| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:42
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | [url]www.libelleacademy.nl[/url] |
https://www.libelleacademy.nl/
The workshop 'zeggen wat je wilt' lijkt me wat...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 2 september 2011, 11:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:48
|
|
|
|
Ik zou zeggen:geef je op! Hoor je wel van je mede cmmmers of het resultaat heeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAKOLIEN247
|
Berichten: 7
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:48
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer) nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075. Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud) johan209, 36 jaar, regio 073 | jakolien247 36jaar regio 030 (onder voorbehoud), ben tegen die tijd geen lid meer!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:53
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik zou zeggen:geef je op! Hoor je wel van je mede cmmmers of het resultaat heeft  |
Ik zal nadien wel voor een ernstig publiek spreken...
Misschien is de workshop 'kennismaking mediteren' beter om te doen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 12:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik zal nadien wel voor een ernstig en vooral kritisch publiek spreken...
Misschien is de workshop 'kennismaking mediteren' beter om te doen... |
Veel succes, ben heel benieuwd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 12:24
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | slijmbal  |
Nou idd, ik beaam de actie van Mariska en dan bedankt hij alleen haar Kzal nog eens een toenaderingspoging doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 12:26
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Veel succes, ben heel benieuwd  |
het is spijtig dat er een geen workshop 'hoe lig ik computerloos in het ziekenhuis' te vinden is op die ernstig site van Chat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 12:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | het is spijtig dat er een geen workshop 'hoe lig ik computerloos in het ziekenhuis' te vinden is op die ernstig site van Chat... |
Maak jij die cursus toch? En dan kom je die hier geven en als je dan toch komt...kun je een heleboel dropjes meenemen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 2 september 2011, 12:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 12:37
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Willemijn en Chat.........geen zorgen. Dat telefoonnummer is van een ouwe mobiel die ik nooit meer gebruik, alleen voor zulk soort zaken.
Zullen we het nu weer over het strand gaan hebben????
Wie gaat er mee .....19 nov. .... Scheveningen. |
... tsja....dat telefoonnummer, Visser, je praat er nu wel even snel over heen dat je nummer openbaar gemaakt is. Maar.... die openbaarmaking komt met het onderstaande teletekst bericht natuurlijk in een geheel ander daglicht te staan, heh..
115 Teletekst vr 02 sep *************************************** Wikileaks:geheime nummers openbaar
*************************************** ` Wikileaks heeft een document op internet gezet met geheime nummers van hoogwaardigheidsbekleders.Zo is het nummer van paleis Noordeinde te vinden. Ook zijn nummers van onder anderen oud-premier Balkenende en oud-minister Bot openbaar gemaakt. Op Geenstijl.nl staat een link naar een Wikileaks-document met onder meer het nummer van prof. dr. CM Visser.... ..... *************************************** ónze! Visser.... .....hoogwaardigheidsbekleder....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 2 september 2011, 12:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 12:41
|
|
|
|
|
Het radioweekend is op 25 november...dus zou ik onder voorbehoud wel of niet kunnen meegaan naar die koude vlakte aan de kust.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 13:08
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Lieve Grace en Sjaak,
Ook via het forum vast van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijk over precies een uur staan jullie voor de ambtenaar. In de kerk hoop ik erbij te mogen zijn
Dikke Erika. |
maak je fotos?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 13:10
|
|
|
|

Alweer gips en dan tot 14 oktober
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op vrijdag 2 september 2011, 13:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 13:12
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ... tsja....dat telefoonnummer, Visser, je praat er nu wel even snel over heen dat je nummer openbaar gemaakt is. Maar.... die openbaarmaking komt met het onderstaande teletekst bericht natuurlijk in een geheel ander daglicht te staan, heh..
115 Teletekst vr 02 sep *************************************** Wikileaks:geheime nummers openbaar
*************************************** ` Wikileaks heeft een document op internet gezet met geheime nummers van hoogwaardigheidsbekleders.Zo is het nummer van paleis Noordeinde te vinden. Ook zijn nummers van onder anderen oud-premier Balkenende en oud-minister Bot openbaar gemaakt. Op Geenstijl.nl staat een link naar een Wikileaks-document met onder meer het nummer van prof. dr. CM Visser.... ..... *************************************** ónze! Visser.... .....hoogwaardigheidsbekleder....  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 13:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Het radioweekend is op 25 november...dus zou ik onder voorbehoud wel of niet kunnen meegaan naar die koude vlakte aan de kust. |
http://youtu.be/zhVBX_ItTYw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 13:17
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | 
Alweer gips en dan tot 14 oktober |
Balen toch weer! sterkte ermee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:11
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Balen toch weer! sterkte ermee! |
Dank je Josina
Hechtingen zijn verwijderd en bij vorige operatie zijn op liktekens geopereerd. Waarschijnlijk op 14 ktober nog eens keer in het gips zei de dokter, het moet nog meer rust nodig. Het moet in begin december volledig genezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:14
|
|
|
|
| JVES252 schreef: | Ik ben ook een tatoo gezet toen ik nog jong (en dom) was. Vond het altijd wel mooi maar naarmate ik ouder werd vond ik het niet meer zo bijzonder. Recent hoorde ik dat een tatoo tegen de wil an God is. Dat dit ook expliciet in de bijbel staat. Ergens ook wel logisch, want je hebt een mooi lichaam gekregen en dan ga je het zelf volkrassen. En ze zeggen er dan niet bij dat het er na 20 jaar niet meer uitziet. Dan kan je wel weer bij blijven kleuren, maar je huid wordt er echt niet mooier van.
Toen dacht ik, dan laat ik het weglaseren, maar ja dan maak je nog meer kappot.
Nu heb ik maar besloten om er niks meer aan te laten doen. Als mensen er naar vragen dan grijp ik de genegenheid zoveel mogelijk aan om te getuigen dat ik er spijt van heb omdat het tegen de wil van God is. Zo kun je van iets minder fijns toch iets goeds maken. |
Een goede maar juiste weg...denk ik!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:17
|
|
|
|
Sjaak en Grace,
Van hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk. Het is echt prachtig zonnige trouwdag . We hopen jullie, met je kinderen, heel gelukkige toekomst tegemoet.
De Heere zegene u en behoede u.
Groeten van Herman en Marian
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:22
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zielig? . Nah, vooruit een beetje dan  |
26 graden in Costa del Puttershoek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:28
|
|
|
|
Ik vind het niet nodig hier op in te gaan. Zo'n onzinnig topic had ik van jou niet verwacht Chat...Ik had je verstandiger ingeschat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:30
|
|
|
|
Speciale topic voor 2e jeugd? Ik voel me dit niet thuis Niks aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:33
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | 26 graden in Costa del Puttershoek  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:36
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dank je Josina
Hechtingen zijn verwijderd en bij vorige operatie zijn op liktekens geopereerd. Waarschijnlijk op 14 ktober nog eens keer in het gips zei de dokter, het moet nog meer rust nodig. Het moet in begin december volledig genezen. |
Pfft, nog een heel traject te gaan dus , ik benijd je niet. Het is wel een ander topic, maar toch ff voor jou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 14:41
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Ik vind het niet nodig hier op in te gaan. Zo'n onzinnig topic had ik van jou niet verwacht Chat...Ik had je verstandiger ingeschat  |
nu doet hij eens mee met de grote hoop en dan is het weer niet goed...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 15:13
|
|
|
|
Wisten jullie dat:
Ik vandaag bedacht dat het een regelrechte zegen is om in een open, democratisch land te leven....... Bij het zien van al die schokkende beelden afgelopen tijd in Libié en Tunesië is het toch een voorrecht om hier te leven. Dat we niet leven onder het juk van cynische criminele leiders, die met tanks op hun eigen bevolking schieten en alleen de kliek die hen omgeeft de handen boven het hoofd houdt? Maar wat vooral een grote indruk op me maakt is de volharding en kracht en de moed der wanhoop van de mensen die volharden in die strijd. En het lijkt toch dat de Islam daarin een drijvende kracht speelt terwijl het daar niet om gaat maar om meer vrijheid, meer democratie en vrijheid om te leven...... Wij hebben hier ook onze moppers over van alles maar eigenlijk zijn we zeer bevoorrechte mensen............ En, dat vroeg ik me ook even af.....Zou ik ook zo man(vrouw)haftig zijn???? Ik hoop het natuurlijk maar zeker weten?????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 2 september 2011, 15:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 15:20
|
|
|
|
wisten jullie dat een echt open democratisch land een utopie is??? Denk daar maar eens goed over na...
Utopia bestaat immers niet...en we kunnen wel vergelijken met andere landen en tot het besluit komen dat het hier beter is dan die bepaalde ondemocratische landen...maar zijn we hier echt zo vrij???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 15:40
|
|
|
|
|
wist je dat de herfst is begonnen en dat het gelijk al mooi weer is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 15:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | nu doet hij eens mee met de grote hoop en dan is het weer niet goed...  |
Daar gaat mijn grote respect voor mensen die zich durven onderscheiden van de rest
|
|
| Naar boven |
|
|