ChristianMatch
 


Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2844 2845 2846 2847 2848 2849 2850 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:29
 
FRANKT627 schreef:
Kom morgen niet klagen dat jullie hoofdpijn hebben hoor... Boze smiley

nee hoor, alleen maar een hersenschudding Clown smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 20 september 2011, 22:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTHA725





Berichten: 85

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:31
 
2 Kronieken 16 vers 9

Want des HEREN ogen gaan over de gehele aarde, om krachtig bij te staan hen, wier hart volkomen naar HEM uitgaat





Hoi allemaal,

Weer een week voorbij waar veel in is gebeurd, Prinsjesdag, waar veel mensen het met de inhoud niet eens zijn, toestand in de wereld, oorlogen, ellende,
misschien heb je in eigen omgeving zieken, verdriet of problemen, of heb je zelf nood,
Wat is het dan heerlijk om te weten dat er EEN is die BOVEN alles staat, HIJ ziet je, laat geen bidder staan!
soms antwoord de Heer rechtstreeks,soms via een omweg, al zie je het antwoord op al je smeekbeden niet direct, Houd vast aan de Rots, want Hij is met je, en laat je nooit alleen!

We nodigen je uit om mee te bidden En te danken in de gebedsroom,
Ieder is welkom om mee te doen, we dringen niemand iets op, ook ben je vrij om je/een naam onderaande de voorbedelijst te zetten, daar staan namen van mensen die daarom hebben gevraagd, in de verwachting dat er blijvend gebed voor hen is.

We houden de bidstond elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00,
Je kan gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken Knipoog smiley

We ervaren elke week Zijn nabijheid, zegen, we uiten dat in een lof en danklied, of gebed Lachende smiley Heerlijk om met elkaar Zijn naam te verheerlijken,

Voorbede voor ;

Marjo
Jorine
San
Cees
Dirk en Corrie
Tove
Tijntje
Jaap





Ook willen we een medezuster in de Heer opdragen, zij gaat voor een maand naar Libanon, voor werk en evangelisatie, we bidden Gods zegen over haar uit.

Gods rijke zegen en nabijheid,

Martha Lachende smiley
Herman Lachende smiley
Vandam Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARTHA725
op woensdag 21 september 2011, 23:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:33
 
Raam open , ogen dicht, en ogen weer open doen als de wekker gaat. Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:34
 
VISSER278 schreef:
Raam open , ogen dicht, en ogen weer open doen als de wekker gaat. Slapende smiley




hoe laat moet ik de wekker zetten?Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:37
 
JOSINA022 schreef:
Die tips wil ik al helemaal niet meer Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond



OOOW......Je hebt alles al uitgeplozen via google zeker?
De stranden van Walcheren zijn ook mooi he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:39
 
MARISKA601 schreef:
hoe laat moet ik de wekker zetten?Knipoog smiley

5 minuten ná dat je wakker wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:41
 
VISSER278 schreef:
OOOW......Je hebt alles al uitgeplozen via google zeker?
De stranden van Walcheren zijn ook mooi he?

Zeeland is sowieso mooi, net als Brabant, Limburg, Gelderland, Overijssel, Drenthe, Groningen, Friesland, Noord-holland, Zuid-Holland, Flevopolder en het Utrechtse is lekker het mooist Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:03
 
afgelopen zondag was het vredes-zondag...
we zongen in canon..

http://youtu.be/nl3zDbMnz7E

God..geef ons vrede..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:17
 
MARISKA601 schreef:
Ik sprak van de week iemand en die had het over verhuizen.
Als die persoon verhuist reinigt die het huis van boze geesten, en vraagt om een zegening.


Naar mijn idee, hoef je niet bang te zijn voor boze geesten.
Je geloof beschermt je erin.
Ik zelf vind dat je op deze manier occult bezig bent.
En je eigen bezig houd met paranormale verschijningen.


Wat is jullie gedachten over boze geesten?
Het is maar net wat je wil geloven, bij mij aan de overkant, zijn binnen een tijdsbestek van 6 jaar, in 1 huis 3 mensen overleden. 2 aan de gevolgen van overmatig drank gebruik, en de laatste aan een ernstige ziekte. Dat huis staat nu 3mnd leeg, er is iemand die het krijgen kan, maar door dat gebeuren niet wil. En nu wordt er ook beweert, dat er iets met dat huis is. Eigenlijk hadden ze alledrie wat met alcohol, maar nu is het huis de schuldige, en is er iets mee. En over de alcohol wordt gezwegen. Trek je conclusie maar. Wat dat aangaat zien we overal spoken, en wordt er occulte gekweekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:29
 
VISSER278 schreef:
Raam open , ogen dicht, en ogen weer open doen als de wekker gaat. Slapende smiley

En als je dan weg gaat, raam dicht doen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:31
 
JOSINA022 schreef:
Zeeland is sowieso mooi, net als Brabant, Limburg, Gelderland, Overijssel, Drenthe, Groningen, Friesland, Noord-holland, Zuid-Holland, Flevopolder en het Utrechtse is lekker het mooist Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Utrecht is de middelpunt van Nederland
Alle wegen gaan naar Utrecht is dezelfde als naar Rome.
Het stinkt wel hè van al die auto's Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:34
 
GERRIT084 schreef:
En als je dan weg gaat, raam dicht doen Gefrustreerde smiley

Waakkonijntjes in paraat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:40
 
JOSINA022 schreef:
Er gebeuren idd nog steeds wonderen! Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten zien.

Mijn gemeente hou ik per mail op de hoogte en ik weet dat iedereen dat zeer waardeert.
Er waren gisteren ook wel mensen die het (gelukkig!) konden zien aan mij, aangezien ik nogal witjes was na de dienst Zieke smiley

En mijn rust neem ik zeker...genieten daarvan is een ander verhaal, maar ja, ik moet wel...wordt anders gelijk afgestraft Boze smiley

Sterkte meis, we blijven voor je bidden!!
Maar goed te lezen dat er vooruitgang in zit.
Take care of yourself
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:46
 
YELNIN491 schreef:
Sterkte meis, we blijven voor je bidden!!
Maar goed te lezen dat er vooruitgang in zit.
Take care of yourself

Dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 00:01
 
Erasmus: "Het ei moet niet wijzer willen zijn dan de kip."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 01:01
 
Sofie, Belgische meid, ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag.

Ik wens je de komende 366 dagen alle goeds en een innige verbondenheid met je familie en vrienden.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 01:32
 
Wees gerust niet iedere christen daar staat op de dodenlijst.
Er zijn er heus wel meer maar hun evangeliseren dus overal tegenwoordig.
Dus het werk gaat gewoon nog steeds door.
Alleen op andere plaatsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 01:45
 
GERRIT084 schreef:
Het mooiste van vandaag, vond ik nog, die oude gebaksdoos, op het hoofd van onze vorstin. Wat een eenvoud toch, moesten we een voorbeeld aan nemen Coole smiley met zonnebril

Twijfelende smiley tja, en er waren zelfs die een soort schotelantenne op hun hoofd hadden. En eentje met een strandhoed met walvissen...die hoeden dienden als afleiding voor de boodschap die Beatrix las. Nouja, die was toch al bekent (lees: uitgelekt)...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 02:19
 
MARTHA725 schreef:
2 Kronieken 16 vers 9

Want des HEREN ogen gaan over de gehele aarde, om krachtig bij te staan hen, wier hart volkomen naar HEM uitgaat





Hoi allemaal,

Houd vast aan de Rots, want Hij is met je, en laat je nooit alleen!

We nodigen je uit om mee te bidden En te danken in de gebedsroom,
Ieder is welkom om mee te doen, we dringen niemand iets op, ook ben je vrij om je/een naam onderaande de voorbedelijst te zetten, daar staan namen van mensen die daarom hebben gevraagd, in de verwachting dat er blijvend gebed voor hen is.

We ervaren elke week Zijn nabijheid, zegen, we uiten dat in een lof en danklied, of gebed Lachende smiley Heerlijk om met elkaar Zijn naam te verheerlijken,

Voorbede voor ;

Marjo
Jorine
San
Cees
Dirk en Corrie
Tove
Tijntje
Jaap





Ook willen we een medezuster in de Heer opdragen, zij gaat voor een maand naar Libanon, voor werk en evangelisatie, we bidden Gods zegen over haar uit.

Gods rijke zegen en nabijheid,

Martha Lachende smiley
Herman Lachende smiley
Vandam Lachende smiley

Ook dit is mijn gebed voor een vernieuwing in

De Kerk


Ik wou dat de kerk weer de kandelaar was
die ’t licht van Gods heiligheid droeg.
Ik wou dat de kerk van haar zonden genas
en God om vergiffenis vroeg.


Ik wou dat de kerk weer het vuurbaken was
dat ieder de weg wees naar huis.
Ik wou dat de kerk van haar zonden genas
en ’t licht wierp op Golgotha’s kruis.


Ik wou dat de kerk weer de vissersvloot was
die mensen zou vangen voor God.
Ik wou dat de kerk van haar zonden genas
en deed naar Gods grote gebod.


Ik wou dat de kerk weer de Koningsstad was
heel hoog op de bergen gebouwd.
Ik wou dat de kerk van haar zonden genas
en ’t Woord bracht door God haar betrouwd.


Ik wou dat de kerk ‘t licht der wereld nog was
zo helder, vrolijk en blij.
Ik wou dat de kerk van haar zonden genas.
de kerk? … Maar de kerk, dat zijn WIJ!


E.IJskes-Kooger
Uit: Als glas in de zon
(1974!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 07:51
 
MARISKA601 schreef:
Ik sprak van de week iemand en die had het over verhuizen.
Als die persoon verhuist reinigt die het huis van boze geesten, en vraagt om een zegening.


Naar mijn idee, hoef je niet bang te zijn voor boze geesten.
Je geloof beschermt je erin.
Ik zelf vind dat je op deze manier occult bezig bent.
En je eigen bezig houd met paranormale verschijningen.


Wat is jullie gedachten over boze geesten?

Het bloed van Jezus beschermt je ertegen.
"Boze geesten" zijn niet paranormaal. De bijbel staat vol met voorbeelden van mensen die last van ze hadden. En ook wat er gebeurde om ze vrij te maken.


Laatst aangepast door
ROADY641
op woensdag 21 september 2011, 07:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 08:07
 
Mijn eertse topic wil ik graag afsluiten met mijn inspiratie.

Tot een volgende topic, dank jullie voor jullie openheid, reacties, reflecties.

In Your Presence

http://www.youtube.com/watch?v=okTKMaVrSYY
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 08:28
 
Sofie,

Ook van mij de hartelijke felicitaties!

Een fijne dag en Gods zegen voor het komende jaar toegewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 09:29
 
ROADY641 schreef:
Het bloed van Jezus beschermt je ertegen.
"Boze geesten" zijn niet paranormaal. De bijbel staat vol met voorbeelden van mensen die last van ze hadden. En ook wat er gebeurde om ze vrij te maken.




Die persoon die het huis reinigt van geesten, gaat er vanuit dat er misschien wel eens verkeerde dingen gedaan zijn in het huis.

In de bijbel word gesproken over de boze geesten in de mens.
Ja dat wil ik wel geloven.
Maar dat er boze geesten kunnen wonen in een huis,
daar geloof ik niks van.
Er zijn ook mensen die ook geloven dat er zielen van dode mensen in huizen rondwaren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:04
 
wakker worden na een heerlijke nacht goed te hebben geslapen......en kids die daar rekening mee hebben gehouden. Ben helemaal blij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:06
 
ERIKA129 schreef:
Ik ken vele soorten en maten mw de Lama Tink Clown smiley
hmmmm, in dat geval, zal ik ze aanbieden in orginele vorm en samenstelling...dán vallen ze je dus NIET op.....
Mw. de Lama-die -de-kofferbak-vol-heeft-liggen-met -placebo's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:08
 
ERIKA129 schreef:
Huh Geschokte, onthutste smiley nu heeft tie weer het gewone formaat het is dat ik geen sterke drank drink anders zou ik denken dat ik net kachel was Clown smiley
Zijn de lama's verdwenen soms Verraste, verbaasde smiley

maarre hoe ist met pootje Tink?


mede dankzij de (occulte) stickers ben ik voor een groot gedeelte van d epijn af.....heb nu een sport tape gekregen.....tijd en rust is het advies nu...jaja......working mom met kids....en half single..whahahahahaaha, rust
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:10
 
Het team van de Healing Rooms Amsterdam, bestaande uit vrijwilligers van verschillende kerken met een hart voor Jezus en mensen heten u van harte welkom voor een bezoek aan de Healing Rooms in Amsterdam. Het zal uw leven veranderen.

God wil ook u herstellen en genezen van lichamelijke klachten of van angsten, depressies of van problemen in uw huwelijk. Natuurlijk kunt u ook gewoon komen om een zegen van God te ontvangen.



En dan gaan ze ook nog regelmatig met zijn allen de straat op...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:13
 
if you love something, let it go....
if it come's back, it's yours
if it doesn't, it never was
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:16
 
Toeristen eromheen, foto's maken, het heeft ook wel weer wat, het hoort bij het straatbeeld in Amsterdam centrum....alles mee, grote megafoons....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:17
 
Het gaat er naar uitzien dat de hond de deur uitgaat.
Ik wacht tot buurtbemiddeling contact met mij heeft opgenomen.
En dan valt de beslissing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2844 2845 2846 2847 2848 2849 2850 ... 6194 Volgende
Pagina 2847 van 6194