ChristianMatch
 


Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2817 2818 2819 2820 2821 2822 2823 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:26
 
ERIKA129 schreef:
ik ook kon het niet laten Kwijlende smiley

Het is maar goed dat ik niet naar de winkel kan Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:26
 
COOTJE711 schreef:
kijk.... daar wordt ik nu weer jaloers op.... Lachende smiley

Kijk effe goed naar mijn foto meis Knipoog smiley
Dan weet je dat ik dat dus echt niet moet eten Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
maar ja mag me op het moment niet zo druk maken over mijn lijn doordat de medicatie dat tegenwerkt dus ja Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:26
 
ERIKA129 schreef:
Oooooo dat heeft ook wel wat Clown smiley
Ach alles ligt in 1 kamer dus heb het zo gepakt Knipoog smiley

kijk... daar is dan weer over nagedacht....... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:27
 
JOSINA022 schreef:
Ik zei toch sorry Huilende smiley, smiley in tranen


oke zal mijn handje over mijn goede hart halen Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:28
 
COOTJE711 schreef:
Of de jaloezie over een andere z'n nachtrust......

Ga ik vannacht w.s. last van krijgen... Knipoog smiley

Sterkte er dan maar weer mee!
Zijn het zieken of bejaarden of waar werk je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:28
 
ERIKA129 schreef:
oke zal mijn handje over mijn goede hart halen Kussende smiley

Pfft, dank je wel Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:34
 
Ik geloof stellig dat de duivel bij iedereen aan het werk is
d.mv. allerlei verleidingen.

De duivel wil niks anders dan alleen iedereen bij God vandaan houden.
En dat doet hij op een zeer listige manier.

vb.: Bid maar niet, gebed word toch niet verhoord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:34
 
ERIKA129 schreef:
Sterkte er dan maar weer mee!
Zijn het zieken of bejaarden of waar werk je?

Categorie van alles èn nog wat Knipoog smiley

Mijn werkvoorziener heet 't ziekenhuis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:36
 
ERIKA129 schreef:
Kijk effe goed naar mijn foto meis Knipoog smiley
Dan weet je dat ik dat dus echt niet moet eten Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
maar ja mag me op het moment niet zo druk maken over mijn lijn doordat de medicatie dat tegenwerkt dus ja Huilende smiley, smiley in tranen

Je moet je ook niet druk maken... is slecht voor je bloeddruk Lachende smiley
Overigens was ik jaloers op je woorden..... Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Je ligt er zo wel relaxt bij.... Clown smiley


Laatst aangepast door
COOTJE711
op vrijdag 16 september 2011, 21:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:40
 
ERIKA129 schreef:
Sterkte er dan maar weer mee!
Zijn het zieken of bejaarden of waar werk je?


lieve zuster der barmhartigheid.... wellicht kun je het niet voorstellen, maar gevangenisbewakers, ook vrouwelijke, draaien soms een nachtdienstje...

dus niet in iedereen die n nachtdienstje draait automatisch in de hoek der barmhartigheid duwen, oke? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:41
 
MARISKA601 schreef:
Ik geloof stellig dat de duivel bij iedereen aan het werk is
d.mv. allerlei verleidingen.

De duivel wil niks anders dan alleen iedereen bij God vandaan houden.
En dat doet hij op een zeer listige manier.

vb.: Bid maar niet, gebed word toch niet verhoord.

Ik ga hierin met je mee. Ik geloof ook zeker dat de duivel echt is en het heel erg druk heeft.

De ervaring leert: hoe dichter je bij God bent, hoe harder de duivel trekt.
Idd op een vaak zeer stiekeme manier.

En helaas krijgt hij maar vaak genoeg zijn zin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:43
 
1 van zijn meest listige tactieken is de mens te laten geloven dat hij niet echt bestaat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:45
 
COOTJE711 schreef:
Je moet je ook niet druk maken... is slecht voor je bloeddruk Lachende smiley
Overigens was ik jaloers op je woorden..... Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Je ligt er zo wel relaxt bij.... Clown smiley

Ja soms zou je willen een van de katten te zijn Boze smiley
Liggen nu ook allebei te snurken Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:51
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Nu Jezus dieper in mijn leven gekomen rijst de vraag.

Hoe leef ik het leven zoals Jezus geleefd heeft anno 2011

Het vraagd nogal wat in een tijd waarin ik continue wordt afgeleidt door
de oude wereld zonder jezus in mij en de wereld om mij heen die vaak helemaal niks van Jezus moet hebben.

Is het leven met Jezus gewoon een eenzaam bestaan in een wereld waarin we meer toegewijdt lijken te zijn aan persoonlijke status, materie, controle en macht.

Toewijding aan Jezus is ook heel bijzonder, bijzonder om een persoonlijke relatie te hebben met iemand die een pad door deze wereld gebaand heeft in liefde.

Ja, hoe echt kan ik zijn en kan ik werkelijk in zijn 'presence' staan

Die laatste vraag.... heel wezenlijk...
Echt zijn.... dat is... maskers af, kwetsbaar worden, je kwetsbare ik tonen, liefhebben...

Naarmate je meer in Zijn Tegenwoordigheid leeft, gaat dat makkelijker...
Een liedje vertelt erover: Maak ons sterk waar wij kwetsbaar zijn, dan zijn we klaar voor de strijd.

Ik besef steeds meer: die strijd, is het ware liefhebben, in Zijn liefde blijven, wie er ook tegenover je staat, en hoe mensen ook reageren.

Lastig, een grote uitdaging, een grote opdracht...

Wetende dat elk mens dit verlangen heeft om echt te zijn, dat helpt bij maken van het contact...

Als je met Gods ogen door het masker van de ander heenkijkt...
dan gaat er een wereld voor me open...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:52
 
COOTJE711 schreef:
Geschenk van God

Hallo Cootje.
Bedankt want ik wist het niet.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:57
 
ERIKA129 schreef:
He he eindelijk cootje je hebt hem te pakken Clown smiley
Zo nou jij weer Pieter Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



leuk!! nou heb ik weer een blondjesmop... euh getuigenis om verder te vertellen...

goed lezen dames: ... als ZE de ...
bij mijn weten, en meester Thomas kan dat zeker beamen, word het woordje ZE alleen gebruikt in meervoud, bijv: ze konden niet lezen ( allebei niet dus)
waarbij het onafhankelijk van geslacht is...

en:

in het enkelvoud, waarbij dus over 1 persoon wordt gesproken en dat is dan een zij, vrouwelijke persoon dus.



en nu mag cootje weer... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:58
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Roady,

Ontmoet niet vaak mensen die in woorden zo krachtig zijn.

Een mooie wereld achter deze woorden.

Zijn er ook vrouwen die hierdoor geraakt woorden

Engeltje smiley

persoonlijk zie ik liever daden achter de woorden, LJ,
woorden zijn onuitputtelijk, maar de dagelijkse werkelijkheid is waar het allemaal uiteindelijk om draait, toch?

hannah........geen woorden, maar daden.............enneh........houd asjeblieft beide voetjes op de vloer!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 22:00
 
HANNAH810 schreef:
persoonlijk zie ik liever daden achter de woorden, LJ,
woorden zijn onuitputtelijk, maar de dagelijkse werkelijkheid is waar het allemaal uiteindelijk om draait, toch?

hannah........geen woorden, maar daden.............enneh........houd asjeblieft beide voetjes op de vloer!!

Je hebt volkomen gelijk Hannah.
Een mooi geloof zonder daden..... is een dood geloof...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 22:01
 
COOTJE711 schreef:
kijk... daar is dan weer over nagedacht....... Clown smiley


hetgeen jij net weer ff niet deed, dat nadenken...
en daarmee creeerde jij 1 van de mooiste momenten van mijn dag Lachende smiley
dankjewel!! Kussende smiley

( jouw commentaar op pagina 3 bij " op televisie" forumdeel " van alles wat")
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 22:26
 
waar geloof je makkelijker in, sinterklaas of de kerstman?

ik in de kerstman, het is makkelijker te geloven dat een arreslee kan vliegen dan dat personeel zonder cameratoezicht hard werkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 22:29
 
ROADY641 schreef:
Je hebt volkomen gelijk Hannah.
Een mooi geloof zonder daden..... is een dood geloof...

Maar....

Ik heb geen woorden genoeg om Gods liefde tot uitdrukking te brengen...


Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 22:29
 
PIETER649 schreef:
lieve zuster der barmhartigheid.... wellicht kun je het niet voorstellen, maar gevangenisbewakers, ook vrouwelijke, draaien soms een nachtdienstje...

dus niet in iedereen die n nachtdienstje draait automatisch in de hoek der barmhartigheid duwen, oke? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Sorry meneer de duitser Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Voelde uwes zich aangesproken Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 22:40
 
PIETER649 schreef:
leuk!! nou heb ik weer een blondjesmop... euh getuigenis om verder te vertellen...

goed lezen dames: ... als ZE de ...
bij mijn weten, en meester Thomas kan dat zeker beamen, word het woordje ZE alleen gebruikt in meervoud, bijv: ze konden niet lezen ( allebei niet dus)
waarbij het onafhankelijk van geslacht is...

en:

in het enkelvoud, waarbij dus over 1 persoon wordt gesproken en dat is dan een zij, vrouwelijke persoon dus.



en nu mag cootje weer... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

mag ikke ook??
Ikke denk toch beetje (heel klein beetje) blond Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 22:45
 
ERIKA129 schreef:
Sorry meneer de duitser Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Voelde uwes zich aangesproken Geschokte, onthutste smiley



beroepshalve zit ik niet in de barmhartigheid, voor mij is het liefdewerk oud papier, dus hobby, ik hoef er niet voor betaald te worden... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 23:01
 
HANNAH810 schreef:
persoonlijk zie ik liever daden achter de woorden, LJ,
woorden zijn onuitputtelijk, maar de dagelijkse werkelijkheid is waar het allemaal uiteindelijk om draait, toch?

hannah........geen woorden, maar daden.............enneh........houd asjeblieft beide voetjes op de vloer!!

Hannah,

Zoals een dag van vandaag bij healingrooms in amsterdam zijn er zeker daden gerealiseerd in Jezus naam.

Heerlijk

In de presence zijn beide voetjes op de vloer.

Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 23:03
 
ROADY641 schreef:
Maar....

Ik heb geen woorden genoeg om Gods liefde tot uitdrukking te brengen...


Smiley met dichtgeplakte mond

Ja Roady, woorden zullen nooit toereikend blijven.

Het was bijzonder om vandaag de grootsheid van God in tranen uit te drukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 23:15
 
Opwekking 717 --- Stil, mijn ziel, wees stil

De tekst gaat over vertrouwen ... Verlegen lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=tPPkNMEioaY
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 23:15
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Hannah,

Zoals een dag van vandaag bij healingrooms in amsterdam zijn er zeker daden gerealiseerd in Jezus naam.

Heerlijk

In de presence zijn beide voetjes op de vloer.

Amen


vraagje...
die healingrooms is dat de club van mevr. Yvonne Lont?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 september 2011, 23:23
 
COOTJE711 schreef:
Gedeeltelijk ben ik het met je eens. Wat alcohol betreft:
Een glaasje wijn vind ik heerlijk, goed als je de grens kàn vinden hierin.
Helaas leert de praktijk dat dit regelmatig niet zo is vaak tengevolge van een breed scala van oorzaken.

Buiten het punt van alle persoonlijke ellende en ellende die je de omgeving aandoet, kost dit de overheid ook veel.
Wat te denken van alle opnames van puberende jongeren die coma-zuipen, alle stevige doordrinkers die met lever cirrose opgenomen worden of Kosakov ontwikkelen. Twijfelende smiley

De overheid?! Die zit al jaren te slapen, zeker wat de verslavingen aan gaat.
Overmatig consumerende jongeren heb je altijd al gehad, alleen hebben ze het nu een naam gegeven. De verkoop van alcohol hebben ze tot dusver nog geen halt toe geroepen. Neem maar eens het drugs beleid, en het fenomeen, het gedogen van coffeeshops. Het gaat werkelijk nergens over, het instituut van de overheid, is 3x van naam veranderd. Het beleid niet. Pappen en nat houden. Nee met de overheid geen medeleiden, onze belastingsgelden wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 00:05
 
Ik geloof zeker dat de duivel echt is.
wat ik me wel eens afvraag is...wat weet hij, wat hoort hij wat ziet hij...
Kan de duivel ook gebeden verhoren die je tot God bid?Kent hij ook onze niet hardop uitgesproken woorden?
Ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken, en waarom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2817 2818 2819 2820 2821 2822 2823 ... 6194 Volgende
Pagina 2820 van 6194