| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Kom morgen niet klagen dat jullie hoofdpijn hebben hoor...  |
nee hoor, alleen maar een hersenschudding
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 20 september 2011, 22:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
Berichten: 85
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:31
|
|
|
|
2 Kronieken 16 vers 9
Want des HEREN ogen gaan over de gehele aarde, om krachtig bij te staan hen, wier hart volkomen naar HEM uitgaat
Hoi allemaal,
Weer een week voorbij waar veel in is gebeurd, Prinsjesdag, waar veel mensen het met de inhoud niet eens zijn, toestand in de wereld, oorlogen, ellende, misschien heb je in eigen omgeving zieken, verdriet of problemen, of heb je zelf nood, Wat is het dan heerlijk om te weten dat er EEN is die BOVEN alles staat, HIJ ziet je, laat geen bidder staan! soms antwoord de Heer rechtstreeks,soms via een omweg, al zie je het antwoord op al je smeekbeden niet direct, Houd vast aan de Rots, want Hij is met je, en laat je nooit alleen!
We nodigen je uit om mee te bidden En te danken in de gebedsroom, Ieder is welkom om mee te doen, we dringen niemand iets op, ook ben je vrij om je/een naam onderaande de voorbedelijst te zetten, daar staan namen van mensen die daarom hebben gevraagd, in de verwachting dat er blijvend gebed voor hen is.
We houden de bidstond elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00, Je kan gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken
We ervaren elke week Zijn nabijheid, zegen, we uiten dat in een lof en danklied, of gebed Heerlijk om met elkaar Zijn naam te verheerlijken,
Voorbede voor ;
Marjo Jorine San Cees Dirk en Corrie Tove Tijntje Jaap
Ook willen we een medezuster in de Heer opdragen, zij gaat voor een maand naar Libanon, voor werk en evangelisatie, we bidden Gods zegen over haar uit.
Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha Herman Vandam
Laatst aangepast door
|
MARTHA725
|
op woensdag 21 september 2011, 23:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:33
|
|
|
|
Raam open , ogen dicht, en ogen weer open doen als de wekker gaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Raam open , ogen dicht, en ogen weer open doen als de wekker gaat.  |
hoe laat moet ik de wekker zetten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:37
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Die tips wil ik al helemaal niet meer  |
OOOW......Je hebt alles al uitgeplozen via google zeker? De stranden van Walcheren zijn ook mooi he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:39
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | hoe laat moet ik de wekker zetten? |
5 minuten ná dat je wakker wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 22:41
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | OOOW......Je hebt alles al uitgeplozen via google zeker? De stranden van Walcheren zijn ook mooi he? |
Zeeland is sowieso mooi, net als Brabant, Limburg, Gelderland, Overijssel, Drenthe, Groningen, Friesland, Noord-holland, Zuid-Holland, Flevopolder en het Utrechtse is lekker het mooist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:03
|
|
|
|
afgelopen zondag was het vredes-zondag... we zongen in canon..
http://youtu.be/nl3zDbMnz7E
God..geef ons vrede..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:17
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik sprak van de week iemand en die had het over verhuizen. Als die persoon verhuist reinigt die het huis van boze geesten, en vraagt om een zegening.
Naar mijn idee, hoef je niet bang te zijn voor boze geesten. Je geloof beschermt je erin. Ik zelf vind dat je op deze manier occult bezig bent. En je eigen bezig houd met paranormale verschijningen.
Wat is jullie gedachten over boze geesten? | Het is maar net wat je wil geloven, bij mij aan de overkant, zijn binnen een tijdsbestek van 6 jaar, in 1 huis 3 mensen overleden. 2 aan de gevolgen van overmatig drank gebruik, en de laatste aan een ernstige ziekte. Dat huis staat nu 3mnd leeg, er is iemand die het krijgen kan, maar door dat gebeuren niet wil. En nu wordt er ook beweert, dat er iets met dat huis is. Eigenlijk hadden ze alledrie wat met alcohol, maar nu is het huis de schuldige, en is er iets mee. En over de alcohol wordt gezwegen. Trek je conclusie maar. Wat dat aangaat zien we overal spoken, en wordt er occulte gekweekt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Raam open , ogen dicht, en ogen weer open doen als de wekker gaat.  |
En als je dan weg gaat, raam dicht doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:31
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zeeland is sowieso mooi, net als Brabant, Limburg, Gelderland, Overijssel, Drenthe, Groningen, Friesland, Noord-holland, Zuid-Holland, Flevopolder en het Utrechtse is lekker het mooist  |
Utrecht is de middelpunt van Nederland Alle wegen gaan naar Utrecht is dezelfde als naar Rome. Het stinkt wel hè van al die auto's
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:34
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | En als je dan weg gaat, raam dicht doen  |
Waakkonijntjes in paraat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:40
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Er gebeuren idd nog steeds wonderen! Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten zien.
Mijn gemeente hou ik per mail op de hoogte en ik weet dat iedereen dat zeer waardeert. Er waren gisteren ook wel mensen die het (gelukkig!) konden zien aan mij, aangezien ik nogal witjes was na de dienst 
En mijn rust neem ik zeker...genieten daarvan is een ander verhaal, maar ja, ik moet wel...wordt anders gelijk afgestraft  |
Sterkte meis, we blijven voor je bidden!! Maar goed te lezen dat er vooruitgang in zit. Take care of yourself
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:46
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Sterkte meis, we blijven voor je bidden!! Maar goed te lezen dat er vooruitgang in zit. Take care of yourself |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 00:01
|
|
|
|
|
Erasmus: "Het ei moet niet wijzer willen zijn dan de kip."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 01:01
|
|
|
|
Sofie, Belgische meid, ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag.
Ik wens je de komende 366 dagen alle goeds en een innige verbondenheid met je familie en vrienden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
Berichten: 62
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 01:32
|
|
|
|
Wees gerust niet iedere christen daar staat op de dodenlijst. Er zijn er heus wel meer maar hun evangeliseren dus overal tegenwoordig. Dus het werk gaat gewoon nog steeds door. Alleen op andere plaatsen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 01:45
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Het mooiste van vandaag, vond ik nog, die oude gebaksdoos, op het hoofd van onze vorstin. Wat een eenvoud toch, moesten we een voorbeeld aan nemen  |
tja, en er waren zelfs die een soort schotelantenne op hun hoofd hadden. En eentje met een strandhoed met walvissen...die hoeden dienden als afleiding voor de boodschap die Beatrix las. Nouja, die was toch al bekent (lees: uitgelekt)...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
Berichten: 757
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 02:19
|
|
|
|
| MARTHA725 schreef: | 2 Kronieken 16 vers 9
Want des HEREN ogen gaan over de gehele aarde, om krachtig bij te staan hen, wier hart volkomen naar HEM uitgaat
Hoi allemaal,
Houd vast aan de Rots, want Hij is met je, en laat je nooit alleen!
We nodigen je uit om mee te bidden En te danken in de gebedsroom, Ieder is welkom om mee te doen, we dringen niemand iets op, ook ben je vrij om je/een naam onderaande de voorbedelijst te zetten, daar staan namen van mensen die daarom hebben gevraagd, in de verwachting dat er blijvend gebed voor hen is.
We ervaren elke week Zijn nabijheid, zegen, we uiten dat in een lof en danklied, of gebed Heerlijk om met elkaar Zijn naam te verheerlijken,
Voorbede voor ;
Marjo Jorine San Cees Dirk en Corrie Tove Tijntje Jaap
Ook willen we een medezuster in de Heer opdragen, zij gaat voor een maand naar Libanon, voor werk en evangelisatie, we bidden Gods zegen over haar uit.
Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha Herman Vandam  |
Ook dit is mijn gebed voor een vernieuwing in
De Kerk
Ik wou dat de kerk weer de kandelaar was die ’t licht van Gods heiligheid droeg. Ik wou dat de kerk van haar zonden genas en God om vergiffenis vroeg.
Ik wou dat de kerk weer het vuurbaken was dat ieder de weg wees naar huis. Ik wou dat de kerk van haar zonden genas en ’t licht wierp op Golgotha’s kruis.
Ik wou dat de kerk weer de vissersvloot was die mensen zou vangen voor God. Ik wou dat de kerk van haar zonden genas en deed naar Gods grote gebod.
Ik wou dat de kerk weer de Koningsstad was heel hoog op de bergen gebouwd. Ik wou dat de kerk van haar zonden genas en ’t Woord bracht door God haar betrouwd.
Ik wou dat de kerk ‘t licht der wereld nog was zo helder, vrolijk en blij. Ik wou dat de kerk van haar zonden genas. de kerk? … Maar de kerk, dat zijn WIJ!
E.IJskes-Kooger Uit: Als glas in de zon (1974!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
Berichten: 208
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 07:51
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik sprak van de week iemand en die had het over verhuizen. Als die persoon verhuist reinigt die het huis van boze geesten, en vraagt om een zegening.
Naar mijn idee, hoef je niet bang te zijn voor boze geesten. Je geloof beschermt je erin. Ik zelf vind dat je op deze manier occult bezig bent. En je eigen bezig houd met paranormale verschijningen.
Wat is jullie gedachten over boze geesten? |
Het bloed van Jezus beschermt je ertegen. "Boze geesten" zijn niet paranormaal. De bijbel staat vol met voorbeelden van mensen die last van ze hadden. En ook wat er gebeurde om ze vrij te maken.
Laatst aangepast door
|
ROADY641
|
op woensdag 21 september 2011, 07:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 08:07
|
|
|
|
Mijn eertse topic wil ik graag afsluiten met mijn inspiratie.
Tot een volgende topic, dank jullie voor jullie openheid, reacties, reflecties.
In Your Presence
http://www.youtube.com/watch?v=okTKMaVrSYY
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 08:28
|
|
|
|
Sofie,
Ook van mij de hartelijke felicitaties!
Een fijne dag en Gods zegen voor het komende jaar toegewenst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 09:29
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | Het bloed van Jezus beschermt je ertegen. "Boze geesten" zijn niet paranormaal. De bijbel staat vol met voorbeelden van mensen die last van ze hadden. En ook wat er gebeurde om ze vrij te maken. |
Die persoon die het huis reinigt van geesten, gaat er vanuit dat er misschien wel eens verkeerde dingen gedaan zijn in het huis.
In de bijbel word gesproken over de boze geesten in de mens. Ja dat wil ik wel geloven. Maar dat er boze geesten kunnen wonen in een huis, daar geloof ik niks van. Er zijn ook mensen die ook geloven dat er zielen van dode mensen in huizen rondwaren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:04
|
|
|
|
|
wakker worden na een heerlijke nacht goed te hebben geslapen......en kids die daar rekening mee hebben gehouden. Ben helemaal blij!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:06
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik ken vele soorten en maten mw de Lama Tink  | hmmmm, in dat geval, zal ik ze aanbieden in orginele vorm en samenstelling...dán vallen ze je dus NIET op..... Mw. de Lama-die -de-kofferbak-vol-heeft-liggen-met -placebo's
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:08
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Huh nu heeft tie weer het gewone formaat het is dat ik geen sterke drank drink anders zou ik denken dat ik net kachel was Zijn de lama's verdwenen soms
maarre hoe ist met pootje Tink? |
mede dankzij de (occulte) stickers ben ik voor een groot gedeelte van d epijn af.....heb nu een sport tape gekregen.....tijd en rust is het advies nu...jaja......working mom met kids....en half single..whahahahahaaha, rust
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:10
|
|
|
|
Het team van de Healing Rooms Amsterdam, bestaande uit vrijwilligers van verschillende kerken met een hart voor Jezus en mensen heten u van harte welkom voor een bezoek aan de Healing Rooms in Amsterdam. Het zal uw leven veranderen.
God wil ook u herstellen en genezen van lichamelijke klachten of van angsten, depressies of van problemen in uw huwelijk. Natuurlijk kunt u ook gewoon komen om een zegen van God te ontvangen.

En dan gaan ze ook nog regelmatig met zijn allen de straat op...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:13
|
|
|
|
if you love something, let it go.... if it come's back, it's yours if it doesn't, it never was
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:16
|
|
|
|
|
Toeristen eromheen, foto's maken, het heeft ook wel weer wat, het hoort bij het straatbeeld in Amsterdam centrum....alles mee, grote megafoons....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:17
|
|
|
|
Het gaat er naar uitzien dat de hond de deur uitgaat. Ik wacht tot buurtbemiddeling contact met mij heeft opgenomen. En dan valt de beslissing.
|
|
| Naar boven |
|
|