ChristianMatch
 


Forum

knuffel of lief woord voor jou !!!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2742 2743 2744 2745 2746 2747 2748 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:30
 
FRANKT627 schreef:
Vandaag geef ik eens geen knuffels en lieve woorden...ik zou ook niet weten aan wie. Boze smiley

Wanneer geef jij ze wel dan? Geschokte, onthutste smiley
zelden Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:30
 
ERIKA129 schreef:
Je bedoeld het middden van het land de provincie Utrecht? Clown smiley
Klopt ja lekker weertje hier Lachende smiley

Clown smiley Heerlijk, ik ga zo lekker buiten spelen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:31
 
ERIKA129 schreef:
Wanneer geef jij ze wel dan? Geschokte, onthutste smiley
zelden Gefrustreerde smiley

Die stonden per ongeluk op een verkeerde topic Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:31
 
ERIKA129 schreef:
Hebbie wat goed te maken? Clown smiley
Hihi wel lief hoor Knipoog smiley
Sluit ik me bij deze knuff voor jose aan Kussende smiley

Thnx, Erika!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:32
 
FRANKT627 schreef:
Vandaag geef ik eens geen knuffels en lieve woorden...ik zou ook niet weten aan wie. Boze smiley

Wil je een groepsknuffel, Frank Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:33
 
JOSINA022 schreef:
Clown smiley Heerlijk, ik ga zo lekker buiten spelen Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley volgens mij lig jij niet in het ziekenhuis...dat was een leugentje om drop te krijgen...Het moest daar maar erg hard regenen en donderen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:35
 
JOSINA022 schreef:
Wil je een groepsknuffel, Frank Engeltje smiley

Ik voel me niet gemakkelijk in een groep...ik zal me zelf wel knuffel... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:38
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley volgens mij lig jij niet in het ziekenhuis...dat was een leugentje om drop te krijgen...Het moest daar maar erg hard regenen en donderen

Kun je het niet hebben dat ik ook een keer zon heb? Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:39
 
JOSINA022 schreef:
Kun je het niet hebben dat ik ook een keer zon heb? Boze smiley

En toch he is het een zielig mannetje Clown smiley
gewoon jaloers dat wij ook zon hebben Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:41
 
JOSINA022 schreef:
Wil je een groepsknuffel, Frank Engeltje smiley

Volgens mij jose wil hij tudden jou en mij in staan en dan aan twee kanten geknuffeld worden Clown smiley
Durft tie alleen niet toe te geven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:41
 
FRANKT627 schreef:
Ik voel me niet gemakkelijk in een groep...ik zal me zelf wel knuffel... Clown smiley

Nou wil ik je een handje helpen en een beginnetje maken, is het ook weer niet goed Gefrustreerde smiley Je mist zo een heleboel knuffels hoor, maar ja...eigen schuld Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:43
 
ERIKA129 schreef:
En toch he is het een zielig mannetje Clown smiley
gewoon jaloers dat wij ook zon hebben Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zielig? Geschokte, onthutste smiley . Nah, vooruit een beetje dan Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:44
 
VISSER278 schreef:
kan je beter aan Zeeland over laten.
Erika en Josina raken al een beetje verstrooid......die gaan jou al lief , leuk , aardig manneke noemen.

He waarom wordt mijn naam overal in gebruikt?? Smiley die vol vragen zit
jaloers? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:45
 
FRANKT627 schreef:
Woedende smiley ik ben niet nieuwsgierig hoor. Dat laat ik aan de dames over. En ook aan Erika en Josina... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

HE nieuwsgierig mannetje gebruik mijn naam niet zomaar he Boze smiley
Ik ben niet nieuwsgierig Twijfelende smiley wil alleen alles weten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:53
 



speciaal voor frank...

en verder niet zeuren..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 10:10
 
ERIKA129 schreef:
HE nieuwsgierig mannetje gebruik mijn naam niet zomaar he Boze smiley
Ik ben niet nieuwsgierig Twijfelende smiley wil alleen alles weten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Geld alleen voor ons hè, dat we niet alles mogen eten (behalve dropjes Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ), maar wel alles mogen weten Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 10:11
 
MARISKA601 schreef:



speciaal voor frank...

en verder niet zeuren..

Helemaal mee eens Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 10:20
 
Grace en Sjaak zijn oud CM leden.
Vandaag stappen zij samen in het huwelijksbootje.
Weer een bewijs dat CM werkt.
Dit topic is bedoeld voor hun oude bekenden op CM en voor een ieders felicitaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 10:22
 
Lieve Grace en Sjaak,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Maak er wat moois van samen, met jullie gezinnen
We wensen jullie alle geluk en de zegen van God toe over jullie huwelijk.
Liefs Jolan931& Willie511
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 10:24
 
Ook van mij de hartelijke felicitaties! Een hele fijne dag en Gods zegen voor jullie toekomst samen!

Kussende smiley José (josina022)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:02
 
Sjaak en Grace, van hárte gefeliciteerd met deze dag, jullie trouwdag!
Ik ben blij voor jullie. Blij...dat het eindelijk zo ver is, dat jullie samen met de kinderen, verder mogen gaan...en dat het zo'n stralende dag mag zijn!
God's zegen wens ik jullie toe...in alles. Dat alles waar jullie samen voor komen te staan, goed of slecht, in vertrouwen en Liefde mag worden beleefd.
Weet dat er aan jullie gedacht wordt,...en dat we blij mét jullie zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:04
 
MARISKA601 schreef:



speciaal voor frank...

en verder niet zeuren..

Dank je wel Maris... Verlegen lachende smiley
als ik eens wat kan doen voor jou Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:06
 
VISSER278 schreef:
kan je beter aan Zeeland over laten.
Erika en Josina raken al een beetje verstrooid......die gaan jou al lief , leuk , aardig manneke noemen.

Boze smiley zoals je ziet heb ik altijd tegenslag...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JVES252





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:06
 
Ik ben ook een tatoo gezet toen ik nog jong (en dom) was. Vond het altijd wel mooi maar naarmate ik ouder werd vond ik het niet meer zo bijzonder.
Recent hoorde ik dat een tatoo tegen de wil an God is. Dat dit ook expliciet in de bijbel staat. Ergens ook wel logisch, want je hebt een mooi lichaam gekregen en dan ga je het zelf volkrassen.
En ze zeggen er dan niet bij dat het er na 20 jaar niet meer uitziet. Dan kan je wel weer bij blijven kleuren, maar je huid wordt er echt niet mooier van.

Toen dacht ik, dan laat ik het weglaseren, maar ja dan maak je nog meer kappot.

Nu heb ik maar besloten om er niks meer aan te laten doen. Als mensen er naar vragen dan grijp ik de genegenheid zoveel mogelijk aan om te getuigen dat ik er spijt van heb omdat het tegen de wil van God is.
Zo kun je van iets minder fijns toch iets goeds maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:31
 
YELNIN491 schreef:
nog steeds virustijd Zieke smiley Kotsende smiley

Lijkt te heersen vooral boven in het land dus vooral daar houden Clown smiley
Maar sterkte ermee Yelnin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:31
 
FRANKT627 schreef:
Dank je wel Maris... Verlegen lachende smiley
als ik eens wat kan doen voor jou Knipoog smiley

Kotsende smiley slijmbal Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:33
 
Lieve Grace en Sjaak,

Ook via het forum vast van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijk over precies een uur staan jullie voor de ambtenaar.
In de kerk hoop ik erbij te mogen zijn Lachende smiley

Dikke Kussende smiley Erika.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAKOLIEN247





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:38
 
Het lijkt me leuk om mee te gaan, al weet ik nog niet of ik vrij ben
Zo nog even onder voor behoud
al ben ik tegen die tijd geen lid meer hier,
houdt ik het in de gaten als ik het niet vergeet hahaha
Dan sta ik daar misschien voor niks, hahaha

Tot ziens allemaal Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:38
 
Heren! Het is gelukt Lachende smiley met blinkend witte tanden Zojuist heb ik mijn "platte" tekst verstuurd.
Dank voor jullie hulp!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:40
 
http://www.libelleacademy.nl

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 2 september 2011, 11:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2742 2743 2744 2745 2746 2747 2748 ... 6194 Volgende
Pagina 2745 van 6194