ChristianMatch
 


Forum

mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2855 2856 2857 2858 2859 2860 2861 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOAN712





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:05
 
JOAN712 schreef:
[

Ik heb mijn bericht verwijderd om bepaalde redenen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:06
 
JOLAN931 schreef:
Beste Shanita,

Mijn ervaring met vergeven is dat je dit pas kan als je daar aan toe bent.
Ook dat je zonder de hulp van God de ander niet echt vergeven kan.
Maar ik denk dat je zelf wel aardig hebt begrepen dat vergeven niet persee inhoud dat je weer als goede vrienden met die persoon om moet gaan. Praktisch is dat vaak gewoon onmogelijk.
Als je maar zover kunt komen dat je niet boos meer bent, en het los kunt laten, dan denk ik dat je al een heel eind bent. Jij noemt dit eigenlijk onverschilligheid. Ik zie die onverschilligheid meer als het gevoel dat na de haat komt. ik zie dit als een positief iets al is het een negatief woord.

Haat staat naar mijn idee echt tegenover liefde. Maar als je zover bent dat je niet meer haat, en er vrij onverschillig tegenover staat, dan is dat naar mijn idee het begin van vergeving, en niet het tegenovergestelde van de liefde. Vergeven terwijl je haat is niet te doen. Vergeven terwijl iets je redelijk onverschillig laat wordt al veel makkelijker.



Quote:
Ik zie die onverschilligheid meer als het gevoel dat na de haat komt. ik zie dit als een positief iets al is het een negatief woord.

Ik heb zoveel, zolang en zo intens gehaat als kind. Misschien dat ik daarom al jaren onverschillig ben. De persoon interesseert me gewoonweg totaal helemaal niet meer.

Ik had het over daders. Er is natuurlijk één hoofddader, mijn vader. Biologisch, daar is alles mee gezegd.....

En er is voor mij een verschil: een ex met wie ik een paar maanden ben gegaan, is iets héél anders dan iemand die systematisch, vooropgezet en doelbewust mijn leven heeft verziekt. En dat toen ik kind was, en dingen nog helemaal niet kon doorzien.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:06
 
COOTJE711 schreef:
ennn..... een mooie strik vanzelfsprekend... Clown smiley

Die mag zeker niet ontbreken en dan zo'n leuk zonnehoedje daarboven Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:09
 
RINRIN585 schreef:
Een Dominee vertelde mij eens dat vergeven niet altijd nodig is.. als de andere persoon geen berouw heeft hoef er niet altijd een reden te zijn voor vergeving...
God vergeef het ons ook niet als wij niet oprecht spijt hebben.

En ja God zal ondanks alles altijd weer met ons verder gaan als wij berouw vertonen. Maar wij zijn God niet en tussen vergeven en een leuk contact hebben is voor mij wel heel wat anders...

Ik denk dat als je de kracht krijgt om iemand te vergeven (lijkt me geen makkelijke opgave in jou geval) als er van de andere kant geen berouw is het voorkomt dat je iemand zou gaan haten. En haten maakt een mens meestal bitter.



Quote:
Een Dominee vertelde mij eens dat vergeven niet altijd nodig is.. als de andere persoon geen berouw heeft hoef er niet altijd een reden te zijn voor vergeving...

Ja, zo denk ik 'r ook over.
God vergeef het ons ook niet als wij niet oprecht spijt hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:14
 
COOTJE711 schreef:
Beste Shanita,
Wat een heftig verhaal schrijf je hier.

Vergeving wordt inderdaad vaak als opdracht gezien maar kan me voorstellen in sommige situaties dat dit erg moeilijk is.
Vooral als de 'dader' geen spijt van zijn daden heeft...

Naar mijn idee is het belangrijk om (verschrikkelijke) ervaringen een plaats in je leven te geven zodat je de problemen kan verwerken.
Hopelijk mag je hierbij dan de steun van God ervaren.
Daarna kun je tot vergeving komen. Naar mijn idee niet andersom!

Ja, en komen tot vergeving heeft derhalve tijd nodig. Ik denk zelf, dat in mijn geval mijn leven té kort is, om de verschrikkelijke ervaringen een plaats te geven. En het te verwerken. Ook met de steun van God.

Ik zeg niet dát het niet kán met de steun van God.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:18
 
PIETER649 schreef:
Ik denk dat jij het goed begrepen hebt.
Zelf heb ik ook vaak de houding van: rol maar om, wees er gelukkig mee en de groeten tot nooit weer ziens.
Bevalt mij prima en "zullie" zien maar!



Quote:
Ik denk dat jij het goed begrepen hebt.

Dank je!

Quote:
rol maar om, wees er gelukkig mee en de groeten tot nooit weer ziens.
Bevalt mij prima

Dat heb ik ook en dat bevalt mij ook prima!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:30
 
JOAN712 schreef:
Ik heb mijn bericht verwijderd om bepaalde redenen


Ik heb het gelezen, en ik vond het een heel goed bericht!
Duidelijk en met herkenning.
En ik heb weer wat erbij geleerd. Omdat die diagnose tegenwoordig vaak wordt gegeven, en ik ook wat mensen ken die het hebben.

En inderdaad, als je niet te close met ze bent, merk je er niets van.

In ieder geval toch bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:38
 
JOSINA022 schreef:
Die mag zeker niet ontbreken en dan zo'n leuk zonnehoedje daarboven Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley

en dan moet daar ook nog zo'n roze zuurstok bij of een lolly Engeltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:44
 
MARISKA601 schreef:
De RK-kerk zegent eigenlijk alles wat er maar te zegenen is met wierrook?en met heilig water geloof ik...
Er is geen link tussen de RK kerk en het ontstaan van de evangelische beweging
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:45
 
ERIKA129 schreef:
Dat de Ischias niet weg wil gaan en verschrikkelijk veel pijn blijft doen dus voorlopig lekker aan de medicijnen blijven en fysio erbij Clown smiley
Ach ik zat toch nog heel niet in de hulpverlening dus waarom dan de fysio er niet bij he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Gefrustreerde smiley

Al es een chiropractor geprobeert?
kan in combi met de fysio meestal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:45
 
COOTJE711 schreef:
Niet dàt alleen, ze gedragen zich ook als kleuters.... Gefrustreerde smiley

(Een enkel kamerlid waar deze persoon nog respect voor heeft )

Weer nieuwe crisis?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOAN712





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:49
 
SHANITA130 schreef:
Ik heb het gelezen, en ik vond het een heel goed bericht!
Duidelijk en met herkenning.
En ik heb weer wat erbij geleerd. Omdat die diagnose tegenwoordig vaak wordt gegeven, en ik ook wat mensen ken die het hebben.

En inderdaad, als je niet te close met ze bent, merk je er niets van.

In ieder geval toch bedankt!

dank je Shanita, maar niet iedereen kan goed met deze informatie omgaan zo is gebleken, vandaar dat ik het bericht heb verwijderd.
Ik heb overigens ontzettend veel om de persoon in kwestie gegeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:50
 
YELNIN491 schreef:
en dan moet daar ook nog zo'n roze zuurstok bij of een lolly Engeltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

haha en dan op de foto met Visser in een matrozenpakje Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:54
 
JOSINA022 schreef:
haha en dan op de foto met Visser in een matrozenpakje Clown smiley




Josina Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 23:55
 
VISSER278 schreef:
Josina Boze smiley

Is er wat Visser? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOOPGEK837





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 00:00
 
bekijk het positief je houdt van paarden! jeeee veel vrouwen houden van paarden dan heb je al een klik een hobby die je samen kan uitvoeren!

ik wil trouwens no een keer een trektocht maken op ijsland op natuurlijk ijslanders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 00:01
 
MAJARO438 schreef:
dat mijn jongste weer haar arm gebroken heeft, zelfde plek, zelfde dag en dezelfde oorzaak Zieke smiley majaro


wens haar maar sterkte en beterschap majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 00:23
 
JOSINA022 schreef:
Is er wat Visser? Engeltje smiley

Visser wil ook een roze zuurstok, want Frank eet toch alles alleen op. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 01:21
 
VISSER278 schreef:
NIET DOEN Frank. Weet je nog wat en hoeveel reacties ik kreeg toen W-tje me een roze stoel aanbood?
Huilende smiley, smiley in tranen

Neen, ik doe het niet...Nu willen ze ook al van ons een Peppi en Kokki maken... Boze smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 23 september 2011, 07:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 01:35
 
MARISKA601 schreef:
Je gebruikt zeker windows 7 als browser?

Wie weet liggen jouw browser en je mailbox wel met elkaar overhoop.


Heb het volgende gevonden....




E-MAILDATABASE OVERZETTEN NAAR WINDOWS 7

Zoals bekend is Windows 7 niet uitgerust met een standaard e-mailprogramma.
Stapt u over naar dit nieuwe besturingssysteem dan zult u dus gebruik moeten maken van een alternatief programma zoals Windows Live Mail of Outlook.
Bij Windows Live Mail kan het archief eenvoudig worden geïmporteerd: open het e-mailprogramma, kies ALT-Bestand, Importeren, Berichten, Microsoft Outlook Express 6 en selecteer de databaselocatie waar de e-mailberichten zijn opgeslagen.
Bij Outlook werkt het helaas niet zo simpel want hoewel het programma wel een optie bevat om het archief van Outlook Express te importeren, werkt deze niet (het is namelijk niet mogelijk naar de opslaglocatie van het archief te verwijzen)...
Dit probleem kan worden opgelost door het e-mailarchief van Outlook Express reeds op de Windows XP-computer in Outlook te importeren om vervolgens het zojuist aangemaakte Outlook-archief naar de Windows 7-computer over te zetten.
Is dat niet meer mogelijk (bijvoorbeeld omdat de oude Windows XP-computer niet meer beschikbaar is), dan kan als tussenstap nog worden geprobeerd Windows Mail (het standaard e-mailprogramma van Windows Vista) onder Windows 7 aan de praat te krijgen.
Is het OE-archief eenmaal in Windows Mail geïmporteerd (via Bestand, Importeren, Berichten, Microsoft Outlook Express 6, selecteer de databaselocatie), dan kan het aangemaakte archief alsnog vrij eenvoudig in Outlook worden geïmporteerd (via Bestand, Importeren en exporteren, Internet-e-mail en -adressen importeren, Outlook Express 4.x, 5.x, 6.x of Windows Mail.








(Ook wel eens de neiging de computer het raam uit te gooien?
Schrijf dan nu in op de gratis SchoonePC Nieuwsbrief en download een
GRATIS HANDLEIDING voor het optimaal afstellen van Windows...)

Sinds wanneer is windows 7 een browser Mariska?

Een webbrowser (ook wel (internet)browser of bladerprogramma genoemd) is een computerprogramma om webpagina's te kunnen bekijken. Populaire browsers zijn Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera en Google Chrome. Minder bekende, alternatieve browsers zijn Flock, Camino, Konqueror, ChromePlus, Lunascape en Seamonkey. Het gebruik van een browser is in de volksmond synoniem aan surfen op het internet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 01:45
 
HERMAN388 schreef:
Ja idd, daar lopen veel Belgische kabouters Knipoog smiley

Krijg toch spontaan medelijden met Frank. Hem vergelijken met kabouter Floppie Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 01:50
 
CROSSROAD317 schreef:
Jij wou toch ook graag les in pijl en boog schieten ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar misschien kun je bij Visser terecht voor een cursus vissen ... misschien dat je daarna een vrouw aan de haak kunt slaan ... Lachende smiley


..

Werkt dat ook een visles van visser Smiley die vol vragen zit ....om de vrouwen aan de haak te slaan. Leuk ga me opgeven bij visser Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 01:50
 
CROSSROAD317 schreef:
Jij wou toch ook graag les in pijl en boog schieten ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar misschien kun je bij Visser terecht voor een cursus vissen ... misschien dat je daarna een vrouw aan de haak kunt slaan ... Lachende smiley


..

Werkt dat ook een visles van visser Smiley die vol vragen zit ....om de vrouwen aan de haak te slaan. Leuk ga me opgeven bij visser Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 01:50
 
CROSSROAD317 schreef:
Jij wou toch ook graag les in pijl en boog schieten ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar misschien kun je bij Visser terecht voor een cursus vissen ... misschien dat je daarna een vrouw aan de haak kunt slaan ... Lachende smiley


..

Werkt dat ook een visles van visser Smiley die vol vragen zit ....om de vrouwen aan de haak te slaan. Leuk ga me opgeven bij visser Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 05:19
 
ERIKA129 schreef:
Nou Cross de medicatie laat me slapen omdat ze zo zwaar is Clown smiley maar dat ze nu echt lekker tegen de pijn helpen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


ik bedoel toch echt de lama's die zich uitbreiden over CM.....niet over de vlinders waar menig lid last van heeft.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 05:51
 
FRANKT627 schreef:
Neen, ik doe het niet...Nu willen ze ook al van ons een Pepi en Koki maken... Boze smiley

waren peppi en kokkie, niet in blauwe matrozen pakjes gestoken....lijkt in de verste verte niet op rose.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 07:39
 
TINK100 schreef:
ik bedoel toch echt de lama's die zich uitbreiden over CM.....niet over de vlinders waar menig lid last van heeft.....

Ik begrijp het niet meer hoor, spugende vlinders en lama's die rondfladderen in sommige buikjes...dat hier sprake is van een dierencomplex is overduidelijk Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 23 september 2011, 07:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 07:41
 
JOSINA022 schreef:
Sssssssst, straks staat iedereen daar Verraste, verbaasde smiley , denk om z'n privacy Knipoog smiley

Van enige privacy is al lang geen sprake meer...jullie hebben helemaal geen ontzag meer voor mij...dat is al lang duidelijk... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 07:42
 
ERIKA129 schreef:
O je bedoeld in hoeven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Ik was vergeten te zeggen dat ik eigenlijk in Helmond woon Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 07:44
 
JOSINA022 schreef:
Is Frank kabouter Plop? Verraste, verbaasde smiley


Boze smiley Kwebbelllllll, zeg maar niets meer... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2855 2856 2857 2858 2859 2860 2861 ... 6194 Volgende
Pagina 2858 van 6194