| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:15
|
|
|
|
José,
Wanneer mag je naar huis, voor dit weekend?
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op donderdag 1 september 2011, 15:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:16
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | hij zit wel alleen met lege plek ernaast  |
Hij heeft Floske en Prikkie toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:17
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nee gekkie...ben een roodharige, ik verbrand alleen maar, word dus niet bruin  |
Mag je je haar niet geverfd worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:17
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | José,
Wanneer mag je naar huis, voor dit weekend? |
Zoals het er nu naar uitziet, niet, wordt het zaterdag op z'n vroegst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:20
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Zoals het er nu naar uitziet, niet, wordt het zaterdag op z'n vroegst. |
Afwachten maar
Ik denk dat Frank met luxere wagen klaar staat om jou thuis te brengen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:24
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hij heeft Floske en Prikkie toch  |
Dat wel maar een vrouw straalt warmte uit voor Frank op de zonneschommelbank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:27
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Afwachten maar
Ik denk dat Frank met luxere wagen klaar staat om jou thuis te brengen  |
Wel een limousine mag ik hopen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:29
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wel een limousine mag ik hopen?  |
Bel je naar hem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:34
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Afwachten maar
Ik denk dat Frank met luxere wagen klaar staat om jou thuis te brengen  |
Ik denk dat Frank helemaal niemand ga ophalen... het is toch nooit goed voor die meiden. Pfff, een luxe limonadedinges...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:36
|
|
|
|
Hebben wij alleen zo'n zomers weer Het gras is gemaait...het onkruid en de heg moeten maar ff wachten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:38
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik dacht Bossche bollen  |
Die moet je dan drinken met dit tropich weertje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:40
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ach natuurlijk...in zijn zonneschommelbank  |
niks schommelbankje, ik heb het gras gemaait en wat geprutst in de tuin...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:41
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dat wel maar een vrouw straalt warmte uit voor Frank op de zonneschommelbank  |
Een vrouw
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 1 september 2011, 23:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:43
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | je zou hem even kunnen bellen of hij dat goed vind?
niks vragen joh, haha, gewoon DOEN |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:46
|
|
|
|
Pffff, eigenlijk kan deze topic gesloten worden. We mogen toch niet weten wie met wie wat aan het opstarten is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 15:53
|
|
|
|
Hoi kiezeltje, ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag. Natuurlijk wens ik je een heel vreugdevol nieuw levensjaar toe...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:28
|
|
|
|
Ik ben blij dat ik nu pas vakantie heb, nu de tweede week. Heb vanmiddag heerlijk genoten op een tarrasje van het weer, ik hou hier wel van.
Laatst aangepast door
|
WIMBRIEN639
|
op donderdag 1 september 2011, 16:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Pffff, eigenlijk kan deze topic gesloten worden. We mogen toch niet weten wie met wie wat aan het opstarten is...  |
Geduld jongen geduld er komt vast wel weer eens wat Het is toch een dating-contact site?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:31
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank je wel hoor, van jou kan ik op aan, inmiddels schijnt hier ook het zonnetje  |
Tuurlijk kan je op mij aan ben gul met delen hoor Houd me alleen heeeeeeel soms niet aan een afspraak Daarom als goedmakertje de zon maar gedeeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LADY876
|
Berichten: 8
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:33
|
|
|
|
Ik voel denk niet minder heilig als anderen. Misschien soms tegenover de mensen in de kerk? Maar hun zijn geen haar beter als ik, dus zou niet weten. Als ik gewoon buiten ben vind ik het niet zo leuk als die tattoos zichtbaar zijn, omdat je vaak gelijk zo veroordeeld word door mensen. Leuke reacties heb ik ook wel op de tattoos. Dan zeg ik maar met een boer die kiespijn heeft "ja leuk he die tattoos"
Die troep weg laten halen zou ik graag willen, als het maar vergoed word. 'k Zal 'ns informeren bij het ziekenfonds.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Een vrouw ik heb naar het schijnt niet de juiste kleren, geen lach en ook niet het goede geloof...ben wel blij dat Prikkie en Floshke er nog zijn... |
euh valt minderwaardigheidscomplex onder mooiste moment van de dag? Gij zijt best een lief manneke maar ze motten het willen zien he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:35
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat je op bezoek mag komen misschien en dat jij, ipv Erika, een heleboel dropjes mee mag nemen?  |
Volgens mij wil ze je omkopen Frank Je mag komen als je drop meeneemt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:37
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 11:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik denk dat Frank helemaal niemand ga ophalen... het is toch nooit goed voor die meiden. Pfff, een luxe limonadedinges... |
Jammer ik denk dan komt tie hier ook langs gezellig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:47
|
|
|
|
Donderdag 1 september, Spreuken 20: 1-7; Ploegen in de herfst.
De toekomst zet je aan het werk. Veel van wat je nu doet, doe je met het oog op morgen. Zoals een ploegen in de herfst. Dat is noodzakelijk om in de zomer te kunnen oogsten. De oogst is daarmee niet gegarandeerd, maar niet ploegen leidt gegarandeerd tot een misoogst. Hetzelfde geldt voor opvoeding, klimaatmaatregelen, de versterking van de kust, naar school gaan, de sfeer in de familie, de voorbereiding van Sven Kramer op het schaatsseizoen: morgen geen resultaat als vandaag niets wordt gedaan. De luiaard uit Spreuken trekt in de oogsttijd een verbaasd gezicht. Is hij werkelijk verbaasd? Dat is in zijn geval nauwelijks voor te stellen. Zo dom kan iemand niet zijn. Althans, niet als het gaat om akkerland. Daar waar ploegen en oogsten in de tijd verder van elkaar afliggen, zie je maar al te vaak gebeuren dat de link niet wordt gelegd. De luiaard zoekt dan voor het gebrek aan oogst meestal overal de schuld behalve bij hem zichzelf. Intussen blijft waar dat ook wie tijdig ploegt niet altijd tot oogsten komt. Er is, lijkt me, ook nog zoiets als wijze luiheid. In ieder geval tijdelijk. Neem je nu, in de vakantietijd, niet voldoende afstand van je werk, dan kan er later in het jaar zomaar niets meer uit je handen komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:57
|
|
|
|
Hannah, ik bedoelde eigenlijk wat anders met mijn opmerking.
Hoewel CM elektronisch is ,is het soms net het echte leven hier: Er wordt gedated, er wordt ruzie gemaakt, er wordt geroddeld, er worden mensen genegeerd, dus net als in het echte leven kan toch iemand misbruik maken van het 06 nummer van Visser omdat het zo open en bloot op het forum staat? Straks wordt Visser door een cmmer gestalkt op zijn mobiel????
Of drijf ik nu erg over Ook een optie natuurlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 16:58
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | ach...als je 't met een korrel(tje) zout neemt is de smaak verrúkkelijk.... |
Vind je? Over smaak valt niet te twisten he? Zie je nu wel weer........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 17:27
|
|
|
|
Mijn mooiste moment van de dag was vanmiddag.
Heerlijk genieten van het schitterende weer wat we van God gekregen hebben. Ik heb op een terrasje gezeten hier in de stad. Echt heerlijk, nog even een vakantie gevoel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 17:29
|
|
|
|
| WIMBRIEN639 schreef: | Mijn mooiste moment van de dag was vanmiddag.
Heerlijk genieten van het schitterende weer wat we van God gekregen hebben. Ik heb op een terrasje gezeten hier in de stad. Echt heerlijk, nog even een vakantie gevoel. |
Je zou jaloers worden Heerlijk he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 17:42
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tuurlijk kan je op mij aan ben gul met delen hoor Houd me alleen heeeeeeel soms niet aan een afspraak Daarom als goedmakertje de zon maar gedeeld  |
Maar ik geloof dat het al weer iets beter met je gaat? Want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste!
|
|
| Naar boven |
|
|