ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2739 2740 2741 2742 2743 2744 2745 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:12
 
VISSER278 schreef:
Frank......weet je al wat er zaterdag te doen is? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Woedende smiley ik ben niet nieuwsgierig hoor. Dat laat ik aan de dames over. En ook aan Erika en Josina... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:13
 
ERIKA129 schreef:
Ow in 1 dag verhuisd? Clown smiley
Knappe mannen he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zeker te weten, doe het ze niet na Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:15
 
FRANKT627 schreef:
Dank je wel...eindelijk eens een lief woord Clown smiley



Eindelijk....wie had dat verwacht he Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:18
 
VISSER278 schreef:
Eindelijk....wie had dat verwacht he Clown smiley

Dat zal waarschijnlijk een lieve verpleegster getypt hebben...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:20
 
VISSER278 schreef:
Willemijn en Chat.........geen zorgen. Dat telefoonnummer is van een ouwe mobiel die ik nooit meer gebruik, alleen voor zulk soort zaken.

Zullen we het nu weer over het strand gaan hebben????

Wie gaat er mee .....19 nov. .... Scheveningen.

Dus je telefoonnummer mag blijven staan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:21
 
FRANKT627 schreef:
Ik zoek niet meer. Gelukkig ben ik niet nieuwsgierig... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Zo, na een goed uurtje zoeken al opgegeven ?
Dat had ik niet verwacht van je , Frank.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:23
 
FRANKT627 schreef:
Dat zal waarschijnlijk een lieve verpleegster getypt hebben...

Een héle lieve verpleegster die helaas zichzelf eerst zal moeten laten verplegen Engeltje smiley, die zo gehoopt had in een luxe limonadedinges opgehaald te worden Verlegen lachende smiley , maar dat dus niet voor elkaar krijgt Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:26
 
VISSER278 schreef:
Zo, na een goed uurtje zoeken al opgegeven ?
Dat had ik niet verwacht van je , Frank.

Oeps, hier ga ik niet tussen zitten Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:26
 
JOSINA022 schreef:
Een héle lieve verpleegster die helaas zichzelf eerst zal moeten laten verplegen Engeltje smiley, die zo gehoopt had in een luxe limonadedinges opgehaald te worden Verlegen lachende smiley , maar dat dus niet voor elkaar krijgt Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley Gefrustreerde smiley

Is zij ook lid van CM? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:27
 
FRANKT627 schreef:
Toch nog iemand met een beetje mensenkennis...

Lachende smiley Ik heb mijn kijkglazen terug gevonden...ik was die even kwijt

Stonden zeker op je hoofd Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:27
 
FRANKT627 schreef:
Woedende smiley ik ben niet nieuwsgierig hoor. Dat laat ik aan de dames over. En ook aan Erika en Josina... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


kan je beter aan Zeeland over laten.
Erika en Josina raken al een beetje verstrooid......die gaan jou al lief , leuk , aardig manneke noemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:27
 
JOSINA022 schreef:
Oeps, hier ga ik niet tussen zitten Engeltje smiley

Moet je niet gaan slapen??? Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:29
 
VISSER278 schreef:
kan je beter aan Zeeland over laten.
Erika en Josina raken al een beetje verstrooid......die gaan jou al lief , leuk , aardig manneke noemen.

Jaloers, Visser? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:30
 
FRANKT627 schreef:
Is zij ook lid van CM? Clown smiley

Wil je dat echt weten? Verraste, verbaasde smileyIkke Slapende smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 1 september 2011, 20:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:32
 
Heb morgen een dag vrij, maar mocht van de baas één uurjte op zijn kosten eerder weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:37
 
JOSINA022 schreef:
Wil je dat echt weten? Verraste, verbaasde smileyIkke Slapende smiley

we hadden het toch over een lieve verpleegster en niet over jou Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:38
 
MARIO216 schreef:
Heb morgen een dag vrij, maar mocht van de baas één uurjte op zijn kosten eerder weg.

Kijk, da's nog 's een baas. Lekker al vroeg een lang weekend dus...geniet ervan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:39
 
FRANKT627 schreef:
Moet je niet gaan slapen??? Slapende smiley

Mag nog niet van de dokter Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY876





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:39
 
Dank allemaal voor de reacties!!

Een tattoo coveren hoeft niet.
Gaat mij eigenlijk ook niet zo zeer om de afbeeldingen die erop staan, staan vooral veel dieren op enzo, een roosje en slang...

Ts meer dat ik er zoveel heb en me er voor schaamt.
't Blijft herinneren aan dat rot verleden.
De tattoos op mijn handen wil ik zoiezo vanaf, die kan ik wel laten weg laseren want dat zijn niet hele grote.

Sommige zeggen dat in de bijbel staat dat een tattoo van iemand die overleden is niet mag, ik heb wel een naam op mijn hand staan met een zwart kruisje erachter, dit is de naam van mijn oma toen ze overleed.
Alleen wist ik absoluut niet dat het bijbels niet kan!! Boze smiley
Anders had ik het zeker niet laten zetten.

Mijn ene arm is een soort 'mouw' geworden, die wou ik met sier dicht tattooéren, die moet nog steeds afgemaakt worden eigenlijk, want nu is het ook geen gezicht! Ben alleen bang dat ik weer terugvalt in het verkeerde "zonde" als ik het af laat maken...
De zonde is verslavend en verkeerd, alleen God kan mij redden en zorgen dat de wereld en de zonde mij niks meer doet.
Maar als ik het zelf op gaat zoeken? Of vind God het dus helemaal niet erg? las ook weleens dat je iets best mooi mag vinden, alleen je moet er niet door geobserdeerd raken, dat je er dag en nacht mee bezig ben, en dat je als het ware je tattoos aanbid. Maar dat doe ik niet met mijn tattoos.

Gr. Lady
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:44
 
FRANKT627 schreef:
we hadden het toch over een lieve verpleegster en niet over jou Gefrustreerde smiley

Jij weet helemaal niet dat ik ook een hele lieve verpleegster ben Gefrustreerde smiley
Engeltje smiley
Maar mocht je een keer hulp nodig hebben...ik weet het goed met je gemaakt...wil je best komen helpen, maar onthou....zachte heelmeesters maken stinkende wonden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:48
 
JOSINA022 schreef:
Jij weet helemaal niet dat ik ook een hele lieve verpleegster ben Gefrustreerde smiley
Engeltje smiley
Maar mocht je een keer hulp nodig hebben...ik weet het goed met je gemaakt...wil je best komen helpen, maar onthou....zachte heelmeesters maken stinkende wonden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zoals ik al zei, ik woon in Maastricht...je bent welkom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:08
 
FRANKT627 schreef:
Zoals ik al zei, ik woon in Maastricht...je bent welkom

Euh...kom maar, ik woon in Helmond en Visser woont in Brugge


Woon je in de camper Smiley die vol vragen zit Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:16
 
HERMAN388 schreef:
Euh...kom maar, ik woon in Helmond en Visser woont in Brugge


Woon je in de camper Smiley die vol vragen zit Zieke smiley


Brugge??????????


Sinds wanneer valt dat onder Zeeland?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:29
 
CHATULIEM619 schreef:
Je bent en blijft zelf verantwoordelijk voor je eigen bijdrage. Daarom vraag ik je om dat nummer weg te halen.
Als Visser zelf dat wil doen, kan niemand hem tegenhouden.

modderaar-ambities, Chat?

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:31
 
FRANKT627 schreef:
Zoals ik al zei, ik woon in Maastricht...je bent welkom

Weet wat je zegt, een gewaarschuwd mens telt voor 2 Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:32
 
VISSER278 schreef:
Brugge??????????


Sinds wanneer valt dat onder Zeeland?

Sinds Frank dat bedacht heeft
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:34
 
VISSER278 schreef:
Willemijn en Chat.........geen zorgen. Dat telefoonnummer is van een ouwe mobiel die ik nooit meer gebruik, alleen voor zulk soort zaken.

Zullen we het nu weer over het strand gaan hebben????

Wie gaat er mee .....19 nov. .... Scheveningen.



Visser, na je mail ben ik helemaal niet meer bezorgd over je Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:35
 
WILLEMIJN232 schreef:
Visser, na je mail ben ik helemaal niet meer bezorgd over je Knipoog smiley

Je blijft een schat he, zo zorgzaam over de mannen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:38
 
JOSINA022 schreef:
Sinds Frank dat bedacht heeft

misschien gehersenspoeld Geschokte, onthutste smiley


Laatst aangepast door
HERMAN388
op donderdag 1 september 2011, 21:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:40
 
HERMAN388 schreef:
misschien gehersenspoeld Geschokte, onthutste smiley

Teveel gedronken? Clown smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2739 2740 2741 2742 2743 2744 2745 ... 6194 Volgende
Pagina 2742 van 6194