ChristianMatch
 


Forum

operatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2755 2756 2757 2758 2759 2760 2761 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 11:38
 
Erika en Frank...beetje ruzie maken hier en dat op zondag Verraste, verbaasde smiley

Kaartje zal vast nog wel terecht komen, postkamer is echter dicht in het weekend Gefrustreerde smiley Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 11:38
 
JOSINA022 schreef:
Doe ik zeker!

ja, hou ons ôp de hoogte of de kaarten aankomen Boze smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 4 september 2011, 11:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 11:41
 
Ga er maar van uit dat het ziektebeeld bepalend is voor je genezing of niet. Ik zeg niet dat er niet ingegrepen kan worden. Het is echter niet af te dwingen. In de wat meer charismatische kringen meen ik dat verschijnsel wel eens te zien. Kennelijk wil men graag dat het in hun bijeenkomsten gebeurt. Dat mag maar de beslissing ligt elders. Ik vind een conclusie dat wanneer iemand niet geneest hij of zij onvoldoende geloof heeft, ongelooflljk wreed en ook onbijbels naar mijn idee,

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 11:42
 
FRANKT627 schreef:
ja, hou ons ôp de hoogte of de kaarten aankomen Boze smiley

Jahaaaaa, zal ik ook doen...ouwe Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 11:48
 
ik denk dat "overgave aan de wil van God in ons leven" de sleutel is.
soms verhoort Hij onze gebeden op een andere manier dan wij denken.
dan geeft Hij berusting en overgave aan Hem, vrede in je hart, zonder genezing of vervulling van je wensen.

dan vind je "de vrede van God, die alle verstand te boven gaat."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 11:49
 
JOSINA022 schreef:
Jahaaaaa, zal ik ook doen...ouwe Smiley met dichtgeplakte mond

Boze smiley ik wil het al niet meer weten...en ik schrijf nu ook niets meer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 11:51
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ik wil het al niet meer weten...en ik schrijf nu ook niets meer...

maar ikke ben héél blij...hb is omhoog gegaan, heb niet nog een zakje bloed nodig Lachende smiley met blinkend witte tanden

En nu zien of dat je hier niet op reageert Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 11:57
 
GERRIT084 schreef:
Wat is de overeenkomst tussen een flesje bier, en een dom blondje?
Na de hals houd de inhoud op Knipoog smiley

de inhoud van een flesje bier is toch voor de meeste mannen "puur genieten"?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 12:05
 
JOSINA022 schreef:
Nu komt er toch nog weer ff een tegenslagje bij...mijn hb (ijzergehalte in het bloed) is dusdanig gezakt dat ik een zakje bloed toegediend ga krijgen.
Baaaaaaaalen dus Gefrustreerde smiley

Dankzij dat zakje bloed is mijn hb weer opgekrikt! Nog niet optimaal, maar goed genoeg Lachende smiley
Ik voel mij iig weer wat beter dan gisteren Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 12:06
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ik wil het al niet meer weten...en ik schrijf nu ook niets meer...

En toch bennie best een beetje lief hoor Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 12:22
 
MARIA576 schreef:
HANNAH810 schreef:
hallo allemaal;
zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.

we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad;
het parkeren is hier gratis.

hieronder volgt het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom;
Zwarte Pad
2586 HZ
Scheveningen

vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.

aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen.
kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92

aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel;
ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........

tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij
binky beer
Strandweg 11F
2586 JK
Scheveningen

hieronder de link van het restaurant;
http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen

omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.

mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen.
als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit;
http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar
tink100, 43 jaar regio, 072
Marian096, 49 jaar, regio 0184
maria576, 46 jaar, regio 038
josina 022 41 jaar, regio 030
jacolien247, 36 jaar ,regio 030
annette 050, 52 jaar, regio 0318 ov


visser278, 44 jaar, regio 0113
herman338, 49 jaar, regio 078
hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
marcowaal200, 40 jaar, regio 0184
marsjg370, 43 jaar, regio 0346 ov
marcel188, 45 jaar, regio 075
jonasveve733, 51 jaar, regio 070


ik hoop op veel gezelligheid;
succes met de organisatie, visser!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 13:01
 
MARIO216 schreef:
In Rotterdam leven 160 culturen dus zou ik zeggen zoeken maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Die vind je ook wel als je ze niet zoekt, daar. Engeltje smiley
Maar het is een boeiende stad. En een paar minuten over elk uur gaat er een rechtstreekse trein naar Leeuwarden.

Thomas, houdt meer van Noord-Nederlandse culturen.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 4 september 2011, 13:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY943





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 13:44
 
JOSINA022 schreef:
Dankzij dat zakje bloed is mijn hb weer opgekrikt! Nog niet optimaal, maar goed genoeg Lachende smiley
Ik voel mij iig weer wat beter dan gisteren Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hoi Josina,

Hopelijk voel je je goed vandaag.
Wat een hb gehalte toch kan doen, met hoe je je voelt.
Ik wens dat alles in stijgende lijn goed met je gaat.

Veel sterkte en veel liefs, Sweets
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 14:10
 
SWEETLADY943 schreef:
Hoi Josina,

Hopelijk voel je je goed vandaag.
Wat een hb gehalte toch kan doen, met hoe je je voelt.
Ik wens dat alles in stijgende lijn goed met je gaat.

Veel sterkte en veel liefs, Sweets

En of dat een verschil is! Alleen het zicht al...hoe wit kan een mens zien zeg.

Inmiddels zijn de laatste uitslagen ook binnen en de ontstekingswaarden zijn naar beneden, dus ook de goede kant op!

En nu gaan we voor de rest ook de goede kant op...is althans de bedoeling Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 15:48
 
JOSINA022 schreef:
En of dat een verschil is! Alleen het zicht al...hoe wit kan een mens zien zeg.

Inmiddels zijn de laatste uitslagen ook binnen en de ontstekingswaarden zijn naar beneden, dus ook de goede kant op!

En nu gaan we voor de rest ook de goede kant op...is althans de bedoeling Smiley met dichtgeplakte mond

Blijf voor je bidden!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 15:51
 
YELNIN491 schreef:
Blijf voor je bidden!!!

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 15:51
 
MARIO216 schreef:
In Rotterdam leven 160 culturen dus zou ik zeggen zoeken maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik multi-culti al genoeg op mijn werk, hoef ik niet helemaal naar Rotterdam. Ter-Apel is net ff wat dichterbij. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 15:53
 
Degenen die hopen mee te gaan, willen die een prikbordberichtje plaatsen en ook anderen uitnodigen waar zij contact mee hebben?
Hoe meer zielen , hoe meer vreugd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 15:57
 
VISSER278 schreef:
Degenen die hopen mee te gaan, willen die een prikbordberichtje plaatsen en ook anderen uitnodigen waar zij contact mee hebben?
Hoe meer zielen , hoe meer vreugd!

zo u wilt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 16:06
 
hier nog steeds mooi weer, geen regen donder of zo.
zitten we toch een keertje goed in Drenthe met het weer Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 16:26
 
TINK100 schreef:
amper regen en onweer gehad...ppppfffff...was dit het nou????

Hier ook behoorlijk gehoost plus wind die opeens op kwam zetten en een behoorlijke tijd onweer.
Verdreef wel het benauwd warme gevoel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 16:27
 
JOSINA022 schreef:
zo u wilt Lachende smiley

Meneer roept en mw luisterd gelijk Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 16:30
 
JOSINA022 schreef:
Erika en Frank...beetje ruzie maken hier en dat op zondag Verraste, verbaasde smiley

Kaartje zal vast nog wel terecht komen, postkamer is echter dicht in het weekend Gefrustreerde smiley Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen Knipoog smiley

ik deed niks vroeg alleen of tie hem wel goed had gestuurd Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 16:31
 
JOSINA022 schreef:
En of dat een verschil is! Alleen het zicht al...hoe wit kan een mens zien zeg.

Inmiddels zijn de laatste uitslagen ook binnen en de ontstekingswaarden zijn naar beneden, dus ook de goede kant op!

En nu gaan we voor de rest ook de goede kant op...is althans de bedoeling Smiley met dichtgeplakte mond

Als dat eens waar mocht zijn meid hoop en bid met je mee Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 16:35
 
VISSER278 schreef:
ja mario....... Verraste, verbaasde smiley


Hij heeft me persoonlijk beterschap beloofd.......We gaan het volgen Visser...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 16:41
 
Heel veel dank dat jullie hebben getekend.

Update:
21-08-2011

Hallo allemaal

vanmiddag zijn regine en ik naar de gevangenis in
rotterdam gegaan om te kijken of we iets te weten
konden komen we hadden geen afspraak dus kwamen we
er niet in ze wilden/ konden ook niet zeggen of
roneela er nog was

vanavond belde joke schild en die was bij roneela
geweest ze heeft een
NEE van de rechtbank gekregen
maar haar advocaat heeft weer hoger beroep
aangetekend dus mag ze in ieder geval nog blijven
tot de uitspraak er is wanneer dat is weten we
niet

het NEE van de rechtbank was heel moeilijk voor
haar maar joke heeft haar met teksten bemoedigd ze
gaat gewoon door met het bidden en bemoedigen van
moslims en andere mensen ze wordt daar met respect
behandeld omdat ze er voor iedereen is

joke heeft ze ook een kaart gestuurd en die kwam
gewoon aan en daar was roneela heel blij mee dus
stuur roneela een kaart met een tekst uit de
bijbel die haar
bemoedigd en als het kan in het engels bv
john 1 v 12 dat is
genoeg

IDEE: LATEN WE HAAR BEDELVEN ONDER DE KAARTEN
dan weet ze hoeveel
mensen voor haar bidden en meeleven
en dat ze er niet alleen voor staat

Roneela iljaz
ADRES detententiecentrum Rotterdam
portelabaan 7 3045 AT Rotterdam

Update :
03-09-2011


Gisteren belde Joke schild en die was weer bij
Roneela geweest vorige keer had Roneela het
moeilijk maar nu straalde ze weer het gaat goed
met haar en ze bid voor iedereen die dat wil en
dan zegt ze dat ze alleen bid tot Jezus ook voor
moslims en die vinden het goed dat ze voor hen bid
ze heeft daar een groep mensen uit verschillende
landen waar ze mee en voor bid en de groep wordt
steeds groter ze doet wat er in de bijbel staat:
evangeliseren dat is onze plicht en GOD regelt de
rest dat is niet haar verantwoording een soldaat
hoeft er ook niet over in te zitten of hij eten
krijgt, hij
is er alleen om te vechten dat zei Roneela
een half jaar geleden al
ze denkt en wil niet praten over terug keer naar
pakistan alleen
over GOD groot maken
een rechter beslist nog over haar of dat ze in
rotterdam moet blijven of dat ze terug naar het
azc mag wees in geen ding bezorgt HIJ regelt alles


Laatst aangepast door
MARCOWAAL200
op zondag 4 september 2011, 16:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 17:03
 
ERIKA129 schreef:
Meneer roept en mw luisterd gelijk Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

Hm, tja, zeg maar zo, zeg maar Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 17:07
 
ERIKA129 schreef:
Als dat eens waar mocht zijn meid hoop en bid met je mee Kussende smiley

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 17:46
 
JOSINA022 schreef:
Hm, tja, zeg maar zo, zeg maar Smiley met dichtgeplakte mond

ik heb me ook als een volgzaam meisje gedragen hoor josina; niks mis mee (mits het niet te vaak voorkomt....... Clown smiley )


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 4 september 2011, 17:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARC717





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 4 september 2011, 18:21
 
ik ga er ook weer mee kappen, kan mezelf absoluut niet verkopen online, merk ik aan weinig profielbezoek en 0 mail en 0 reacties (oh ja een dame was zo netjes om te melden dat ze niet geinteresseerd was, respect voor haar) ;)

ga IRL maar weer es rondkijken! ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2755 2756 2757 2758 2759 2760 2761 ... 6194 Volgende
Pagina 2758 van 6194