ChristianMatch
 


Forum

Angst
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2847 2848 2849 2850 2851 2852 2853 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:00
 
SHANITA130 schreef:
Of ga met LOVEJESUS in de precence naar een Healing room.

Het zou fijn zijn als je dit soort onzinnige opmerkingen achterwege laat Shanita. Zo'n opmerking zegt vooral iets over jouzelf he...

Een ander bespottelijk maken, wat schiet je daar nou mee op...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:01
 
JOSINA022 schreef:
Ha Leanne...wb!

En geef die man een roze jurk joh, istie ook weer blij en ff zoet Knipoog smiley

ja ja Boze smiley ik weet het al wel hoor. De laatste tijd krijg ik wel meer kritiek over mijn uiterlijk en kledij...of ik nu een roze jurk aan doe of niet, ik geraak toch niet van straat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:01
 
SHANITA130 schreef:
Klopt Mariska,

Ik heb ook al het gevoel dat je hier nog een angst aangepraat krijgt.
zoveelste keer dat 't 'r over gaat...

Ongezond inderdaad.

Ik heb ook eigenlijk geen zin om over angst te gaan denken...

Liefde drijft vrees toch uit staat in de bijbel?

Met angst Roady, kan je naar de angst-poli.
Ja en tegelijkertijd mag je het ook in gebed bij Jezus Christus brengen ...

Of wees wat specifieker, waar ben jij angstig voor, of was jij angstig voor.

Nu lijkt 't erop dat je het anderen ook wilt aanpraten die het niet(meer) hebben zoals ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:03
 
MARISKA601 schreef:
Ik ontken dan dat ik angstig... lees nerveus ... ben.


Niet nerveus zeg je Mariska ... ??? Zit je niet vol spanning te wachten op de buurtcommissie ... ben je niet bang dat je hond misschien wel het huis uit moet ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:04
 
FRANKT627 schreef:
Zonneschijn (%) 40
Neerslagkans (%) 10
Neerslaghoeveelheid (mm) 0
Minimumtemperatuur (°C) 8/okt
Middagtemperatuur (°C) 17/20
Windrichting Z
Windkracht (bft) 3

Het weer ziet er niet zo slecht uit voor zaterdag. Toch vrees ik dat het eerder een mannen-dag zal worden...

tot twintig graden, zonder neerslag, en dat noem jij slecht weer. frank??
ik hoop dat de voorspelling zo blijft eigenlijk, al neem ik uiteraard wel even een warme jas mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:04
 
FRANKT627 schreef:
ja ja Boze smiley ik weet het al wel hoor. De laatste tijd krijg ik wel meer kritiek over mijn uiterlijk en kledij...of ik nu een roze jurk aan doe of niet, ik geraak toch niet van straat...

je moet er ook niet vanaf, je moet er juist op.....wel of niet met roze jurk...laat ik aan joou over, een blauwe mag ook, ziet iedereen meteen dat ge een jongetje zijt......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:05
 
SHANITA130 schreef:
Of ga met LOVEJESUS in de precence naar een Healing room.


Een wel heel sarcastische opmerking ... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:07
 
HERMAN388 schreef:
Waakkonijntjes in paraat

eh...heb geen konijntjes....wel die andere beestjes, wiens naam ik maar niet zal uitspreken...die leiden tegenwoordig een eigen leven op CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:08
 
een beetje boos en erg verdrietig zijn omdat een vriend mij woorden in de mond legt, die ik niet gezegd noch bedoeld heb......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:15
 
Huilende smiley, smiley in tranen wachten, wachten, hopen ondertussen, wachten, angst, vragen, wachten, uitzien naar..., wachten... om gek van te worden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:19
 
HANNAH810 schreef:
tot twintig graden, zonder neerslag, en dat noem jij slecht weer. frank??
ik hoop dat de voorspelling zo blijft eigenlijk, al neem ik uiteraard wel even een warme jas mee.

lees nu eens goed wat ik schreef!!!


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 22 september 2011, 08:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:30
 
Verwijderd, privé.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 september 2011, 17:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:39
 
CROSSROAD317 schreef:
Niet nerveus zeg je Mariska ... ??? Zit je niet vol spanning te wachten op de buurtcommissie ... ben je niet bang dat je hond misschien wel het huis uit moet ...


wat schiet een mens er mee op om nervositeit te tonen/te zeggen...
het probleem is daarmee niet opgelost...


Ik ga van het ergste uit....
En bereid me daarop voor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:44
 
SHANITA130 schreef:
Of ga met LOVEJESUS in de precence naar een Healing room.


CROSSROAD: Een wel heel sarcastische opmerking ... Smiley met dichtgeplakte mond

Nee hoor, was juist héél oprecht Engeltje smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 september 2011, 15:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:51
 
ROADY641 schreef:
In het starttopic zei ik dit:
"Dit is gewoon om over na te denken, bewust te worden van wat er in je zou kunnen leven. "

Dat mensen zich aangevallen voelen, dat doe ik niet.
Mensen gaan in verdediging. Waartegen? Tegen iets dat ze niet hebben?

En dat moet ik geloven...

Slapende smiley

Júist omdat ze 't niet hebben.....daar hoef je toch geen psycholoog voor te zijn..... Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:08
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Shanita,

Als ze het nu nog niet kunnen vinden.

Ja er is onderweg wel veel afleiding daar in de buurt

Met een beetje doorzettingsvermogen moet het lukken om uiteindelijk de bestemming te bereiken.

Net al in het gewone leven.

Shanita, denk voor je routebeschrijving

Lachende smiley

Ja.

Als je er maar vaak genoeg komt, en lang genoeg loopt, járen elke dag, dan valt 'het' niet eens meer op. Dan neem je ook een route waar je zo weinig mogelijk 'dingen' tegenkomt...

Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:12
 
SHANITA130 schreef:
ROADY641 schreef:
In het starttopic zei ik dit:
"Dit is gewoon om over na te denken, bewust te worden van wat er in je zou kunnen leven. "

Dat mensen zich aangevallen voelen, dat doe ik niet.
Mensen gaan in verdediging. Waartegen? Tegen iets dat ze niet hebben?

En dat moet ik geloven...

Slapende smiley

Júist omdat ze 't niet hebben.....daar hoef je toch geen psycholoog voor te zijn..... Slapende smiley

Als ik iets niet heb, dan reageer ik er niet eens op...
Hoe harder ik ga brullen, hoe meer ik aan-stoot neem aan datgene waar ik het zogenaamd niet mee eens ben...

Als er rust en vrede in mij is, dan neem ik ook geen aanstoot.
...


Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:15
 
FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley lees nu eens goed wat ik schreef!!! Boze smiley


Tis een vrouw Frank ... Het praat ... en "Het denkt te kunnen lezen" ... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:25
 
Mensen nemen geen aanstoot, ze zeggen hier wat ze niet hebben.....


Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:27
 
ROADY641 schreef:
Als ik iets niet heb, dan reageer ik er niet eens op...
Hoe harder ik ga brullen, hoe meer ik aan-stoot neem aan datgene waar ik het zogenaamd niet mee eens ben...

Als er rust en vrede in mij is, dan neem ik ook geen aanstoot.
...


Slapende smiley


Ik denk Roady dat sommige mensen zo onder de wet leven dat het niet eens mogelijk is om Gods Liefde en Almacht te ervaren ... Dat ze daarom ook nooit tot volledige overgave kunnen komen om in volledig vertrouwen de weg met Hem kunnen gaan.

2 Korintiërs 3:12 Dit is onze hoop, en daarom handelen we in alle openheid 13 en zijn we niet als Mozes, die zijn gezicht met een sluier bedekte, zodat de Israëlieten niet konden zien dat de glans verdween. 14 Hun denken verstarde, en dezelfde sluier ligt tot op de dag van vandaag over het oude verbond wanneer het voorgelezen wordt. Hij wordt alleen in Christus weggenomen. 15 Tot op de dag van vandaag ligt er een sluier over hun hart, telkens als de wet van Mozes wordt voorgelezen. 16 Maar telkens als iemand zich tot de Heer wendt, wordt de sluier weggenomen. 17 Welnu, met de Heer wordt de Geest bedoeld, en waar de Geest van de Heer is, daar is vrijheid. 18 Wij allen die met onbedekt gezicht de luister van de Heer aanschouwen, zullen meer en meer door de Geest van de Heer naar de luister van dat beeld worden veranderd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:27
 
MARISKA601 schreef:
wat schiet een mens er mee op om nervositeit te tonen/te zeggen...
het probleem is daarmee niet opgelost...


Ik ga van het ergste uit....
En bereid me daarop voor...
Ja, en dát is iets heel anders dan echte angst......

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:32
 
SHANITA130 schreef:
Zeiden sommigen dat ie wel tekort zou komen bij mij.

Ja hoor, hij deed dat al jaren voordat ie mij kon.

En als iemand S...verslaafd is....

Dit is geen reaktie op jou reaktie.


Ik zou zeggen, "vergeef hem in Jezus naam" dan is de kans dat er een bittere wortel groeit in je hart een stuk minder ...

Want nu ben je alleen maar bezig met hoe "slecht" je ex-vriend wel niet was in jouw ogen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:33
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik denk Roady dat sommige mensen zo onder de wet leven dat het niet eens mogelijk is om Gods Liefde en Almacht te ervaren ... Dat ze daarom ook nooit tot volledige overgave kunnen komen om in volledig vertrouwen de weg met Hem kunnen gaan.

2 Korintiërs 3:12 Dit is onze hoop, en daarom handelen we in alle openheid 13 en zijn we niet als Mozes, die zijn gezicht met een sluier bedekte, zodat de Israëlieten niet konden zien dat de glans verdween. 14 Hun denken verstarde, en dezelfde sluier ligt tot op de dag van vandaag over het oude verbond wanneer het voorgelezen wordt. Hij wordt alleen in Christus weggenomen. 15 Tot op de dag van vandaag ligt er een sluier over hun hart, telkens als de wet van Mozes wordt voorgelezen. 16 Maar telkens als iemand zich tot de Heer wendt, wordt de sluier weggenomen. 17 Welnu, met de Heer wordt de Geest bedoeld, en waar de Geest van de Heer is, daar is vrijheid. 18 Wij allen die met onbedekt gezicht de luister van de Heer aanschouwen, zullen meer en meer door de Geest van de Heer naar de luister van dat beeld worden veranderd.



Iedereen ervaart Gods liefde en almacht weer anders...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:36
 
SHANITA130 schreef:
Ja, die L@# heeft mij 6 weken niet laten gaan. weken van geschreeuw, gebulder, beledigingen. Niet slapen van de stress, en voordat ik wou slapen 's avonds zo druk doen, dat ik klaarwakker was, en hij ging daarna wel lekker slapen. Dat beetje geld, paar duizend euro wat ik had gespaard van me afgetroggeld. Hij had zelf een uitkering. Enzovoort.....

Dit begrijpen mensen niet goed. Vandaar de link hier eerder op dit topic.



Ik zou zeggen, "vergeef hem in Jezus naam" dan is de kans dat er een bittere wortel groeit in je hart een stuk minder ...

Want nu ben je alleen maar bezig met hoe "slecht" je ex-vriend wel niet was in jouw ogen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:38
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik denk Roady dat sommige mensen zo onder de wet leven dat het niet eens mogelijk is om Gods Liefde en Almacht te ervaren ... Dat ze daarom ook nooit tot volledige overgave kunnen komen om in volledig vertrouwen de weg met Hem kunnen gaan.

2 Korintiërs 3:12 Dit is onze hoop, en daarom handelen we in alle openheid 13 en zijn we niet als Mozes, die zijn gezicht met een sluier bedekte, zodat de Israëlieten niet konden zien dat de glans verdween. 14 Hun denken verstarde, en dezelfde sluier ligt tot op de dag van vandaag over het oude verbond wanneer het voorgelezen wordt. Hij wordt alleen in Christus weggenomen. 15 Tot op de dag van vandaag ligt er een sluier over hun hart, telkens als de wet van Mozes wordt voorgelezen. 16 Maar telkens als iemand zich tot de Heer wendt, wordt de sluier weggenomen. 17 Welnu, met de Heer wordt de Geest bedoeld, en waar de Geest van de Heer is, daar is vrijheid. 18 Wij allen die met onbedekt gezicht de luister van de Heer aanschouwen, zullen meer en meer door de Geest van de Heer naar de luister van dat beeld worden veranderd.

Een verademing om dit te lezen Cross....
Zo waar...

Eindelijk iemand die uit Gods Woord reageert...

Dank je wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:42
 
SHANITA130 schreef:
Mensen nemen geen aanstoot, ze zeggen hier wat ze niet hebben.....


Slapende smiley

Waarom voelen ze zich dan aangevallen?
Omdat ze iets NIET hebben...

Dream on...
Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:50
 
CROSSROAD: Ik denk Roady dat sommige mensen zo onder de wet leven dat het niet eens mogelijk is om Gods Liefde en Almacht te ervaren ... Dat ze daarom ook nooit tot volledige overgave kunnen komen om in volledig vertrouwen de weg met Hem kunnen gaan.

En die 'sommigen' zijn zeker degenen die zich hier geen angst aan willen laten praten..

En dan iets zeggen over mij?????????? Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 september 2011, 16:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:52
 
In een ander topic citeerde ik uit 2 Korintiers 3

12 Dit is onze hoop, en daarom handelen we in alle openheid 13 en zijn we niet als Mozes, die zijn gezicht met een sluier bedekte, zodat de Israëlieten niet konden zien dat de glans verdween. 14 Hun denken verstarde, en dezelfde sluier ligt tot op de dag van vandaag over het oude verbond wanneer het voorgelezen wordt. Hij wordt alleen in Christus weggenomen. 15 Tot op de dag van vandaag ligt er een sluier over hun hart, telkens als de wet van Mozes wordt voorgelezen. 16 Maar telkens als iemand zich tot de Heer wendt, wordt de sluier weggenomen. 17 Welnu, met de Heer wordt de Geest bedoeld, en waar de Geest van de Heer is, daar is vrijheid. 18 Wij allen die met onbedekt gezicht de luister van de Heer aanschouwen, zullen meer en meer door de Geest van de Heer naar de luister van dat beeld worden veranderd.

Daar staat geschreven over de sluier (bedekking) die over hun hart ligt, telkens weer word die sluier (bedekking) gelegd als de wet wordt voorgelezen ...

In veel kerken lezen ze de wet voor, elke zondag opnieuw ... met welk nut/doel .. ??
Als er heel duidelijk staat geschreven dat dat een sluier (bedekking) op het hart legt waarom dan toch elke week opnieuw de wet voorlezen ...

Ik denk dat satan hier een hand in heeft. Wat is er nou beter voor hem dan mensen te bedekken met een sluier, zodat de glans van Christus wordt weggenomen. Geef je hier satan niet een vrije hand om met een vals en leugenachtig evangelie te komen?? Een evangelie die gericht is op eigen werken, nooit goed genoeg zijn voor God, zonder de Volheid van Gods Genade ... ???

..


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 21 september 2011, 16:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:53
 
Ik ben gelovig, dus er is voor mij, geen enkele reden om waar dan ook angstig voor te zijn...

Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:55
 
SHANITA130 schreef:
CROSSROAD: Ik denk Roady dat sommige mensen zo onder de wet leven dat het niet eens mogelijk is om Gods Liefde en Almacht te ervaren ... Dat ze daarom ook nooit tot volledige overgave kunnen komen om in volledig vertrouwen de weg met Hem kunnen gaan.

En die 'sommigen' zijn zeker degenen die zich hier geen angst aan willen laten praten..

En dan iets zeggen over mij?????????? Coole smiley met zonnebril

Ik vraag mezelf nog steeds af hoe je er toch bijkomt, dat ik jou een angst aanpraat Shanita? Ik snij slechts een onderwerp aan, waar je op kunt ingaan, of dat je kunt laten schieten. Ik zei al in het starttopic dat het was om over na te denken, en om je bewust te maken.

Als je angst-loos bent (en dus in de volmaakte liefde leeft....)
dan heeft dit topic toch helemaal niets met jou te maken?

Wel vreemd dat jij de meeste reacties geeft op een topic waar je niets mee hebt....

HEEL VREEMD zelfs...
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2847 2848 2849 2850 2851 2852 2853 ... 6194 Volgende
Pagina 2850 van 6194