ChristianMatch
 


Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2826 2827 2828 2829 2830 2831 2832 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:17
 
Dat ik vandaag naar de gemeentedag mocht gaan (ondanks dat het fysiek niet echt goed ging, het was eigenlijk teveel van het goede) en allemaal lieve mensen heb mogen ontmoeten.

En dat ik morgen weer mijn functie als muziekcoordinator hoop op te pakken bij de 1e sing-in van het nieuwe seizoen. Weer heerlijk zingen en spelen!


Laatst aangepast door
JOSINA022
op zaterdag 17 september 2011, 19:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:39
 
JOSINA022 schreef:
Dat ik vandaag naar de gemeentedag mocht gaan (ondanks dat het fysiek niet echt goed ging, het was eigenlijk teveel van het goede) en allemaal lieve mensen heb mogen ontmoeten.

En dat ik morgen weer mijn functie als muziekcoordinator hoop op te pakken bij de 1e sing-in van het nieuwe seizoen. Weer heerlijk zingen en spelen!

Fijn Josina langzaam aan begint het toch de goede kant op te gaan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:40
 
JOSINA022 schreef:
En ik ben lekker geen dertiger meer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nee jij bent belegen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:43
 
ERIKA129 schreef:
Fijn Josina langzaam aan begint het toch de goede kant op te gaan Lachende smiley

Ja, Josje gaat er wel komen, zij het dan letterlijk met vallen en opstaan en vooral met veel geduld Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:44
 
ERIKA129 schreef:
Nee jij bent belegen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

En dus rijper Knipoog smiley Leven begint pas bij je 40e wordt er toch gezegd? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
JOSINA022
op zaterdag 17 september 2011, 19:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:51
 
JOSINA022 schreef:
En dus rijper Knipoog smiley Leven begint pas bij je 40e wordt er toch gezegd? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Smiley met dichtgeplakte mond Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:51
 
Boze smiley weten jullie al dat ik vanaf nu niets meer ga schrijven op het forum?
Mijn vingers zijn in hongerstaking.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:54
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley weten jullie al dat ik vanaf nu niets meer ga schrijven op het forum?
Mijn vingers zijn in hongerstaking.

Weet je dat je dat al vaker hebt gezegt Smiley die vol vragen zit
En weet je dat je toch steeds weer terug komt Knipoog smiley
Je ons dus gewoon niet kan missen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:56
 
ERIKA129 schreef:
Weet je dat je dat al vaker hebt gezegt Smiley die vol vragen zit
En weet je dat je toch steeds weer terug komt Knipoog smiley
Je ons dus gewoon niet kan missen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Haha, een man, een man; een woord, een woord Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:34
 
JOSINA022 schreef:
Ok, als volgt...Pieter bezorgt de post met de taxi, terwijl Frank, liggend op de achterbank, de post op volgorde legt in de hoop dat het lichtje nog een keer gaat branden.

Zoiets? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En die uitzending wordt herhaald Smiley die vol vragen zit Ben heel benieuwd Smiley met dichtgeplakte mond


solly... dr is er maar 1 die op de achterbank van mn cabrio mag genieten van de hoeveelheid beenruimte... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:40
 
PIETER649 schreef:
solly... dr is er maar 1 die op de achterbank van mn cabrio mag genieten van de hoeveelheid beenruimte... Knipoog smiley

Haha, da's dan helaas voor Frank Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:43
 
COOTJE711 schreef:
Je ben nooit te oud om iets te leren.... Lachende smiley




Mariska, ik heb chrome en internet explorer........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:44
 
PIETER649 schreef:
solly... dr is er maar 1 die op de achterbank van mn cabrio mag genieten van de hoeveelheid beenruimte... Knipoog smiley

Niet te hard rijden hè? anders waait ze weg.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:52
 
COOTJE711 schreef:
Niet te hard rijden hè? anders waait ze weg.... Lachende smiley

Ik zou nu liever toch in een auto met dakkie rijden brrrr veel te koud Knipoog smiley
En makkelijk heeft Frank gelijk zn lampie Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:52
 
WILLEMIJN232 schreef:
Mariska, ik heb chrome en internet explorer........

Ik ga er van uit dat je google chrome gebruikt...
ga naar opties....

aan de linker kant zoeken naar geavanceerde opties...

dan kijken naar webinhoud .. vet gedrukte letters..
klikken op talen en instellingen spellingscontrole...

dan zie je kolommen...
onder aan die kolom staat spellingscontrole inschakelen...
dat vakje moet leeg zijn.

als het goed is geen je geen wolkjes meer verschijnen onder he geschreven tekst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:53
 
COOTJE711 schreef:
je vergeet 'blond' in het rijtje te zetten Smiley die vol vragen zit

En bedankt.... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 21:36
 
COOTJE711 schreef:
Niet te hard rijden hè? anders waait ze weg.... Lachende smiley



zo hard waait het never nooit niet in duitsland Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:02
 
Hallo Annette
Denk je, dat als je een kind van God bent kwade machten constant om je heen kunnen hangen? Dacht van niet toch......


Ik denk juist van wel dat hij jou steeds probeert jou het kwade te laten doen want de mensen die al zo zijn die hoeft hij niet te verandere.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:12
 
FRANKT627 schreef:
VISSER278 schreef:
De volgende personen hopen mee te gaan:


Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar
Tink 100, 43 jaar, regio 072
Marian 096, 49 jaar, regio 0184
Maria 576, 46 jaar, regio 038
Josina 022, 41 jaar, regio 030
Jacolien 247, 36 jaar, regio 030
Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr. ( o.v. dat er meer 30ers mee gaan)


Visser 278, 44 jaar, regio 0113
Herman 388, 49 jaar, regio 078
Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184
Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.)
Marcel 188, 45 jaar, regio 075
Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070
Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD)

WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN


Laatst aangepast door
VISSER278
op zaterdag 17 september 2011, 22:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:27
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Annette
Denk je, dat als je een kind van God bent kwade machten constant om je heen kunnen hangen? Dacht van niet toch......


Ik denk juist van wel dat hij jou steeds probeert jou het kwade te laten doen want de mensen die al zo zijn die hoeft hij niet te verandere.
Sjalom.
Martin

Maar, Martin, een kind van God heeft de Heilige Geest ontvangen, staat onder de autoriteit van het bloed van Jezus Christus en heeft de bescherming van 2/3 van de engelen.....dan hoef je toch niet bang te zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:38
 
ANNETTE050 schreef:
Maar, Martin, een kind van God heeft de Heilige Geest ontvangen, staat onder de autoriteit van het bloed van Jezus Christus en heeft de bescherming van 2/3 van de engelen.....dan hoef je toch niet bang te zijn?


We hoeven ook niet bang te zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen gevaar is ...
Dat is waar Efeziërs 6 over gaat "Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen".
En om ons te wapenen tegen die kwade machten is het noodzakelijk dat je de wapenuitrusting van God aantrekt. De wapenuitrusting van God is in feite niets anders dan dicht bij Hem zijn en blijven, zodat je je ten volle bewust bent van Zijn aanwezigheid en Zijn Liefde kunt voelen, ervaren, proeven ... en kunt doorgeven ... Hoe wil/kun je anders in Zijn autoriteit staan ... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:41
 
CROSSROAD317 schreef:
We hoeven ook niet bang te zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen gevaar is ...
Dat is waar Efeziërs 6 over gaat "Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen".
En om ons te wapenen tegen die kwade machten is het noodzakelijk dat je de wapenuitrusting van God aantrekt. De wapenuitrusting van God is in feite niets anders dan dicht bij Hem zijn en blijven, zodat je je ten volle bewust bent van Zijn aanwezigheid en Zijn Liefde kunt voelen, ervaren, proeven ... en kunt doorgeven ... Hoe wil/kun je anders in Zijn autoriteit staan ... Twijfelende smiley

Maar de enige reden, dat ik in Zijn autoriteit kan staan is toch omdat ik gekocht en betaald ben door en met het bloed van Jezus Christus?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:53
 
ANNETTE050 schreef:
Maar de enige reden, dat ik in Zijn autoriteit kan staan is toch omdat ik gekocht en betaald ben door en met het bloed van Jezus Christus?

En ook dicht bij Hem te blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:54
 
PIETER649 schreef:
zo hard waait het never nooit niet in duitsland Knipoog smiley

Als je hard rijd zorg je wel voor luchtverplaatsing..... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:56
 
ANNETTE792 schreef:
En bedankt.... Geschokte, onthutste smiley

Sorry Annette Verlegen lachende smiley Altijd komen niet al je wensen uit.... Knipoog smiley
Aangezien er meer blonde mannen bestaan, loop je niet veel risico... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:56
 
COOTJE711 schreef:
Als je hard rijd zorg je wel voor luchtverplaatsing..... Smiley die vol vragen zit

Geloof me, zo snel verplaats je mij niet hoor Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 23:00
 
MARIO216 schreef:
En ook dicht bij Hem te blijven.

Maar soms heb ik wel eens het idee dat Hij mij dicht bij Hem houdt. Het begint allemaal met Zijn Liefde voor mij/ons, we zijn door het offer van Jezus Christus in de palm van God's Hand geplaatst.
Dat betekent niet dat moeilijkheden ons bespaard blijven, maar wel dat niets en niemand ons kan roven uit de Hand van de Vader.


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 17 september 2011, 23:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 23:10
 
Ik vond nog een heldere uitleg van "Het onze Vader".

http://www.kerkenisrael.nl/voi/voi38-1c.php
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 23:10
 
MARISKA601 schreef:
Je doet nu of Erika iets zegt wat ze niet mag zeggen.
Je wijst hier met het vingertje.
Je spreekt eigenlijk een oordeel uit.

Zullen we het oordelen maar aan God overlaten?

Mariska, wat is er mis met helpen herinneren

Lijkt mij juist heel goed helpen herinneren aan het woord van God
ipv zelf alles te willen invullen met onze persoonlijkheid, eigenwijsheid.

Maar helpen herinneren aan persoonlijke boodschappen zoals in dit specifieke geval daar ga ik niet over


Laatst aangepast door
LOVEJEZUS310
op zaterdag 17 september 2011, 23:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 september 2011, 23:22
 
Toch vraag ik me af hoe echt dit is? Smiley die vol vragen zit
enne..in Jezus' naam? dus in de naam van onze Heiland én Zaligmaker?



ik begrijp dan de link die je gaf niet? Smiley die vol vragen zit

http://www.youtube.com/watch?v=iX2W97spprc


Laatst aangepast door
MARIAN519
op zaterdag 17 september 2011, 23:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2826 2827 2828 2829 2830 2831 2832 ... 6194 Volgende
Pagina 2829 van 6194