ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2792 2793 2794 2795 2796 2797 2798 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 13:35
 
ERIKA129 schreef:
Slechtste moment he!
Nou we hebben er weer een hoor grrrrrrrrrr'
Vanmorgen even bij de dokter geweest en ja hoor we hebben weer een Ischias Gefrustreerde smiley
Dus nog maar meer medicatie ach pilletje meer of minder moet niet uitmaken toch? Clown smiley
Als de pijn er maar mee weggaat Boze smiley

Hè wat rot Erika, ik heb een klein beetje idee hoe dat voelt Gefrustreerde smiley
En inderdaad, een paar pillen meer of minder maakt dan ook niet meer uit. Een ding hebben we om aan vast te houden, zowel jij als ik...aan alles komt een eind, dus ook hieraan Knipoog smiley
Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 13:44
 
"kijk", sprak ik, lurkend aan een sigaar, "je hebt roken en roken. een sigarettenroker MOET (dwangmatig) roken, een sigaren- danwel pijproker rookt enkel als het gezellig is. sigaren- of pijprokers zijn dus gezelligheidsmensen. verder rook je sigaren en pijp niet over je longen, dus om nou te zeggen dat ik rook...nee."

http://www.youtube.com/watch?v=pnN1i1o1cI0


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op dinsdag 13 september 2011, 19:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 13:52
 
GERRIT084 schreef:
Tja, echt wel. maar, oke spellings foutje dan Verraste, verbaasde smiley in feite is het gewoon zo eerst werd de mens geschapen, toen kreeg de mens een gelijke, en de mens noemde haar, mannin, vrouw mens komt dan ook te vervallen. Zo goed Smiley die vol vragen zit

Gen 2 schreef:
God, de HEER, dacht: Het is niet goed dat de mens alleen is, ik zal een helper voor hem maken die bij hem past.
helper of gelijke??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 13:54
 
ERIKA129 schreef:
Chat toch wat is er nu toch in jou gevaren Verraste, verbaasde smiley zo kennen we je niet Knipoog smiley
Ach, ik zit onder de antibiotica....


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 13 september 2011, 13:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:14
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach, ik zit onder de antibiotica....

deze bijwerking heb ik nog niet eerder op een bijsluiter zien staan Clown smiley
Beterschap alledrie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:29
 
ERIKA129 schreef:
Slechtste moment he!
Nou we hebben er weer een hoor grrrrrrrrrr'
Vanmorgen even bij de dokter geweest en ja hoor we hebben weer een Ischias Gefrustreerde smiley
Dus nog maar meer medicatie ach pilletje meer of minder moet niet uitmaken toch? Clown smiley
Als de pijn er maar mee weggaat Boze smiley

Wil je ook zo graag een kaartje? Zeg het maar hoor, kan geregeld worden Knipoog smiley

Iig heel veel beterschap...ook voor de anderen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:35
 
[quote=ANNE589]

Ja.... Twijfelende smiley ....dat maakt het nóg erger.... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:35
 
CHATULIEM619 schreef:
helper of gelijke??

Helper dus... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:37
 
Wat ik nú mis?
Nespresso, zon, zee en strand...................................what else.... Smiley die vol vragen zit Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 13 september 2011, 14:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:45
 
ANNETTE050 schreef:
Wat ik nú mis?
Nespresso, zon, zee en strand...................................what else.... Smiley die vol vragen zit Huilende smiley, smiley in tranen

een m Smiley met dichtgeplakte mond nee laat maar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:49
 
Vandaag een heerlijk zonnetje, jaja...zowaar ook in Utrecht Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:50
 
JOSINA022 schreef:
Vandaag een heerlijk zonnetje, jaja...zowaar ook in Utrecht Coole smiley met zonnebril

Verraste, verbaasde smiley hoe kan dat nu? De zon is hier...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:51
 
CHATULIEM619 schreef:

De boom bij mn ex is omver gevallen en het huis op een haar na gemist...

Gelukkig maar? Of toch ook... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:55
 
JOSINA022 schreef:
Code oranje afgegeven Twijfelende smiley

En inmiddels in volle hevigheid losgebarsten Zieke smiley Visser, je hebt niets overdreven.

Ik vind dat ze in Nederland nogal gemakkelijk naar het orange grijpen...Hier schijnt de zon...ja, weeral
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 15:02
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley hoe kan dat nu? De zon is hier...

Maar waar is "hier"? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 15:02
 
JOSINA022 schreef:
Maar waar is "hier"? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gefrustreerde smiley hier in Utrecht natuurlijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 15:03
 
FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley hier in Utrecht natuurlijk...

Ok, maar waarom zwaai je niet terug dan, mijn armen zijn al uit de kom van het zwaaien Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 15:09
 
FRANKT627 schreef:
Helper dus... Knipoog smiley

een hulp "tegenover hem" om hem van wat tegengas te voorzien...... Clown smiley

erika, troost je; de man had een hulp nodig................. Lachende smiley met blinkend witte tanden
dus ik verwacht dat gerrit hier op cm lid is om vriendinnen te maken??


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 13 september 2011, 15:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 15:09
 
Ik denk dat het belang van opvoeding altijd groter is dan je denkt. Mensen worden gevormd door de aanleg, waar je niks aan verandert en door de omgeving. Dat de omgeving waarin je opgroeit cruciaal is, valt haast niet te ontkennen. Veel mensen hier zullen gelovig zijn, domweg omdat je zo bent opgevoed. Maar verder kennen we allemaal de zegeningen van een stabiel en warm nest met duidelijke regels. We weten ook hoezeer het mis kan gaan door een breed scala aan oorzaken. Zelfs lichte emotionele verwaarlozing slaat al diepe wonden. Ook als we op een leeftijd komen dat we zelf onze beslissingen denken te nemen, speelt het referentiekader dat je door je ouders is meegegeven een grote rol. Opvoeding is vaker bepalend dan we denken, al is ons de vrije keuze gegeven. Mensen die kinderen opvoeden hebben de grootst mogelijke verantwoordelijkheid, kunnen veel verknoeien maar ook een enorme bijdrage leveren aan het vormen van evenwichtige en gelukkige mensen die in staat zijn zelf verantwoordelijkheid te nemen voor de keuzes die ze maken.

Thomas, merkt nog steeds dingen van zijn opvoeding.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 13 september 2011, 15:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 15:29
 
ERIKA129 schreef:
Roken is een verslaving.
Maar als ik kijk hoeveel christenen er roken dan zouden er zeer weinig christenen overblijven!

(alsnog een stukje mee-gequote, sorry erika; ik heb onzorgvuldig gelezen........ Verlegen lachende smiley )
Net wat Jolanda schrijft over die oude man het is een soort afgod die je verbrand.
En net wat Frank schrijft dan moeten we allemaal stoppen met een pilsje drinken, cola, chocolade eten ga maar door dat is allemaal verslavend maar maakt ons dat tot een slechte christen??
Dat denk ik niet zolang we God maar niet uit het oog verliezen!

je hebt wel gelijk;
maar eh........
snoepjes vervuilen je darm flora
varkensvlees zit vol gifstoffen, evenals paling ed
op groenten en fruit is gif gespoten,
koffie blijft wel drie maanden in je lichaam voor je alle afvalstoffen eruit "gewerkt" hebt
en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 13 september 2011, 18:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 16:20
 
Maar wat wanneer je ziet dat iemand, die je al beter kent, niet eerlijk is in zijn profiel?
En dan bedoel ik ook echt héél erg oneerlijk en je hebt die persoon er ook al op aangesproken?


Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 13 september 2011, 16:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 16:29
 
FRANKT627 schreef:
Zo komen we dan weer bij de algemene term van medicijngebruik bij ziekte en bij het volhardend gebed. Dus als iemand kanker heeft moet die maar hard genoeg bidden om genezing? Een vitamientablet van een drogist hoeft dan ook eigenlijk niet meer. Een gebroken been of wat anders zal dan ook genezen met bidden? Weg met de dokters, geen verpleegsters meer en ga zo maar door. Tja, als we maar hard genoeg bidden. Het is zo eenvoudig allemaal en toch zien wij als christenen dat allemaal over het hoofd.

En zo komen we ook weer bij het topic "geneest God altijd als we genoeg geloven?"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 16:36
 
Dat ik, zonder vervelende storingen in de verbinding, heerlijk lang met mijn zusje in Bosnië heb kunnen babbelen én dat zij waarschijnlijk begin volgend jaar weer definitief naar Nederland komt!

Aan de andere kant is dat laatste weer een slechtste moment van de dag omdat zij daar niet meer verder kan met het werk waar ze zo in geloofde dat goed was en gezegend door God.

Het is dus dubbel, omdat ik haar wel mis en er toch wel naar uitzie om haar weer om mij heen te hebben en te kunnen knuffelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 16:49
 
JOSINA022 schreef:
Maar wat wanneer je ziet dat iemand, die je al beter kent, niet eerlijk is in zijn profiel?
En dan bedoel ik ook echt héél erg oneerlijk en je hebt die persoon er ook al op aangesproken?

ik denk dat je daar niet veel mee zou kunnen, josina; het is de verantwoordelijkheid van diegene; en de verantwoordelijkheid van zijn/haar "contacten" om iemand daadwerkelijk te leren kennen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 16:52
 
JOLAN931 schreef:
Als je al lange tijd(lees meer dan een jaar) uit elkaar bent en je zit enkel nog te wachten op het papiertje van de rechtbank, dan ben je in mijn ogen gescheiden, en mag je dat aangeven op je profiel.
Maar anderen vinden dat je daar IN relatie neer moet zetten zolang dat papiertje nog niet binnen is.
Zo verschilt een ieders mening en is niet direct onwaar

er wordt gevraagd naar je burgelijke stand;
en dat is hoe je op het gemeentehuis ingeschreven staat;
ik heb er dan zelf ook voor gekozen om tot het moment van definitieve scheiding "getrouwd" in te vullen, en naar mijn persoonlijke mening is het ook zo, dat je voor die tijd niet vrij bent een relatie aan te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 16:56
 
SHANITA130 schreef:




Dus als je een tijd op HBO hebt gezeten, kán je HBO invullen.
Want bij die vraag staat niet of je het heb afgemaakt, of een diploma hebt. Er staat van 'Opleidingsniveau'.
Dus je 'moet' niets.
Je kán mijns inziens zelf aanvoelen wat je bij die vraag invult.
Bijvoorbeeld:
Ben je die HBO onvrijwillig afgegaan door omstandigheden, en haalde je alleen hoge cijfers?
Of redde je het eigenlijk niet en haalde je met héél véél werk net zesjes?


Je kunt pas HBO invullen als je die opleiding hebt afgemaakt, zo simpel is het, en terecht. Met welke cijfers doet niet ter zake. Opleidingsniveau kan uitgaan van een vergelijkbare studie maar dan komt, als je HBO in wilt vullen, alleen een kandidaatsexamen aan de universiteit aan de orde en zelfs daar kun je nog over discussiëren. Iets anders is hoe je het waardeert maar daar gaat het nu niet om. Je hebt het gehaald of niet. Het onderwijsniveau is soms wel eens te veel bepalend, vind ik. Waarom zou een relatie van een HBO-er met een verpleegkundige op MBO-niveau niet kunnen?
Als je geen HBO hebt afgemaakt en je vult het toch in, dan lieg je. Het probleem dat Hannah aangeeft, is lastiger en ten dele een gevoelskwestie. Ben je gescheiden als dat formeel of in de praktijk zo is? Maar of een opleiding is afgemaakt of niet dat is helder. Ben je gezakt voor HBO of is het niet afgemaakt, dan heb je het niet gehaald en heb je dus geen HBO.

Thomas, een mens is meer dan zijn opleiding.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 13 september 2011, 17:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 17:03
 
http://youtu.be/V0dHbuxeAIo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 17:06
 
Ik moet er wel om grinniken...

Van die mensen die altijd met van alles meelezen.
En als er iemand is die wat geloof toont, of bijzonders heeft meegemaakt,
dat die mensen dan ZO hun best doen om de ander ervan te overtuigen dat dat bijna onmogelijk is, helemaal niet kan, en dat God dat soort dingen bijna noooooit meer doet, want het is ZEKER niet voor iedereen weggelegd...

Ik denk dan: wat heeft die persoon er zelf voor baat bij om dat stukje geloof de kop in te duwen....?

Geen verwondering, geen nieuwsgierigheid, geen open oor.
Nee, het is kritiek, veroordeling en uithalen wat de klok slaat...

Komt zeker te dichtbij ofzo...

Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 17:17
 
MARIAN519 schreef:
Ik geloof ook dat God gehoorzaamd wil worden én aanbeden...en als ik dan bij mezelf blijf zie ik zoveel genezing en wonderen..en dan weet ik dat God toch een plan heeft met iedereen en zelfs als ik eraan twijfel..Hij niet laat varen wat Zijn hand begon.

Wat mijn moeder ooit eens zei: "God zal een wonder dat Hij begint ook afmaken!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 september 2011, 17:32
 
HANNAH810 schreef:
er wordt gevraagd naar je burgelijke stand;
en dat is hoe je op het gemeentehuis ingeschreven staat;
ik heb er dan zelf ook voor gekozen om tot het moment van definitieve scheiding "getrouwd" in te vullen, en naar mijn persoonlijke mening is het ook zo, dat je voor die tijd niet vrij bent een relatie aan te gaan.



Zoals Thomas al aangaf is deze kwestie lastiger omdat het ook een gevoelskwestie is.
Voor de burgerlijke stand ben je inderrdaad nog gehuwd zolang je niet uitgeschreven bent als zijnde gehuwd.
Maar er zijn mensen die een scheiding jarenlang oprekken om allerlei redenen. Als je dan al jaren alleen bent, je ex alleen nog in de rechtzaal ziet, en je ex woont ook al jaren lang samen met iemand anders, heeft zelfs soms al kinderen van die ander...vind je dan nog steeds dat het eerlijk is om gehuwd op je profiel neer te zetten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2792 2793 2794 2795 2796 2797 2798 ... 6194 Volgende
Pagina 2795 van 6194