ChristianMatch

Forum

Dagelijkse bemoediging.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2862 2863 2864 2865 2866 2867 2868 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 15:10

Zaterdag 24 september, Psalm 110. Zit aan mijn rechterhand.

In deze psalm wordt niemand een ereplaats aangeboden: nota bene aan de rechterhand van de Eeuwige. Hoger kun je niet komen! En als dan ook nog gezegd wordt dat je vijanden vernederd zullen worden, zodat je als een voetbank aan jouw voeten zullen liggen, dan is het plaatje compleet: hier gaat het over een soort onderkoning, een kroonprins. De persoon om wie het hier gaat, krijgt een scepter aangereikt. Held en heerser zal hij zijn. Bovendien: iemand die priesterlijke waardigheid zal zijn bekleed. En dan niet zomaar een priester, nee, deze man aan de rechterhand van de Eeuwige zal een eeuwige priester zijn!
Wie zou die kroonprins zijn? Wordt David hier bedoeld? Of de zoon van David, de vorst van de vrede? Wie weet, mag het zeggen. Eén ding is duidelijk: niet één koning van Israël kon ten volle beantwoorden aan het beeld van deze Messiaanse vorst wordt geschetst. In het Nieuwe Testament wordt de psalm die we vandaag lezen, verschillende malen geciteerd, vooral in het boek Hebreeën. En uit de teksten blijkt dat de vroege kerk in psalm 110 dan ook niet zomaar een koning heeft gezien, maar Christus, de gekruisigde en opgestane, de koning van alle koningen. Bij zijn hemelvaart heeft Hij de ereplaats naast de Vader ingenomen. Als triomfator zal Hij heersen over al zijn vijanden. Dat kun je met een gerust hart geloven, zeker sinds Hij met Pasen de laatste vijand, de dood, verslagen heeft. Eens zal blijken, wereldwijd, dat Christus koning is en voor zijn hemelse Vader het grote geding met de tegenstander aller tijden gewonnen heeft. Alleen dat beeld al: de dood en alle duivels demomen als een voetenbankje voor Christus’ voeten!

De Here God heeft tot mijn heer gesproken:
‘Zit aan mijn rechterhand, Ik houd gericht.
Ik zal uw vijanden slaan, tot hij gebroken
als voetbank aan uw voeten neerligt.’
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 15:45

wat treffen jullie het met het weer. Moest helaas werken.......
was ook fijn hoor. ga nu genieten in de tuin
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 15:57

ROADY641 schreef:
Neem maar van mij aan Mariska, ik heb me behoorlijk goed verdiept in deze materie. Ik ben zelf ook depressief geweest, en dat voor een flink aantal jaren. Ik weet dus goed waarover ik het heb.

Mensen wilden mij ook aan de medicijnen hebben, maar dat heb ik gelukkig altijd geweigerd. Het was niet makkelijk, maar met Jezus in mijn hart, heb ik al veel mogen overwinnen. Ook die dingen die mij depressief maakten en hielden heb ik mogen overwinnen. Ik ben nu dus niet depressief meer (en dat al gedurende flink wat jaren).

En kom bij mij niet aan dat iets "erfelijks" zou zijn. Dat vind ik de slapste smoes om niet jezelf te hoeven aanpakken.

"Als God wilde dat ik depressief door het leven moet gaan, dan had Hij het onmogelijk gemaakt dat die middelen zouden werken."
Ik vind dat je hiermee de zaak omdraait. En de verantwoording bij God neerlegt. God zegt overal in Zijn Woord dat we op Hem moeten vertrouwen. Nergens in de bijbel lees ik dat God de mens naar de apotheker stuurt. Ik lees alleen maar dat God leven geeft, vrijheid belooft, voorspoed belooft, geluk geeft etc etc, mits (!!) we precies doen wat Hij zegt. Gehoorzaamheid is dus geboden.

"Ik zal ze mijn levenlang moeten slikken.
Ik sta niet in voor de gevolgen als ik er mee zou stoppen."

Tja, als je dat jezelf maar genoeg ingeprent hebt, zul je er zeker nooit meer vanaf komen. Jezus zei toch: U zult geschieden naar uw geloof (=dat wat je gelooft...)

En die gevolgen? Dat klinkt voor mij ook alsof je niet zelf de verantwoording voor je daden neemt Mariska. We worden volgens mij allemaal opgeroepen om onszelf te beheersen.

Weet je? Als ik jouw stukje lees, dan ben ik er nog meer van overtuigd dat jij - als je WILT - van je medicijnen af kunt komen.
Je kunt je natuurlijk ook prima achter verschuilen...

Ik ben van mening dat het namelijk een KEUZE is.

Ik besefte ook dat ik die keuze moest maken. Samen met God erdoorheen, ongeacht wat ik zou VOELEN? Of doen wat mensen me adviseerden? Ik ben nog altijd blij dat ik voor Hem gekozen heb...

Heb je er wel 's aan gedacht om 10 dagen te gaan bidden en vasten?
Dat kan voor de nodige "doorbraak" zorgen ...

www.biddenenvasten.nl

Ik ben het hiwer absoluut niet mee eens.
Je praat mij nu aan , dat mijn situatie komt omdat ik God niet gehoorzaam.
God heeft de apostelen opdracht gegeven om mensen te genezen.
Lucas zelf was geneesheer.. werd hij veroordeeld omdat hij mensen genas?

Jij weet niks van mijn gezondheid af.
Dus hou je oordeel voor je.

Zwijg over dingen waar je geen verstand van hebt.

(Als ik 10 dagen vast, mag jij mij begraven....)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:16

ALOUS961 schreef:
wat treffen jullie het met het weer. Moest helaas werken.......
was ook fijn hoor. ga nu genieten in de tuin

Boze smiley het was inderdaad op de hei mooi weer. Er staat zelfs vooraan een ijskar en er waren veel vliegdinges en veel fietsers en wandelaars.

Ik heb gewacht tot 13u en ben dan maar huiswaarts gereden omdat ik geen andere CM-ers zag...
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:30

Want de enige reden dat mensen dat spul slikken, is omdat ze de angst niet durven te ervaren.... Toch?

dit vind ik persoonlijk één van je domste uitspreken die ik tot nu toe in dit topic van je gelezen heb.....
Ik weet zeker dat de mensen die aan de antidepressiva zijn, dit ab-so-luut niet willen en er alles voor over zouden hebben om het niet meer te hoeven gebruiken..... want er zijn nog al wat bijwerkingen waar je niet blij van wordt.....

Fijn voor jou dat je die middelen niet nodig hebt gehad maar er zijn mensen die op dit moment voor kortere of langere periode het wél nodug hebben.....
Dan klinkt het heel goedkoop en erg makkelijk om te zeggen, bid, vast en geloof....DAcht je dat deze mensen dat allemaal niet hebben gedaan????

En dan nog.....ook in de bijbel zijn er mensen die naar de artsen toe gingen....denk aan de bloedvloeiende vrouw, al 12 jaar...en de artsen konden niets voor haar doen....de apostel Lucas was zelf arts.....

En je vergeet dat God planten heeft geschapen waar wij als mensen gebruik van mogen en kunnen maken....en daar word ook over gesproken in de bijbel van compressen, omzwachtelen van verwondingen.....

Ik ken mensen zat in mijn omgeving die zonder de medicijnen niet unnen functioneren....ze hebben niets aan jouw ideeen, help hen liever door er voor hen te zijn....te luisteren, een zakdoek, een schouder...wat dan ook.....daar hebben ze meer aan dan deze opvatting van jou....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:33

Elk uur is kostbaar
Wacht niet op een tijd die je beter uitkomt
want het is niet zeker dat je die zult krijgen
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:33

word dus picknicken op mijn balkonnetje.....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:34

Roady, ik vind dat jij hier een grens overschrijdt.

Hoe kun en durf jij als leek, als absoluut onwetende hier zulke dingen schrijven??
Medicijnen worden niet voor niets voorgeschreven en een oproep om die zo maar ineens te laten staan is behalve dom ook nog crimineel.
Sta jij ook in voor de gevolgen?
Of zal dat dan ook wel toevallig Gods wil geweest zijn?

Je zei eerder hier op forum dat jij ook bij die healingrooms kwam, fijn dat jij er baat bij hebt gehad hoor, maar in mijn ogen zijn het levensgevaarlijke gekken daar waar justitie eens goed naar moet kijken.

Van veel gebedsgenezers kun je twijfel hebben, ze zijn in ieder geval nog zo verstandig om hun sucsesnummers door te verwijzen naar een reguliere arts voor nacontrole.
Mevr. Lont zegt gewoon 1 minuut na de genezing dat een HIV geinfecteerde zn medicijnen moet weggooien omdat het een gebrek aan geloof zou zijn om ze verder in te nemen.

10 dagen vasten is misschien goed voor mn lijn, maar heel slecht voor mn humeur... daarnaast overleef ik waarschijnlijk de periode geeneens zonder mn medicijnen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:39

CROSSROAD317 schreef:
Bovenstaande staat op meerdere internetsites, denk dat je slim genoeg bent om op e.e.a. te googlen ... Verraste, verbaasde smiley

ja hahaha xandernieuws.nl he? Clown smiley
neem jij dat echt serieus cross???? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:39

PIETER649 schreef:

Hoe kun en durf jij als leek, als absoluut onwetende hier zulke dingen schrijven??
Medicijnen worden niet voor niets voorgeschreven en een oproep om die zo maar ineens te laten staan is behalve dom ook nog crimineel.

Je zei eerder hier op forum dat jij ook bij die healingrooms kwam, fijn dat jij er baat bij hebt gehad hoor, maar in mijn ogen zijn het levensgevaarlijke gekken daar waar justitie eens goed naar moet kijken.

Van veel gebedsgenezers kun je twijfel hebben, ze zijn in ieder geval nog zo verstandig om hun sucsesnummers door te verwijzen naar een reguliere arts voor nacontrole.
Mevr. Lont zegt gewoon 1 minuut na de genezing dat een HIV geinfecteerde zn medicijnen moet weggooien omdat het een gebrek aan geloof zou zijn om ze verder in te nemen.

10 dagen vasten is misschien goed voor mn lijn, maar heel slecht voor mn humeur... daarnaast overleef ik waarschijnlijk de periode geeneens zonder mn medicijnen.

helemaal mee eens Pieter!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:41

FRANKT627 schreef:
Ach, die kleine Esther kan haar profiel wel zo aanpassen dat ze toch op CM kan hoor... Knipoog smiley Trouwens, ze is haast op CM geboren...of moet ik zeggen dat CM aan de basis lag van haar geboorte... Lachende smiley

sorry... esther649 word non Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:43

PIETER649 schreef:

Dan mag ze een kloosternicknaam kiezen. Zuster Germania, misschien Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:46

PIETER649 schreef:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:47

ROADY641 schreef:
Neem maar van mij aan Mariska, ik heb me behoorlijk goed verdiept in deze materie. Ik ben zelf ook depressief geweest, en dat voor een flink aantal jaren. Ik weet dus goed waarover ik het heb.

Mensen wilden mij ook aan de medicijnen hebben, maar dat heb ik gelukkig altijd geweigerd. Het was niet makkelijk, maar met Jezus in mijn hart, heb ik al veel mogen overwinnen. Ook die dingen die mij depressief maakten en hielden heb ik mogen overwinnen. Ik ben nu dus niet depressief meer (en dat al gedurende flink wat jaren).

En kom bij mij niet aan dat iets "erfelijks" zou zijn. Dat vind ik de slapste smoes om niet jezelf te hoeven aanpakken.

"Als God wilde dat ik depressief door het leven moet gaan, dan had Hij het onmogelijk gemaakt dat die middelen zouden werken."
Ik vind dat je hiermee de zaak omdraait. En de verantwoording bij God neerlegt. God zegt overal in Zijn Woord dat we op Hem moeten vertrouwen. Nergens in de bijbel lees ik dat God de mens naar de apotheker stuurt. Ik lees alleen maar dat God leven geeft, vrijheid belooft, voorspoed belooft, geluk geeft etc etc, mits (!!) we precies doen wat Hij zegt. Gehoorzaamheid is dus geboden.

"Ik zal ze mijn levenlang moeten slikken.
Ik sta niet in voor de gevolgen als ik er mee zou stoppen."

Tja, als je dat jezelf maar genoeg ingeprent hebt, zul je er zeker nooit meer vanaf komen. Jezus zei toch: U zult geschieden naar uw geloof (=dat wat je gelooft...)

En die gevolgen? Dat klinkt voor mij ook alsof je niet zelf de verantwoording voor je daden neemt Mariska. We worden volgens mij allemaal opgeroepen om onszelf te beheersen.

Weet je? Als ik jouw stukje lees, dan ben ik er nog meer van overtuigd dat jij - als je WILT - van je medicijnen af kunt komen.
Je kunt je natuurlijk ook prima achter verschuilen...

Ik ben van mening dat het namelijk een KEUZE is.

Ik besefte ook dat ik die keuze moest maken. Samen met God erdoorheen, ongeacht wat ik zou VOELEN? Of doen wat mensen me adviseerden? Ik ben nog altijd blij dat ik voor Hem gekozen heb...

Heb je er wel 's aan gedacht om 10 dagen te gaan bidden en vasten?
Dat kan voor de nodige "doorbraak" zorgen ...

www.biddenenvasten.nl

Een depressie is iets anders dan een keer niet lekker in je vel zitten Roady. Volgens mij heb je nog nooit ervaren wat een depressie inhoudt anders zou je niet dit soort rare dingen zeggen.......
En wat je zegt over medicijnen in de prullebak gooien? Het komt bij mij wat naief over. Medicijnen kunnen juist een zegen zijn voor veel mensen en dat zijn ze ook.....
Waar ik het meest van schrik is dat je mensen aanraadt om ze in de prullebak te gooien, ik zou de consequenties die dat met zich meebrengt absoluut niet op mijn geweten willen hebben en zou er een groot schuldgevoel aan overhouden.....
Ik hoop dan ook van harte dat mensen niet zo goedgelovig richting jou zijn om dat ook te gaan doen!
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:55

nachtbrakers.....er vliegen motten, kruipen spinnen, ik hoor krekels....vechtende katten een blaffende hond o, een verwaalde muis.....snachts lijken er wel meer beetjes wakker te zijn dan ik als lama.....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:59

Die "dorre streken" waar is dat?
Ik geloof dat dat buiten de mens is.

met dorre streken kan ook bedoeld worden de menselijk geest die niet van God wil weten.....Boze geesten en de duivel zijn juist op zoek naar de gelovige mens om hem/ haar van God weg te krijgen......
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:03

PIETER649 schreef:

Zonde.

Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:05

PIETER649 schreef:

Hij krijgt het druk met begravenisondernemer spelen...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:06

WILLEMIJN232 schreef:
Een depressie is iets anders dan een keer niet lekker in je vel zitten Roady. Volgens mij heb je nog nooit ervaren wat een depressie inhoudt anders zou je niet dit soort rare dingen zeggen.......
En wat je zegt over medicijnen in de prullebak gooien? Het komt bij mij wat naief over. Medicijnen kunnen juist een zegen zijn voor veel mensen en dat zijn ze ook.....
Waar ik het meest van schrik is dat je mensen aanraadt om ze in de prullebak te gooien, ik zou de consequenties die dat met zich meebrengt absoluut niet op mijn geweten willen hebben en zou er een groot schuldgevoel aan overhouden.....
Ik hoop dan ook van harte dat mensen niet zo goedgelovig richting jou zijn om dat ook te gaan doen!

Gelukkig heb ik mijn verstand nog.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:10

MARIAN519 schreef:
".

Maar Chat, ik heb gewoon een zin van jou aangehaald:
En wel uit voorgaand stuk..
"Na enkele pogingen ondernomen te hebben om het hier weer over het onderwerp te hebben, zal ik als laatste maar het volgende doen.
Pieter heeft aangegeven het niet eens te zijn met de benaming satanisch. De eerste vraag die je kunt stellen, is, mag je een andere kerkrichting satanisch noemen. We doen immers ons uiterste best om de ander in zijn of haar waarde te laten. Laten we eens dan naar de Dordtse leerregels kijken, de basis voor de refo kerken. Sorry alvast voor het lange citaat:

Clown smiley Knipoog smiley
Ik had er een vraagteken achter moeten zetten, het was meer een citaat van een algeheel gevoelen, iets wat ik weerleg met het citaat van de Dordtse leerregels, die in feite iedereen veroordeelt die niet zo denkt als zij.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:16

CHATULIEM619 schreef:
Ik had er een vraagteken achter moeten zetten, het was meer een citaat van een algeheel gevoelen, iets wat ik weerleg met het citaat van de Dordtse leerregels, die in feite iedereen veroordeelt die niet zo denkt als zij.

Maar Chatuliem, dat is toch ook wat op CM gebeurd? Als je mening hier wat afwijkt van wat mensen denken en menen?
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:39

MARISKA601 schreef:
Gelukkig heb ik mijn verstand nog.... Knipoog smiley

ik niet meer...toch maar aan de pillen??
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:42

FRANKT627 schreef:
kan je niet je overplaatsing naar die subtropische aanvragen?
mwah, dach het niet...mij veels te warm, cv staat er op 25 graden ofzow...pfffffffff niet om uit te houden....
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:42

TINK100 schreef:
ik niet meer...toch maar aan de pillen??

Heeft een lama verstand nodig dan? Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:43

WILLEMIJN232 schreef:
Maar Chatuliem, dat is toch ook wat op CM gebeurd? Als je mening hier wat afwijkt van wat mensen denken en menen?
Maar Wmijn, het gaat in de discussie over yoga om iets heel essentieels. Dat wordt door beide kampen zo beleefd. Het gaat niet om jou af te kraken, het gaat om iets diepers...Ook mijn overtuiging is het dat yoga niet goed is, en ik vind het gewoon vreselijk jammer, dat een lieve vrouw als jij dat niet zo ziet. Wij kennen je hier op het forum als een vrolijke, positieve en nuchtere vrouw, net zoals Mieke trouwens. Maar de kloof die er is in het denken tussen ons is onoverbrugbaar.En dan gaat het niet om wie gelijk heeft, het gaat er meer om, dat het lijkt alsof er een stukje gemeenschappelijkheid weg is. Maar interpreteer dat niet, dat we jou veroordelen,
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:43

JOSINA022 schreef:
Heeft een lama verstand nodig dan? Clown smiley Knipoog smiley

eh......denk het...weet ik eigenlijk niet......maar een pilletje op z'n tijd...ach, best lekker hoor.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:49

CHATULIEM619 schreef:
Maar Wmijn, het gaat in de discussie over yoga om iets heel essentieels. Dat wordt door beide kampen zo beleefd. Het gaat niet om jou af te kraken, het gaat om iets diepers...Ook mijn overtuiging is het dat yoga niet goed is, en ik vind het gewoon vreselijk jammer, dat een lieve vrouw als jij dat niet zo ziet. Wij kennen je hier op het forum als een vrolijke, positieve en nuchtere vrouw, net zoals Mieke trouwens. Maar de kloof die er is in het denken tussen ons is onoverbrugbaar.En dan gaat het niet om wie gelijk heeft, het gaat er meer om, dat het lijkt alsof er een stukje gemeenschappelijkheid weg is. Maar interpreteer dat niet, dat we jou veroordelen,

Dank voor je lieve woorden maar ik had het niet over de discussie over yoga. Het is hier toch wel met regelmaat dat mensen met een andere mening in de maling worden genomen of afgekraakt. Kijk nu maar weer bij het topic angst. Je kan het er niet mee eens zijn, ben ik ook absoluut niet maar is dat dan een reden om iemand af te kraken en grapjes over te maken zoals ik net weer las?
Een discussie is met argumenten aankomen en niet flauw grapjes ten koste van iemand maken.....
En nog even over de yoga, ik kan er best tegen als mensen yoga occult vinden, dat is een mening die de mijne niet is. Waar ik niet tegen kan is dat er dan getwijfeld en vooral geoordeeld wordt over mijn christen zijn.....ik veroordeel een ander ook niet omdat hij in tongen praat en dat voor die ander heel belangrijk is......dat probeer ik te begrijpen en als ik het niet begrijp hou ik mijn mond er verder maar over omdat ik weet dat het voor een ander heilig is.... Nu is yoga toevallig niet heilig voor me maar een gezellige vrije tijds besteding maar het gaat me even om het principe....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 24 september 2011, 18:41
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:12

ROADY641 schreef:
Ik noemde een paar dingen algemeen hoe er op het forum wordt gereageerd...

Ik kom er prima uit hoor.... Je neemt iets aan dat niet waar is.
En uiteraard zit ik in een "proces". Wie niet?

Ik legde alleen het linkje tussen angst en anti-depressiva.
Dat mag toch?

Want de enige reden dat mensen dat spul slikken, is omdat ze de angst niet durven te ervaren.... Toch?

Het zal me niet verbazen dat er meer mensen zijn die dat spul slikken die gereageerd hebben op dit onderwerp.
Het verklaart voor mij de soms felle reacties op dit onderwerp.
Hoe harder iemand schreeuwt...

Ik sluit dit topic af met een stelling:
Gooi je antidepressivum in de prullenbak, en ga doen wat Jezus van je vraagt. Dan ben je er zo weer boven op...

Kan zo kwaad op jou worden he!!!!!!
Heb je enig idee waarom ik aan die medicijnen zit??NEE
En nee Roady het is niet hoe harder iemand reageerd!
Waarom er samen met mij mensen reageren zijn erbij waarvan ik zeker weet dat ze het niet hoeven te slikken en die reageeren omdat jij zo ongelooflijk radicaal reageerd!

En dan gooi de antidepressiva in de prullenbak en doe wat Jezus aan me vraagt!!
Man denk na dit zijn zeer kwetsende en pijnlijke opmerkingen waarmee je WEER suggereerd dat mensen die antidepresiva gebruiken niet op hun Heer vertrouwen jij durft erg veel te beweren!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:14

WILLEMIJN232 schreef:
Voel je toch niet zo aangesproken Erika......Jij bepaalt zelf nog wel wat goed voor je is, niet iemand die daar andere gedachtes over heeft.....
Het is zijn mening, niet een aanval op jou......

Zeker bepaal ik wat goed voor mezelf is Willemijn....Het mag dan een menig zijn maar voor mij voeld het als een veroordeling.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:14

PIETER649 schreef:

Sta hier volledig achter!! Dank u!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2862 2863 2864 2865 2866 2867 2868 ... 6194 Volgende
Pagina 2865 van 6194