij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 20:56
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik geloof dat er morgen een vrachtwagen vol met deo bij het ziekenhuis langskomt  |
Ik ben bang dat de flesjes gebroken zullen worden en de stank wordt enorm in het ziekenhuis Ugh Ugh Ugh
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op dinsdag 30 augustus 2011, 20:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 21:06
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 15:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 21:07
|
|
|
|
ik ben ook geen single meer, maar iets plannen in deze regio, 072 e.o zou ik ook leuk hebben gevonden..... voor veel dingen moet je nu altijd ver reizen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 21:15
|
|
|
|
wie heeft interesse mee te gaan naar de kust (ergens tussen hoek van holland en scheveningen)?
door jouw voorkeurde datum en later in overleg
hannah810 tink100 erica129 josina022
visser278 frankt627 herman338 19-11
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op dinsdag 30 augustus 2011, 21:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 21:17
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Hoe bedoel je dat? Dat Gods soms begrijpt waarom er euthanasie gedaan wordt? Naar mijn mening is èn blijft het actief meewerken aan een/ je levenseinde. Wat dus gelijk staat aan moord. Omstandigheden zijn soms menselijk te begrijpen maar daarom nog niet juist... |
Pastorale zorg blijft nodig waar de kerk een actieve rol in moet hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 21:18
|
|
|
|
De data is nog niet vastgesteld maar wel de voorkeur:
22-10 05-11 19-11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 21:20
|
|
|
|
Dinsdag 30 augustus, Psalm 119: 25-32; Wachtlopen op de Leusderheide.
Tussen wat je nu leert en straks doen is er soms, inhoudelijk gezien, nauwelijks een verband. Gerlach Cerfontaine, tot voor kort directeur van Schiphol, had gestudeerd voor huisarts en heeft gewerkt op de operatiekamer. De wereldberoemde organist Klaas Jan Mulder noemt zijn tijd in militaire dienst, achteraf gezien, van grote betekenis voor zijn latere carière als musicus. Wachtlopen op de Leusderheide, gedurende lange nachtelijke uren. Geen vijand in de verste verte te bekennen, natuurlijk. Toch iets aan gehad, want organist word je pas na eindeloze vingeroefeningen. Sinds de Leusderheide wist hij van volhouden. Maarten Luther vond het zinvol om geregeld te vasten. Niet vanwege cholesterol en lichaamsgewicht, maar om de dicipline. Hij beweerde: wie beweerde: wie zijn eigen buik niet eens de baas is, is zeker niet in staat om Christus te volgen. De beroemste geleerde uit de mideleeuwen, Moses ben Maimon, meende: niet uit van alle Bijbelse geboden is de zin te begrijpen. God gaf ze, maar soms heb ik geen idee waarvoor. Toch zijn ook die geboden belangrijk. Als oefening, zei hij. Je houdt je niet aan het gebod omdat je ziet waar het goed voor is, maar omdat God het je opdroeg. Een training in gehoorzaamheid. Later, in andere situaties, kan die training je, bij zaken waar het écht op aankomt, helpen om God te dienen en daarin door te zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 21:22
|
|
|
|
Jolan, Zeeland, Herman388, Josina, Hannah en Marian519 bedankt voor jullie wensen !
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 30 augustus 2011, 21:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 21:39
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Mooie benen. |
Mario! ik kan je moeder zijn......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
Berichten: 735
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 22:12
|
|
|
|
@ Lady... Zit me nu net te bedenken dat je je tatoo ook zou kunnen laten coveren... Dus een andere tatoo over je oude tatoo heen zetten, iets wat nu wel bij je past zeg maar, ook dit is vele malen goedkoper dan het weg laten laseren.
Nogmaals heb er volledig respect voor, probeer enkel even mee te denken.
Ik heb zelf ook een tatoo laten coveren omdat ie me teveel aan het verleden deed herrineren, nu is het een mooie band met rozen en van die oude zie je niets meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 22:13
|
|
|
|
[quote=SUSANNAH475][color=8B0000]
Hallo Susannah
Jammer dat je weggaat en als ik je goed gelezen heb dan kom je ook weer terug dus zeg ik dan : Tot gauw. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 22:19
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | De data is nog niet vastgesteld maar wel de voorkeur:
22-10 05-11 19-11 |
Voorkeur, voorkeur? Er is gevraagd om een een paar data op het forum te zetten. Dat heb ik dus gedaan. Het is geen voorkéur maar een voorstél. En verder lees ik het wel welke datum het wordt. Misschien vinden de meesten het wel te laat in het jaar en geven ze net als Frank de voorkeur aan volgend jaar. hoor je mij niet over. Alhoewel je in okt. ook nog zomer kan verwachten.
|
|
| Naar boven |
|
|