| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 09:55
|
|
|
|
| Quote: | ROADY641 schreef: Ik noemde een paar dingen algemeen hoe er op het forum wordt gereageerd...
Ik kom er prima uit hoor.... Je neemt iets aan dat niet waar is. En uiteraard zit ik in een "proces". Wie niet?
Ik legde alleen het linkje tussen angst en anti-depressiva. Dat mag toch?
Want de enige reden dat mensen dat spul slikken, is omdat ze de angst niet durven te ervaren.... Toch?
Het zal me niet verbazen dat er meer mensen zijn die dat spul slikken die gereageerd hebben op dit onderwerp. Het verklaart voor mij de soms felle reacties op dit onderwerp. Hoe harder iemand schreeuwt...
Ik sluit dit topic af met een stelling: Gooi je antidepressivum in de prullenbak, en ga doen wat Jezus van je vraagt. Dan ben je er zo weer boven op... |
| Quote: | ERIKA: Kan zo kwaad op jou worden he!!!!!! Heb je enig idee waarom ik aan die medicijnen zit??NEE En nee Roady het is niet hoe harder iemand reageerd! Waarom er samen met mij mensen reageren zijn erbij waarvan ik zeker weet dat ze het niet hoeven te slikken en die reageeren omdat jij zo ongelooflijk radicaal reageerd!
En dan gooi de antidepressiva in de prullenbak en doe wat Jezus aan me vraagt!! Man denk na dit zijn zeer kwetsende en pijnlijke opmerkingen waarmee je WEER suggereerd dat mensen die antidepresiva gebruiken niet op hun Heer vertrouwen jij durft erg veel te beweren!! |
Zo kwaad was ik ook aantal jaren geleden. Zelfde redenen.
Een vriendin van mij, die heeft anti-psychotica. En die was eigenlijk door mij gaan geloven. Die ging naar een gemeente bij haar in de buurt. Een gemeente die erg veel reklame maakt voor zichzelf. Ook met borden langs de weg enzo.
Nou ja, ze ging dus, helemaal uit haarzelf naar zo'n gemeente.
Na de 'dienst' gingen mensen haar van alles vragen omdat ze nieuw was. Toen zeiden ze ook van dat ze haar medicijnen niet meer moest slikken.
Zelf ben ik die dingen ook meegemaakt, van dat stoppen met medicatie. Ik luisterde niet eens meer toen, Ja, je gaat wennen aan die dingen als je er lang inzit. Alleen iemand van 'buiten' kan zien dat er het een en ander niet klopt.
Héél gevaarlijk. zowieso moet er eerst zorgvuldig afgebouwd worden. áls er al van afbouwen spraken is.
En ineens stoppen is heel gevaarlijk.
Weet je, die groepen beloven vanalles. als je(iemand) dan doet wat ze zeggen, en je bent niét van je dingen af zeg maar, ga je aan jezelf twijfelen. zoals ik eerst, jaren geleden.
En ik heb járen gedaan wat ze wilden. Het voelt als jaren verspilt. Ja, dat zóu dan wel niet, maar zo voelt het.
Ik zat eerst ook, toen ik nog gehersenspoelt was, zo te doen...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 25 september 2011, 10:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 10:02
|
|
|
|
Die groep vallen ook door de mand met échte problemen.
En voor het geval mensen zich aangesproken voelen: niet álle groepen natuurlijk....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 10:04
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | ja dat vond ik ook...heb maar geen bietjes gegeten.... en waaar het me aan doet denken...zal maar geen voorbeelden aandragen |
Wie zit er dan ook 's nachts om 5 uur aan de bietjes met jachtschotel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 10:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Héla, ik heb ooit eens 1 keer toegestaan dat ik achter Visser reed...gewoon om hem een plezier te doen.
Ik weet best de weg naar de hei, kan iedereen niet zeggen , en ook de weg naar huis verliep zonder problemen. Geen meter ben ik verdwaald. Nouja, behalve dan een beetje in Hoeven maar dat kwam omdat er plotseling een straat weg was...  |
Frank , ik daag je uit . 19 nov. Scheveningen. Mag ik dan jóu een plezier doen door op de terugweg achter jóu te rijden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 10:21
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frank , ik daag je uit . 19 nov. Scheveningen. Mag ik dan jóu een plezier doen door op de terugweg achter jóu te rijden?  |
19 november??? Dan ben ik ziek...ik kan niet komen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 10:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wie zit er dan ook 's nachts om 5 uur aan de bietjes met jachtschotel  |
Tink eet op alle uren van de dag en nacht...haar mond staat nooit stil. Ofwel praat ze constant of ze is aan het eten. Ze eet ook van alles waar ik slechts maar moet aan denken en toch al aankom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 10:27
|
|
|
|
| JOAN712 schreef: | Ik heb ook zeker geen wrok ofzo. Gelukkig niet. Het heeft zijn tijd nodig, maar het gaat de goede kant op!! En er zijn ook mooie herinneringen. |
Ik heb ook geen wrok meer.
Maar ja, het heeft wel één jaar en 3 maanden geduurd.
En ik heb het gevoel dat ik brokstukken bij elkaar moet zoeken.
Maar ook goede herinneringen.
Nou, nu kan ik doen, wat ik niet kon, met anderen omgaan. En weer dagbestedingen oppakken. (WAO)
Ik zag niemand meer alleen hem....Met iedereen waar ik mee omging, commentaar, en redenen waarom ik met degene moest breken.
Hij had bijvoorbeeld een tekst uitgeknipt, uit een of ander tijdschrift, ging zo: "ik heb alles opgegeven waar ik van hield, zodat ik misschien jou liefde zou winnen", zoiets. en dat was dan op mij van toepassing.
Ben zo gemanipuleerd, heb mezelf laten manipuleren. Gewoon blind.
De (zo je wil 'mijn') waarheid. Ja, die moet ik inzien.
Heeft niets te maken met 'slechte' dingen over hem opnoemen. dit even voor de zekerheid. Niet naar jou toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 10:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | 19 november??? Dan ben ik ziek...ik kan niet komen.... | Al te veel haringen gegeten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 11:47
|
|
|
|
Maar wat is nu het verschil met dit waar mensen zoveel commentaar op hebben en gebedsgenezing? Eigenlijk is het zoals Roady het voorspiegeld toch ook een soort gebedsgenezing? Eigenlijk is het bij hun een totale gebedsgenezing terwijl je je anders af kan vragen of het nu door de medicijnen of door het gebed komt........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 12:06
|
|
|
|
Morgen verloopt mijn abo hier....en ik heb besloten niet meer te verlengen want het is tijd voor andere dingen. Ik dank iedereen die een poosje met me is 'meegelopen' d.m.v bijdragen op het forum, schriftelijke of persoonlijke contacten. Het was goed. Ik heb veel gekregen om over na te denken en veel mooie contacten mogen opbouwen. Nogmaals: dank je (jullie) wel!
Pas goed op jezelf én elkaar, God's zegen toegewenst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 12:15
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Morgen verloopt mijn abo hier....en ik heb besloten niet meer te verlengen want het is tijd voor andere dingen. Ik dank iedereen die een poosje met me is 'meegelopen' d.m.v bijdragen op het forum, schriftelijke of persoonlijke contacten. Het was goed. Ik heb veel gekregen om over na te denken en veel mooie contacten mogen opbouwen. Nogmaals: dank je (jullie) wel!
Pas goed op jezelf én elkaar, God's zegen toegewenst! |
Jammer, Maria, maar wel begrijpelijk!
Pas jij ook goed op jezelf en de mensen om je heen?
En uiteraard ook voor jou God's rijke en onmisbare zegen!
Liefs en een dikke , José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 12:23
|
|
|
|
|
Dat ik alweer de bloemengroet van mijn gemeente krijg!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 13:53
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | VISSER278 schreef: De volgende personen hopen mee te gaan:
Hannah 810, 38 jaar, regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Marian 096, 49 jaar, regio 0184 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr. ( o.v. dat er meer 30ers mee gaan) Shanita 130, 39 jaar , regio 078 ( indien vervoer) Nathanya830, 34 jaar, regio 0251
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 (o.v.) Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 (o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 Frankt627gaatnietmee, 47 jaar, regio 076 (ONDER VOORBEHOUD) Joost764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.) Leonard 44 jaar, regio 0180 (o.v.) Nes 158, 53 jaar , regio 030
WIE GAAN ER NOG MEER MEE?.....ZAT. 19 NOV. ....STRAND SCHEVENINGEN |
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 25 september 2011, 18:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 14:08
|
|
|
|
13.58 uur een jong stel dat met spoed voorbij komt om nog maar op tijd in kerk te zijn. 14.02uur , hetzelfde stel wat nu op 't gemakje voorbij komt . Waarschijnlijk toch te laat en niet de vrijmoedigheid meer hebben gehad om nar binnen te gaan.
Of ze zijn bewust laat van huis gegaan , want het is wel heel errugh lekker weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 14:16
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar wat is nu het verschil met dit waar mensen zoveel commentaar op hebben en gebedsgenezing? Eigenlijk is het zoals Roady het voorspiegeld toch ook een soort gebedsgenezing? Eigenlijk is het bij hun een totale gebedsgenezing terwijl je je anders af kan vragen of het nu door de medicijnen of door het gebed komt........ |
Als pillen niet helpen, kan je altijd nog bidden, en andersom ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 14:35
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hoi Steentje,
Van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Dat je zooooooo grote meid mag worden.
 |
Herhaling Steentje Vorige keer was zeker te vroeg 2 keer per jaar jarig is niet gek
Gefeliciteerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 14:37
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | koud en zonnig. |
Koud? Staat de koelkast open? Hier tropisch warm hier 25 graden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 14:38
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | de komende week blijft het mooi weer, rustig herfstweer....nog even genieten....... |
HUH? niet gelapen vannacht Was de zon al op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NES158
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 16:20
|
|
|
|
Ik heb ook wel zin om mee te gaan, heb alleen geen eigen vervoer. Dus als ik met iemand mee kan rijden zou dat fijn zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 16:31
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | HUH? niet gelapen vannacht Was de zon al op? |
whahahahah, nachtdienst Herman...ik zie de zon opkomen...en als die er niet is, is het weerbericht op het journaal ook goed......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 16:34
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | Al te veel haringen gegeten?  |
toch makkelijk als je nu al weet wanneer je ziek bent....kun je het in je agenda zetten.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 16:36
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wie zit er dan ook 's nachts om 5 uur aan de bietjes met jachtschotel  |
ik Visser, ik werk en eet..en dat ook nog tegelijk.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 16:37
|
|
|
|
Nog ergens gelezen over op vakantie gaan:
Als de stilte me inhaalt, begint het grote denken. Bij mij is dat iets dat zich vooral afspeelt wanneer ik op vakantie ben.
Thuis is het anders… iedereen is druk op zijn eigen manier. Of de dingen nu belangrijk zijn of niet, je vult er je leven mee en je dagelijkse ritme wordt bepaald door dingen die zich herhalen en je in beslag nemen. Op vakantie wordt het stiller. Niet direct… niet na een dag of drie al. Bij mij niet althans. Eerst ben ik druk met alle nieuwe indrukken, het veroveren van de omgeving, die zo anders is dan thuis, het zien en ervaren en wennen aan alles, en pas dan… als de eerste nieuwsgierigheid bevredigd is, volgt er meer rust. En de totale ontspanning en het nadenken volgen pas als ik alweer ga tellen hoelang het nog duurt voor ik weer naar huis ga. Als de dagen die resten zijn verminderd tot drie, twee, één…. Pas dan…. begint het ‘grote-vakantie-denken’, het overzien en overpeinzen en…. mogelijk het nieuwe inzicht.
Ik heb het elk jaar weer nodig. Ook als je leven klein is, ben je bezig met de gewone dingen van alledag en vergeet je wel eens om te kijken of alles nog wel naar wens verloopt. Af en toe moet je even ‘helicopteren’ boven je eigen leven. Dat is een raad die een vriend me pas gaf. Zo doet hij dat. Af en toe even opstijgen boven zijn leven en als het ware van bovenaf kijken om te zien of hij nog wel de goede kant uitgaat. Ik vond dat een ware eye-opener en in deze vakantie pas ik die techniek toe. Gestolen, ik geef het toe, maar wel met toestemming.
Ik stijg uit boven al dat kleine, benauwde denken, en overzie hoe de patronen me solide vast hebben gehouden op een plek waar ik eigenlijk niet wil blijven. Wat denk je toch gauw in hokjes… wat accepteren we dingen toch gauw als feiten zonder ze nog ter discussie te stellen! Het is zoals het is, maar moet het ook zo blijven? Is er niet ergens een raam dat open kan, zodat mijn leven meer lucht krijgt? Kan ik geen mogelijkheid creëren om dingen anders te doen? Is er een deur die ik moet sluiten, zodat een andere deur voor me geopend kan worden? Is er iets dat ik los mag laten, zodat er meer ontspanning komt?
Als ik van bovenaf neer kijk, besef ik beter dat het anders kan. Dat ik het anders wil. Dat ik mezelf wil losweken uit patronen die me wortel hebben doen schieten op de plek waar ik me bevind. Want als je wortel schiet, kom je niet meer vooruit, dan blijf je waar je bent. Op een benauwde plek of misschien, in sommige gevallen ook wel, op een prachtige plek, maar je zit wel vast, je groeit niet. Er zit geen beweging meer in.
Opeens zie ik het weer scherp en met hernieuwd enthousiasme pak ik mijn koffer in. Ik ga naar huis met nieuwe moed en goede voornemens. En dat is voor mij altijd het mooiste moment van de hele vakantie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 16:44
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Als pillen niet helpen, kan je altijd nog bidden, en andersom ook  |
Natuurlijk, maar dat was mijn vraag helemaal niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 16:46
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | 19 november??? Dan ben ik ziek...ik kan niet komen.... |
Ben je ziek of verzuim je Op de werkvloer zit daar een groot verschil in........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 16:47
|
|
|
|
| NES158 schreef: | Ik heb ook wel zin om mee te gaan, heb alleen geen eigen vervoer. Dus als ik met iemand mee kan rijden zou dat fijn zijn. |
In principe (zoals het er nu voor staat) is het de bedoeling dat ik ook ga, dus wat mij betreft kun je meerijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRIS212
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:01
|
|
|
|
| RINRIN585 schreef: | Een Dominee vertelde mij eens dat vergeven niet altijd nodig is.. als de andere persoon geen berouw heeft hoef er niet altijd een reden te zijn voor vergeving... God vergeef het ons ook niet als wij niet oprecht spijt hebben. |
Dat vergeven niet hoeft als er geen vergeving wordt gevraagd, daar ben ik het mee eens. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je iemand die niet om vergeving vraagt niet kan vergeven(als je dat om een of andere reden graag zou willen). Dat God ons het ook niet vergeeft als we niet oprecht spijt hebben, daar ben ik het niet mee eens. Ik geloof dat God mensen die Jezus in hun hart hebben vergeeft zonder dat ze expliciet berouw hebben en vergeving vragen voor elke individuele zonde. Denk maar eens aan de balk en de splinter. Mensen zijn vaak blind voor hun eigen zwakheden(ik ook wel eens) en erkennen soms zelfs hun zonden niet na confrontatie. Moet je je voorstellen dat je in je leventje van 80 jaar ofzo één keertje geen berouw hebt getoont over iets. Denk je dat je dan naar de hel gaat? Ik niet. Anders zou mijn gebed er uit zien als een opsommingslijst van zonden(je zou er dan maar een vergeten zeg, allemaal voor niets).
@SHANITA130: Als ik je verhaal lees, dan denk ik echt "wat een rotleven heb je zeg". Ik weet niet hoe je zo iets vol kan houden(ik heb bijna een perfect leventje, dus ik weet echt niet hoe je met zo iets om kan gaan).
Laatst aangepast door
|
CHRIS212
|
op zondag 25 september 2011, 17:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:02
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar wat is nu het verschil met dit waar mensen zoveel commentaar op hebben en gebedsgenezing? Eigenlijk is het zoals Roady het voorspiegeld toch ook een soort gebedsgenezing? Eigenlijk is het bij hun een totale gebedsgenezing terwijl je je anders af kan vragen of het nu door de medicijnen of door het gebed komt........ |
Ik heb commentaar op vrijwel alle gebedsgenezingsdiensten. Toch zie ik enig verschil. Deze healingrooms gedragen zich als sekte en zijn totaal onverantwoord bezig omdat ze eisen dat je je medicijnen direct cold-turkey laat staan. De gebedsgenezingsdiensten zoals bij Zijlstra draaien op overdreven gebedel om geld en de toon van hun gebed staat mij tegen. Er word niet gevraagd om genezing, deze word min of meer afgedwongen. Als ik dan zie hoeveel sucses er is, valt dit zwaar tegen, Zijlstra teert nog steeds op het sucses bij mevr. Vlot. Hij gaat ook op tournee het land door waarbij zaaltjes afgehuurd worden, een soort rondreizend circus dus. Maar eerlijk is eerlijk, hij verwijst de mensen wel door naar hun behandelend arts, zodat de teleurstelling medisch begeleid kan worden...
Ik heb er gewoon niks mee, het staat me tegen en ik vind het 1 grote poppenkast en het schurkt tegen oplichting aan. Das mijn persoonlijke mening en verder zoekt iedereen het maar uit voor zichzelf....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:14
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik heb commentaar op vrijwel alle gebedsgenezingsdiensten. Toch zie ik enig verschil. Deze healingrooms gedragen zich als sekte en zijn totaal onverantwoord bezig omdat ze eisen dat je je medicijnen direct cold-turkey laat staan. De gebedsgenezingsdiensten zoals bij Zijlstra draaien op overdreven gebedel om geld en de toon van hun gebed staat mij tegen. Er word niet gevraagd om genezing, deze word min of meer afgedwongen. Als ik dan zie hoeveel sucses er is, valt dit zwaar tegen, Zijlstra teert nog steeds op het sucses bij mevr. Vlot. Hij gaat ook op tournee het land door waarbij zaaltjes afgehuurd worden, een soort rondreizend circus dus. Maar eerlijk is eerlijk, hij verwijst de mensen wel door naar hun behandelend arts, zodat de teleurstelling medisch begeleid kan worden...
Ik heb er gewoon niks mee, het staat me tegen en ik vind het 1 grote poppenkast en het schurkt tegen oplichting aan. Das mijn persoonlijke mening en verder zoekt iedereen het maar uit voor zichzelf.... |
Ik verbaas me alleen om de kritiek op het stuk van Roady terwijl er mensen zijn die toch echt in genezingsdiensten geloven....... Ik ben er wat nuchter in en ben meer van het principe Vertrouw op God maar zet je fiets op slot.......ik bedoel daarmee te zeggen dat je ook wel een beetje realistisch moet blijven denken en niet alleen in de Heer moet zijn. In Lourdes zit iedere dag de spreekkamer van de artsen vol met mensen die denken genezing of iets van genezing hebben gevonden, de praktijk is dat de echte wonderen van jaren geleden zijn en ook nog omstreden....... Maar als ik de kritiek op de tekst van Roady lees (heb ik ook, en terecht vind ik zelf) vraag ik me dan toch af hoe mensen dat beleven die wel in genezingsdiensten geloven......die heb ik nog niet aan het woord gezien hier.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 25 september 2011, 18:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:19
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik Visser, ik werk en eet..en dat ook nog tegelijk..... |
Nou, jij liever dan ik . mij hoeven ze 's ochtends om 5 uur echt niet wakker te maken voor bietjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |