ChristianMatch
 


Forum

operatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2741 2742 2743 2744 2745 2746 2747 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:03
 
JOSINA022 schreef:
Het was meer een pittig gesprek vanuit mijn kant, aangezien ik 2 urologen had die er beide hun eigen beleid erop nahielden. Ik kon dat dus echt niet waarderen en ben de confrontatie aangegaan.

De uroloog waar ik vanmiddag mee gesproken heb wordt nu de enige die zich nog met mij bemoeit en met zijn beleid kan ik mij ook het meest in vinden.

Het abces in mijn buik is dus niet weg...het is te actief en het bracht te grote risico's met zich mee.
En de catheter die geplaatst is tussen mijn nier en mijn blaas is voldoende voor de komende 6 weken en die drain in mij nier kan dus nu al afgebouwd gaan worden ipv pas over 2-4 weken.

En dat abces, tja dat is iets gynaecologisch en deze uroloog heeft even helder weergegeven dat ik hierna dus weer onder gynaecologie ga vallen én dat hij geen garanties kan geven dat dat abces niet meer voor problemen zal zorgen.
Het feit dat er nu geen urine meer in mijn buik stroomt is wel gunstig, maar geeft geen garanties.

Kijk dit is heldere taal en hier kan ik wat mee!

We wachten maar verder af José
Ik blijf wel bidden voor je voor genezing.

Ik ga nu naar bed en morgen...............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:05
 
LEONARD480 schreef:
De term platte tekst wordt wel gebruikt om tekstdocumenten aan te duiden waarin dergelijke versieringen ontbreken. Tekstverwerkingsapplicaties kunnen hun documenten als platte tekst bewaren. Ook webbrowsers kunnen webpagina's als platte tekst bewaren. Onder Microsoft Windows wordt voor zulke tekstbestanden meestal de extensie .TXT gebruikt.


En waar vind ik die extensie TXT?
Bedankt trouwens voor je uitleg leonard, aardig van je......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:10
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb een PC probleem.
Ik moet een artikel aanleveren in een platte tekst???
Heb het al even gegoogled en daar snap ik niets van. is er misschien iemand op CM die mij dit in lekentaal (en op mijn computer niveau) kan vertellen??? Smiley die vol vragen zit


Hoi Willemijn,

Heb je outlook?? zo ja ...

Nieuwe mail -- tekst opmaken -- selecteer daar "Aa tekst zonder opmaak" Meer hoef je niet te doen ... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:18
 
Speciaal voor Josina







Laatst aangepast door
HERMAN388
op donderdag 1 september 2011, 23:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:19
 
WILLEMIJN232 schreef:
En waar vind ik die extensie TXT?
Bedankt trouwens voor je uitleg leonard, aardig van je......

Het 'TXT-bestand' dat je kunt downloaden heeft als extensie .TAB. Het is dus strikt genomen geen tekstbestand; het voordeel is dat u het kunt openen met zowel tekstverwerkingsprogramma's als Word, als met spreadsheetprogramma's als Excel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:21
 
LEONARD480 schreef:
Het 'TXT-bestand' dat je kunt downloaden heeft als extensie .TAB. Het is dus strikt genomen geen tekstbestand; het voordeel is dat u het kunt openen met zowel tekstverwerkingsprogramma's als Word, als met spreadsheetprogramma's als Excel.


Je mag wel je zeggen hoor. En bedankt voor de uitleg, het gaat nu vast lukken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:23
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je mag wel je zeggen hoor. En bedankt voor de uitleg, het gaat nu vast lukken!



Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:24
 
CROSSROAD317 schreef:
Hoi Willemijn,

Heb je outlook?? zo ja ...

Nieuwe mail -- tekst opmaken -- selecteer daar "Aa tekst zonder opmaak" Meer hoef je niet te doen ... Lachende smiley

Natuurlijk heb ik Outlook...........het gaat vast lukken......
Dank je wel voor het advies! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:27
 
CHATULIEM619 schreef:
Bovendien schept dit een gevaarlijk precedent. Je kunt mensen in je pv mail wel vertellen wat het 06nummer is, maar het is niet goed dit zo op het forum te zetten. Jij zou toch ook niet willen dat iedereen je telefoonnr. heeft? Haal dat er nu van af, dan voorkom je moeilijkheden.

Ach, Chat zo krijg je wel veel fans natuurlijk. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:30
 
WILLEMIJN232 schreef:
Natuurlijk heb ik Outlook...........het gaat vast lukken......
Dank je wel voor het advies! Coole smiley met zonnebril


Nou gaat het zeker lukken Willemijn ...enne heb je Cross weleens met de pijl en boog gezien Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:31
 
LEONARD480 schreef:
Nou gaat het zeker lukken Willemijn ...enne heb je Cross weleens met de pijl en boog gezien Geschokte, onthutste smiley


ik laat het jullie weten als het gelukt is.......
Nee, heb ik nog nooit gezien, maar wel met de Libelle....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:32
 
WILLEMIJN232 schreef:
Er zijn toch wel meer topics die 'om niets gaan 'toch? Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Dames, jullie hebben wat te bespreken tijdens een flinke strandwandeling. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:34
 
WILLEMIJN232 schreef:
ik laat het jullie weten als het gelukt is.......
Nee, heb ik nog nooit gezien, maar wel met de Libelle....... Knipoog smiley


Huh ...het is toch waar de libelle gehalte of theekransje op CM of is dat platte tekst ja of nee Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:36
 
MARIO216 schreef:
Dames, jullie hebben wat te bespreken tijdens een flinke strandwandeling. Smiley met dichtgeplakte mond


Enig idee Mario ...hmmm over de gespierde mannen zoals ons Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 00:03
 
beetje donker hier Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 00:05
 
nog steeds virustijd Zieke smiley Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 00:39
 
YELNIN491 schreef:
beetje donker hier Coole smiley met zonnebril

Hier is de zon ook gaan slapen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 01:08
 
FRANKT627 schreef:
Als het radioweekend niet op die datum valt wil ik wel heel graag meegaan. Als ik het vind natuurlijk... Boze smiley

neem je radio mee Frank dat doe ik ook.
hij zit gewoon in mijn auto. hahahaha


En ja ik ga ook mee.
Misschien als fotograaf.


Haha zulke foto's wil ik wel vaker maken....
deze foto heeft mij 8 uur gekost om te maken.


Laatst aangepast door
MARCOWAAL200
op vrijdag 2 september 2011, 01:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 01:19
 
HANNAH810 schreef:
voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar
zus van hannah, 41 jaar, regio 0180
Josina022, 41 jaar, regio 030
Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer)
nel833, 50 jaar, regio 071
Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer)
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)

jonasveve, 51 jaar, regio 070
frankt627, 47 jaar, regio 076
hanskamp, 38 jaar, regio 0521
wimgroen841, 55 jaar, regio 0318
jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar
kwispel011, 66 jaar, regio 0172
thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen
Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud)
marcel188 ,45jaar ,regio075.
Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud)
johan209, 36 jaar, regio 073
Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 01:24
 
marsjg370 gaat ook mee( ov )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 06:05
 
Vrijdag 2 september, Jesaja 40: 6-11; Hoe kan de profeet het weten?

De toekomst is niet totaal onbekend. In de herfst zullen de bladeren vallen. Als het smelten van de gletsjers in de Andes met de huidige snelheid doorgaat, dan heeft men in Chili binnen 15 jaar een ernstig tekort aan drinkwater. Ook de profeet doet beweringen over de toekomst. Het betreft een dramatische zaak. In de ballingschap te Babel verliest het volk de hoop op een eigen bestaan. Men zegt: het is met ons als in de natuur: het gras verdort en de bloem verwelkt. De profeet spreekt dat op zich niet tegen, maar voegt er een ander weten aan toe: het woord van onze God houdt eeuwig stand. Is dit laatste waar, dan zal het vroeg of laat te merken zijn. Ligt er een belofte van God aan het volk. Dan hééft dat volk toekomst! Dat kan niet anders: God gaat wat doen!
En de profeet neemt daar al een flink voorschot op, door dat toekomstige handelen beeldrijk te omschrijven.
De profetie berust niet op een analyse van trends en ontwikkelingen. Daar was in Babel weinig aanleiding toe. De profetie berust op vertrouwen in een persoon: God kennende, zal Hij…!
Het schepsel komt de aard van deze toekomstkennis tot uiting tegenover de dood. Alle ontwikkelingen wijzen dan op je definitieve einde. De bloem verwelkt, nietwaar? Maar de gelovige zegt: zo definitief kan het niet zijn, want God kennende, doet Hij zijn woord gestand!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 06:33
 
HERMAN388 schreef:
Speciaal voor Josina






dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 08:27
 
MARIO216 schreef:
Vrijdag 12 augustus, Psalm 56; Uithuilen bij God.

Je zult het vroeger vast ook hebben gedaan: uithuilen bij je moeder of je vader. Een ander kind had je bijvoorbeeld geplaagd of pijn gedaan. Je rende naar je moeder toe en klom huilend op schoot. Zo hard dat ze eerst helemaal niet begreep waarom je huilde. ‘Stil nou maar’, zei ze dan, ‘vertel nu eerst eens rustig wat er gebeurd is.’ En dan vertelde je het, met horten en stoten. Al snikkend.
Op dat moment was je als kind ongelukkig en gelukkig tegelijk. Want je moeder was er voor je. Daarom begon je nog harder te huilen. Uithuilen noemen we dat. Hoe graag zou je dat soms ook nog willen als je ouder bent!
Waarom huil je niet uit bij God? Een kind van God hoeft zich niet stoer of emotieloos voor te doen. Een kind van God mag bij Hem als een kind zijn. Je mag met je pijn bij God komen. Schreeuw het maar uit. Vertel wat je dwars zit. Reken maar dat Hij luistert naar je verdriet. Hij doet wat met je tranen. Lees die prachtige tekst boven dit stukje nog maar eens.
Uithuilen bij God, zijn medeleven voelen, geeft een gigantische troost. Juist dan ervaar je dat Hij bij je is als je verdrietig bent. Vaak zijn zulke momenten later heel kostbaar. Juist in de diepte was God bij je. Uithuilen is goed. Laat je tranen maar de vrije loop. Schaam je niet. God bewaart zelfs onze tranen. Voor Hem zijn ze heel kostbaar.

Deze kwam mij vandaag onder ogen...en heb er maar gevolg aan gegeven..Wat had ik deze woorden nodig...Dank voor je stukjes elke dag weer Mario. Ze zijn zo eenvoudig te volgen...en voel ik het zo...WORDEN ALS EEN KIND!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 08:38
 
LEONARD480 schreef:
Huh ...het is toch waar de libelle gehalte of theekransje op CM of is dat platte tekst ja of nee Smiley die vol vragen zit


De Libelle is qua lay-out zeer complex, zeker geen platte tekst ...
En wat te denken van Jan, Jans en de kinderen ... weet je wel hoe moeilijk het is om elke week, weer een actueel onderwerp te vinden en daar dan ook nog eens een strip over te maken ...

Als die gasten nou eens pc-problemen zouden hebben ... duizenden, ja zo niet honderduizenden, vrouwen en mannen, en niet te vergeten te stiekeme anti libelle mannen, zouden dan hun favoriete leesvoer een week moeten missen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 08:40
 
Hier schijnt het zonnetje volop ... nu maar hopen dat het bij Grace en Sjaak ook zonnig is ...
Als ze door de stress de zon nog kunnen zien ... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 08:46
 
CROSSROAD317 schreef:
Hier schijnt het zonnetje volop ... nu maar hopen dat het bij Grace en Sjaak ook zonnig is ...
Als ze door de stress de zon nog kunnen zien ... Clown smiley

Ook in de mooiste en beste provincie van het land is de zon volop aanwezig. Dus ga ik de dadelijk de wasmachine aan het werk zetten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:23
 
CROSSROAD317 schreef:
Hier schijnt het zonnetje volop ... nu maar hopen dat het bij Grace en Sjaak ook zonnig is ...
Als ze door de stress de zon nog kunnen zien ... Clown smiley

Tuurlijk zien ze die en anders nemen wij hem wel mee op het dak Knipoog smiley
Hebben we er zelf ook profijt van he Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:24
 
FRANKT627 schreef:
Ook in de mooiste en beste provincie van het land is de zon volop aanwezig. Dus ga ik de dadelijk de wasmachine aan het werk zetten...

Je bedoeld het middden van het land de provincie Utrecht? Clown smiley
Klopt ja lekker weertje hier Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:26
 
HERMAN388 schreef:
Speciaal voor Josina






Hebbie wat goed te maken? Clown smiley
Hihi wel lief hoor Knipoog smiley
Sluit ik me bij deze knuff voor jose aan Kussende smiley


Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 2 september 2011, 09:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:28
 
Vandaag geef ik eens geen knuffels en lieve woorden...ik zou ook niet weten aan wie. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2741 2742 2743 2744 2745 2746 2747 ... 6194 Volgende
Pagina 2744 van 6194