| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:35
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Je bedoelt het tv-programma Taxi, dat is al lang 'tv uit de oude doos' |
Inderdaad op verzoek van Frank de herhaling èn vermoed dat Pieter er ook behoefte aan heeft????  Prima om em als taxi te laten fungeren....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op zaterdag 17 september 2011, 15:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Rij ik naar Vlissingen, 40 km. , om bij Dennis te gaan kijken.....wist ongeveer waar het moest zijn, kan ik dat voetbalveld nérgens vinden. Zelfs een postbode die er rond liep kon me niet helpen.  |
Had ik niet gezegd dat er blonde mannen zijn.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:39
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Inderdaad op verzoek van Frank de herhaling èn vermoed dat Pieter er ook behoefte aan heeft???? Prima om em als taxi te laten fungeren.... |
Voor de leken onder ons: http://www.uitzendinggemist.nl/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:40
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Had ik niet gezegd dat er blonde mannen zijn.....  |
Volgens mij heeft hij wit-haar. Kleurspoeling denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:15
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Visser......heb jij geen tomtom Of dacht je als een man en dacht dus dat je het zo zou kunnen vinden.....  |
Had ik niet bij me. Was op m'n werk een uur eerder klaar dan normaal en ik dacht ...ik rij gelijk naar Vlissingen. Maar.....ze hebben wél gewonnen . 7-3
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:17
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Had ik niet gezegd dat er blonde mannen zijn.....  |
Mooi blond is niet lelijk.Maar goed......blond is blond.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:18
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Wat ik me nu afvraag: Stèl, je wordt niet genezen, wat is dan de oorzaak? Niet goed gebeden, niet genoeg gebeden of....? |
Cootje,
Weet je wij als mens hebben zoveel vragen.
Kan niet zeggen wat goed of fout is.
Een ieder heeft zijn eigen pad te gaan, het helpt mij om bewust te zijn waarmee ik bezig ben.
Probeer mijn impulsen, intuitie te volgen.
Soms komen inzichten over een situatie pas veel later, ja als mens wil je meteen weten waar je aan toe bent.
Mijn relatie met Jezus geeft mij veel inzicht en vertrouwen welke weg ik ga in deze wereld, toegewijdt in liefde.
Net zoals jezus zei, ik ben in deze wereld maar niet van deze wereld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:29
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Wat ik me nu afvraag: Stèl, je wordt niet genezen, wat is dan de oorzaak? Niet goed gebeden, niet genoeg gebeden of....? |
Stel je wordt niet genezen ... Stel je wordt wel genezen ...
Als je geneest geef je Hem dan de eer, dat vertrouwen is er vast wel ... Als je niet geneest, kun je dan ook nog leven in vertrouwen op Hem dat Hij daarmee het beste met je leven voor heeft ...
Waarschijnlijk heel afgezaagd, de doorn in het vlees van Paulus ...
2 Korintiërs 12:Om te verhinderen dat ik mezelf zou verheffen, werd mij een doorn in het vlees gestoken: ik word gekweld door een engel van Satan. 8 Ik heb de Heer driemaal gesmeekt mij van hem te bevrijden, 9 maar hij zei: ‘Je hebt niet meer dan mijn genade nodig, want kracht wordt zichtbaar in zwakheid.’ Dus laat ik mij veel liever voorstaan op mijn zwakheid, zodat de kracht van Christus in mij zichtbaar wordt. 10 Omdat Christus mij kracht schenkt, schep ik vreugde in mijn zwakheid: in beledigingen, nood, vervolging en ellende. In mijn zwakheid ben ik sterk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hij heeft zo'n sprekende wegvinder maar die staat ingesteld op de heide in Ede...en hoe hij dat moet veranderen??? Het is een Zeeuw en dus ook een beetje...  |
Frank, weet jij al hoe je de terugreis volgende week ga doen vanuit Ede?
Bij juf tok rechts he, of links of was het nu tóch rechts? Dan de vierde links he ? Nee, tweede , of was het de eerste links? Derde frank! Of was het nu tóch de eerste? Volgens mij was het rechtsaf maar of het nu de eerste, tweede , of derde afslag was???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:57
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | | God zal je aan deze uitspraak helpen herinneren ... |
Dit klinkt alsof God een wrekend God is en dat is Hij niet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:01
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Mooi blond is niet lelijk.Maar goed......blond is blond.  |
EINDELIJK domme blonde mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:04
|
|
|
|
|
En toen vielen de eerste spetters.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:04
|
|
|
|
Zeer slecht moment van de HELE dag. Vanaf vanmorgen staat er hier in het park de muziek op heel hard house muziek dender de keet uit
Gisteravond tot vannacht 01.00 uur ook harde muziek gerard Joling en Jan smit lag tot 1 uur dus liedjes van Jan smit aan te horen en mee te zingen wilde slapen maar alles beter dan wat er nu aan staat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:06
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | | God zal je aan deze uitspraak helpen herinneren ... |
Je doet nu of Erika iets zegt wat ze niet mag zeggen. Je wijst hier met het vingertje. Je spreekt eigenlijk een oordeel uit.
Zullen we het oordelen maar aan God overlaten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:06
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | En toen vielen de eerste spetters. |
Heeft hier al een buitje gedaan kleintje maar kan me vandaag niks schelen van mij mag het hozen!! Kunnen ze stoppen met de muziek in het park
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:09
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Inderdaad op verzoek van Frank de herhaling èn vermoed dat Pieter er ook behoefte aan heeft???? Prima om em als taxi te laten fungeren.... |
o vertel vertel wanneer is de uitzending ik wil ook kijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:09
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zeer slecht moment van de HELE dag. Vanaf vanmorgen staat er hier in het park de muziek op heel hard house muziek dender de keet uit
Gisteravond tot vannacht 01.00 uur ook harde muziek gerard Joling en Jan smit lag tot 1 uur dus liedjes van Jan smit aan te horen en mee te zingen wilde slapen maar alles beter dan wat er nu aan staat  |
Wees dan maar vast voorbereid: Woensdag trouwt er een neef van me bij jullie op't durp . misschien kan je dán weer meegenieten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:12
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wees dan maar vast voorbereid: Woensdag trouwt er een neef van me bij jullie op't durp . misschien kan je dán weer meegenieten.  |
grrrrrrr welke kerk?? Of wat dan ook blijf ik daar ver vandaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heeft hier al een buitje gedaan kleintje maar kan me vandaag niks schelen van mij mag het hozen!! Kunnen ze stoppen met de muziek in het park  |
Gelukkig....het is al weer droog. Kan de frietpan zo naar buiten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:15
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ikke lekker ook niet  |
Ow dus nu ben ik alleen het domme blondje En bedankt damens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:20
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Dat heeft te maken met de spellingscontrole. |
Oh, maar hoe krijg ik dat weg dan? Weet jij dat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:21
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ow dus nu ben ik alleen het domme blondje En bedankt damens  |
Kan ik het helpen dat ik rood ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:22
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Volgens mij heeft hij wit-haar. Kleurspoeling denk ik  |
Heren......Mario en frank bedoel ik......Willen jullie die arme Visser niet zo plagen.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:25
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Oh, maar hoe krijg ik dat weg dan? Weet jij dat?  |
Welke browser gebruik je?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:26
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Welke browser gebruik je? |
moet je me eerst eens vertellen wat een browser is??? Zie je wel, al die Engelse termen..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frank, weet jij al hoe je de terugreis volgende week ga doen vanuit Ede?
Bij juf tok rechts he, of links of was het nu tóch rechts? Dan de vierde links he ? Nee, tweede , of was het de eerste links? Derde frank! Of was het nu tóch de eerste? Volgens mij was het rechtsaf maar of het nu de eerste, tweede , of derde afslag was???  |
Aangezien het volgende week bar slecht weer gaat zijn en dat er meer apen (dat zijn mannen volgens een vrouwelijk CM-lid uit Utrecht die niet wilt dat ik haar naam vernoem omdat ze maar pas uit het ziekenhuis is) dan vrouwen ga ik niet mee naar de pn. Had ik wel meegegaan had ik zeker de weg gevonden...nouja, aangezien de wereld rond is komen we altijd terug op de plaats van ons vertrek en dan moet ik van daaruit rechts of links en de vierde...in elke geval ik ga niet naar de pn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:32
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | moet je me eerst eens vertellen wat een browser is??? Zie je wel, al die Engelse termen..........  |
ze is weer op dreef hoor...maarja, ik wilde komen maar ik mocht niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Aangezien het volgende week bar slecht weer gaat zijn en dat er meer apen (dat zijn mannen volgens een vrouwelijk CM-lid uit Utrecht die niet wilt dat ik haar naam vernoem omdat ze maar pas uit het ziekenhuis is) dan vrouwen ga ik niet mee naar de pn. Had ik wel meegegaan had ik zeker de weg gevonden...nouja, aangezien de wereld rond is komen we altijd terug op de plaats van ons vertrek en dan moet ik van daaruit rechts of links en de vierde...in elke geval ik ga niet naar de pn  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:34
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Ik voel me niet aangesproken hoor.....
[size=7]kwestie van zelfkennis?[/size]  |
Je bedoelt dus dat je je haartjes hebt geverfd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
|
| Naar boven |
|
|