| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:12
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frank......weet je al wat er zaterdag te doen is?  |
ik ben niet nieuwsgierig hoor. Dat laat ik aan de dames over. En ook aan Erika en Josina...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ow in 1 dag verhuisd? Knappe mannen he  |
Zeker te weten, doe het ze niet na
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dank je wel...eindelijk eens een lief woord  |
Eindelijk....wie had dat verwacht he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:18
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Eindelijk....wie had dat verwacht he  |
Dat zal waarschijnlijk een lieve verpleegster getypt hebben...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:20
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Willemijn en Chat.........geen zorgen. Dat telefoonnummer is van een ouwe mobiel die ik nooit meer gebruik, alleen voor zulk soort zaken.
Zullen we het nu weer over het strand gaan hebben????
Wie gaat er mee .....19 nov. .... Scheveningen. |
Dus je telefoonnummer mag blijven staan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik zoek niet meer. Gelukkig ben ik niet nieuwsgierig...  |
Zo, na een goed uurtje zoeken al opgegeven ? Dat had ik niet verwacht van je , Frank.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Dat zal waarschijnlijk een lieve verpleegster getypt hebben... |
Een héle lieve verpleegster die helaas zichzelf eerst zal moeten laten verplegen , die zo gehoopt had in een luxe limonadedinges opgehaald te worden , maar dat dus niet voor elkaar krijgt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:26
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zo, na een goed uurtje zoeken al opgegeven ? Dat had ik niet verwacht van je , Frank. |
Oeps, hier ga ik niet tussen zitten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:26
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Een héle lieve verpleegster die helaas zichzelf eerst zal moeten laten verplegen , die zo gehoopt had in een luxe limonadedinges opgehaald te worden , maar dat dus niet voor elkaar krijgt  |
Is zij ook lid van CM?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:27
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Toch nog iemand met een beetje mensenkennis...
Ik heb mijn kijkglazen terug gevonden...ik was die even kwijt |
Stonden zeker op je hoofd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:27
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik ben niet nieuwsgierig hoor. Dat laat ik aan de dames over. En ook aan Erika en Josina...  |
kan je beter aan Zeeland over laten. Erika en Josina raken al een beetje verstrooid......die gaan jou al lief , leuk , aardig manneke noemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:27
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Oeps, hier ga ik niet tussen zitten  |
Moet je niet gaan slapen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | kan je beter aan Zeeland over laten. Erika en Josina raken al een beetje verstrooid......die gaan jou al lief , leuk , aardig manneke noemen. |
Jaloers, Visser?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Is zij ook lid van CM?  |
Wil je dat echt weten? Ikke
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 1 september 2011, 20:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:32
|
|
|
|
|
Heb morgen een dag vrij, maar mocht van de baas één uurjte op zijn kosten eerder weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:37
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wil je dat echt weten? Ikke  |
we hadden het toch over een lieve verpleegster en niet over jou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:38
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Heb morgen een dag vrij, maar mocht van de baas één uurjte op zijn kosten eerder weg. |
Kijk, da's nog 's een baas. Lekker al vroeg een lang weekend dus...geniet ervan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Moet je niet gaan slapen???  |
Mag nog niet van de dokter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LADY876
|
Berichten: 8
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:39
|
|
|
|
Dank allemaal voor de reacties!!
Een tattoo coveren hoeft niet. Gaat mij eigenlijk ook niet zo zeer om de afbeeldingen die erop staan, staan vooral veel dieren op enzo, een roosje en slang...
Ts meer dat ik er zoveel heb en me er voor schaamt. 't Blijft herinneren aan dat rot verleden. De tattoos op mijn handen wil ik zoiezo vanaf, die kan ik wel laten weg laseren want dat zijn niet hele grote.
Sommige zeggen dat in de bijbel staat dat een tattoo van iemand die overleden is niet mag, ik heb wel een naam op mijn hand staan met een zwart kruisje erachter, dit is de naam van mijn oma toen ze overleed. Alleen wist ik absoluut niet dat het bijbels niet kan!! Anders had ik het zeker niet laten zetten.
Mijn ene arm is een soort 'mouw' geworden, die wou ik met sier dicht tattooéren, die moet nog steeds afgemaakt worden eigenlijk, want nu is het ook geen gezicht! Ben alleen bang dat ik weer terugvalt in het verkeerde "zonde" als ik het af laat maken... De zonde is verslavend en verkeerd, alleen God kan mij redden en zorgen dat de wereld en de zonde mij niks meer doet. Maar als ik het zelf op gaat zoeken? Of vind God het dus helemaal niet erg? las ook weleens dat je iets best mooi mag vinden, alleen je moet er niet door geobserdeerd raken, dat je er dag en nacht mee bezig ben, en dat je als het ware je tattoos aanbid. Maar dat doe ik niet met mijn tattoos.
Gr. Lady
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | we hadden het toch over een lieve verpleegster en niet over jou  |
Jij weet helemaal niet dat ik ook een hele lieve verpleegster ben Maar mocht je een keer hulp nodig hebben...ik weet het goed met je gemaakt...wil je best komen helpen, maar onthou....zachte heelmeesters maken stinkende wonden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:48
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Jij weet helemaal niet dat ik ook een hele lieve verpleegster ben Maar mocht je een keer hulp nodig hebben...ik weet het goed met je gemaakt...wil je best komen helpen, maar onthou....zachte heelmeesters maken stinkende wonden  |
Zoals ik al zei, ik woon in Maastricht...je bent welkom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Zoals ik al zei, ik woon in Maastricht...je bent welkom |
Euh...kom maar, ik woon in Helmond en Visser woont in Brugge
Woon je in de camper
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:16
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Euh...kom maar, ik woon in Helmond en Visser woont in Brugge
Woon je in de camper  |
Brugge??????????
Sinds wanneer valt dat onder Zeeland?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:29
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Je bent en blijft zelf verantwoordelijk voor je eigen bijdrage. Daarom vraag ik je om dat nummer weg te halen. Als Visser zelf dat wil doen, kan niemand hem tegenhouden. |
modderaar-ambities, Chat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:31
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Zoals ik al zei, ik woon in Maastricht...je bent welkom |
Weet wat je zegt, een gewaarschuwd mens telt voor 2
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:32
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Brugge??????????
Sinds wanneer valt dat onder Zeeland? |
Sinds Frank dat bedacht heeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Willemijn en Chat.........geen zorgen. Dat telefoonnummer is van een ouwe mobiel die ik nooit meer gebruik, alleen voor zulk soort zaken.
Zullen we het nu weer over het strand gaan hebben????
Wie gaat er mee .....19 nov. .... Scheveningen. |
Visser, na je mail ben ik helemaal niet meer bezorgd over je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Visser, na je mail ben ik helemaal niet meer bezorgd over je  |
Je blijft een schat he, zo zorgzaam over de mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:38
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Sinds Frank dat bedacht heeft |
misschien gehersenspoeld
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op donderdag 1 september 2011, 21:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:40
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | misschien gehersenspoeld  |
Teveel gedronken?
|
|
| Naar boven |
|
|