ChristianMatch
 


Forum

Christendom en yoga
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2854 2855 2856 2857 2858 2859 2860 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 19:45
 
WILLEMIJN232 schreef:
Soms ben ik blij dat ik geen tijd heb om al die lange lappen tekst te lezen........... Knipoog smiley
Dit is zo'n moment..... Engeltje smiley

Lezen!!!!!!!!!!!! wat had je gedacht,, van schrijven, of typen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 19:49
 
LEANNE226 schreef:
Wil je een serieuze reactie of is dit een geintopic???

Na 2 dagen debatten te hebben gevolgd Gefrustreerde smiley waarschijnlijk, geen van bijden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 19:53
 
dat mijn jongste weer haar arm gebroken heeft, zelfde plek, zelfde dag en dezelfde oorzaak Zieke smiley majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 19:59
 
SHANITA130 schreef:
Er zijn veel bezwaren tegen yoga oefeningen


Ahum even iets zeggen voor de duidelijkheid.

Deze link had ik niet zozeer gemaakt om dat ik het met de inhoud eens ben, maar omdat ik aan het oefenen was, om dit soort linken te maken.
Met je eigen tekst dat je kan aanklikken zeg maar.



Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 20:15
 
Donald Duck is occult, jaren geleden gehoord in 'bepaalde 'groepen'.

Nou herinner ik me dus ook dat de Smurfen occult waren in bepaalde 'groepen'. Dezelfde 'groepen'.

Ja, vind het zelf de grootst mogelijke onzin hoor. en ik zei al eerder in dit topic dat ik het woord 'occult' bijna niet meer aan kon en kan horen.

Of het moet zoiets duidelijks overtuigends zijn als bijvoorbeeld Derek Oglivie'op RTL....Die praat met doden enzo.....

Maar ja, ik herinnerde mij dus iets van dat Smurfen ook occult zijn.
Heb het net voor de zekerheid, terwijl ik het eigenlijk al zeker wist dat ik dat had gehoord in 'groepen' opgezocht op google. en ja hoor, kijk maar bij Smurfen+occult...

Ik denk, weet eigenlijk wel zeker dat het met Grote Smurf te maken heeft, die deed toch ook iets met toverdrank? Of formules in een groot toverboek?

Ja, het is wel wat jaren geleden, dat ik dat hoorde.

Als kind kon ik altijd erg genieten van de Smurfen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 22 september 2011, 20:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 20:24
 
ERIKA129 schreef:
Mee eens maar wat vind je dan van de dames in zeer korte minirokjes net geen slipje te zien en topje met spaghettie bandjes Verraste, verbaasde smiley Vind dit nog meer aanstootgevend Boze smiley

dat is geen vergelijk, een korte broek onthuld niets, maar een mini rokje, en topje dus wel. En daarbij gelaten, in de kerk pal bij het strand, heb ik nog nooit een kerel met een korte broek gezien. Maar wel dames met heel veel.... het onthulde nog al veel, en daar hoeft het niet eens zomer voor te zijn. Ik werd er door ernstig gehinderd, in mijn ogen naar de dienst Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 20:25
 


Heerlijk die Smurfen, zó gezellig om te lezen Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 20:26
 
SHANITA130 schreef:
Donald Duck is occult, jaren geleden gehoord in 'bepaalde 'groepen'.

Nou herinner ik me dus ook dat de Smurfen occult waren in bepaalde 'groepen'. Dezelfde 'groepen'.

Ja, vind het zelf de grootst mogelijke onzin hoor. en ik zei al eerder in dit topic dat ik het woord 'occult' bijna niet meer aan kon en kan horen.

Of het moet zoiets duidelijks overtuigends zijn als bijvoorbeeld Derek Oglivie'op RTL....Die praat met doden enzo.....

Maar ja, ik herinnerde mij dus iets van dat Smurfen ook occult zijn.
Heb het net voor de zekerheid, terwijl ik het eigenlijk al zeker wist dat ik dat had gehoord in 'groepen' opgezocht op google. en ja hoor, kijk maar bij Smurfen+occult...

Ik denk, weet eigenlijk wel zeker dat het met Grote Smurf te maken heeft, die deed toch ook iets met toverdrank? Of formules in een groot toverboek?

Ja, het is wel wat jaren geleden, dat ik dat hoorde.

Als kind kon ik altijd erg genieten van de Smurfen.


Mij staat bij dat er ooit eens een vergelijking gemaakt is tussen de smurfen en het Israelitisch volk onder leiding van Mozes.

Sprookjes zijn dan ook occult...
Maar we dwalen af van het topic...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 20:34
 
GERRIT084 schreef:
dat is geen vergelijk, een korte broek onthuld niets, maar een mini rokje, en topje dus wel. En daarbij gelaten, in de kerk pal bij het strand, heb ik nog nooit een kerel met een korte broek gezien. Maar wel dames met heel veel.... het onthulde nog al veel, en daar hoeft het niet eens zomer voor te zijn. Ik werd er door ernstig gehinderd, in mijn ogen naar de dienst Verlegen lachende smiley


Dat is wel een vergelijk, alleen kijk jij met een mannenblik naar die korte broek en vrouwen met een vrouwenblik...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 20:38
 
Mij is ooit verteld dat als je naar de kerk gaat, dat je dan naar de bruiloft van het Lam gaat, en dan dien je je op zijn allerbest gekleed te gaan.


Als je bij de koningin op visite gaat kom je er ook niet in in je strandkleding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 20:54
 
Donderdag 22 September, Psalm 109: 20-25; Uw naam.

Het gaat niet best met de dichter. Hij is verzwakt, gewond tot in het diepst van zijn ziel. Wat wil je, na zo’n spervuur van valse aantijgingen! Hij voelt zich als een schaduw die verglijdt, als een sprikhaan, een insect dat iemand met een nonchalant gebaar van zijn jas afveegt. Hij heeft gebeden. Hij heeft gevast. Zijn knieën zijn er slap door geworden. Hij is vel over been, tot over het bot vermagerd, mikpunt van spotlust: Kijk eens, wat een magere lat – eigen schuld, dikke bult!
Hij heeft voor zijn tegenstanders gebeden. Maar, zo staat al te lezen in het begin van de psalm, het heeft weinig of niets uitgehaald. Sterker nog, zijn liefde wordt alleen maar beantwoord met haat. Goed wordt met kwaad vergolden. Hij krijgt stank voor dank. Haalt hij nu, ten einde raad, zijn zwaard te voorschijn? Nee, hij bidt alleen. Hij bidt dat de Eeuwige zijn aanklagers zal straffen. En waarom? Omdat Gods naam ermee gemoeid is. ‘Doe voor mij wat tot eer van uw naam is: bevrijd mij, u bent goed en trouw.’ Daar gaat het de zwaarbeproefde dichter ten diepste om: de eer van God. Het gaat hem niet om zijn eigen naam, zijn eigen hachje – het gaat hem om de naam van de Allerhoogste.
Is het vreemd wanneer is in het silhouet van deze dichter de figuur van Christus ontwaar? Aangeklaagd, bespot, bespuwd, prooi van laster en leugen – en wat doet Hij? Hij bidt voor zijn vijanden. Omdat zijn eergevoel gekrenkt is? Nee, omdat Hij de eer, de goede naam van zijn Vader op het oog heeft. En ik vraag me af: zouden wij niet anders reageren op onrecht, ons aangedaan als wij niet onze eigen naam, maar van die van de Eeuwige op het oog hebben? Ik denk het wel.

O trouwe Heer, die hebt gegeven
de kennis van uw naam ten leven,
zij mi voor mij die naam het teken
dat Gij tot in gunst wilt spreken
en rijk in goedertierenheid
naar uw beloften mij bevrijdt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 21:04
 
ERIKA129 schreef:
volgens mij ben jij blij Lachende smiley Twijfelende smiley Twijfelende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley

Jahaa, begin me leven weer op te pakken Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 21:25
 
MARISKA601 schreef:
Mij is ooit verteld dat als je naar de kerk gaat, dat je dan naar de bruiloft van het Lam gaat, en dan dien je je op zijn allerbest gekleed te gaan.


Als je bij de koningin op visite gaat kom je er ook niet in in je strandkleding.

Helemaal goed Mariska, maar helaas is de werkelijkheid anders tegenwoordig, zeker in ons land, waar alles kan en mag. En er wordt te makkelijk geschermd met, dat met al de normen en waarden, die in de Bijbel staan, eigenlijk bedoeld wordt, de tijd waar men toen in leefde. En dat die normen en waarden zijn aangepast aan de tegenwoordige tijd. Das wel lekker makkelijk. In ene heel veel mogelijkheden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 21:26
 
Ja...inderdaad ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:06
 
HERMAN388 schreef:
Tjonge jonge Woedende smiley

Dagelijks lezen we in de kranten, zien we op de tv en horen we bij mondjespraat over de crisis.
Troonrede is weer achter de rug en nu debatten in de 2e kamer.
Wanneer komt er einde aan van dat gezeur over bezuinigingen?


Waar maak jij je druk om??
Je komt net van een mooie vacantie!
Zolang je nog geld hebt voor dat soort luxe hoef je niet te klagen.

Je blijft uit vrije wil wonen in een land waar de ene regering na de andere niets anders doet dan het volk euh...in de maling nemen

( het liefst had ik hier een werkwoord dat o.a. met textiel aan elkaar maken gebruikt, maar ik beheers me)

Pieter, besloot te emigreren nadat de uitslag van het referendum over de europese grondwet door de plee werd gespoeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:10
 
FRANKT627 schreef:
Ik wil even zeggen dat ik geen pc-problemen heb. Wat nu? Boze smiley



Ik nog steeds wél. Tenminste...met m'n mail.
Het probleem wat ik hier gepost heb op 14 juni 22.34uur is nog steeds niet opgelost. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:18
 
FRANKT627 schreef:
Een jurkje staat me wel. Maar door die roze kleur zouden ze nog durven denken dat ik een...nou ja je weet wel ben... Knipoog smiley

NIET DOEN Frank. Weet je nog wat en hoeveel reacties ik kreeg toen W-tje me een roze stoel aanbood?
Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:22
 
VISSER278 schreef:
NIET DOEN Frank. Weet je nog wat en hoeveel reacties ik kreeg toen W-tje me een roze stoel aanbood?
Huilende smiley, smiley in tranen

Wat zijn jullie toch een stelletje... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:26
 
Je gebruikt zeker windows 7 als browser?

Wie weet liggen jouw browser en je mailbox wel met elkaar overhoop.


Heb het volgende gevonden....




E-MAILDATABASE OVERZETTEN NAAR WINDOWS 7

Zoals bekend is Windows 7 niet uitgerust met een standaard e-mailprogramma.
Stapt u over naar dit nieuwe besturingssysteem dan zult u dus gebruik moeten maken van een alternatief programma zoals Windows Live Mail of Outlook.
Bij Windows Live Mail kan het archief eenvoudig worden geïmporteerd: open het e-mailprogramma, kies ALT-Bestand, Importeren, Berichten, Microsoft Outlook Express 6 en selecteer de databaselocatie waar de e-mailberichten zijn opgeslagen.
Bij Outlook werkt het helaas niet zo simpel want hoewel het programma wel een optie bevat om het archief van Outlook Express te importeren, werkt deze niet (het is namelijk niet mogelijk naar de opslaglocatie van het archief te verwijzen)...
Dit probleem kan worden opgelost door het e-mailarchief van Outlook Express reeds op de Windows XP-computer in Outlook te importeren om vervolgens het zojuist aangemaakte Outlook-archief naar de Windows 7-computer over te zetten.
Is dat niet meer mogelijk (bijvoorbeeld omdat de oude Windows XP-computer niet meer beschikbaar is), dan kan als tussenstap nog worden geprobeerd Windows Mail (het standaard e-mailprogramma van Windows Vista) onder Windows 7 aan de praat te krijgen.
Is het OE-archief eenmaal in Windows Mail geïmporteerd (via Bestand, Importeren, Berichten, Microsoft Outlook Express 6, selecteer de databaselocatie), dan kan het aangemaakte archief alsnog vrij eenvoudig in Outlook worden geïmporteerd (via Bestand, Importeren en exporteren, Internet-e-mail en -adressen importeren, Outlook Express 4.x, 5.x, 6.x of Windows Mail.








(Ook wel eens de neiging de computer het raam uit te gooien?
Schrijf dan nu in op de gratis SchoonePC Nieuwsbrief en download een
GRATIS HANDLEIDING voor het optimaal afstellen van Windows...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:37
 
Lekker weg geweest, nu is het nog mooi weer Coole smiley met zonnebril

Morgen weer Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:39
 
MAJARO438 schreef:
dat mijn jongste weer haar arm gebroken heeft, zelfde plek, zelfde dag en dezelfde oorzaak Zieke smiley majaro

Heel veel sterkte er mee .
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:49
 
PIETER649 schreef:
Waar maak jij je druk om??
Je komt net van een mooie vacantie!
Zolang je nog geld hebt voor dat soort luxe hoef je niet te klagen.

Je blijft uit vrije wil wonen in een land waar de ene regering na de andere niets anders doet dan het volk euh...in de maling nemen

( het liefst had ik hier een werkwoord dat o.a. met textiel aan elkaar maken gebruikt, maar ik beheers me)

Pieter, besloot te emigreren nadat de uitslag van het referendum over de europese grondwet door de plee werd gespoeld.

Niet dàt alleen, ze gedragen zich ook als kleuters.... Gefrustreerde smiley

(Een enkel kamerlid waar deze persoon nog respect voor heeft )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:53
 
MARISKA601 schreef:
Mij is ooit verteld dat als je naar de kerk gaat, dat je dan naar de bruiloft van het Lam gaat, en dan dien je je op zijn allerbest gekleed te gaan.


Als je bij de koningin op visite gaat kom je er ook niet in in je strandkleding.
Dat is dus niet helemaal juist. De bruiloft komt pas na het laatste oordeel, maar ik sta wel sympathiek tegenover de achterliggende gedachte.
Topjes op korte broeken, vind ik gewoon niet kunnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:54
 
MARISKA601 schreef:
Dat is wel een traditie die van de Rooms-Katholieke kerk afkomstig is.

Ik geloof wel dat de mens bezeten kan raken van boze geesten.
Maar dat er boze geesten in een huis wonen... nee...
Die link naar de RK kerk is mij niet duidelijk. Je kunt wel zeggen dat de RK kerk dat gebruik ook heeft...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:54
 
FRANKT627 schreef:
Een jurkje staat me wel. Maar door die roze kleur zouden ze nog durven denken dat ik een...nou ja je weet wel ben... Knipoog smiley

Nuja.... dan maar een lichtblauw jurkje met snoezige kantjes?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:58
 
COOTJE711 schreef:
Nuja.... dan maar een lichtblauw jurkje met snoezige kantjes?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Haha, ja vooral veeeel kantjes, lieeeeeeeeeef Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 22:59
 
GERRIT084 schreef:
Helemaal goed Mariska, maar helaas is de werkelijkheid anders tegenwoordig, zeker in ons land, waar alles kan en mag. En er wordt te makkelijk geschermd met, dat met al de normen en waarden, die in de Bijbel staan, eigenlijk bedoeld wordt, de tijd waar men toen in leefde. En dat die normen en waarden zijn aangepast aan de tegenwoordige tijd. Das wel lekker makkelijk. In ene heel veel mogelijkheden.

Waarom mag je als je op bezoek komt bij de koningin niet onfatsoenlijk/ schaars gekleed zijn? Er gelden daar fatsoensregels. Mensen in het kabinet lopen ook in pak gekleed of wat dacht je van vertegenwoordigers/ zakenlui?
Waarom kan dit (soms) niet in de kerk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:00
 
CHATULIEM619 schreef:
Dat is dus niet helemaal juist. De bruiloft komt pas na het laatste oordeel, maar ik sta wel sympathiek tegenover de achterliggende gedachte.
Topjes op korte broeken, vind ik gewoon niet kunnen.


Vandaar dat men er soms op aangekeken word dat men er te werelds bij loopt,o.a. spijkerbroeken en sportschoenen, korte broeken, te korte rokken...enz.

Daarom vind ik het niet raar dat vrouwen in d gereformeerde rokken dragen.
Ze laten zo zien dat er onderscheid is tussen mannen en vrouwen kleding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:01
 
CHATULIEM619 schreef:
Die link naar de RK kerk is mij niet duidelijk. Je kunt wel zeggen dat de RK kerk dat gebruik ook heeft...


De RK-kerk zegent eigenlijk alles wat er maar te zegenen is met wierrook?en met heilig water geloof ik...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:02
 
JOSINA022 schreef:
Haha, ja vooral veeeel kantjes, lieeeeeeeeeef Clown smiley

ennn..... een mooie strik vanzelfsprekend... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2854 2855 2856 2857 2858 2859 2860 ... 6194 Volgende
Pagina 2857 van 6194