ChristianMatch
 


Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2747 2748 2749 2750 2751 2752 2753 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:01
 
MARISKA601 schreef:
Wat is het probleem van lollig zijn?
Ik denk niets.

Wat is het nut van klagen over een onzinnig topic?
Het kan zo zijn dat men klagers als zuurpruimen gaat zien.

Klagen over onzinnige topics en zelf geen serieus topic openen
dat vind ik eigenlijk schijnheilig.

En soms mee doen in een onzinnig topic is hypocriet.


Maar een forum is toch om je mening te geven? Dat mag dan toch ook?
Dat is nu even de discussie he? Jij vind dat je lollig mag zijn, prima....ik vind dat ik daar wat van mag zeggen als ik het niet leuk vind op een bepaald moment........
En wat 'men'vind......men vind altijd zoveel, het gaat erom wat je zelf vind........
Schijnheilig, zuurpruimen, hypocriet......prima als je dat vind, heb ik totaal geen last van.......zegt meer wat over jou.......volgens mij kan je erg slecht tegen kritiek....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:02
 
FRANKT627 schreef:
wisten jullie dat er hier mensen zijn met een zogezegde HBO opleiding en die zich zo enorm kinderachtig opstellen dat ik, en ook enkele andere, zich wel afvragen of hun profiel wel klopt...Het lijkt net wel een kleutertuin maar dan wel eentje op een laag niveau. En ja, als ze nu gaan reageren dat we eens naar die leutertopics moeten kijken vallen ze in de zoveelste herhaling die kant noch wal raakt want het zijn inderdaad leuter-topics.

Ik denk dat CM voor verschillende een ergernis moet zijn en toch blijven ze hier om hun frustratie af te reageren. Hun verbitterheid moeten wij dan maar tolereren. Struikelen ze niet over de inhoud van een reactie dan is het wel over een spelfout. Gaan we niet mee in hun stellingen dan is het weer wat anders waar ze liggen op te kankeren...Misschien moeten we eerst maar eens een reactie of een tekst naar hen sturen. Dan kunnen zij die verbeteren en 'aanpassen'. Euh...was er nu ook weer geen sprake eerder vandaag over democratie en niet leven in onderdrukking???



We passen ons een beetje aan aan het niveau van het forum Knipoog smiley Ook weer niet goed?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:09
 
Ondertussen word de democratie op het forum wel aangetast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:10
 
Als we nu eens een goed topic starten of goed op een bestaand topic reageren, zou dat niet beter zijn om het forum weer op peil te krijgen? Wat heb je aan praten hoe je dat moet doen? Doe het gewoon zou ik zeggen. Toen we fatsoenlijk discussieerden op het forum hadden we dit soort verhalen niet. Niet praten over een goed forum, gewoon goede bijdragen voor het forum schrijven.


Thomas, ook met inhoudelijke bijdragen kan het heel gezellig zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:10
 
MARISKA601 schreef:
Ondertussen word de democratie op het forum wel aangetast.
democratie?Ik denk eerder anarchie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:11
 
MARISKA601 schreef:
Ondertussen word de democratie op het forum wel aangetast.

Zie je nu wel dat je hier geen serieus onderwerp neer kan zetten? Er wordt gelijk weer de draak mee gestoken......(oh nee, valt onder de categorie lollig......sorry)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:12
 
ZEELAND736 schreef:
Wat leuk dat je er bij kon zijn!!!


Ja was idd leuk een cm huwelijk Knipoog smiley
Je moet er even voor rijden maar zeker de moeite waard om twee mensen gelukkig te zien!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:14
 
CHATULIEM619 schreef:
democratie?Ik denk eerder anarchie...



Jij wilt dat er een leider komt die alles maar moet gaan bepalen?
Dan gaat het lijken op communisme.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:14
 
MARISKA601 schreef:
Ondertussen word de democratie op het forum wel aangetast.

Maris, spreek geen onbekende woorden uit. Sommige mensen weten wel hoe ze het moeten schrijven maar kennen de betekenis niet ervan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:17
 
WILLEMIJN232 schreef:
Zie je nu wel dat je hier geen serieus onderwerp neer kan zetten? Er wordt gelijk weer de draak mee gestoken......(oh nee, valt onder de categorie lollig......sorry)




Zet zelf dan een serieus topic neer.
Ik heb er in het verleden heel wat geplaatst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:18
 
MARISKA601 schreef:
Zet zelf dan een serieus topic neer.
Ik heb er in het verleden heel wat geplaatst.


Die jij lollig vond????? Ja, die heb je geplaatst ja, dat is waar......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:20
 
JOLAN931 schreef:
Ik vind het er eigenlijk helemaal niet toe doen wat wij vinden of wat wij zeggen.

Jij bent degene die zich er voor schaamt
Jij bent degene die ze weg wil hebben
Jij bent degene waar het om gaat, want wij lopen er niet mee.

En als dat zo ligt bij jou, dan moet je doen wat je hart je ingeeft.
Indien mogelijk weg laten halen, of accepteren dat ze blijven en er mee om leren gaan.
Het maakt helemaal niet uit of wij het juist wel zondig vinden of juist niet.
Het is helemaal niet belangrijk of de een geloofd dat een tatoo van een dode niet mag om te rouwen, en de ander zegd dat tatoo's absoluut niet mogen, en weer een ander dat tatoo's juist mooi zijn.

Het is niet wie je nu bent, maar wie je vroeger was.
Wie je NU bent, daar gaat het om. En als je tatoo's daar niet bij horen voor jouw gevoel, dan(indien mogelijk) moeten ze weg. Maar kun je er mee leven...laat ze lekker zitten en denk aan leuke dingen ipv vroeger.

Ik bedoel het niet rot, maar het gaat en draait om jou, En total niet om wat wij ervan vinden.

Idd Jolanda zo is het.
Het zit in jou lady.
Het geloof zit in je en God zit in je hij kent je en weet dat je er spijt van hebt, dat is het belangrijkste dat je mag weten een kind van God te zijn!'
Jij voeld je veroordeeld om je tattoos ik zeg eerlijk dat ik het afschuwelijk vind maar mag ik daarom een mens veroordelen??
Nee dat mag ik niet, ook naar mij wordt vaak gekeken ik ben veel te dik maar kan heel moeilijk afvallen en op het moment door medicijnen al helemaal niet,als ik een patatje eet waar een ieder het kan zien voelik dat men denkt geen wonder dat dat mens dik is, en dat doet pijn, maar ik weet dat ik een kind van God mag zijn een parel in zijn hand en dat mag jij ook zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:20
 
WILLEMIJN232 schreef:
Die jij lollig vond????? Ja, die heb je geplaatst ja, dat is waar......




Beter forum lezen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:21
 
FRANKT627 schreef:
als je zou bedoelen (let op het woordje: zou) dat ik wat tegen Chat heb dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik heb die man graag, net zoals jij hem nu graag hebt, ook al ben ik het niet altijd eens met zijn uitspraken. Dat is nu tolerantie en verdraagzaamheid.
Allereerst dank je voor het compliment. Waarom heb je me graag, waarschijnlijk vanwege mijn bijdragen op het forum...nu andersom de vraag: als mensen het forum lezen hoe zouden ze dan over de anderen denken??? En is dat dan in overeenstemming met de werkelijkheid? ik heb jou ook graag of hoog zitten, maar dat is niet vanwege datgene wat je allemaal de laatste tijd schrijft op het forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:23
 
JVES252 schreef:
Ik ben ook een tatoo gezet toen ik nog jong (en dom) was. Vond het altijd wel mooi maar naarmate ik ouder werd vond ik het niet meer zo bijzonder.
Recent hoorde ik dat een tatoo tegen de wil an God is. Dat dit ook expliciet in de bijbel staat. Ergens ook wel logisch, want je hebt een mooi lichaam gekregen en dan ga je het zelf volkrassen.
En ze zeggen er dan niet bij dat het er na 20 jaar niet meer uitziet. Dan kan je wel weer bij blijven kleuren, maar je huid wordt er echt niet mooier van.

Toen dacht ik, dan laat ik het weglaseren, maar ja dan maak je nog meer kappot.

Nu heb ik maar besloten om er niks meer aan te laten doen. Als mensen er naar vragen dan grijp ik de genegenheid zoveel mogelijk aan om te getuigen dat ik er spijt van heb omdat het tegen de wil van God is.
Zo kun je van iets minder fijns toch iets goeds maken.


Staat dat er echt zo expliciet? Ik weet uit mijn reformatorische tijd dat die discussie ook gold voor oorbellen....Gaatjes in je oren laten maken was ook zoiets, dat was ook niet goed....Nu is dat toch een gegeven....zo moet het met een tattoo toch ook zijn? En dan gaat het er nu even niet om of je het mooi of lelijk vind......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:26
 
MARISKA601 schreef:
Beter forum lezen....

ik volg het forum aardig, bepaalde topics daargelaten.....maar misschien zijn de topics die ik oversla omdat ze lollig zijn net de topics waar jij serieuze onderwerpen opzet.....Zou zo maar kunnen...... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:29
 
WILLEMIJN232 schreef:
ik volg het forum aardig, bepaalde topics daargelaten.....maar misschien zijn de topics die ik oversla omdat ze lollig zijn net de topics waar jij serieuze onderwerpen opzet.....Zou zo maar kunnen...... Engeltje smiley


In de zeer serieuze topics zal je geen lollige opmerking van mij zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:35
 
.. dit knijn weggaat na 6 september van cm vanwegwe het gezeur....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCEL188





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:37
 
HANNAH810 schreef:
een hele pagina "ruis" om niets dus...........
wie gaat er nog mee naar scheveningen?

Marcel188 wil ook graag mee gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:42
 
CHATULIEM619 schreef:
....... Je zult maar opgesloten zitten en alleen het forum kunnen lezen, je zou er stapelgek van worden....

Chat..dit is nu humor van de bovenste plank... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:43
 
Prediker 5 schreef:
1Wees niet te haastig met je woorden en doe God niet overijld met heel je hart geloften. Want God is in de hemel en jij bent op aarde, dus moet je spaarzaam met je woorden zijn. 2 Drukte leidt tot dromerij en veel praten tot gebazel.
QED...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 2 september 2011, 22:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:44
 
lekker lacheeeeeeeeee.. Lachende smiley

http://youtu.be/JTwJetox_tU

Kan deez'ook wel Frank Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
MARIAN519
op vrijdag 2 september 2011, 23:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:51
 
ANNETTE050 schreef:
Chat..dit is nu humor van de bovenste plank... Knipoog smiley
Ja de stijl heet hyperbool, overdrijving. Er zijn vele vormen van humor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:05
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 18 september 2011, 11:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:14
 
FRANKT627 schreef:
Ik zoek niet meer. Gelukkig ben ik niet nieuwsgierig... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



Morgen is het zo ver Frank.
Weet je het al? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:21
 
CHATULIEM619 schreef:
Ja de stijl heet hyperbool, overdrijving. Er zijn vele vormen van humor.

weer wat geleerd, maar ja er drijft tegenwoordig genoeg over Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:22
 
GRIFFIN748 schreef:
kon je niet wat beters kiezen? 't is behelpen, hoor, een fiat... Knipoog smiley
ja was niet veel keuze he, is een uitkeringsinstantie, gelukkig heb ik nu een bolide en een fiat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:25
 
VISSER278 schreef:
Morgen is het zo ver Frank.
Weet je het al? Lachende smiley

Ik denk niet dat ik het wil weten, Visser. Geniet er morgen maar van... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:27
 
ANNETTE050 schreef:
http://youtu.be/-p-toX3fzVE

lachen...

Verraste, verbaasde smiley waarmee dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 september 2011, 23:35
 
FRANKT627 schreef:
Ik denk niet dat ik het wil weten, Visser. Geniet er morgen maar van... Knipoog smiley

ook weer niet heel geheimzinnig he Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2747 2748 2749 2750 2751 2752 2753 ... 6194 Volgende
Pagina 2750 van 6194