ChristianMatch
 


Forum

Angst
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2863 2864 2865 2866 2867 2868 2869 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:15
 
WILLEMIJN232 schreef:
Een depressie is iets anders dan een keer niet lekker in je vel zitten Roady. Volgens mij heb je nog nooit ervaren wat een depressie inhoudt anders zou je niet dit soort rare dingen zeggen.......
En wat je zegt over medicijnen in de prullebak gooien? Het komt bij mij wat naief over. Medicijnen kunnen juist een zegen zijn voor veel mensen en dat zijn ze ook.....
Waar ik het meest van schrik is dat je mensen aanraadt om ze in de prullebak te gooien, ik zou de consequenties die dat met zich meebrengt absoluut niet op mijn geweten willen hebben en zou er een groot schuldgevoel aan overhouden.....
Ik hoop dan ook van harte dat mensen niet zo goedgelovig richting jou zijn om dat ook te gaan doen!

Nou Willemijn geloof me! ik geloof en volg hem niet Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:20
 
TINK100 schreef:
nachtbrakers.....er vliegen motten, kruipen spinnen, ik hoor krekels....vechtende katten een blaffende hond o, een verwaalde muis.....snachts lijken er wel meer beetjes wakker te zijn dan ik als lama.....

Hoef je je in iedergeval niet alleen te voelen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:21
 
ERIKA129 schreef:
Hoef je je in iedergeval niet alleen te voelen Clown smiley

lekker dan......die beestjes zeggen nix terug....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:22
 
Super weertje Lachende smiley Van 12.00 tot 14.00 uur opening jeugdwerk gehad de jongste kinderen lekker ravotten in de speeltuin en de leiding??
Lekker lui op een stoel in het zonnetje kids in de gaten houden en genieten Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:24
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley het was inderdaad op de hei mooi weer. Er staat zelfs vooraan een ijskar en er waren veel vliegdinges en veel fietsers en wandelaars.

Ik heb gewacht tot 13u en ben dan maar huiswaarts gereden omdat ik geen andere CM-ers zag...

Huh??
was je wel op het goede terrein??
das wel heel raar dat niemand er was Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:25
 
ERIKA129 schreef:
Huh??
was je wel op het goede terrein??
das wel heel raar dat niemand er was Twijfelende smiley
heb ik ookgevraagd, hij weet waar het is/was/had moeten zijn....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:26
 
Na een gezellige start van de dag het weer moeten bekopen met een zware hoofdpijn Huilende smiley, smiley in tranen Grrrrrrrrrr ik wil reserve onderdelen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:35
 
wel ja....het mooie weer gaat aan mijn neus voorbij....
toch maar weer de hangmat opzetten denk ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:52
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nu is yoga toevallig niet heilig voor me maar een gezellige vrije tijds besteding maar het gaat me even om het principe....


Het is een gezond principe dat gelijke monikken gelijke kappen dragen..
Bejaardengym voor mensen die dat zo noemen is gesubsidieert... vragen jullie ook subsidie aan omdat wat jullie doen stiekum precies hetzelfde is?? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:54
 
ERIKA129 schreef:
Super weertje Lachende smiley Van 12.00 tot 14.00 uur opening jeugdwerk gehad de jongste kinderen lekker ravotten in de speeltuin en de leiding??
Lekker lui op een stoel in het zonnetje kids in de gaten houden en genieten Coole smiley met zonnebril


als je nou meegeravot had, was je misschien vanaaf zo moe geweest dat je lekker had kunnen slapen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:55
 
FRANKT627 schreef:
Dan mag ze een kloosternicknaam kiezen. Zuster Germania, misschien Engeltje smiley



zuster Bertha-Hannelore
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 18:58
 
PIETER649 schreef:
als je nou meegeravot had, was je misschien vanaaf zo moe geweest dat je lekker had kunnen slapen... Knipoog smiley

Had ik graag gedaan ware het niet dat ik ischias heb Boze smiley
Maar je hebt gelijk van bezig zijn in de buitenlucht wordt je moe en slaap je lekker Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:05
 
PIETER649 schreef:
Het is een gezond principe dat gelijke monikken gelijke kappen dragen..
Bejaardengym voor mensen die dat zo noemen is gesubsidieert... vragen jullie ook subsidie aan omdat wat jullie doen stiekum precies hetzelfde is?? Lachende smiley

Jij weet echt niet hoe lenig je voor yoga moet zijn...... Knipoog smiley
Jammer weer dat je er zo makkelijk over praat terwijl het een hele klus is om je in allerei bochten te wringen.....Hoezo bejaardengym??? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:08
 
PIETER649 schreef:
ja hahaha xandernieuws.nl he? Clown smiley
neem jij dat echt serieus cross???? Verraste, verbaasde smiley


xandernieuws...was dat niet 1 van de favoriete sites van onze Jean-Frits?

Ik kwam gisteravond onverwachts bij mn buren binnenwandelen en heb ze nog niet betrapt op het oppoetsen van de duitse marken die nog in een oude sok verstopt zaten. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:11
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jij weet echt niet hoe lenig je voor yoga moet zijn...... Knipoog smiley
Jammer weer dat je er zo makkelijk over praat terwijl het een hele klus is om je in allerei bochten te wringen.....Hoezo bejaardengym??? Verraste, verbaasde smiley

Hij is gewoon jaloers Knipoog smiley

Zal ik vanavond eens proberen dat atlethische lichaam van hem in krokodilvorm te duwen Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:21
 
ANNETTE792 schreef:
Hij is gewoon jaloers Knipoog smiley

Zal ik vanavond eens proberen dat atlethische lichaam van hem in krokodilvorm te duwen Duiveltje smiley

Hou je ons dan op de hoogte van zijn vorderingen???? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:35
 
ANNETTE792 schreef:
Hij is gewoon jaloers Knipoog smiley

Zal ik vanavond eens proberen dat atlethische lichaam van hem in krokodilvorm te duwen Duiveltje smiley

zou het alleen daar bij blijven Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:36
 
TINK100 schreef:
lekker dan......die beestjes zeggen nix terug....

Neem je vannacht Frank mee dan is tie zo moe dat tie morgen slaapt en heb jij aanspraak Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:37
 
PIETER649 schreef:
zuster Bertha-Hannelore


Arm kind Boze smiley Je bent wat 11 maanden oud en er wordt nu al zo over dr beslist Huilende smiley, smiley in tranen Ben blij dat ze nog een verstandige moeder heeft Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:38
 
TINK100 schreef:
heb ik ookgevraagd, hij weet waar het is/was/had moeten zijn....

Ja hij is vaker geweest maar ja toen reed tie achter visser aan Clown smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:40
 
ERIKA129 schreef:
Arm kind Boze smiley Je bent wat 11 maanden oud en er wordt nu al zo over dr beslist Huilende smiley, smiley in tranen Ben blij dat ze nog een verstandige moeder heeft Knipoog smiley

moeder overste Engeltje smiley ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:41
 
FRANKT627 schreef:
moeder overste Engeltje smiley ?

Denk dat Annette dat wel thuis is ja Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:50
 
bij de schaapskooi staat idd vaak een ijscoman en op die plek word ook vaak gevliegerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:50
 
SHANITA130 schreef:
Lekker weg geweest, nu is het nog mooi weer Coole smiley met zonnebril

Morgen weer Slapende smiley

Gisteren de hele dag geslapen en nu weer actief Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:50
 
PIETER649 schreef:
zuster Bertha-Hannelore



dat zijn koeiennamen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:51
 
MARISKA601 schreef:
bij de schaapskooi staat idd vaak een ijscoman en op die plek word ook vaak gevliegerd.

Stttttttt Knipoog smiley
Nee hij was echt op de goede plek Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:51
 
MARISKA601 schreef:
dat zijn koeiennamen....

Beesten bende daar in Duisland Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:52
 
ROADY641 schreef:
Neem maar van mij aan Mariska, ik heb me behoorlijk goed verdiept in deze materie. Ik ben zelf ook depressief geweest, en dat voor een flink aantal jaren. Ik weet dus goed waarover ik het heb.

Mensen wilden mij ook aan de medicijnen hebben, maar dat heb ik gelukkig altijd geweigerd. Het was niet makkelijk, maar met Jezus in mijn hart, heb ik al veel mogen overwinnen. Ook die dingen die mij depressief maakten en hielden heb ik mogen overwinnen. Ik ben nu dus niet depressief meer (en dat al gedurende flink wat jaren).

En kom bij mij niet aan dat iets "erfelijks" zou zijn. Dat vind ik de slapste smoes om niet jezelf te hoeven aanpakken.

"Als God wilde dat ik depressief door het leven moet gaan, dan had Hij het onmogelijk gemaakt dat die middelen zouden werken."
Ik vind dat je hiermee de zaak omdraait. En de verantwoording bij God neerlegt. God zegt overal in Zijn Woord dat we op Hem moeten vertrouwen. Nergens in de bijbel lees ik dat God de mens naar de apotheker stuurt. Ik lees alleen maar dat God leven geeft, vrijheid belooft, voorspoed belooft, geluk geeft etc etc, mits (!!) we precies doen wat Hij zegt. Gehoorzaamheid is dus geboden.

"Ik zal ze mijn levenlang moeten slikken.
Ik sta niet in voor de gevolgen als ik er mee zou stoppen."

Tja, als je dat jezelf maar genoeg ingeprent hebt, zul je er zeker nooit meer vanaf komen. Jezus zei toch: U zult geschieden naar uw geloof (=dat wat je gelooft...)

En die gevolgen? Dat klinkt voor mij ook alsof je niet zelf de verantwoording voor je daden neemt Mariska. We worden volgens mij allemaal opgeroepen om onszelf te beheersen.

Weet je? Als ik jouw stukje lees, dan ben ik er nog meer van overtuigd dat jij - als je WILT - van je medicijnen af kunt komen.
Je kunt je natuurlijk ook prima achter verschuilen...

Ik ben van mening dat het namelijk een KEUZE is.

Ik besefte ook dat ik die keuze moest maken. Samen met God erdoorheen, ongeacht wat ik zou VOELEN? Of doen wat mensen me adviseerden? Ik ben nog altijd blij dat ik voor Hem gekozen heb...

Heb je er wel 's aan gedacht om 10 dagen te gaan bidden en vasten?
Dat kan voor de nodige "doorbraak" zorgen ...

www.biddenenvasten.nl

Roady,

Kan alleen maar zeggen , God wil ons genezen in lichaam, ziel en geest.

Daarop spreek ik God aan, daarop geeft God mijn zijn belofte

Alles wat mensen daartussen doen is niet mijn verantwoordelijkheid.

Ik volg mijn weg met Jezus, daarin is hij toegwijdt aan mij en ben ik toegewijdt aan hem

Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 20:11
 
PIETER649 schreef:
zuster Bertha-Hannelore
Geen Angela of Neelie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 20:16
 
CHATULIEM619 schreef:
Geen Angela of Neelie?

Helene en adriana ook veel gebruikte namen ervoor Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2863 2864 2865 2866 2867 2868 2869 ... 6194 Volgende
Pagina 2866 van 6194