| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:17
|
|
|
|
Dat ik vandaag naar de gemeentedag mocht gaan (ondanks dat het fysiek niet echt goed ging, het was eigenlijk teveel van het goede) en allemaal lieve mensen heb mogen ontmoeten.
En dat ik morgen weer mijn functie als muziekcoordinator hoop op te pakken bij de 1e sing-in van het nieuwe seizoen. Weer heerlijk zingen en spelen!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 17 september 2011, 19:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:39
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat ik vandaag naar de gemeentedag mocht gaan (ondanks dat het fysiek niet echt goed ging, het was eigenlijk teveel van het goede) en allemaal lieve mensen heb mogen ontmoeten.
En dat ik morgen weer mijn functie als muziekcoordinator hoop op te pakken bij de 1e sing-in van het nieuwe seizoen. Weer heerlijk zingen en spelen! |
Fijn Josina langzaam aan begint het toch de goede kant op te gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:40
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En ik ben lekker geen dertiger meer  |
Nee jij bent belegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Fijn Josina langzaam aan begint het toch de goede kant op te gaan  |
Ja, Josje gaat er wel komen, zij het dan letterlijk met vallen en opstaan en vooral met veel geduld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:44
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nee jij bent belegen  |
En dus rijper Leven begint pas bij je 40e wordt er toch gezegd?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 17 september 2011, 19:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:51
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En dus rijper Leven begint pas bij je 40e wordt er toch gezegd?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:51
|
|
|
|
weten jullie al dat ik vanaf nu niets meer ga schrijven op het forum? Mijn vingers zijn in hongerstaking.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | weten jullie al dat ik vanaf nu niets meer ga schrijven op het forum? Mijn vingers zijn in hongerstaking. |
Weet je dat je dat al vaker hebt gezegt En weet je dat je toch steeds weer terug komt Je ons dus gewoon niet kan missen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weet je dat je dat al vaker hebt gezegt En weet je dat je toch steeds weer terug komt Je ons dus gewoon niet kan missen  |
Haha, een man, een man; een woord, een woord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:34
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ok, als volgt...Pieter bezorgt de post met de taxi, terwijl Frank, liggend op de achterbank, de post op volgorde legt in de hoop dat het lichtje nog een keer gaat branden.
Zoiets? 
En die uitzending wordt herhaald Ben heel benieuwd  |
solly... dr is er maar 1 die op de achterbank van mn cabrio mag genieten van de hoeveelheid beenruimte...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:40
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | solly... dr is er maar 1 die op de achterbank van mn cabrio mag genieten van de hoeveelheid beenruimte...  |
Haha, da's dan helaas voor Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:43
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Je ben nooit te oud om iets te leren....  |
Mariska, ik heb chrome en internet explorer........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:44
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | solly... dr is er maar 1 die op de achterbank van mn cabrio mag genieten van de hoeveelheid beenruimte...  |
Niet te hard rijden hè? anders waait ze weg....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:52
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Niet te hard rijden hè? anders waait ze weg....  |
Ik zou nu liever toch in een auto met dakkie rijden brrrr veel te koud En makkelijk heeft Frank gelijk zn lampie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:52
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Mariska, ik heb chrome en internet explorer........ |
Ik ga er van uit dat je google chrome gebruikt... ga naar opties....
aan de linker kant zoeken naar geavanceerde opties...
dan kijken naar webinhoud .. vet gedrukte letters.. klikken op talen en instellingen spellingscontrole...
dan zie je kolommen... onder aan die kolom staat spellingscontrole inschakelen... dat vakje moet leeg zijn.
als het goed is geen je geen wolkjes meer verschijnen onder he geschreven tekst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:53
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | je vergeet 'blond' in het rijtje te zetten  |
En bedankt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 21:36
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Niet te hard rijden hè? anders waait ze weg....  |
zo hard waait het never nooit niet in duitsland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:02
|
|
|
|
Hallo Annette Denk je, dat als je een kind van God bent kwade machten constant om je heen kunnen hangen? Dacht van niet toch......
Ik denk juist van wel dat hij jou steeds probeert jou het kwade te laten doen want de mensen die al zo zijn die hoeft hij niet te verandere. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | VISSER278 schreef: De volgende personen hopen mee te gaan:
Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Marian 096, 49 jaar, regio 0184 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr. ( o.v. dat er meer 30ers mee gaan)
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.) Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD)
WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN |
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 17 september 2011, 22:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:27
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Annette Denk je, dat als je een kind van God bent kwade machten constant om je heen kunnen hangen? Dacht van niet toch......
Ik denk juist van wel dat hij jou steeds probeert jou het kwade te laten doen want de mensen die al zo zijn die hoeft hij niet te verandere. Sjalom. Martin |
Maar, Martin, een kind van God heeft de Heilige Geest ontvangen, staat onder de autoriteit van het bloed van Jezus Christus en heeft de bescherming van 2/3 van de engelen.....dan hoef je toch niet bang te zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:38
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Maar, Martin, een kind van God heeft de Heilige Geest ontvangen, staat onder de autoriteit van het bloed van Jezus Christus en heeft de bescherming van 2/3 van de engelen.....dan hoef je toch niet bang te zijn? |
We hoeven ook niet bang te zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen gevaar is ... Dat is waar Efeziërs 6 over gaat "Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen". En om ons te wapenen tegen die kwade machten is het noodzakelijk dat je de wapenuitrusting van God aantrekt. De wapenuitrusting van God is in feite niets anders dan dicht bij Hem zijn en blijven, zodat je je ten volle bewust bent van Zijn aanwezigheid en Zijn Liefde kunt voelen, ervaren, proeven ... en kunt doorgeven ... Hoe wil/kun je anders in Zijn autoriteit staan ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:41
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | We hoeven ook niet bang te zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen gevaar is ... Dat is waar Efeziërs 6 over gaat "Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen". En om ons te wapenen tegen die kwade machten is het noodzakelijk dat je de wapenuitrusting van God aantrekt. De wapenuitrusting van God is in feite niets anders dan dicht bij Hem zijn en blijven, zodat je je ten volle bewust bent van Zijn aanwezigheid en Zijn Liefde kunt voelen, ervaren, proeven ... en kunt doorgeven ... Hoe wil/kun je anders in Zijn autoriteit staan ...  |
Maar de enige reden, dat ik in Zijn autoriteit kan staan is toch omdat ik gekocht en betaald ben door en met het bloed van Jezus Christus?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:53
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Maar de enige reden, dat ik in Zijn autoriteit kan staan is toch omdat ik gekocht en betaald ben door en met het bloed van Jezus Christus? |
En ook dicht bij Hem te blijven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:54
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | zo hard waait het never nooit niet in duitsland  |
Als je hard rijd zorg je wel voor luchtverplaatsing.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:56
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | En bedankt....  |
Sorry Annette Altijd komen niet al je wensen uit.... Aangezien er meer blonde mannen bestaan, loop je niet veel risico...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:56
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Als je hard rijd zorg je wel voor luchtverplaatsing.....  |
Geloof me, zo snel verplaats je mij niet hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 23:00
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | En ook dicht bij Hem te blijven. |
Maar soms heb ik wel eens het idee dat Hij mij dicht bij Hem houdt. Het begint allemaal met Zijn Liefde voor mij/ons, we zijn door het offer van Jezus Christus in de palm van God's Hand geplaatst. Dat betekent niet dat moeilijkheden ons bespaard blijven, maar wel dat niets en niemand ons kan roven uit de Hand van de Vader.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 17 september 2011, 23:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 23:10
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Je doet nu of Erika iets zegt wat ze niet mag zeggen. Je wijst hier met het vingertje. Je spreekt eigenlijk een oordeel uit.
Zullen we het oordelen maar aan God overlaten? |
Mariska, wat is er mis met helpen herinneren
Lijkt mij juist heel goed helpen herinneren aan het woord van God ipv zelf alles te willen invullen met onze persoonlijkheid, eigenwijsheid.
Maar helpen herinneren aan persoonlijke boodschappen zoals in dit specifieke geval daar ga ik niet over
Laatst aangepast door
|
LOVEJEZUS310
|
op zaterdag 17 september 2011, 23:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 23:22
|
|
|
|
Toch vraag ik me af hoe echt dit is? enne..in Jezus' naam? dus in de naam van onze Heiland én Zaligmaker?
ik begrijp dan de link die je gaf niet? 
http://www.youtube.com/watch?v=iX2W97spprc
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zaterdag 17 september 2011, 23:23
|
|
| Naar boven |
|
|