| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 15:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | wisten jullie dat een echt open democratisch land een utopie is??? Denk daar maar eens goed over na...
Utopia bestaat immers niet...en we kunnen wel vergelijken met andere landen en tot het besluit komen dat het hier beter is dan die bepaalde ondemocratische landen...maar zijn we hier echt zo vrij??? |
Wij worden in ieder geval niet onderdrukt. En wat is een vrij land????? Wat je daa ronder verstaat kan heel persoonlijk zijn......maar goed hebben we het hier wel en dat is wel een voorrecht...(vind ik)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:05
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Ik vind het niet nodig hier op in te gaan. Zo'n onzinnig topic had ik van jou niet verwacht Chat...Ik had je verstandiger ingeschat  |
Jolan...jij hebt recht van spreken...hoor of zie jouw ook niet op alle andere kinderlijkende topics...maar zou het juist geen uitdagende reaktie wezen..in de hoop dat er mensen meedoen????
En dat is wel weer gelukt!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:06
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Speciale topic voor 2e jeugd? Ik voel me dit niet thuis Niks aan |
Herman...neem me niet kwalijk....op ander topics laat je je 2e jeugd toch ook heerlijk los????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:07
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Jolan...jij hebt recht van spreken...hoor of zie jouw ook niet op alle andere kinderlijkende topics...maar zou het juist geen uitdagende reaktie wezen..in de hoop dat er mensen meedoen????
En dat is wel weer gelukt!!!! |
hahaha, ik weet in zulke topics vaak niet eens wat neer te zetten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:18
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | hahaha, ik weet in zulke topics vaak niet eens wat neer te zetten |
Ik meestal ook niet...maar sommige schijnen zich daar af te willen reageren.
Doe ik wel even met een dweil en met sopwater!!!!.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
Berichten: 2167
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:25
|
|
|
|
Wat aardig van jullie, Herman en FrankT...... Doen jullie het nog een keertje over als ik écht jarig ben?? (oeps......profielfoutje, waar CM inmiddels van weet )
Maar ehm........ bedankt!! Héél aardig!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:38
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik meestal ook niet...maar sommige schijnen zich daar af te willen reageren.
Doe ik wel even met een dweil en met sopwater!!!!. |
...en toch, Zeeland, kijk maar eens goed, doe je hier en daar wel. Niet constant maar je laat je wel eens horen...
tsjonges toch, sommige lijken allergisch te zijn aan lachen of genieten of wat dan ook...God zal je daar niet voor straffen hoor...en neen, je hoeft satan of welk andere gedragshouding niet te gaan zoeken in een mop...en als je het toch niet leuk vind dat er flauw wordt gedaan respecteer dan de mensen die het wel fijn vinden...en dat zijn niet alleen de simpele hoor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:53
|
|
|
|
af en toe eens lekker gek doen, niets mis mee toch, wil in dat geval wel simpele ziel zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:55
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...en toch, Zeeland, kijk maar eens goed, doe je hier en daar wel. Niet constant maar je laat je wel eens horen...
tsjonges toch, sommige lijken allergisch te zijn aan lachen of genieten of wat dan ook...God zal je daar niet voor straffen hoor...en neen, je hoeft satan of welk andere gedragshouding niet te gaan zoeken in een mop...en als je het toch niet leuk vind dat er flauw wordt gedaan respecteer dan de mensen die het wel fijn vinden...en dat zijn niet alleen de simpele hoor... |
Je trekt de grens weer heel ver nu... Ik praat in het geheel niet over straffen van God... Ik zoek geen satan... En ik noem deze mensen in geheel niet simpel!!! Allemaal geen woorden van mij...
En dat ik in sommige topics ook heb mee gedaan...DAAR heb je wel gelijk in...
Je moest eens weten dat ik wel degelijk lachen kan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:56
|
|
|
|
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 (indien vervoer) Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer) nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud) jakolien247 36jaar regio 030 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075. Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud) johan209, 36 jaar, regio 073
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 7 september 2011, 12:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:57
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Lijkt te heersen vooral boven in het land dus vooral daar houden Maar sterkte ermee Yelnin. |
Thnxxx Erika!!
laatste berichten zijn dat het inmiddels het westen van het land heeft bereikt, dus het noorden is straks virusvrij.
Ik in elk geval bijna wel!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 16:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...en toch, Zeeland, kijk maar eens goed, doe je hier en daar wel. Niet constant maar je laat je wel eens horen...
tsjonges toch, sommige lijken allergisch te zijn aan lachen of genieten of wat dan ook...God zal je daar niet voor straffen hoor...en neen, je hoeft satan of welk andere gedragshouding niet te gaan zoeken in een mop...en als je het toch niet leuk vind dat er flauw wordt gedaan respecteer dan de mensen die het wel fijn vinden...en dat zijn niet alleen de simpele hoor... | Laten we één ding duidelijk stellen: er zit een verschil in humor en dom geleuter...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:00
|
|
|
|
(geweldig duidelijk, als we zo allemaal het laatste bericht copieren..........; fluitje van een cent zo, toch?)
hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad; het parkeren is hier gratis.
hieronder volgt de link naar een plattegrond en het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; http://www.youropi.com/nl/scheveningen/locations/parkeerterrein-zwarte-pad-680/plattegrond Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.
aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen. kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92
aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel; ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........
tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij binky beer Strandweg 11F 2586 JK Scheveningen
hieronder de link van het restaurant; http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen
omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.
mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen. als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit; http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576, 46 jaar, regio 038 josina022, 41 jaar, regio 030 jacolien247, 36 jaar, regio 030
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
ik hoop op veel gezelligheid; succes met de organisatie, visser!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:01
|
|
|
|
Vandaag weer ff op het werk geweest na 4 lange weken, werkvakantie.
ff weer sfeerproeven en bijkletsen en het nieuws brengen dat ik
van de uitkeringsinstantie fiat heb om dinsdag weer te beginnen.
I'M SO HAPPY
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:01
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Laten we één ding duidelijk stellen: er zit een verschil in humor en dom geleuter... |
Humor is dus ....de libellelink sturen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:07
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Laten we één ding duidelijk stellen: er zit een verschil in humor en dom geleuter... | Dat is waar. Ik denk dat ik het (als ik mn best zou doen) allebei wel zou kunnen, maar ik gun me er de tijd nooit voor.
Ik vraag me altijd af...hebben die mensen niks beters te doen of zo? ik leuter ook wel eens, maar dan weet ook gelijk iedereen dat ik me verveel.
Quote Zeeland: Jolan...jij hebt recht van spreken...hoor of zie jouw ook niet op alle andere kinderlijkende topics...maar zou het juist geen uitdagende reaktie wezen..in de hoop dat er mensen meedoen????
En dat is wel weer gelukt!!!!
Dusse...Jij had vanmiddag ook zeker niks beters te doen
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op vrijdag 2 september 2011, 17:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:09
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Wat aardig van jullie, Herman en FrankT...... Doen jullie het nog een keertje over als ik écht jarig ben?? (oeps......profielfoutje, waar CM inmiddels van weet )
Maar ehm........ bedankt!! Héél aardig!! |
Kijk...zo is het nog eens leuk he...om helemaal niet jarig te zijn.... Krijg je 2x een felicitaties....
Maarrre...NIET gefeliciteerd met je verjaardag dan...dan maar een groet...zomaar!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:12
|
|
|
|
.... het vandaag eens echt weer was.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:13
|
|
|
|
Dit stond op Nu:
Aantal euthanisiegevallen weer gestegen Laatste update: 2 september 2011 16:45 info .AMSTERDAM - Het aantal meldingen van euthanasie en hulp bij zelfdoding is vorig jaar verder gestegen. Foto: t In totaal kwamen 3136 meldingen binnen bij de vijf regionale toetsingscommissies. Dat is 19 procent meer dan in 2009.
De stijging van het aantal meldingen die in 2006 is ingezet, heeft zich hiermee verder doorgezet, melden de commissies vrijdag in hun jaarverslag. Vorige maand werd al bekend dat door de sterke toename de beoordeling van de meldingen door de commissies flink langer duurt.
Oorzaak onduidelijk
De oorzaak van de toename is volgens de commissies niet geheel duidelijk. Een onderzoek naar de werking van de euthanasiewetgeving dat in de tweede helft van volgend jaar moet zijn afgerond, moet hier meer duidelijkheid over verschaffen.
Artsen moeten het uitvoeren van euthanasie of hulp bij zelfdoding melden bij een regionale toetsingscommissie. Vorig jaar ging het in 2910 gevallen om levensbeëindiging op verzoek, in 182 gevallen om hulp bij zelfdoding en 44 keer betrof het een combinatie van beide.
In negen gevallen oordeelden de commissies dat de arts niet volgens de zorgvuldigheidseisen had gehandeld. Deze zaken zijn doorgezonden aan justitie en de Inspectie voor de Gezondheidszorg.
Behandeltermijn
Door de stijging van het aantal meldingen liep de behandeltermijn van de meldingen verder op naar gemiddeld 63 dagen. In sommige gevallen werd de wettelijke termijn waarbinnen de commissies tot een oordeel moesten komen, ernstig overschreden. De commissies zeggen dit ernstig te betreuren. De commissies hebben plannen ontwikkeld de overschrijding aan te pakken. Een aantal daarvan worden al uitgeprobeerd.
Elke toetsingscommissie bestaat uit drie leden: een jurist, een arts en een ethicus. De commissies toetsen of de arts heeft gehandeld volgens de wettelijke zorgvuldigheidseisen. Zo moet er onder meer sprake zijn van een vrijwillig en weloverwogen verzoek en van uitzichtloos en ondraaglijk lijden van de patiënt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:35
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Humor is dus ....de libellelink sturen??? | Ja dat is mijn soort humor. Ironie/cynisme...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:43
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Dat is waar. Ik denk dat ik het (als ik mn best zou doen) allebei wel zou kunnen, maar ik gun me er de tijd nooit voor.
Ik vraag me altijd af...hebben die mensen niks beters te doen of zo? ik leuter ook wel eens, maar dan weet ook gelijk iedereen dat ik me verveel.
Quote Zeeland: Jolan...jij hebt recht van spreken...hoor of zie jouw ook niet op alle andere kinderlijkende topics...maar zou het juist geen uitdagende reaktie wezen..in de hoop dat er mensen meedoen????
En dat is wel weer gelukt!!!!
Dusse...Jij had vanmiddag ook zeker niks beters te doen  |
Kijk...jij begrijpt het..en weet ik nu ook ineens weer wat...CYNISME..is...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 2 september 2011, 17:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 18:06
|
|
|
|
hele dag zon in het land van Bartje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 18:11
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Vandaag weer ff op het werk geweest na 4 lange weken, werkvakantie.
ff weer sfeerproeven en bijkletsen en het nieuws brengen dat ik
van de uitkeringsinstantie fiat heb om dinsdag weer te beginnen.
I'M SO HAPPY  |
Toppie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 18:17
|
|
|
|
|
Heb getekend!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 18:18
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Toppie!  |
echt wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 18:21
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ja dat is mijn soort humor. Ironie/cynisme... |
Prima humor, ook voor mij! Heb hartelijk om die link moeten lachen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 18:49
|
|
|
|
vanuit de Hilversumse Jungle: gefeliciteerd!
trouwen is wel de laatste kwajongensstreek.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 5 september 2011, 12:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:00
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Vandaag weer ff op het werk geweest na 4 lange weken, werkvakantie.
ff weer sfeerproeven en bijkletsen en het nieuws brengen dat ik
van de uitkeringsinstantie fiat heb om dinsdag weer te beginnen.
I'M SO HAPPY  |
kon je niet wat beters kiezen? 't is behelpen, hoor, een fiat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:36
|
|
|
|
Bruid en Bruidegom zijn getrouwd ze zeiden beiden ja hihi Ze waren stralend verliefd! Zagen er mooi uit in fucsia/rose. Foto's komen daar zorgt de bruid zelf voor Maar die zitten nu nog aan het eten denk ik Dus even geduld nog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:41
|
|
|
|
Mooiste moment van de dag?? Twee oud-cm leden en vrienden elkaar het ja-woord mogen horen en zien geven In bijzijn van hun kinderen, familieleden en een aantal cm-vrienden Sjaak en Grace geniet ervan
|
|
| Naar boven |
|
|