| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 13:07
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | als je nou de mails selecteert die je wilt houden, verplaats je die naar een een andere map (wel even aanmaken) en verwijder je de rest van de mails met één druk op de knop. Ga op postvak in of op verzonden staan, rechtermuisknop -- map opschonenen of alles verwijderen ... een Belg kan de was doen ... (hoewel) |
Ja Cross, deze Belg kent die methode wel die bedoelt maar ik heb het over de mails die in mijn CM-postbus staan. Dus ik kan niets verplaatsen naar een andere map en ook niet met 1 knop alles selecteren.
Of begreep ik je nu verkeerd en is Erika toch echt blond?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 13:09
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Deed ik ook niet.
Ik zei dat ik zélf in een sekte ben geweest jarenlang. Dan wordt er voor je gedacht, en je praat mensen na, neemt meningen en gedachtegoed over, zonder dat je het jezelf eerst heb eigengemaakt.
Introjectie. en vals schuldgevoel. en erbij willen horen. angst dat men je afwijst als je een andere mening hebt. zeker als je pás gelovig bent, en je weet helemaal niets van de bijbel. Dan ga je meedoen, ook al voelen dingen hélemaal niet goed aan.
je leeft dan als het ware als een robot.
In die sekt(s) werd mij verteld dat als je niet geneest, dat er dan zonde in je leven is, en je geloof niet groot genoeg is, Evenals dat je meteen móet vergeven, niet boos mag zijn, hoe dan ook als opdracht. Ook al gaat dat hélemaal tegen je gevoel in. Ook áltijd vrolijk zijn. Pas veel later leerde ik van een reformatorische psycholoog dat het wél oke is om es goed boos te worden op onrecht. Dat je niét getrouwd hoeft te blijven als je huwelijk niet oke is. Dat je wel veel verdriet kan hebben als je gelooft, en niet altijd blij...
En die reformatorische psycholoog heeft mij doorverwezen naar de gereformeerd vrijgemaakte kerk. Een traditionele kerk, waar ik al jaren zóveel negatieve dingen over had gehoord van de evangelische kerken waar ik eerst kwam. Het geloof zou er dood zijn. De kinderdoop deugd niet. Er worden elke keer de 'tien geboden opgelezen', dus er werd er naar de wet geleefd, en niet naar de genade, enzovoort. (hier had ik het eerder in ander topic over)Dat bedoel ik met dat het schadelijk was voor mij. En anderen die ik ken.
Nou, de 1ste keer dat ik bij ger. vrij. kwam, werd ik overal bij betrokken. Bijbelstudie, borrels, blijven eten. Preken steken erg goed in elkaar. Belangrijk: mensen leven heel dicht met het geloof en God. Ze zijn nuchter. Niet van de Here heeft mij dit en dat over je gezegd.... Niet zweverig. Het de hele dag alleen nog maar over het geloof hebben... als je het de hele dag over één onderwerp hebt, dan verliest dat ook zijn kracht.. Het geloof hoort bij het leven, ze weten niet beter, ze zijn ermee opgegroeid. Ik ben een van de weinige buitenstaanders.
Ik had geen enkele intentie om wie dan ook hier af te schilderen als sekte.
Vandaar dat ik even off-topic ben, om het uit te leggen dat dat mijn intentie niet is, om iemand af te schilderen als zijnde dat die in een sekte zit....En al zou dat wel zo zijn.....Wie ben ik om daar wat van te zeggen...Dat zou erg genoeg zijn op zich....
Ik geef mijn mening in dit discussie forum. | Ik kan helaas geen mail sturen, maar zou je mij in pv mail wat meer info kunnen geven over deze gemeente/sekte? Deze week heb ik ook weer wat anders gehoord...ik vind het belangrijk te weten wat de zwakke kanten zijn en geloof me, dat heeft iedere kerkelijke stroming. Zelfs over de eerste gemeente in de Bijbel zie je dat alles nog niet volmaakt was. En ik heb ook totaal niet de behoefte hetzelfde te zijn als die gemeente. Maar goed, dat is een zijspoor.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 15 september 2011, 13:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 13:18
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Chat wat is er toch in jou gevaren? Vind dit nu niet echt leuk klinken! | Ach een hele normale bijnaam, die kennen ze ook al. Ik heb ze ook wel bloedzuigers genoemd. Ze kunnen er meestal wel om lachen. Vreemd dat dom blondje dan wel kan. Dat vind ik pas beledigend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 13:21
|
|
|
|
Dan iets anders ...
In een ander topic werd geschreven dat God tegen iemand zegt, heel persoonlijk "Vertrouw je op Mij of vertrouw je op de medicatie".
Wat als deze persoon geen gehoor had gegeven aan het Woord van God, en was begonnen met de medicatie, dus voorbij was gegaan aan de persoonlijke boodschap van God gericht aan hem?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 13:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dan is het toch niet zo gek als Roady aangeeft dat je je kunt afvragen waar die slapeloosheid vandaan komt? En ik geloof dat verbittering, haat en alles wat daarmee te maken heeft voor slapeloze nachten kan zorgen... |
Ik zou liever nog een stukje verder gaan ...
Ons geloof in God en in het Volbrachte Werk van Jezus Christus, zal allemaal wel goed zitten. Daar kunnen we allemaal wel ja en amen op zeggen ...
Maar hebben we ook genoeg geloof om Hem te volgen, of gaat daar ons geloof mank? Als we het woord "geloof" eens gaan vervangen door het woord "vertrouwen" ... Hebben we genoeg vertrouwen om Hem te volgen? Ja, hebben we genoeg vertrouwen om ons helemaal over te geven aan Hem? Vertrouwen we blindelings op Hem en vertrouwen we er op dat Hij alleen het beste met ons voor heeft, of gaan we dingen voor onszelf invullen en komen we onbewust toch met de "ja maar ... opmerkingen"? Natuurlijk mag je je dingen afvragen, ja je moet je zelfs dingen afvragen ...
De laatste tijd heb ik veel tegenslag gehad ... Allemaal kleinigheidjes ... een griepje ... kortademig ... benauwd ... slecht slapen ... mijn praten ging weer minder (erger stotteren) ... prikkelbaar ... enz. enz. En al die kleinigheidjes hielden mij bezig, niet even, nee hele dagen ... Ik ging wel gewoon naar de dienst, las wel in mijn bijbel en bad ook gewoon. Maar toch ... ik merkte dat ik minder bezig was met God, mijn vertrouwen was niet meer onvoorwaardelijk ... Ik ben me gaan afvragen waar komt dit allemaal vandaan ... ??? Door het stukje van Roady, werd me e.e.a. duidelijk ... mijn vertrouwen was niet meer volledig op God gericht, ik gaf satan een mogelijkheid om binnen te komen en zich te gaan bemoeien met mijn leven ... kleinigheidjes die mij van God vandaan hielden ... Het eerste wat ik heb gedaan ... Ik heb God om vergeving gevraagd dat ik Hem niet meer op de eerste plaats had staan ... gelijk daarna heb ik satan gesommeerd om op te donderen, en mij in Jezus naam niet langer lastig te vallen ...
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb heerlijk geslapen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 13:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja Cross, deze Belg kent die methode wel die bedoelt maar ik heb het over de mails die in mijn CM-postbus staan. Dus ik kan niets verplaatsen naar een andere map en ook niet met 1 knop alles selecteren.
Of begreep ik je nu verkeerd en is Erika toch echt blond? |
Oh, de CM-postbus ... zeg dat dan gelijk ... daar zijn geen andere oplossingen mogelijk dan één voor één voor één voor één aan te vinken en te verwijderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 14:06
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ik kan helaas geen mail sturen, maar zou je mij in pv mail wat meer info kunnen geven over deze gemeente/sekte? Deze week heb ik ook weer wat anders gehoord...ik vind het belangrijk te weten wat de zwakke kanten zijn en geloof me, dat heeft iedere kerkelijke stroming. Zelfs over de eerste gemeente in de Bijbel zie je dat alles nog niet volmaakt was. En ik heb ook totaal niet de behoefte hetzelfde te zijn als die gemeente. Maar goed, dat is een zijspoor. |
Ik noem geen namen op het forum, ik zal je een pv mail sturen.
Er is wel een sekte die ik gewoon hier op het forum zet en dat is revival fellowship. Want die slaan alles : 'als je niet in tongen spreekt, kom je niet in de Hemel'.
Als je met je man/vriend binnenkomt, en ze merken dat je man/vriend ontvankelijker is dan jij, halen ze je direct uit elkaar. Na de 'dienst'.
Een groepje ging met mij praten een ander groepje met mijn man/vriend.
De preek bestond uit wat losse onsamenhangende bijbelteksten. De prediker kwam over als een politicus waarvan duidelijk is dat die niet te vertrouwen is, maar niet iedereen die dat ziet.
Daarna heel lang 'in tongen' spreken door bijna iedereen.
Wat getuigenissen,van mensen die problemen hadden en nu niet meer.
Weer heel lang in 'tongen'.
Nou, het gebruikelijke reklamepraatje van drie kwartier, van hoe belangrijk het is om veel te geven voor de collecte.
Nou, na de dienst. Ik moest in tongen spreken, want..'als je niet in tongen spreekt, kom je niet in de hemel.' letterlijk zeiden ze dat...Want, zo zeiden ze, 'spreken in tongen' dat is de taal van God. Ze wilden ook dat je je liet dopen, er stond al een klein zwembadje klaar daarvoor. En er werden ook een paar mensen gedoopt. Maar helemaal niets in de naam Van Jezus. Ik heb de naam ´Jezus´ geen enkele keer gehoord daar...
Er waren cursussen voor, voor het leren spreken in ´tongen, die je meteen na de dienst kon doen. (als het aan hun lag..) Dan moest je klanken uitstootten in een ruimte ernaast, met hun erbij, en dan houden ze je ondertussen vast en bidden voor je...!!!!! ook in 'tongen'. En als je dan maar lang genoeg zou doorgaan met het uitstoten van klanken die 'de geest' je ingaf, zou je vanzelf in tongen gaan spreken. Die ruimte ernaast daar zat glas tussen of was open, dus ik zag dat gebeuren met anderen.
In deze 'gemeente'ben ik slechts één keer geweest. zo overduidelijk, dat ik dat hier ook op het forum zet.
Ander groepen, dat kan gevoelig liggen, daar was ik ook langer. jaren zelfs. dus daar wil ik je wel prive een mail over sturen.
Ik kom ze nog regelmatig tegen op straat met foldertjes. Dan zeg ik vriendelijk van dat ik al gelovig ben en christelijk. Dan zeggen ze van, ja, dat dacht ik eerst ook, maar dat was niet zo', en ze willen dan beginnen over hun groepering.
Ik blijf altijd vriendelijk, want zij zijn slachtoffers.
nb: Mijn man/vriend had gehoord van een vriend van zijn zoon, gewoon een intellligent iemand die goed in het leven staat, dat die gemeente zo tof was. Dusz wij gingen daar heen met hoge verwachtingen....Dan is het extra naar.
---
Over andere groepen mail ik je wel, ter Zijner tijd.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 15 september 2011, 14:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 14:09
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ach een hele normale bijnaam, die kennen ze ook al. Ik heb ze ook wel bloedzuigers genoemd. Ze kunnen er meestal wel om lachen. Vreemd dat dom blondje dan wel kan. Dat vind ik pas beledigend. |
Omdat domme blondjes meestal mannen zijn en een poes is een vrouwtjes kat. Daarom.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 14:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Daar schieten we dus niets mee op. Is die persoon voor tegen de gebedsgenezing? Heeft die persoon er positieve of negatieve ervaringen? Spreekt die persoon vanuit een medisch standpunt? Kortom, we schieten er dus niets mee op tenzij die persoon het verhaal hier post. |
Welnee, Frank. Persoon in kwestie vindt dat de sfeer onderling op het forum dusdanig slecht en veroordelend is dat hij/zij dan maar geen standpunt naar buiten brengt. We schieten er bepaald wel wat mee op als we beseffen dat anderen, die mogelijk een waardevolle inbreng hebben, afknappen op de sfeer onderling en dus geen goed klimaat aantreffen voor een goede discussie. En een inbreng hebben die mogelijk wel over iets gaat. De inhoud van zijn of haar reactie staat daar volledig los van en die vragen zijn voor deze reserve bij het plaatsen ervan niet zo relevant.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 15 september 2011, 15:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 14:16
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ach een hele normale bijnaam, die kennen ze ook al. Ik heb ze ook wel bloedzuigers genoemd. Ze kunnen er meestal wel om lachen. Vreemd dat dom blondje dan wel kan. Dat vind ik pas beledigend. |
Ik zei ooit wel eens op het forum bliepmiep tegen een kassamevrouw en ook ik kreeg commentaar. Het is maar hoe het hen uitkomt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 14:53
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Dan iets anders ...
In een ander topic werd geschreven dat God tegen iemand zegt, heel persoonlijk "Vertrouw je op Mij of vertrouw je op de medicatie".
Wat als deze persoon geen gehoor had gegeven aan het Woord van God, en was begonnen met de medicatie, dus voorbij was gegaan aan de persoonlijke boodschap van God gericht aan hem? |
wellicht had de medicatie dan verlichting gebracht?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 14:57
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Welnee, Frank. Persoon in kwestie vindt dat de sfeer onderling op het forum dusdanig slecht en veroordelend is dat hij/zij dan maar geen standpunt naar buiten brengt. We schieten er bepaald wel wat mee op als we beseffen dat anderen, die mogelijk een waardevolle inbreng hebben, afknappen op de sfeer onderlin en dus geen goed klimaat aantreffen voor een goede discussie. En een inbreng hebben die mogelijk wel over iets gaat. De inhoud van zijn of haar reactie staat daar volledig los van en die vragen zijn voor deze reserve bij het plaatsen ervan niet zo relevant.
Thomas |
Ik zou niet durven zeggen dat de sfeer veroordelend is maar wel dat er meningen zijn. Je hebt mensen die er in geloven en je hebt mensen die het bedrog vinden. Dat is nu eenmaal zo. Dat is met veel zo.
Kijk als zij een positieve ervaring daar mee heeft dan kan dat best gedeeld worden. Bijvoorbeeld wanneer die persoon echt een voorbeeld heeft waar alleen gebedsgenezing aan te pas kwam, dus zonder enige medische handelingen, dan kan dat best stof tot nadenken geven of kunnen bepaalde mensen hun mening herzien. Als er eerst werd gesleuteld met dokters en medicijnen en daarna nog eens gebedsgenezing werd gedaan hoe weten we dan welke methode heeft geholpen. Ik spreek nu echt over lichamelijke genezingen zoals kankers of gezwellen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 15:15
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: |  |
Leg eens uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 15:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ondanks die troep in mijn lichaam toch nog helder zijn he Maar goed dit gaat dus geheel niet over de tv  |
Je hebt 's avonds om een uur of half 8 de huisartsenpost.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 15:18
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ajax ... een club met zoveel ambitie ... geen woorden maar daden ...
0 - 0 ze zullen wel veel na te praten hebben |
Ik had hoofdpijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 15:19
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Ik ondervind vaak file leed bij de kassa... |
Moet je naar de Jumbo gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 15:26
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Welnee, Frank. Persoon in kwestie vindt dat de sfeer onderling op het forum dusdanig slecht en veroordelend is dat hij/zij dan maar geen standpunt naar buiten brengt. We schieten er bepaald wel wat mee op als we beseffen dat anderen, die mogelijk een waardevolle inbreng hebben, afknappen op de sfeer onderlin en dus geen goed klimaat aantreffen voor een goede discussie. En een inbreng hebben die mogelijk wel over iets gaat. De inhoud van zijn of haar reactie staat daar volledig los van en die vragen zijn voor deze reserve bij het plaatsen ervan niet zo relevant.
Thomas |
Wat jij hier zegt is veroordelend, namelijk:
| Quote: | THOMAS: De sfeer is is dusdanig slecht en veroordelend.
En: We schieten er bepaald wel wat mee op als we beseffen dat anderen, die mogelijk een waardevolle inbreng hebben, afknappen op de sfeer onderlin en dus geen goed klimaat aantreffen voor een goede discussie.
En: En een inbreng hebben die mogelijk wel over iets gaat. |
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 15 september 2011, 15:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 15:32
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 15 september 2011, 15:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 15:42
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 11:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
Berichten: 2706
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 15:51
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Wat jij hier zegt is veroordelend:
De sfeer is is dusdanig slecht en veroordelend.
En: We schieten er bepaald wel wat mee op als we beseffen dat anderen, die mogelijk een waardevolle inbreng hebben, afknappen op de sfeer onderlin en dus geen goed klimaat aantreffen voor een goede discussie.
En: En een inbreng hebben die mogelijk wel over iets gaat. |
Nee. Het is niet veroordelend. Als mensen niet durven te schrijven vanwege de angst afgemaakt te worden, stel ik een feit vast waarmee de oorzaak in de wijze van omgaan van een aantal mensen hier ligt. Ik vind dat niet goed, belemmerend voor de discussie en wijs er op. Ik leg de zorg neer over het feit dat mensen die mogelijk een goede bijdrage zouden kunnen leveren, dat nu niet doen en dat vind ik jammer en slecht. Je kunt de laatste zin ook anders lezen dan vanuit het idee dat ik het omgekeerde schrijf van wat ik bedoel. Als het mogelijk wel over iets gaat wil dat nog niet zeggen dat het verder nergens over gaat op het forum. Dat maak je er maar van. Daar zouden mijn eigen bijdragen dan trouwens ook onder vallen. Je mag het met de inhoud van mijn bijdragen oneens zijn, maar meestal zijn ze toch echt wel serieus. Dat ik soms heel nadrukkelijk afwijkende standpunten inneem en een andere kijk op veel zaken heb, is zo. Het is hier een discussieforum met verschillende opvattingen en daar moet je tegen kunnen. Maar ik bestrijd opvattingen en speel ook niet op de man, zeker niet in een groepje om één persoon onderuit te schoppen. Dat vond ik als kind al oneerlijk. Een forum mag best over flauwekul gaan en ik doe daar ook soms aan mee. Maar een zorg uitspreken over de omgang hier waardoor waardevolle en serieuze bijdragen gemist worden, mag ook. Een beetje beter lezen, zonder mensen in een kwaad daglicht te stellen, kan geen kwaad.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 15 september 2011, 16:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:02
|
|
|
|
| Quote: | | THOMAS: maar ik ben niet beledigend en speel ook niet op de man, zeker niet in een groepje om één persoon onderuit te schoppen. Dat vond ik als kind al oneerlijk.Een forum mag best over flauwekul gaan en ik doe daar ook soms aan mee. Maar een zorg uitspreken over de omgang hier waardoor waardevolle bijdragen gemist worden, mag ook. |
Nu doe je het weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WOMAN974
|
Berichten: 1
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:15
|
|
|
|
Misschien moet je ook niet te hard je best doen met zoeken. If it's meant to be, love will find you. Ofzo:p.
Geniet van het leven. als er dan een (goede) relatie uit komt rollen, is dat super. Maar zo lang dat niet zo is, zijn er ook (goede) vriendschappen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:16
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Hierbij sluit ik me aan. Ik ben niet de persoon waar Thomas het over heeft. Zelf heb ik vele, vele jaren ervaring in het omgaan met bovengenoemde discussiepunten. Ik zou ook zo graag er iets over willen bijdragen, maar vind sommige reacties zo zwart-wit, c.q. hard. In dit alles hebben wij het over de Heere God Zelf en Zijn Heilige Geest en waarom zou ik de geweldige dingen die ik heb mogen leren hier plaatsen met als risico dat ze afgebrand en in de prullenbak gesmeten worden door bepaalde forumleden. Daarnaast vind ik de discussie om Erika's slapeloosheid soms nogal liefdeloos. Je zult maar alleen zijn en tegen de muren opvliegen omdat je niet kan slapen 's nachts... |
Dan kan je een topic openen met titel: de geweldige dingen die ik heb mogen ervaren.
Het onderwerp is: Gebedsgenezing zin of onzin? Met in de Openingstopic een stuk erover uit Wikipedia.
En dat is de bedoeling dat erop wordt gereageerd.
En als jij iets vindt, dan kan je bijvoorbeeld ook even de posting(s) quoten die je bedoeld, voor de duidelijkheid. Ofzo.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 15 september 2011, 16:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:17
|
|
|
|
Waarom kunnen dit soort zaken niet middels een privé mail afgehandeld worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:31
|
|
|
|
Lijkt wel of de off-topic voetbaltopic is geworden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:41
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Waarom kunnen dit soort zaken niet middels een privé mail afgehandeld worden  |
Omdat het een discussie is tussen meerdere mensen misschien??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:43
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Je hebt 's avonds om een uur of half 8 de huisartsenpost. |
klopt en om 20.00 uur kan je naar sbs voor het dierenspreekuur Enne medische programma's zijn zeer interessant de meeste kijk ik altijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:44
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Moet je naar de Jumbo gaan. |
file van jumbo's?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:45
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | file van jumbo's? |
Ja dat zijn Olifanten Wil ik wel eens een file van meemaken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:46
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ja dat zijn Olifanten Wil ik wel eens een file van meemaken  |
Mariska kan alleen maar denken in termen van dieren
|
|
| Naar boven |
|
|