| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 18:53
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Dat het er op leek dat mijn vader weer een hartinfarct had, maar dat het, op dit moment, vals alarm lijkt te zijn. |
Gelukkig Josina maar wat was het dan wel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 18:55
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | hmmm.... da's minder erica Zal ik vannacht een slaappil brengen?  |
Mag je wel een hele flinke brengen Maar wel gezellig als je vannacht komt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 18:58
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | te dicht bij Borssele??  |
o o o die Frank heeft het maar zwaar met ons Wil die het zonnestraaltje zijn zegt tie het twee keer om zichzelf ook te overtuigen Vervolgens neemt tie de zon mee om daarna zichzelf zielig te vinden Ik weet het ook niet meer alleen dat die man het zwaar heeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Wat een ongelukkig gekozen woorden, Wmijn. Het is haast vloeken. Het woord pijlers wordt gebruikt in de islam. En dan heeft het een hele andere betekenis. Het Onze Vader is niet een pijler van ons christelijk geloof. Het is ook geen verplicht ritueel gebed. Het geeft aan hoe we het beste kunnen bidden..... |
De Islam spreekt van vijf zuilen. Niet van pijlers. De associatie van jou met de Islam in relatie met wat Willemijn zegt, vind ik wat erg vergezocht en lijkt door de woorden die je gebruikt, ongelukkig gekozen en haast vloeken, ook wat suggestief. Een merkwaardige associatie. De Islam heeft wel veel van het Jodendom overgenomen maar is toch echt een ander geloof met een hele andere invulling van het begrip zuil als Willemijn geeft. Volgens de Islam moet je aan de vijf zuilen een voorgeschreven invulling geven. Islam is en betekent feitelijk overgave en gehoorzaamheid. Wat ik in het verhaal van Willemijn lees, is dat er wordt gesproken over wat de basis van ons geloof is. Het Christendom kent een vrije mens die kiest en ook wordt gekozen. De Tien geboden en het Onze Vader kun je echt tot de zaken regelen die ons geloof dragen. Het denken van Willemijn staat, als ik haar bijdragen lees, in haast alles haaks op de Islam.
Thomas, soms basaal.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 26 september 2011, 19:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:15
|
|
|
|
Het is weer een tijdje geleden maar hier heb ik weer een vervolg over Ronela.
+++++++++++++
Hallo allemaal
Joke Schild belde net, zij was vandaag bij Roneela geweest. Aanstaande dinsdagmorgen komt het hoger beroep van Roneela voor . Ze mag daar zelf voor de rechter in het engels spreken. De lijst met bewijs stukken dat ze gevaar loopt in Pakistan, is groter geworden Dus dat is positief. Joke en haar voorganger, die er ook bij was, hebben samen met Roneela avondmaal gevierd. De voorganger had stukjes brood en een flesje water meegenomen daar hebben ze 3 plastic bekers gevraagd en zo onder het toeziend oog van een bewaker, avondmaal gevierd.
Roneela zit nu al 3 maanden onschuldig in de gevangenis. Het bidden van Roneela met vele anderen is doorgedrongen tot de directeur van de gevangenis en die heeft het verboden. Dus bidden ze nu in groepjes van 2 op de gang. De satan wil het bidden stoppen maar het gaat gewoon door : God laat zich niet stoppen
Joke en haar man gaan deze week naar Pakistan. en aan het einde van de reis gaan ze de familie van Roneela bezoeken. en ze hopen dan te kunnen vertellen dat Roneela in Nederland mag blijven Laten we daarvoor bidden.
groeten Ad en Regine
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:16
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Maar jij bent jezus niet?? Ben het ook oneens met de opmerking om antidepressiva te laten staan omdat je anders 'niet voldoende vertrouwen zou hebben....'
Bewezen is dat het ernstige gevolgen kan hebben als je hier acuut mee stopt, vind het dus zelfs een gevaarlijke opmerking om het zo te stellen! Ik denk dat het belangrijker is om eens na te denken hoe het komt dat de inname van antidepressiva explosief toeneemt!! |
Beweerde ik Jezus te zijn? Rare opmerking van je Cootje... Ik volg Hem, dat wel. En ik gehoorzaam Hem. Dat ook...
Je laatste opmerking, daar is het mij allemaal om begonnen. Beetje stof tot nadenken, juist omdat het mij bekend is dat mensen wel heel makkelijk anti-depressiva innemen (en artsten het wel heel makkelijk voorschrijven).
En je moet de dingen niet in een ander licht plaatsen dan dat ik bedoelde... "om antidepressiva te laten staan omdat je anders niet genoeg vertrouwen zou hebben" zeg je...
Ik zette slechts een stelling neer: laat je antidepressiva staan OMDAT je op God vertrouwt... Dat is vanuit een totaal andere hoek bekeken... Durf je dat aan met God? Laat je je uitdagen door wat God in Zijn Woord zegt? Durf je te gaan staan op de vele beloftes die God ons aanreikt? Juist als het gaat om depressie of angsten...
Vanuit de ervaring die ikzelf heb: ik HEB het aangedurfd met Hem. En God heeft Mij niet laten vallen in dat vertrouwen. Integendeel! Hij is ECHT te vertrouwen. Ja, Vader is goed voor Zijn kinderen, als we Hem echt willen gehoorzamen.
En geheel ten overvloede zeg ik bij dit topic: elk mens is zelf verantwoordelijk voor wat ie doet, of wat ie niet doet. Het lijkt me erg logisch dat ALS je een dergelijk medicijn gebruikt, dat je inderdaad afbouwt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:18
|
|
|
|
| MARCOWAAL200 schreef: | Het is weer een tijdje geleden maar hier heb ik weer een vervolg over Ronela.
+++++++++++++
Hallo allemaal
Joke Schild belde net, zij was vandaag bij Roneela geweest. Aanstaande dinsdagmorgen komt het hoger beroep van Roneela voor . Ze mag daar zelf voor de rechter in het engels spreken. De lijst met bewijs stukken dat ze gevaar loopt in Pakistan, is groter geworden Dus dat is positief. Joke en haar voorganger, die er ook bij was, hebben samen met Roneela avondmaal gevierd. De voorganger had stukjes brood en een flesje water meegenomen daar hebben ze 3 plastic bekers gevraagd en zo onder het toeziend oog van een bewaker, avondmaal gevierd.
Roneela zit nu al 3 maanden onschuldig in de gevangenis. Het bidden van Roneela met vele anderen is doorgedrongen tot de directeur van de gevangenis en die heeft het verboden. Dus bidden ze nu in groepjes van 2 op de gang. De satan wil het bidden stoppen maar het gaat gewoon door : God laat zich niet stoppen
Joke en haar man gaan deze week naar Pakistan. en aan het einde van de reis gaan ze de familie van Roneela bezoeken. en ze hopen dan te kunnen vertellen dat Roneela in Nederland mag blijven Laten we daarvoor bidden.
groeten Ad en Regine |
Dank je wel weer voor deze update! Ook hier gaat het bidden door!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:19
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Even opscheppen
2 tienen en 8 negens op certificaten,op de eindtoets een 8,3
(en nu maar hopen dat ik de volgende toetsenronde niet huilend bij "het slechtste moment" moet posten ) |
Wat fijn voor jou!!!!
Gefeliciteerd!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:22
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Gelukkig Josina maar wat was het dan wel? |
Het was wel een protesteren van het hart, onduidelijk is waarom. Maar wel goed in de gaten houden dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:26
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Hoe zie jij dat dan voor ogen, is mijn vraag. |
Ik heb inmiddels helaas moeten ervaren dat er mensen zijn die naar buiten toe aangeven zich een kind van God te voelen en Jezus als hun Verlosser zien, maar achter de "dichte gordijnen" er een ander leven op nahouden en dan dingen doen die niet fijn zijn om te weten.
De vraag mijnerzijds is dan ook: kijkt God echt alleen maar naar hoe iemands relatie met Hem is en niet naar de daden van iemand?
Ik kan dat niet geloven. Ik geloof echt dat wanneer iemand sterft en voor Gods troon komt te staan, God ook kijkt naar het leven dat iemand geleid heeft. Maar wat God dan beslist...tja, da's niet aan mij.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 26 september 2011, 19:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:29
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | De motivatie waarom je dingen laat is anders geworden. Je hebt nl. een relatie met God gekregen, je houdt van Hem. Mijn relatie met Hem wordt niet bepaald door de Wet, maar door Zijn aanvaarding van mijn tekort komingen. Toen mijn relatie nog goed was met mn vrouw, wist ik wat ze goed vond en wat niet. En dat was voldoende voor mij om bepaalde dingen niet te doen. Zo is het ook met God: ik doe bepaalde dingen niet, omdat ik weet dat Hij het niet leuk vindt. En dat gaat veel verder dan alleen de 10 geboden. |
Mooi gezegd vind ik. Ik zou nog iets willen toevoegen. Het is God om de LIEFDE te doen. Omdat Hij zelf in heel Zijn Wezen liefde IS. Liefde heeft van origine NIETS met wetten te maken. Maar omdat wij gevallen mensen zijn hebben we regels nodig. Om ons RICHTING te geven. Net als kinderen die moeten worden opgevoed, ze hebben richting nodig...
Als we tot Jezus komen, komen we tot de vervulde wet: de volmaakte liefde. Als het goed is, ervaren we elke zonde als iets dat tegen deze liefde indruist. We KWETSEN God daar dus mee. We doen Hem daarmee veel PIJN.
Daarom is het allerbelangrijkste gebod van Jezus: "Blijf in Mijn liefde"
En ook:
Wees elkaar niets schuldig behalve liefde. Want wie zijn naaste liefheeft, die heeft de hele wet vervuld. Rom 13:8
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | [/size][/size]Natuurlijk had je vroeger thuis kunnen zijn maar dan had je boetes gehad. Dus mag je best blij zijn dat ik achter je reed waardoor jij wat minder snel reed en veel geld uitspaarde. De borden met die cijfertjes die langs de kant van de weg staan hebben een functie hoor.
Zo ken ik een Noordelinge die ook graag laag vliegt ...maar die ook geregeld een rekening in de bus krijgt...  |
Aha , het kwartje begint te vallen . Ik dacht altijd dat als er een bord met 80 erop aan de linkerkant én aan de rechterkant van de weg staat , dat je dan 160 mocht. maar jij reed daar 72 , dus ik zag je op een gegeven moment niet meer. Maar nu snap ik het.
Visser, ziw he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:32
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Nee hoor, we willen Floshke niet laten verhongeren, hebben Josina en ik het weer gedaan. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:32
|
|
|
|
| ARJAN024 schreef: | Hoe sta je tegenover dat iemand niet helemaal aan je eigen verwachtingen voldoet? Bijv. dat hij steviger is gebouwt dan je wil? Of "iets" onder de leden heeft? Zou je hem/haar voor repecteren? Zou je bijvoorbaat op iemand afknappen als hij/zij iets heeft of "raar" uitziet?
Wat vint jij belangrijker. Uitelijk of hoe een persoon echt is. |
Hoe de persoon echt is. Natuurlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:57
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Het zou m.i. veel belangrijker zijn dat je weet wat het is om uit Genade te leven en niet zo krampachtig vast te houden aan de 10 geboden, maar te weten wat het is om Vrijgekocht te zijn door het Volmaakte werk van Jezus Christus ... |
We kunnen pas begrijpen wat genade Gods inhoud, als we erkennen dat we zonder die genade verloren zijn.
Waarvan zijn we verlost: van de straf op onze zonden. Waaruit weten wij dat we zondig zijn: uit de 10 geboden.
Hoe ziet Gods genade eruit: Hij zond Zijn Zoon op de wereld. Die Zoon moest onze straf dragen.
Wat moeten wij er voor doen? Wij moeten erkennen dat wij zonder Jezus verloren zijn, maar door Zijn bloed is onze straf vergeven.
Johannes 3: 16 Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven hebbe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:59
|
|
|
|
MARISKA601 schreef: Ik concludeerde uit een eerder stuk van jouw, dat het Onze Vader wel geschrapt kon worden. Omdat we niet meer om vergeving hoeven te vragen.
Ik liet daarop zien welke regel.
Ik probeer duidelijk te maken, dat we dagelijks zondigen. We weten dat we zondigen door de 10 leefregels. We weten ook dat er verlossing is. We hoeven dus aleen nog maar vergeving te vragen om onze zonden. En we weten dat ze vergeven zijn.
Wat is belangrijk om te weten voor mij:
De 10 geboden, en het Onze Vader.
| WILLEMIJN232 schreef: | | Ik ben het wel met je eens Mariska.... het .zijn de pijlers van het christelijk geloof.....en zo heeft Jezus het ons ook geleerd........ |
Ik zie nergens ook maar iets over de Genade, de vrijheid van de Genade .. Alleen maar een moeten navolgen/naleven van de 10 geboden.
Zou dit misschien zijn wat Paulus zegt over bedekking/sluier die over hun hart komt, telkens als de wet wordt voorgelezen. Het vergelijk met Mozes (Exodus 34)die van de berg afkwam, met een stralend gelaat, zo stralend dat Mozes zijn gelaat moest bedekken. Dat, omdat de Joden niet in staat waren om naar de Heerlijkheid van God te kunnen kijken ...
@ -- Mariska -- Als ik mij niet aan de 10 leefregels hou, beland ik in de hel. Zie mijn antwoord op jouw citaat uit het boek Openbaring hoofdstuk 20, “Wanneer het verbrandt, zal hij daarvoor de prijs betalen; hijzelf zal echter worden gered, maar door het vuur heen.” @ -- Mariska --Als ik mij niet aan de verkeersregels hou, beland ik op het kerkhof. Ik denk echt dat je voorbij gaat aan de Volheid van de Genade, Jezus Christus is één maal voor onze zonden gestorven, waarom zou je dan telkens weer, elke dag opnieuw zoals je schreef, bidden dat je gered moet worden van de zonden door het bidden van het onze Vader. Het moment dat je Jezus aannam als je Verlosser, Redder en Zaligmaker, dat moment was jouw wedergeboorte, op dat moment ben je van Hem. Maar nu bid je elke keer dat je gered mag worden, hoe vaak moet Jezus dan nog sterven voor jouw zonden?? Ik ben bang dat het dan nooit genoeg is en dat je ook nooit goed genoeg zult zijn voor Hem want je zondigt elke dag weer en weer en weer. Als je Hem om vergeving vraag, zoals de regel in het onze Vader zegt, dan zeg je dat het je spijt hebt van die zonde … Maar als je van je laatste regel (in je posting) uitgaat, en je zou omkomen bij een verkeersongeval, op slag dood zou zijn … je geen tijd meer hebt gehad om te bidden voor je redding … Is het dan de hel of is het dan eeuwig Leven, door de Genade van God, in het bloed van Jezus Christus … ??
Romeinen 8:33 Wie zal Gods uitverkorenen aanklagen? God zelf spreekt hen vrij. 34 Wie zal hen veroordelen? Christus Jezus, die gestorven is, meer nog, die is opgewekt en aan de rechterhand van God zit, pleit voor ons. 35 Wat zal ons scheiden van de liefde van Christus? Tegenspoed, ellende of vervolging, honger of armoede, gevaar of het zwaard? ….. 38 Ik ben ervan overtuigd dat dood noch leven, engelen noch machten noch krachten, heden noch toekomst, 39 hoogte noch diepte, of wat er ook maar in de schepping is, ons zal kunnen scheiden van de Liefde van God, die hij ons gegeven heeft in Christus Jezus, onze Heer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:01
|
|
|
|
|
een telefoontje krijgen dat ik in mjin huisje kan blijven wonen!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:02
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | een telefoontje krijgen dat ik in mjin huisje kan blijven wonen!!! |
Kijk dat zijn mooie dingen Tink gefeliciteerd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:02
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | We kunnen pas begrijpen wat genade Gods inhoud, als we erkennen dat we zonder die genade verloren zijn.
Waarvan zijn we verlost: van de straf op onze zonden. Waaruit weten wij dat we zondig zijn: uit de 10 geboden.
Hoe ziet Gods genade eruit: Hij zond Zijn Zoon op de wereld. Die Zoon moest onze straf dragen.
Wat moeten wij er voor doen? Wij moeten erkennen dat wij zonder Jezus verloren zijn, maar door Zijn bloed is onze straf vergeven.
Johannes 3: 16 Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven hebbe. |
Dan mijn vraag, waarom schreef je dan dat wanneer je de geboden niet zou houden je naar de hel zou gaan ... Want dat staat haaks op wat je hierboven schrijft ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:05
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik heb inmiddels helaas moeten ervaren dat er mensen zijn die naar buiten toe aangeven zich een kind van God te voelen en Jezus als hun Verlosser zien, maar achter de "dichte gordijnen" er een ander leven op nahouden en dan dingen doen die niet fijn zijn om te weten.
De vraag mijnerzijds is dan ook: kijkt God echt alleen maar naar hoe iemands relatie met Hem is en niet naar de daden van iemand?
Ik kan dat niet geloven. Ik geloof echt dat wanneer iemand sterft en voor Gods troon komt te staan, God ook kijkt naar het leven dat iemand geleid heeft. Maar wat God dan beslist...tja, da's niet aan mij. | God ziet de harten van mensen aan. En als zij ervoor kiezen om niet te leven zoals Hij wil, heeft dat uiteraard invloed op die relatie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:09
|
|
|
|
Het zijn 2 stellingen die ik noemde voor behoud van leven.
Als ik behouden wil worden, moet ik erkennen dat in zondig, en de zonden zijn de 10 leefregels.. de 10 geboden.
Als ik niet op het kerkhof wil belandden, heb ik mij aan de 1001 verkeerregels te houden.
Ik kan wel voor 1000% op God vertrouwen dat ik mijn leven behoud als ik over een gesloten spoorweg fiets.
Ik kan in mijn dagelijks leven ook God wel voor 1000% vertrouwen. terwijl ik alle 10 geboden overtreed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:20
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Maak van je hart geen moordkuil
Mn vingers jeuken nu eigenlijk om hier een anekdote over cross neer te zetten waarin hij ook voor potencieel gevaarlijk aangezien werd, maar ik zal me inhouden
Ik heb beide heren in groepsverband ontmoet en dan zijn ze vrij ongevaarlijk hoor  |
Gelukkig heeft Pieter het heel deskundig van me overgenomen ...
hoe was het liedje ook al weer ... Marina, Marina, Marina ...
Maar goed, Illona je zou natuurlijk de jou welbekende A.S. mee kunnen vragen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:27
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het zijn 2 stellingen die ik noemde voor behoud van leven.
Als ik behouden wil worden, moet ik erkennen dat in zondig, en de zonden zijn de 10 leefregels.. de 10 geboden.
Als ik niet op het kerkhof wil belandden, heb ik mij aan de 1001 verkeerregels te houden.
Ik kan wel voor 1000% op God vertrouwen dat ik mijn leven behoud als ik over een gesloten spoorweg fiets.
Ik kan in mijn dagelijks leven ook God wel voor 1000% vertrouwen. terwijl ik alle 10 geboden overtreed. |
Sorry Mariska, maar ik weet echt niet meer waar het over gaat ...
Weet je zelf nog wel, welke vragen je stelde of ... --
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:29
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | een telefoontje krijgen dat ik in mjin huisje kan blijven wonen!!! |
Toppie! Gefeliciteerd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:30
|
|
|
|
Vertrouw op God, maar zet je fiets op slot.
Thomas, Godsvertrouwen en nuchterheid kan best samengaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:32
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Dan mijn vraag, waarom schreef je dan dat wanneer je de geboden niet zou houden je naar de hel zou gaan ... Want dat staat haaks op wat je hierboven schrijft ...  |
Ik probeer steeds uit te leggen dat we zonder de kennis van de 10 geboden nergens komen.
En ik probeer ook steeds uit te leggen, wat we moeten doen om behouden te blijven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ILONA405
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:37
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Maar goed, Illona je zou natuurlijk de jou welbekende A.S. mee kunnen vragen ...  |
Zou kunnen. Cross..maar we zitten hier op CM he? En een groepje inclusief dames zou leuk zijn...of wordt t een herenuitje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:38
|
|
|
|
zal ik dan maar tegendraads zijn ...
Ik kijk naar het uiterlijk. Als het uiterlijk niet datgene heeft wat mij aanspreekt zal ik ook niet proberen om contact te leggen ...
Maar in het leven loopt het soms heel anders ... Ik heb een relatie gehad met iemand waar ik eerst totaal geen "uiterlijke" klik mee had en ook nooit op af zou stappen ... maar soms, heeeeel soms ... pfff hellupp
Daarnaast kijk ik naar leeftijd, uitgaande van mijn eigen leeftijd ... + 0 / - 8
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:42
|
|
|
|
| ILONA405 schreef: | | Zou kunnen. Cross..maar we zitten hier op CM he? En een groepje inclusief dames zou leuk zijn...of wordt t een herenuitje |
Voor zover ik weet gaat er sowieso 1 vrouw mee, maar die staat niet op de lijst en wil ook niet op de lijst staan ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ILONA405
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:44
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Voor zover ik weet gaat er sowieso 1 vrouw mee, maar die staat niet op de lijst en wil ook niet op de lijst staan ... |
Kijk...dat trekt mij over de streep
|
|
| Naar boven |
|
|