ChristianMatch
 


Forum

flirtcursus
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2842 2843 2844 2845 2846 2847 2848 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 17:00
 
Wie weet een boekbespreking houden op een picknick... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 17:01
 
ERIKA129 schreef:
Ow jij bent me net voor om dat te zeggen Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley net voor??? Ik zette die reactie een 1 uur voordat jij nu reageerde...je deed toen je middagdut nog...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 17:02
 
JOSINA022 schreef:
Maar natuurlijk gaat ie mee Knipoog smiley Maar het zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat we pas in het voorjaar gaan omdat mijn zusje dan mee kan Lachende smiley met blinkend witte tanden

JA das natuurlijk nog leuker en kan jij hopelijk wat meer Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 17:05
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley net voor??? Ik zette die reactie een 1 uur voordat jij nu reageerde...je deed toen je middagdut nog...

Sttttttttttt Verlegen lachende smiley lag idd laat op bed Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 17:13
 
Angst is een slechte raadgever.

Een mens moet niet te veel stilstaan bij angsten.
Je praat je zelf dan een angst aan, wat tot een fobie kan leiden.






Angst is een gezonde emotie die we allemaal kennen. Het zorgt ervoor dat we enge steegjes vermijden en actie ondernemen als we bijvoorbeeld gewond zijn. Soms slaat de angst echter door. Bij mensen met een angststoornis heeft angst zich ontwikkeld tot de spreekwoordelijke ‘slechte raadgever’. Angststoornissen behoren tot de meest voorkomende psychische stoornissen. Vrouwen hebben over het algemeen twee keer zoveel kans op een angststoornis dan mannen. De oorzaak van de stoornissen is in veel gevallen een combinatie van aanleg, gevoeligheid, nare ervaringen en een verstoorde balans in hersenstofjes (waaronder serotonine en noradrenaline).

Bron: http://www.angstpoli.nl/2010/09/angststoornissen-op-een-rij-angst-als-slechte-raadgever/


Laatst aangepast door
MARISKA601
op dinsdag 20 september 2011, 17:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 17:17
 
TINK100 schreef:
ik weet het niet, maar heb ik iets losgemaakt bij deze en gene met die lama????
neemt iedereen toch een lama....met nummers, oplopend...of aflopend, maakt niet uit......thanx voor al jullie heerlijke reacties......heerlijk

Ik wil helemaal geen lama zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Gaat straks heel cm tuffen Clown smiley
Enne waarom is deze topic in breedbeeld formaat Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 17:20
 
JOSINA022 schreef:
Goed voor het placebo-effect Knipoog smiley

Euh placebo's he Knipoog smiley
Misschien werken die wel bij Frank Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Bij mij niet ik herken die dingen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 17:22
 
GRIFFIN748 schreef:
vrouwmens...da's nog netjes...

doet me weer denken aan de leraar Informatica die ik op de MEAO had. die zei altijd: 'Dames en mensen, ...'

er is dus wel wat loos met de dames, anders worden ze niet apart genoemd
Clown smiley

ik weet het: hier kweek ik geen vrienden mee...

Die had jij toch al niet? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 17:47
 
ERIKA129 schreef:
Euh placebo's he Knipoog smiley
Misschien werken die wel bij Frank Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Bij mij niet ik herken die dingen Clown smiley
jaaaaa, maar ik vermom ze.....placebo undercover
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 17:48
 
ERIKA129 schreef:
Ik wil helemaal geen lama zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Gaat straks heel cm tuffen Clown smiley
Enne waarom is deze topic in breedbeeld formaat Smiley die vol vragen zit
geen idee, viel mij ook al op......komt miss door het hoge lamagehalte??? passen er niet meer op......dus tja, dan moet het wel aangepast worden.....denk ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 18:11
 
TINK100 schreef:
geen idee, viel mij ook al op......komt miss door het hoge lamagehalte??? passen er niet meer op......dus tja, dan moet het wel aangepast worden.....denk ik

Huh Geschokte, onthutste smiley nu heeft tie weer het gewone formaat het is dat ik geen sterke drank drink anders zou ik denken dat ik net kachel was Clown smiley
Zijn de lama's verdwenen soms Verraste, verbaasde smiley

maarre hoe ist met pootje Tink?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 18:12
 
TINK100 schreef:
jaaaaa, maar ik vermom ze.....placebo undercover

Ik ken vele soorten en maten mw de Lama Tink Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 18:14
 
ERIKA129 schreef:
JA das natuurlijk nog leuker en kan jij hopelijk wat meer Knipoog smiley

Dan zal het nog veeeeeeeeeel leuker zijn Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 18:15
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley vind ik helemaal niets aan. Als ik verf dan komt er of wel verf in mijn oog of ik steek de verfborstel in mijn broekzak...

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 18:32
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley vind ik helemaal niets aan. Als ik verf dan komt er of wel verf in mijn oog of ik steek de verfborstel in mijn broekzak...

Zeg Frank, je moet het ook niet in/ op je ogen smeren Smiley die vol vragen zit
Misschien gebruik je het bovenste gedeelte als smeer kwast??

Ik heb (speciaal voor luie mensen zoals ik) geen kwast gekocht maar een 'wall paint tool' Schijnt super makkelijk te zijn.
Zèlfs voor blonde mensen.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 19:00
 
COOTJE711 schreef:
Zeg Frank, je moet het ook niet in/ op je ogen smeren Smiley die vol vragen zit
Misschien gebruik je het bovenste gedeelte als smeer kwast??

Ik heb (speciaal voor luie mensen zoals ik) geen kwast gekocht maar een 'wall paint tool' Schijnt super makkelijk te zijn.
Zèlfs voor blonde mensen.... Lachende smiley

Dus dan zou een belg het ook moeten kunnen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 19:09
 
ERIKA129 schreef:
Dus dan zou een belg het ook moeten kunnen Clown smiley

mits ze blondt genoeg zijn wel, erika.......... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 19:12
 
ROADY641 schreef:
Ik wil bij dezen ook iets erkennen.
Ik weet uit eigen ervaring hoe yoga of andere soortgelijke dingen mensen kan misleiden. Ik doe ook geen woord af van wat ik schreef.

Maar ik maakte wel de fout door de MENS erom te veroordelen.

Ik besefte niet goed dat het twee verschillende dingen zijn:
de mens, en de dingen die hij doet.

Al is het nog zo fout (in mijn ogen dan) wat de mens doet, God blijft hem/haar net zo liefhebben. En Hij vraagt van mij hetzelfde...

Daarom: het spijt me dat ik soms een lelijke veroordelende en hooghartige toon gebruikt heb. Vooral naar de dames Mieke en Willemijn wil ik mijn excuses aanbieden en vergeving vragen.

Al ben ik het niet eens met wat jullie doen, God houdt niet minder van jullie om wie jullie ZIJN...

Roady, bij mij kom je met dit soort uitlatingen niet weg.....dan is vergeven wel erg makkelijk he? Je excuus aanvaard ik maar vergeven vind ik wat anders......je realiseert je misschien niet dat je mensen niet 'heel'laat met je uitlatingen, je kwetst ze in wat we samen gemeen hebben, nl het geloof in God, die ik niet minder oprecht liefheb dan jij dat hebt......ondanks dat ik een andere manier van mijn geloof beleven heb.......Het is de manier van denken waar je vergeving voor moet vragen, laat mensen zijn wie ze zijn, je hoeft het er niet mee eens te zijn dat is een heel ander verhaal. Een pittige discussie kan alleen maar zinvol en boeiend zijn.....En wat je schrijft: je meent ieder woord wat je schreef en daarmee mensen pijn gedaan en gekwetst om hun integriteit ter discussie te stellen......en dat vind ik erg, niet het feit dat je yoga occult vind.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 19:18
 
Zoals Mariska al schreef: 'angst' is iets wat bij het leven hoort.

Toch denk ik bij genoemde voorbeelden niet dat het per definitie slecht is.
Belangrijk is wèl dat het niet je leven moet gaan beheersen.
Dus als je er terugkerende slapeloze nachten aan overhoud of als je gaat ontkennen of ontwijken. (denk aan straatvrees en fobieën)

Logisch dat een mens nerveus is over bijvoorbeeld een ontmoeting of een spreekbeurt.
Wel handig overigens als je er gèèn last van hebt...... heerlijk lijkt me dat... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:06
 
MARISKA601 schreef:
Angst is een slechte raadgever.

Een mens moet niet te veel stilstaan bij angsten.
Je praat je zelf dan een angst aan, wat tot een fobie kan leiden.






Angst is een gezonde emotie die we allemaal kennen. Het zorgt ervoor dat we enge steegjes vermijden en actie ondernemen als we bijvoorbeeld gewond zijn. Soms slaat de angst echter door. Bij mensen met een angststoornis heeft angst zich ontwikkeld tot de spreekwoordelijke ‘slechte raadgever’. Angststoornissen behoren tot de meest voorkomende psychische stoornissen. Vrouwen hebben over het algemeen twee keer zoveel kans op een angststoornis dan mannen. De oorzaak van de stoornissen is in veel gevallen een combinatie van aanleg, gevoeligheid, nare ervaringen en een verstoorde balans in hersenstofjes (waaronder serotonine en noradrenaline).

Bron: http://www.angstpoli.nl/2010/09/angststoornissen-op-een-rij-angst-als-slechte-raadgever/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:10
 
MARISKA601 schreef:
Angst is een slechte raadgever.

Een mens moet niet te veel stilstaan bij angsten.
Je praat je zelf dan een angst aan, wat tot een fobie kan leiden.






Angst is een gezonde emotie die we allemaal kennen. Het zorgt ervoor dat we enge steegjes vermijden en actie ondernemen als we bijvoorbeeld gewond zijn. Soms slaat de angst echter door. Bij mensen met een angststoornis heeft angst zich ontwikkeld tot de spreekwoordelijke ‘slechte raadgever’. Angststoornissen behoren tot de meest voorkomende psychische stoornissen. Vrouwen hebben over het algemeen twee keer zoveel kans op een angststoornis dan mannen. De oorzaak van de stoornissen is in veel gevallen een combinatie van aanleg, gevoeligheid, nare ervaringen en een verstoorde balans in hersenstofjes (waaronder serotonine en noradrenaline).

Bron: http://www.angstpoli.nl/2010/09/angststoornissen-op-een-rij-angst-als-slechte-raadgever/


Klopt Mariska,

Ik heb ook al het gevoel dat je hier nog een angst aangepraat krijgt.
zoveelste keer dat 't 'r over gaat...

Ongezond inderdaad.

Ik heb ook eigenlijk geen zin om over angst te gaan denken...

Liefde drijft vrees toch uit staat in de bijbel?

Met angst Roady, kan je naar de angst-poli.

Of wees wat specifieker, waar ben jij angstig voor, of was jij angstig voor.

Nu lijkt 't erop dat je het anderen ook wilt aanpraten die het niet(meer) hebben zoals ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:15
 
Roady:Ik wil een aantal voorbeelden geven van eenvoudige situaties waarin men "gewoon wat nerveus of gespannen is" maar maar wellicht een basis-angst onder ligt die we in de bijbel kunnen terugvinden

Dit schrijf je, en vervolgens som je dingen op die nergens in de bijbel staan, behalve het laaste over Jezus ivm de kruisdood.

Ik denk niet dat iemand staat te wachten op voorbeelden van angst, onder de titel 'christelijke levenswandel'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:19
 
COOTJE711 schreef:
Zoals Mariska al schreef: 'angst' is iets wat bij het leven hoort.

Toch denk ik bij genoemde voorbeelden niet dat het per definitie slecht is.
Belangrijk is wèl dat het niet je leven moet gaan beheersen.
Dus als je er terugkerende slapeloze nachten aan overhoud of als je gaat ontkennen of ontwijken. (denk aan straatvrees en fobieën)

Logisch dat een mens nerveus is over bijvoorbeeld een ontmoeting of een spreekbeurt.
Wel handig overigens als je er gèèn last van hebt...... heerlijk lijkt me dat... Clown smiley



Ik ontken dan dat ik angstig... lees nerveus ... ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:19
 
SHANITA130 schreef:
Klopt Mariska,

Ik heb ook al het gevoel dat je hier nog een angst aangepraat krijgt.
zoveelste keer dat 't 'r over gaat...

Ongezond inderdaad.

Ik heb ook eigenlijk geen zin om over angst te gaan denken...

Liefde drijft vrees toch uit staat in de bijbel?

Met angst Roady, kan je naar de angst-poli.

Of wees wat specifieker, waar ben jij angstig voor, of was jij angstig voor.

Nu lijkt 't erop dat je het anderen ook wilt aanpraten die het niet(meer) hebben zoals ik.

Kijk dat is een reden waarom ik dus ook na nu niet meer reageer, ik heb het gevoel dat doordat ik een slaapprobleem ik perse angstig moetzijn anders kan ik wel slapen ik heb ook echt een gevoel dat het me wordt aangepraat!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:22
 
HANNAH810 schreef:
mits ze blondt genoeg zijn wel, erika.......... Clown smiley

Ow maarre Belgen hebben de naam toch (dom) te zijn Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:24
 
ROADY641 schreef:
Ik wil bij dezen ook iets erkennen.
Ik weet uit eigen ervaring hoe yoga of andere soortgelijke dingen mensen kan misleiden. Ik doe ook geen woord af van wat ik schreef.

Maar ik maakte wel de fout door de MENS erom te veroordelen.

Ik besefte niet goed dat het twee verschillende dingen zijn:
de mens, en de dingen die hij doet.

Al is het nog zo fout (in mijn ogen dan) wat de mens doet, God blijft hem/haar net zo liefhebben. En Hij vraagt van mij hetzelfde...

Daarom: het spijt me dat ik soms een lelijke veroordelende en hooghartige toon gebruikt heb. Vooral naar de dames Mieke en Willemijn wil ik mijn excuses aanbieden en vergeving vragen.

Al ben ik het niet eens met wat jullie doen, God houdt niet minder van jullie om wie jullie ZIJN...


Je excuses aanvaard, Roady, het komt me voor dat je begrijpt waarom het gaat.
Respect voor de ander hebben zoals je voor jezelf hebt, ook al beleven die mensen hun geloof anders dan jij zou willen, is van belang. Mensen kwetsen en beledigen en vreselijke oordelen over ze hebben omdat je ze niet begrijpt is niet een houding die je van een christen mag verwachten. Christenzijn is een opdracht, geen luxe positie om vanuit de hoogte in te nemen.
Goed dat je dit inziet. Je bent nog jong, je zult door het leven nog verder groeien in je geloof en de strekking ervan steeds beter verstaan, dat wens ik je zeker toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:28
 
FRANKT627 schreef:
Eigenlijk wil ik het niet weten. Het zal wel in Brabant zijn, de mooiste en beste provincie van Nederland. Boze smiley



We zullen het er maar weer mee doen Frank.
Maar het zal wel Zeeland worden denk ik want Brabant en Drenthe vallen af. Dus zoveel blijft er dan niet over he. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:36
 
VISSER278 schreef:
We zullen het er maar weer mee doen Frank.
Maar het zal wel Zeeland worden denk ik want Brabant en Drenthe vallen af. Dus zoveel blijft er dan niet over he. Knipoog smiley

Neen, daar heb je weer een punt, Visser. Ik zie ze ook nog wel naar Duitsland gaan. Ze maakt wel meer vergissingen, ocharme.

Tja, als ze niet wilt vertellen waar ze heen gaat kan ze niet op onze goede afwijzende raad rekenenen. We houden binnenkort alvast de topic van de slechtste momenten in de gaten. Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:36
 
VISSER278 schreef:
We zullen het er maar weer mee doen Frank.
Maar het zal wel Zeeland worden denk ik want Brabant en Drenthe vallen af. Dus zoveel blijft er dan niet over he. Knipoog smiley

My lips are Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 20:40
 
JOSINA022 schreef:
My lips are Smiley met dichtgeplakte mond



Zie je wel he Frank.......Wie zwijgt stemt toe. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2842 2843 2844 2845 2846 2847 2848 ... 6194 Volgende
Pagina 2845 van 6194