| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:05
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Bruid en Bruidegom zijn getrouwd ze zeiden beiden ja hihi Ze waren stralend verliefd! Zagen er mooi uit in fucsia/rose. Foto's komen daar zorgt de bruid zelf voor Maar die zitten nu nog aan het eten denk ik Dus even geduld nog  |
Wat leuk dat je er bij kon zijn!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:13
|
|
|
|
..............wisten jullie dat ...............ik hier niks mee te maken heb
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 2 september 2011, 21:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:13
|
|
|
|
Hebben jullie eigenlijk wel door dat jullie het forum gijzelen met dit domme geleuter? Wmijn had een onderwerp en er werd weer overheen gelezen, zelf overkomt het mij ook vaak, dat de echte bijdragen ondergesneeuwd raken door dit domme gezwets. Als wij rekening met jullie niveau moeten houden, en dat zeg ik omdat ik anders mensen kwets die niet beter kunnen, vind ik ook dat je rekening moet houden met mensen die iets serieus in willen brengen...
Pieter649, kom aub terug
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op vrijdag 2 september 2011, 21:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:15
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Hebben jullie eigenlijk wel door dat jullie het forum gijzelen met dit domme geleuter? Wmijn had een onderwerp en er werd weer overheen gelezen, zelf overkomt het mij ook vaak, dat de echte bijdragen ondergesneeuwd raken door dit domme gezwets. Als wij rekening met jullie niveau moeten houden, en dat zeg ik omdat ik anders mensen kwets die niet beter kunnen, vind ik ook dat je rekening moet houden met mensen die iets serieus in willen brengen... |
Dat is geen nieuws Chat. Er wordt wel eens meer over bepaalde onderwerpen of reacties gelezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:19
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Hebben jullie eigenlijk wel door dat jullie het forum gijzelen met dit domme geleuter? Wmijn had een onderwerp en er werd weer overheen gelezen, zelf overkomt het mij ook vaak, dat de echte bijdragen ondergesneeuwd raken door dit domme gezwets. Als wij rekening met jullie niveau moeten houden, en dat zeg ik omdat ik anders mensen kwets die niet beter kunnen, vind ik ook dat je rekening moet houden met mensen die iets serieus in willen brengen... |
jouw topic van leuke link is net zo onzinnig als alle andere onzinnige topics dus jij doet net zo hard mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Dat is geen nieuws Chat. Er wordt wel eens meer over bepaalde onderwerpen of reacties gelezen. | Lees nou eens zelf de laatste 10 bijdragen. Gaat het nog ergens over dan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:22
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | jouw topic van leuke link is net zo onzinnig als alle andere onzinnige topics dus jij doet net zo hard mee. |
ik vind het topic leuke link wel zinnig, leuke cursussen staan er op. Zou echt eens even kijken of er niets voor je bij is.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:22
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Lees nou eens zelf de laatste 10 bijdragen. Gaat het nog ergens over dan??? |
Is het verplicht om serieus te zijn op dit topic?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Dat is geen nieuws Chat. Er wordt wel eens meer over bepaalde onderwerpen of reacties gelezen. |
Dan is het natuurlijk toeval dat als Chatuliem wat schrijft je er gelijk wel bij bent om te reageren??????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:23
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | jouw topic van leuke link is net zo onzinnig als alle andere onzinnige topics dus jij doet net zo hard mee. | Het is duidelijk dat je de dubbele laag niet begrijpt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:27
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Hebben jullie eigenlijk wel door dat jullie het forum gijzelen met dit domme geleuter? Wmijn had een onderwerp en er werd weer overheen gelezen, zelf overkomt het mij ook vaak, dat de echte bijdragen ondergesneeuwd raken door dit domme gezwets. Als wij rekening met jullie niveau moeten houden, en dat zeg ik omdat ik anders mensen kwets die niet beter kunnen, vind ik ook dat je rekening moet houden met mensen die iets serieus in willen brengen...
Pieter649, kom aub terug |
A)wij gijzelenhet forum niet B) het is een wist u dat topic C)had het onderwerp niet gelezen vind het een mooi stukje maar eigenlijk niet voor deze topic maar wel een mooi nieuw onderwerp D) zie dus niet in waarom deze sneer hierneer wordt gezet!! E) Wij leuteren om jou woorden te gebruiken niet op serieuze topics maar op een topic waar het kan!!! F) Ik discusseer ook mee op serieuze topics, dus meneer chat wijs niet zo snel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:27
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dan is het natuurlijk toeval dat als Chatuliem wat schrijft je er gelijk wel bij bent om te reageren??????  |
als je zou bedoelen (let op het woordje: zou) dat ik wat tegen Chat heb dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik heb die man graag, net zoals jij hem nu graag hebt, ook al ben ik het niet altijd eens met zijn uitspraken. Dat is nu tolerantie en verdraagzaamheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:28
|
|
|
|
Iedereen mag hier bepaalde weetjes neerzetten. Iedereen is vrij om er op te reageren of niet.
Iedereen mag op elkaar reageren, mag met onzin maar ook met serieuze antwoorden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:29
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Is het verplicht om serieus te zijn op dit topic? | Het vereist een fijngevoeligheid die sommigen van jullie niet bezitten. Iedereen moet maar lollig doen, mee lopen in de rij van leeghoofdigheid. Wat mij betreft kan het forum gesloten worden, omdat dit door sommigen van jullie misbruikt wordt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | als je zou bedoelen (let op het woordje: zou) dat ik wat tegen Chat heb dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik heb die man graag, net zoals jij hem nu graag hebt, ook al ben ik het niet altijd eens met zijn uitspraken. Dat is nu tolerantie en verdraagzaamheid. |
Nee hoor, dat bedoel ik helemaal niet....dat vul je echt zelf zo in..... Het valt gewoon op.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:31
|
|
|
|
|
Wie weet er nog iets dat al geen 1000 maal gezegd is??? Want kibbelen doen we al op de andere topics.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:31
|
|
|
|
De kwinkslagen Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie Ga naar: navigatie, zoeken Heer Bommel en de kwinkslagen (in boekuitgaven/spraakgebruik verkort tot De kwinkslagen) is een verhaal uit de Bommelsaga, geschreven en getekend door Marten Toonder. Het verhaal verscheen voor het eerst op 4 februari 1972 liep tot 15 april van dat jaar. Thema: Wetenschap versus Geloof.
Het verhaal Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst bevat details van de plot en/of de afloop van het verhaal. Op een donkere wintermiddag serveert Joost thee in de schemering van het slot Bommelstein. Heer Bommel is dan al dagen verdiept in de wetenschappelijke werken, die zijn goede vader hem heeft nagelaten. Hij is er achter gekomen dat alles wetenschappelijk verklaard kan worden: Dag, nacht, regenboog en de volle maan. “Voor bijgeloof en rare dingen is geen plaats in het verlichte denken van een heer”.
Op aanraden van Joost maakt hij toch maar eens een winterwandelingetje. Hij ontmoet Wammes Waggel, die hem op de proef stelt met een roos van een boom en een perzik uit de grond. Hij heeft een meester in het bos ontmoet, zodoende. “Alles kan, als je maar gelooft dat het kan.”
Heer Bommel is vastbesloten de leermeester van Wammes op te zoeken en vindt hem in een huisje in het Donkere Bomen Bos. Het huisje blijkt van binnen een paleis. Heer Bommel gelooft zijn eigen ogen niet en krijgt van de grijsaard het stempel kleingelovige opgeplakt. De grijsaard wijst hem de deur. Hij verdwaalt in het bos en wenst de oude man weer te vinden. Bij de tweede ontmoeting vraagt de kasteelheer hoe hij leert geloven? De oude man gaat niet op zijn aanbod van geld in. Maar hij vertelt wel dat hij kwinken heeft losgelaten om het bos te redden. Ook Heer Bommel zal hij een kwink sturen.” De kwink blijft bij je totdat je gelooft, dat alles kan wat je gelooft.” Dat zal hem te denken geven en dan komt het geloof vanzelf. Zijn trouwe bediende komt hem met een lamp in de hand terugleiden naar zijn kasteel.
De beloofde kwink heeft de andere dag grote gevolgen voor het huishouden op Bommelstein. Hij komt tevoorschijn als een vogelnestje, maar bij het bestrijden van deze kwink loopt de ongelukkige heer van de ene in de andere rampspoed. Ook Tom Poes wordt getroffen door het onheil dat het kasteel in zijn greep houdt. De jonge vriend ziet een propje tabak waar het geluid ‘kwink’ uitkomt. Hij loopt er regelrecht mee naar de grijsaard met de vraag of hij kwinken aan ongelovigen geeft? De grijsaard ontkent dat de tabak de kwink is. Dat klopt want op hetzelfde moment worden ook de ontboden huisarts[1] en de kasteelheer weer door meer onheil getroffen. De arts schrijft algehele bedrust voor en sluit besmettelijkheid niet uit. Joost houdt het tegenover Tom Poes op een plaaggeest.
Niet alleen hij, maar ook de overheid heeft last van ongelukken en kwinkslagen wanneer ze een deel van het Donkere Bomen Bos willen omhakken voor woningbouw. Ambtenaar eerste klasse Dorknoper dringt er bij burgemeester Dickerdack persoonlijk op aan om de houthakkers te bezoeken en hun moreel te verhogen. De laatste houthakker laat een boom op de dienstauto komen, waarna het project stil komt te liggen. De magistraat geraakt ook in een twistgesprek met de grijsaard. Die stelt dat alles mogelijk is wanneer men denkt dat het kan gebeuren. De burgemeester heeft slechts ruimte nodig, geen hout! Hij loopt met zijn chauffeur Sleuteldraaier terug naar de stad, terwijl de grijsaard hem bedreigt. “Als je aan het bos komt, zullen de kwinken je slaan!”
Buiten bij het kasteel houden de gekwetste Heer Bommel [2] en Tom Poes overleg. De kasteelheer legt uit dat de oude man hem een kwink heeft gegeven. Alles is mogelijk als men gelooft dat het kan. Het probleem is dat Heer Bommel dat zelf nu net weer niet gelooft. Men kan geloof krijgen als men een kwink heeft, totdat men die kwijt raakt. Tom Poes zegt eerst: “Hm”. “U bedoelt zeker dat men geloof krijgt door veel moeilijkheden?” Burgemeester Dickerdack mengt zich langswandelend in de discussie. Dat had hij beter niet kunnen doen want hij raakt met de kasteelheer verstrikt in een slingerwinde. Ook de markies de Canteclaer meldt zich al dichtend over de kwink bij het kasteel. Hij laat zijn buurman geslagen op de grond achter. Tom Poes en Joost stellen vast dat het zo niet langer kan.
Ook de burgemeester heeft het gehad met de houthakkersstaking. Ambtenaar Dorknoper krijgt persoonlijk opdracht de zaak uit te zoeken. Hij wendt zich om bescherming tot commissaris Bulle Bas. Die zou brigadier Snuf hebben geadviseerd als het om messen of judo zou gaan. Maar omdat de burgemeester en zijn ambtenaar het hebben over kwinken en ander bijgeloof, is de commissaris zelf de juiste persoon. Hij neemt plaats in de dienstauto van Dorknoper en met weigerende remmen botsen ze op een tuinmuur van het slot Bommelstein. Daar had Heer Bommel zich juist in een zitje geposteerd, in bezit van versterkende bouillon. Heer Bommel weet nu dat hij het niet lang meer zal maken. Tom Poes is optimistischer. “Dan gelooft u dus in de kwinken. Als u gelooft dat alles kan, gaan die vanzelf weg.” Heer Bommel noemt dit geen geloven maar weten. Ambtenaar Dorknoper licht beleefd zijn hoed en biedt schadevergoeding aan volgens de voorschriften van de gemeenteverordening. Maar hij wil de Oude Schicht lenen. Maar dat weigert Heer Bommel. Later op de avond komen de twee gemeentedienaren gehavend langs het kasteel teruglopen. Bulle Bas concludeert dat het bos niet deugt en dat hij Bommel in de gaten heeft. Ook na wat vriendelijker woorden van de ambtenaar eerste klasse houdt de kasteelheer zijn mond. Hij vertrekt met zijn jonge vriend terug naar het bos.
Onderweg valt Heer Bommel in een valkuil. Tom Poes zoekt hulp bij de grijsaard. Heer Bommel gelooft in zijn kwink, maar raakt hem niet kwijt. De oude man riposteert dat men de kwink pas kwijt raakt als men gelooft, dat alles kan wat men gelooft. Heer Bommel gelooft in zijn ongeluk dus is dat wat hij krijgt. De grijsaard weigert de kwink af te nemen, omdat Heer Bommel de kwink zelf heeft gewenst. Hierop krijgt Tom Poes met een list zijn vriend toch uit de valkuil. [3]
Het hernieuwde gesprek met de grijsaard loopt weer uit de hand. De oude man wil de kwink niet afnemen. Heer Bommel ziet geen lichtpunt meer en valt opnieuw in zijn valkuil. Omdat Tom Poes ook zijn geloof in zichzelf begint te verliezen belt hij de Rommeldamse brandweer voor assistentie. Hun reddingspoging sneuvelt in het drijfzand. Tom Poes gebruikt dan maar wederom een list. Terwijl een kwink zich meldt onderin de valkuil haalt Tom Poes zijn vriend gauw met een stevige tak omhoog. “De kwink zit even gevangen in de takjes”. Tom Poes heeft nu de theorie dat als Heer Bommel niet in de kwink gelooft, hij zich moet laten zien. Maar dan heeft hij geen macht meer over u. [4] Heer Bommel denkt dat er hoop is, maar hij verliest zijn hoop als een eikel hem treft. Hij besluit op handen en voeten verder te kruipen. Hij bevindt zich in geloofsnood.
Buurvrouw Doddeltje ziet hem voortkruipen. Ze concludeert dat hij eigenlijk alles kan wat hij wil. Zijn buurvrouw denkt dat Tom Poes hem die kracht niet gunt. Maar Ollie moet zich niet laten kleineren. Heer Bommel trekt hierop zelfverzekerd zijn jas recht. De grijsaard duikt verontwaardigd weer op. Heer Bommel legt uit dat hij zijn kwink te slim af is geweest. “Ik kan nu eenmaal wat ik wil!”. De grijsaard wil hem een nieuwe kwink geven maar Tom Poes verhindert dat. Het ging om geloof! En Heer Bommel gelooft in zichzelf. De oude man biedt een uitweg. “Als je gelooft dat het woud niet omgehakt kan worden, heb je geen kwink meer nodig.” Heer Bommel vindt dat geen geloof maar wetenschap, door zijn persoonlijke ervaring. De grijsaard vertrekt berustend. “Zeker weten is een soort geloof, niet meer en niet minder.”
Heer Bommel en Tom Poes zien twee landmeters in het bos worden aangevallen door roerrakel, een akelig kruid. Heer Bommel raadt ze aan het bos verder met rust te laten, dan zullen ze worden gered. Na enige discussie beloven ze dat en de plantenwoekering trekt zich vanzelf terug. Tom Poes heeft niet meer genoeg aan zijn stopwoordje “Hm”. Kwam het door het geloof? Hoe zit het met de kwinken? Heer Bommel gelooft in de kwinken en hoopt niets meer van ze te zullen horen!
Op het kasteel zitten de twee vrienden met hun buurvrouw bij de open haard als Joost de burgemeester aandient. Die meent dat Bommel de enige is die met kwinken kan omgaan. Heer Bommel geeft hem de raad het bos met rust te laten en vraagt of hij mee blijft eten. De uitnodiging wordt aanvaard. Aan tafel probeert de kasteelheer geloof en wetenschap te verklaren vanuit het oogpunt van een heer. Tom Poes zegt: “Hm”. Maar Heer Bommel herneemt het woord. Een heer kan slechts kwinken verdrijven met zijn geloof maar Wammes Waggel is verder. “Wat die gelooft is waar.” De burgemeester is teleurgesteld. Hij had willen praten over de uitbreidingsplannen van de gemeente en nu gaat het over de kerk. Maar de paté ruikt lekker.
Hoorspel De kwinkslagen in het Bommelhoorspel Voorganger: De ombrenger Bommelsaga 4 februari 1972 - 15 april 1972 Opvolger: De loodhervormer
Ontvangen van "http://nl.wikipedia.org/wiki/De_kwinkslagen" Categorie: Avonturen van Tom Poes http://www.nps.nl/nps/html/bommel/verhaal1034.html
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 2 september 2011, 22:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:33
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het vereist een fijngevoeligheid die sommigen van jullie niet bezitten. Iedereen moet maar lollig doen, mee lopen in de rij van leeghoofdigheid. Wat mij betreft kan het forum gesloten worden, omdat dit door sommigen van jullie misbruikt wordt... |
Ik verplicht niemand om lollig te doen. En niemand op cm is een leeghoofd. Jij mag dat vinden, maar ik weet beter.
En jij gaat weer bepalen hoe het forum er moet uitzien?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:35
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik verplicht niemand om lollig te doen. En niemand op cm is een leeghoofd. Jij mag dat vinden, maar ik weet beter.
En jij gaat weer bepalen hoe het forum er moet uitzien? |
Nu doen ook een aantal mensen dat, moet je me toch eens uitleggen wat dan het verschil is???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Wie weet er nog iets dat al geen 1000 maal gezegd is??? Want kibbelen doen we al op de andere topics. | Je gaat toch geen paarlen voor de zwijnen werpen? Je weet van tevoren al dat welk onderwerp je ook opstart het binnen drie bijdrages gegijzeld wordt door meligheid. Dan kan ik mijn tijd beter besteden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:40
|
|
|
|
Jammer dat als je serieus reageerd op een aantijging er geen antwoord terug komt! Snap niet dat deze aantijging steeds weer wordt gemaakt! Zoals reeds al eerder is gezegt eerder deze week en de weken ervoor, er wordt "geleuterd" op niet serieuze topics dus waarom kijk je er dan op?? Kom er dan niet en stoor u niet.
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 2 september 2011, 21:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:45
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Jammer dat als je serieus reageerd op een aantijging er geen antwoord terug komt! Snap niet dat deze aantijging steeds weer wordt gemaakt! Zoals reeds al eerder is gezegt eerder deze week en de weken ervoor, er wordt "geleuterd" op niet serieuze topics dus waarom kijk je er dan op?? Kom er dan niet en stoor u niet. |
Welke serieuze topics? Zijn die er dan nog????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:45
|
|
|
|
Heeft er nog iemand een ironische link? Laat maar komen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:45
|
|
|
|
Dit topic is 4 juni geopend, en nu pas 13 weken later word er over geklaagd.
Klaag meteen dan bij de topicstarter pv, en niet 13 weken later op het forum.
En nu zijn er een paar leden die over en weer gekkigheidjes schrijven. Daar is nik mis mee. Die mensen die bepalen heus niet wat wel en niet geschreven mag worden
Het schijnt nu zo te zijn dat er een aantal personen zijn die zich storen aan het lolligheids nivo. En men wilt dus niet dat er nog lollig gedaan wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:47
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Jammer dat als je serieus reageerd op een aantijging er geen antwoord terug komt! Snap niet dat deze aantijging steeds weer wordt gemaakt! Zoals reeds al eerder is gezegt eerder deze week en de weken ervoor, er wordt "geleuterd" op niet serieuze topics dus waarom kijk je er dan op?? Kom er dan niet en stoor u niet. |
Laat ze maar doen, Erika, er zijn mensen die smeken om serieuze topics maar die zich erg verkneukelen in de zever-topics. Dat zijn dan mensen die liefde en vrede prediken maar ook heel graag kibbelen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:48
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Dit topic is 4 juni geopend, en nu pas 13 weken later word er over geklaagd.
Klaag meteen dan bij de topicstarter pv, en niet 13 weken later op het forum.
En nu zijn er een paar leden die over en weer gekkigheidjes schrijven. Daar is nik mis mee. Die mensen die bepalen heus niet wat wel en niet geschreven mag worden
Het schijnt nu zo te zijn dat er een aantal personen zijn die zich storen aan het lolligheids nivo. En men wilt dus niet dat er nog lollig gedaan wordt. |
Maar dat mag toch? Jij schrijft zelf dat het een ieder vrij staat op het forum te schrijven wat iemand wil....... Dus dan mag je ook schrijven als je iets niet leuk vind toch? Wat is nu je probleem?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:49
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | A)wij gijzelenhet forum niet B) het is een wist u dat topic C)had het onderwerp niet gelezen vind het een mooi stukje maar eigenlijk niet voor deze topic maar wel een mooi nieuw onderwerp D) zie dus niet in waarom deze sneer hierneer wordt gezet!! E) Wij leuteren om jou woorden te gebruiken niet op serieuze topics maar op een topic waar het kan!!! F) Ik discusseer ook mee op serieuze topics, dus meneer chat wijs niet zo snel! | Het was dus een topic bedoeld om allerlei weetjes te vertellen. Het is nu verworden tot iets banaals, ik kan het niet eens omschrijven. Je zult maar opgesloten zitten en alleen het forum kunnen lezen, je zou er stapelgek van worden....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Laat ze maar doen, Erika, er zijn mensen die smeken om serieuze topics maar die zich erg verkneukelen in de zever-topics. Dat zijn dan mensen die liefde en vrede prediken maar ook heel graag kibbelen... |
Vul je het nu niet erg in voor een ander Frank.....Laat een ieder voor zichzelf spreken......Soms is het makkelijker voor een ander te spreken dan voor jezelf he? Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat je je verkneukelt in de zever topics......maar humor blijft een persoonlijk iets.....ik sla ze meestal over, die keus heb je ...maar ze gaan het forum wat overheersen en dat vind ik persoonlijk jammer.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar dat mag toch? Jij schrijft zelf dat het een ieder vrij staat op het forum te schrijven wat iemand wil....... Dus dan mag je ook schrijven als je iets niet leuk vind toch? Wat is nu je probleem? |
Wat is het probleem van lollig zijn? Ik denk niets.
Wat is het nut van klagen over een onzinnig topic? Het kan zo zijn dat men klagers als zuurpruimen gaat zien.
Klagen over onzinnige topics en zelf geen serieus topic openen dat vind ik eigenlijk schijnheilig.
En soms mee doen in een onzinnig topic is hypocriet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 21:59
|
|
|
|
wisten jullie dat er hier mensen zijn met een zogezegde HBO opleiding en die zich zo enorm kinderachtig opstellen dat ik, en ook enkele andere, zich wel afvragen of hun profiel wel klopt...Het lijkt net wel een kleutertuin maar dan wel eentje op een laag niveau. En ja, als ze nu gaan reageren dat we eens naar die leutertopics moeten kijken vallen ze in de zoveelste herhaling die kant noch wal raakt want het zijn inderdaad leuter-topics.
Ik denk dat CM voor verschillende een ergernis moet zijn en toch blijven ze hier om hun frustratie af te reageren. Hun verbitterheid moeten wij dan maar tolereren. Struikelen ze niet over de inhoud van een reactie dan is het wel over een spelfout. Gaan we niet mee in hun stellingen dan is het weer wat anders waar ze liggen op te kankeren...Misschien moeten we eerst maar eens een reactie of een tekst naar hen sturen. Dan kunnen zij die verbeteren en 'aanpassen'. Euh...was er nu ook weer geen sprake eerder vandaag over democratie en niet leven in onderdrukking???
|
|
| Naar boven |
|
|