ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2745 2746 2747 2748 2749 2750 2751 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:45
 
Heerlijk de hele dag zonnetje gezien in gouda maar ook thuis Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:48
 
JOSINA022 schreef:
Pfft, nog een heel traject te gaan dus Geschokte, onthutste smiley , ik benijd je niet. Het is wel een ander topic, maar toch ff Kussende smiley voor jou Lachende smiley

Bedankt José
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:49
 
... er een cm lid is die er 3 dames op na houd.... Knipoog smiley


en als hij ze in de de auto heeft vastgebonden, dat er jaloerse blikken van andere weggebruikers plaatsvinden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:51
 
JOLAN931 schreef:
Dit stond op Nu:

Aantal euthanisiegevallen weer gestegen
Laatste update: 2 september 2011 16:45 info .AMSTERDAM - Het aantal meldingen van euthanasie en hulp bij zelfdoding is vorig jaar verder gestegen.

Foto: t In totaal kwamen 3136 meldingen binnen bij de vijf regionale toetsingscommissies. Dat is 19 procent meer dan in 2009.

De stijging van het aantal meldingen die in 2006 is ingezet, heeft zich hiermee verder doorgezet, melden de commissies vrijdag in hun jaarverslag. Vorige maand werd al bekend dat door de sterke toename de beoordeling van de meldingen door de commissies flink langer duurt.


Oorzaak onduidelijk

De oorzaak van de toename is volgens de commissies niet geheel duidelijk. Een onderzoek naar de werking van de euthanasiewetgeving dat in de tweede helft van volgend jaar moet zijn afgerond, moet hier meer duidelijkheid over verschaffen.

Artsen moeten het uitvoeren van euthanasie of hulp bij zelfdoding melden bij een regionale toetsingscommissie. Vorig jaar ging het in 2910 gevallen om levensbeëindiging op verzoek, in 182 gevallen om hulp bij zelfdoding en 44 keer betrof het een combinatie van beide.

In negen gevallen oordeelden de commissies dat de arts niet volgens de zorgvuldigheidseisen had gehandeld. Deze zaken zijn doorgezonden aan justitie en de Inspectie voor de Gezondheidszorg.


Behandeltermijn

Door de stijging van het aantal meldingen liep de behandeltermijn van de meldingen verder op naar gemiddeld 63 dagen. In sommige gevallen werd de wettelijke termijn waarbinnen de commissies tot een oordeel moesten komen, ernstig overschreden. De commissies zeggen dit ernstig te betreuren. De commissies hebben plannen ontwikkeld de overschrijding aan te pakken. Een aantal daarvan worden al uitgeprobeerd.

Elke toetsingscommissie bestaat uit drie leden: een jurist, een arts en een ethicus. De commissies toetsen of de arts heeft gehandeld volgens de wettelijke zorgvuldigheidseisen. Zo moet er onder meer sprake zijn van een vrijwillig en weloverwogen verzoek en van uitzichtloos en ondraaglijk lijden van de patiënt.

Vind dit best wel schrikbarend! Ook al lijkt het misschien over een heel land niet veel dit zijn gemelde registraties er zijn er ok die niet gemeld worden.
Ik heb er heel veel moeite mee en zal er ook nooit aan mee willen werken als dat in mijn werk gevraagd zou worden, of in iedergeval erbij zijn. Denk dat het voor artsen ook een heel dilemma is.
Ook al zouden ze als arts niet in God geloven dan nog denk ik dat het dilemma's zijn wanneer dien je een verzoek ik? Wanneer lijd eenmens ondragelijke pijn? Moeilijk hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:51
 
Help, mijn rechterarm is groen geworden.

HULK? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:51
 
het was prima weer voor een trouwerij Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:51
 
MARISKA601 schreef:
... er een cm lid is die er 3 dames op na houd.... Knipoog smiley


en als hij ze in de de auto heeft vastgebonden, dat er jaloerse blikken van andere weggebruikers plaatsvinden...

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:53
 
MARISKA601 schreef:
... er een cm lid is die er 3 dames op na houd.... Knipoog smiley


en als hij ze in de de auto heeft vastgebonden, dat er jaloerse blikken van andere weggebruikers plaatsvinden...

Niks nieuws toch??? Frank had er toch 5?? zijn er twee onderweg afgevallen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:54
 
ERIKA129 schreef:
Niks nieuws toch??? Frank had er toch 5?? zijn er twee onderweg afgevallen Verraste, verbaasde smiley


Mischien overgelopen naar visser? Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 2 september 2011, 19:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:55
 
YELNIN491 schreef:
Thnxxx Erika!!

laatste berichten zijn dat het inmiddels het westen van het land heeft
bereikt, dus het noorden is straks virusvrij.

Ik in elk geval bijna wel!! Lachende smiley

Weet je het zeker???
Ik werdt vanmorgen door een noordeling gebeld die ligt met griep in dr bed ipv naar een bruiloft te kunnen gaan Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:56
 
MARISKA601 schreef:
Mischien overgelopen naar visser? Knipoog smiley

Dat zou kunnen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Of zouden ze delen Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:57
 
ERIKA129 schreef:
Dat zou kunnen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Of zouden ze delen Geschokte, onthutste smiley



spreekwoord zegt: van ruilen komt huilen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:57
 
ERIKA129 schreef:
Dat zou kunnen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Of zouden ze delen Geschokte, onthutste smiley

Weten jullie al wie die dames zijn dan? Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:58
 
JOSINA022 schreef:
Weten jullie al wie die dames zijn dan? Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Slapende smiley




u zijt wel een aagje xxl Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:58
 
MARISKA601 schreef:
spreekwoord zegt: van ruilen komt huilen....

Ehhhhhhh visser? Frank??....
help ons effe uit deze verwarring??
Wij weten het wist je dat je niet meer....
wie heeft nu wie/wat Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 19:59
 
JOSINA022 schreef:
Weten jullie al wie die dames zijn dan? Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Slapende smiley

Jij is 1!!!!!!
en de rest tja Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:00
 
ERIKA129 schreef:
Jij is 1!!!!!!
en de rest tja Smiley met dichtgeplakte mond



spreken is zilver en zwijgen is goud....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:03
 
Ehhhhhh had jij het over een auto en vandaag Mariska???
Dan ehhhhhhh.... Verlegen lachende smiley
kan Josina het niet zijn die ligt nog in het ziekenhuis Huilende smiley, smiley in tranen
Sorry Josina Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:05
 
HERMAN388 schreef:



Alweer gips en dan tot 14 oktober

Das balen maar zie dat je er ook niet knapper op bent geworden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Maar sterkte er weer voorlopig mee, en rustig aan doen, en marian verwent je natuurlijk Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 2 september 2011, 20:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:05
 
ERIKA129 schreef:
Ehhhhhh had jij het over een auto en vandaag Mariska???
Dan ehhhhhhh.... Verlegen lachende smiley
kan Josina het niet zijn die ligt nog in het ziekenhuis Huilende smiley, smiley in tranen
Sorry Josina Kussende smiley



Ik heb zwijgplicht.. anders beland ik met kerst op een serveer schaal in 3 stukken.. net als flappie... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:12
 
ERIKA129 schreef:
Ehhhhhh had jij het over een auto en vandaag Mariska???
Dan ehhhhhhh.... Verlegen lachende smiley
kan Josina het niet zijn die ligt nog in het ziekenhuis Huilende smiley, smiley in tranen
Sorry Josina Kussende smiley

Die 3 dames zaten vastgebonden in zijn auto, daar heb ik in het ziekenhuis iig geen last van Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:13
 
MARISKA601 schreef:
Ik heb zwijgplicht.. anders beland ik met kerst op een serveer schaal in 3 stukken.. net als flappie... Knipoog smiley
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:19
 
ZEELAND736 schreef:
Je trekt de grens weer heel ver nu...
Ik praat in het geheel niet over straffen van God...
Ik zoek geen satan...
En ik noem deze mensen in geheel niet simpel!!!
Allemaal geen woorden van mij...

En dat ik in sommige topics ook heb mee gedaan...DAAR heb je wel gelijk in...

Je moest eens weten dat ik wel degelijk lachen kan...




Humor is leuk Zeeland, niets mis mee.....Maar dat is heel wat anders dan het flauw zijn dat jij en vele anderen bedoelen........Dus voel je alsjeblieft niet aangesproken, nergens voor nodig........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:30
 
Toch wel het mooie weer met de Wereldhavendagen in Rotterdam. Morgen weer. Was trouwens twee seconden in beeld bij het 8 uur journaal vandaag waar het over de Wereldhavendagen ging.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:30
 
Gefeliciteerd Grace en Sjaak.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:34
 
CHATULIEM619 schreef:
Ja dat is mijn soort humor. Ironie/cynisme...


Ironie is humor, Chat. Sarcasme is bijtende spot en cynisme is nog erger, want dat is gevoelloze spot. Van deze drie is ironie, de milde spot, echt de enige vorm van humor. Die vorm kan ook ieder evenwichtig mens wel verdragen. Verder zie je bij geschreven tekst nu eenmaal geen ogen en een gezichtsuitdrukking. Mensen kunnen dingen dus snel anders opvatten. In de tijd dat ik hier ben, heb ik je teksten wel leren kennen en weet ik zo ongeveer hoe je dingen bedoelt. Dat kun je niet van alle leden verwachten, zeker niet als ze hier pas zijn.

Thomas, kon om je link nog wel een beetje lachen en ziet het als ironie.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 2 september 2011, 20:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:54
 
HANNAH810 schreef:
(geweldig duidelijk, als we zo allemaal het laatste bericht copieren..........; fluitje van een cent zo, toch?)

hallo allemaal;
zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.

we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad;
het parkeren is hier gratis.

hieronder volgt de link naar een plattegrond en het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom;
http://www.youropi.com/nl/scheveningen/locations/parkeerterrein-zwarte-pad-680/plattegrond
Zwarte Pad
2586 HZ
Scheveningen

vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.

aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen.
kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92

aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel;
ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........

tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij
binky beer
Strandweg 11F
2586 JK
Scheveningen

hieronder de link van het restaurant;
http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen


omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.

mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen.
als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit;
http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757


voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar
tink100, 43 jaar regio, 072
Marian096, 49 jaar, regio 0184
maria576, 46 jaar, regio 038
josina022, 41 jaar, regio 030
jacolien247, 36 jaar, regio 030

visser278, 44 jaar, regio 0113
herman338, 49 jaar, regio 078
hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
marcowaal200 40 jaar regio 0184
marsjg370 43 jaar regio 0346 (ov)

ik hoop op veel gezelligheid;
succes met de organisatie, visser!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:58
 
Sjaak en Grace, van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
Wens jullie het Allerbeste toe voor de toekomst, samen met jullie kinderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:02
 
THOMAS968 schreef:
Ironie is humor, Chat. Sarcasme is bijtende spot en cynisme is nog erger, want dat is gevoelloze spot. Van deze drie is ironie, de milde spot, echt de enige vorm van humor. Die vorm kan ook ieder evenwichtig mens wel verdragen. Verder zie je bij geschreven tekst nu eenmaal geen ogen en een gezichtsuitdrukking. Mensen kunnen dingen dus snel anders opvatten. In de tijd dat ik hier ben, heb ik je teksten wel leren kennen en weet ik zo ongeveer hoe je dingen bedoelt. Dat kun je niet van alle leden verwachten, zeker niet als ze hier pas zijn.

Thomas, kon om je link nog wel een beetje lachen en ziet het als ironie.
idd, dit was ook bedoeld als ironie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:03
 
[quote=WILLEMIJN232]quote]


Voila, Zeeland, een klein stukje was op jou bedoelt en dat andere deel was een algemene stelling.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2745 2746 2747 2748 2749 2750 2751 ... 6194 Volgende
Pagina 2748 van 6194