| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:38
|
|
|
|
Erika en Frank...beetje ruzie maken hier en dat op zondag
Kaartje zal vast nog wel terecht komen, postkamer is echter dicht in het weekend Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:38
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Doe ik zeker! |
ja, hou ons ôp de hoogte of de kaarten aankomen
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 4 september 2011, 11:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:41
|
|
|
|
Ga er maar van uit dat het ziektebeeld bepalend is voor je genezing of niet. Ik zeg niet dat er niet ingegrepen kan worden. Het is echter niet af te dwingen. In de wat meer charismatische kringen meen ik dat verschijnsel wel eens te zien. Kennelijk wil men graag dat het in hun bijeenkomsten gebeurt. Dat mag maar de beslissing ligt elders. Ik vind een conclusie dat wanneer iemand niet geneest hij of zij onvoldoende geloof heeft, ongelooflljk wreed en ook onbijbels naar mijn idee,
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ja, hou ons ôp de hoogte of de kaarten aankomen  |
Jahaaaaa, zal ik ook doen...ouwe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:48
|
|
|
|
ik denk dat "overgave aan de wil van God in ons leven" de sleutel is. soms verhoort Hij onze gebeden op een andere manier dan wij denken. dan geeft Hij berusting en overgave aan Hem, vrede in je hart, zonder genezing of vervulling van je wensen.
dan vind je "de vrede van God, die alle verstand te boven gaat."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:49
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Jahaaaaa, zal ik ook doen...ouwe  |
ik wil het al niet meer weten...en ik schrijf nu ook niets meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik wil het al niet meer weten...en ik schrijf nu ook niets meer... |
maar ikke ben héél blij...hb is omhoog gegaan, heb niet nog een zakje bloed nodig
En nu zien of dat je hier niet op reageert
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 11:57
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Wat is de overeenkomst tussen een flesje bier, en een dom blondje? Na de hals houd de inhoud op  |
de inhoud van een flesje bier is toch voor de meeste mannen "puur genieten"?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 12:05
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Nu komt er toch nog weer ff een tegenslagje bij...mijn hb (ijzergehalte in het bloed) is dusdanig gezakt dat ik een zakje bloed toegediend ga krijgen. Baaaaaaaalen dus  |
Dankzij dat zakje bloed is mijn hb weer opgekrikt! Nog niet optimaal, maar goed genoeg Ik voel mij iig weer wat beter dan gisteren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 12:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik wil het al niet meer weten...en ik schrijf nu ook niets meer... |
En toch bennie best een beetje lief hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 12:22
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | HANNAH810 schreef: hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad; het parkeren is hier gratis.
hieronder volgt het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.
aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen. kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92
aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel; ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........
tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij binky beer Strandweg 11F 2586 JK Scheveningen
hieronder de link van het restaurant; http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen
omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.
mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen. als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit; http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576, 46 jaar, regio 038 josina 022 41 jaar, regio 030 jacolien247, 36 jaar ,regio 030 annette 050, 52 jaar, regio 0318 ov
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.) marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 marsjg370, 43 jaar, regio 0346 ov marcel188, 45 jaar, regio 075 jonasveve733, 51 jaar, regio 070
ik hoop op veel gezelligheid; succes met de organisatie, visser!! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 13:01
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | In Rotterdam leven 160 culturen dus zou ik zeggen zoeken maar  |
Die vind je ook wel als je ze niet zoekt, daar. Maar het is een boeiende stad. En een paar minuten over elk uur gaat er een rechtstreekse trein naar Leeuwarden.
Thomas, houdt meer van Noord-Nederlandse culturen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 4 september 2011, 13:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
Berichten: 58
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 13:44
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dankzij dat zakje bloed is mijn hb weer opgekrikt! Nog niet optimaal, maar goed genoeg Ik voel mij iig weer wat beter dan gisteren  |
Hoi Josina,
Hopelijk voel je je goed vandaag. Wat een hb gehalte toch kan doen, met hoe je je voelt. Ik wens dat alles in stijgende lijn goed met je gaat.
Veel sterkte en veel liefs, Sweets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 14:10
|
|
|
|
| SWEETLADY943 schreef: | Hoi Josina,
Hopelijk voel je je goed vandaag. Wat een hb gehalte toch kan doen, met hoe je je voelt. Ik wens dat alles in stijgende lijn goed met je gaat.
Veel sterkte en veel liefs, Sweets |
En of dat een verschil is! Alleen het zicht al...hoe wit kan een mens zien zeg.
Inmiddels zijn de laatste uitslagen ook binnen en de ontstekingswaarden zijn naar beneden, dus ook de goede kant op!
En nu gaan we voor de rest ook de goede kant op...is althans de bedoeling
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 15:48
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En of dat een verschil is! Alleen het zicht al...hoe wit kan een mens zien zeg.
Inmiddels zijn de laatste uitslagen ook binnen en de ontstekingswaarden zijn naar beneden, dus ook de goede kant op!
En nu gaan we voor de rest ook de goede kant op...is althans de bedoeling  |
Blijf voor je bidden!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 15:51
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | Blijf voor je bidden!!! |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 15:51
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | In Rotterdam leven 160 culturen dus zou ik zeggen zoeken maar  |
Ik multi-culti al genoeg op mijn werk, hoef ik niet helemaal naar Rotterdam. Ter-Apel is net ff wat dichterbij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 15:53
|
|
|
|
Degenen die hopen mee te gaan, willen die een prikbordberichtje plaatsen en ook anderen uitnodigen waar zij contact mee hebben? Hoe meer zielen , hoe meer vreugd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 15:57
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Degenen die hopen mee te gaan, willen die een prikbordberichtje plaatsen en ook anderen uitnodigen waar zij contact mee hebben? Hoe meer zielen , hoe meer vreugd! |
zo u wilt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 16:06
|
|
|
|
hier nog steeds mooi weer, geen regen donder of zo. zitten we toch een keertje goed in Drenthe met het weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 16:26
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | amper regen en onweer gehad...ppppfffff...was dit het nou???? |
Hier ook behoorlijk gehoost plus wind die opeens op kwam zetten en een behoorlijke tijd onweer. Verdreef wel het benauwd warme gevoel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 16:27
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | zo u wilt  |
Meneer roept en mw luisterd gelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 16:30
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Erika en Frank...beetje ruzie maken hier en dat op zondag
Kaartje zal vast nog wel terecht komen, postkamer is echter dicht in het weekend Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen  |
ik deed niks vroeg alleen of tie hem wel goed had gestuurd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 16:31
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En of dat een verschil is! Alleen het zicht al...hoe wit kan een mens zien zeg.
Inmiddels zijn de laatste uitslagen ook binnen en de ontstekingswaarden zijn naar beneden, dus ook de goede kant op!
En nu gaan we voor de rest ook de goede kant op...is althans de bedoeling  |
Als dat eens waar mocht zijn meid hoop en bid met je mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 16:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | ja mario.......  |
Hij heeft me persoonlijk beterschap beloofd.......We gaan het volgen Visser......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
Berichten: 62
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 16:41
|
|
|
|
Heel veel dank dat jullie hebben getekend.
Update: 21-08-2011
Hallo allemaal
vanmiddag zijn regine en ik naar de gevangenis in rotterdam gegaan om te kijken of we iets te weten konden komen we hadden geen afspraak dus kwamen we er niet in ze wilden/ konden ook niet zeggen of roneela er nog was
vanavond belde joke schild en die was bij roneela geweest ze heeft een NEE van de rechtbank gekregen maar haar advocaat heeft weer hoger beroep aangetekend dus mag ze in ieder geval nog blijven tot de uitspraak er is wanneer dat is weten we niet
het NEE van de rechtbank was heel moeilijk voor haar maar joke heeft haar met teksten bemoedigd ze gaat gewoon door met het bidden en bemoedigen van moslims en andere mensen ze wordt daar met respect behandeld omdat ze er voor iedereen is
joke heeft ze ook een kaart gestuurd en die kwam gewoon aan en daar was roneela heel blij mee dus stuur roneela een kaart met een tekst uit de bijbel die haar bemoedigd en als het kan in het engels bv john 1 v 12 dat is genoeg
IDEE: LATEN WE HAAR BEDELVEN ONDER DE KAARTEN dan weet ze hoeveel mensen voor haar bidden en meeleven en dat ze er niet alleen voor staat
Roneela iljaz ADRES detententiecentrum Rotterdam portelabaan 7 3045 AT Rotterdam
Update : 03-09-2011
Gisteren belde Joke schild en die was weer bij Roneela geweest vorige keer had Roneela het moeilijk maar nu straalde ze weer het gaat goed met haar en ze bid voor iedereen die dat wil en dan zegt ze dat ze alleen bid tot Jezus ook voor moslims en die vinden het goed dat ze voor hen bid ze heeft daar een groep mensen uit verschillende landen waar ze mee en voor bid en de groep wordt steeds groter ze doet wat er in de bijbel staat: evangeliseren dat is onze plicht en GOD regelt de rest dat is niet haar verantwoording een soldaat hoeft er ook niet over in te zitten of hij eten krijgt, hij is er alleen om te vechten dat zei Roneela een half jaar geleden al ze denkt en wil niet praten over terug keer naar pakistan alleen over GOD groot maken een rechter beslist nog over haar of dat ze in rotterdam moet blijven of dat ze terug naar het azc mag wees in geen ding bezorgt HIJ regelt alles
Laatst aangepast door
|
MARCOWAAL200
|
op zondag 4 september 2011, 16:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 17:03
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Meneer roept en mw luisterd gelijk  |
Hm, tja, zeg maar zo, zeg maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 17:07
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Als dat eens waar mocht zijn meid hoop en bid met je mee  |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 17:46
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hm, tja, zeg maar zo, zeg maar  |
ik heb me ook als een volgzaam meisje gedragen hoor josina; niks mis mee (mits het niet te vaak voorkomt....... )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 4 september 2011, 17:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARC717
|
Berichten: 1
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 18:21
|
|
|
|
ik ga er ook weer mee kappen, kan mezelf absoluut niet verkopen online, merk ik aan weinig profielbezoek en 0 mail en 0 reacties (oh ja een dame was zo netjes om te melden dat ze niet geinteresseerd was, respect voor haar) ;)
ga IRL maar weer es rondkijken! ;)
|
|
| Naar boven |
|
|