| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Vandaag geef ik eens geen knuffels en lieve woorden...ik zou ook niet weten aan wie.  |
Wanneer geef jij ze wel dan? zelden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:30
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Je bedoeld het middden van het land de provincie Utrecht? Klopt ja lekker weertje hier  |
Heerlijk, ik ga zo lekker buiten spelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wanneer geef jij ze wel dan? zelden  |
Die stonden per ongeluk op een verkeerde topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hebbie wat goed te maken? Hihi wel lief hoor  Sluit ik me bij deze knuff voor jose aan  |
Thnx, Erika!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Vandaag geef ik eens geen knuffels en lieve woorden...ik zou ook niet weten aan wie.  |
Wil je een groepsknuffel, Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:33
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heerlijk, ik ga zo lekker buiten spelen  |
volgens mij lig jij niet in het ziekenhuis...dat was een leugentje om drop te krijgen...Het moest daar maar erg hard regenen en donderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:35
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wil je een groepsknuffel, Frank  |
Ik voel me niet gemakkelijk in een groep...ik zal me zelf wel knuffel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | volgens mij lig jij niet in het ziekenhuis...dat was een leugentje om drop te krijgen...Het moest daar maar erg hard regenen en donderen |
Kun je het niet hebben dat ik ook een keer zon heb?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:39
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Kun je het niet hebben dat ik ook een keer zon heb?  |
En toch he is het een zielig mannetje gewoon jaloers dat wij ook zon hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:41
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wil je een groepsknuffel, Frank  |
Volgens mij jose wil hij tudden jou en mij in staan en dan aan twee kanten geknuffeld worden Durft tie alleen niet toe te geven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik voel me niet gemakkelijk in een groep...ik zal me zelf wel knuffel...  |
Nou wil ik je een handje helpen en een beginnetje maken, is het ook weer niet goed Je mist zo een heleboel knuffels hoor, maar ja...eigen schuld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | En toch he is het een zielig mannetje gewoon jaloers dat wij ook zon hebben  |
Zielig? . Nah, vooruit een beetje dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | kan je beter aan Zeeland over laten. Erika en Josina raken al een beetje verstrooid......die gaan jou al lief , leuk , aardig manneke noemen. |
He waarom wordt mijn naam overal in gebruikt?? jaloers?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:45
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik ben niet nieuwsgierig hoor. Dat laat ik aan de dames over. En ook aan Erika en Josina...  |
HE nieuwsgierig mannetje gebruik mijn naam niet zomaar he Ik ben niet nieuwsgierig wil alleen alles weten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 09:53
|
|
|
|

speciaal voor frank...
en verder niet zeuren..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 10:10
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | HE nieuwsgierig mannetje gebruik mijn naam niet zomaar he Ik ben niet nieuwsgierig wil alleen alles weten  |
Geld alleen voor ons hè, dat we niet alles mogen eten (behalve dropjes ), maar wel alles mogen weten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 10:11
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 
speciaal voor frank...
en verder niet zeuren.. |
Helemaal mee eens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 10:20
|
|
|
|
Grace en Sjaak zijn oud CM leden. Vandaag stappen zij samen in het huwelijksbootje. Weer een bewijs dat CM werkt. Dit topic is bedoeld voor hun oude bekenden op CM en voor een ieders felicitaties
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 10:22
|
|
|
|
Lieve Grace en Sjaak,
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Maak er wat moois van samen, met jullie gezinnen We wensen jullie alle geluk en de zegen van God toe over jullie huwelijk. Liefs Jolan931& Willie511
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 10:24
|
|
|
|
Ook van mij de hartelijke felicitaties! Een hele fijne dag en Gods zegen voor jullie toekomst samen!
José (josina022)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:02
|
|
|
|
Sjaak en Grace, van hárte gefeliciteerd met deze dag, jullie trouwdag! Ik ben blij voor jullie. Blij...dat het eindelijk zo ver is, dat jullie samen met de kinderen, verder mogen gaan...en dat het zo'n stralende dag mag zijn! God's zegen wens ik jullie toe...in alles. Dat alles waar jullie samen voor komen te staan, goed of slecht, in vertrouwen en Liefde mag worden beleefd. Weet dat er aan jullie gedacht wordt,...en dat we blij mét jullie zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:04
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 
speciaal voor frank...
en verder niet zeuren.. |
Dank je wel Maris... als ik eens wat kan doen voor jou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:06
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | kan je beter aan Zeeland over laten. Erika en Josina raken al een beetje verstrooid......die gaan jou al lief , leuk , aardig manneke noemen. |
zoals je ziet heb ik altijd tegenslag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JVES252
|
Berichten: 2
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:06
|
|
|
|
Ik ben ook een tatoo gezet toen ik nog jong (en dom) was. Vond het altijd wel mooi maar naarmate ik ouder werd vond ik het niet meer zo bijzonder. Recent hoorde ik dat een tatoo tegen de wil an God is. Dat dit ook expliciet in de bijbel staat. Ergens ook wel logisch, want je hebt een mooi lichaam gekregen en dan ga je het zelf volkrassen. En ze zeggen er dan niet bij dat het er na 20 jaar niet meer uitziet. Dan kan je wel weer bij blijven kleuren, maar je huid wordt er echt niet mooier van.
Toen dacht ik, dan laat ik het weglaseren, maar ja dan maak je nog meer kappot.
Nu heb ik maar besloten om er niks meer aan te laten doen. Als mensen er naar vragen dan grijp ik de genegenheid zoveel mogelijk aan om te getuigen dat ik er spijt van heb omdat het tegen de wil van God is. Zo kun je van iets minder fijns toch iets goeds maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:31
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nog steeds virustijd  |
Lijkt te heersen vooral boven in het land dus vooral daar houden Maar sterkte ermee Yelnin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:31
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dank je wel Maris... als ik eens wat kan doen voor jou  |
slijmbal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:33
|
|
|
|
Lieve Grace en Sjaak,
Ook via het forum vast van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijk over precies een uur staan jullie voor de ambtenaar. In de kerk hoop ik erbij te mogen zijn
Dikke Erika.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAKOLIEN247
|
Berichten: 7
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:38
|
|
|
|
Het lijkt me leuk om mee te gaan, al weet ik nog niet of ik vrij ben Zo nog even onder voor behoud al ben ik tegen die tijd geen lid meer hier, houdt ik het in de gaten als ik het niet vergeet hahaha Dan sta ik daar misschien voor niks, hahaha
Tot ziens allemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:38
|
|
|
|
Heren! Het is gelukt Zojuist heb ik mijn "platte" tekst verstuurd. Dank voor jullie hulp!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:40
|
|
|
|
http://www.libelleacademy.nl
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op vrijdag 2 september 2011, 11:43
|
|
| Naar boven |
|
|