ChristianMatch
 


Forum

Niet het perfecte plaatje
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2882 2883 2884 2885 2886 2887 2888 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:25
 
ARJAN024 schreef:
Hoe sta je tegenover dat iemand niet helemaal aan je eigen verwachtingen voldoet? Bijv. dat hij steviger is gebouwt dan je wil? Of "iets" onder de leden heeft?
Zou je hem/haar voor repecteren?
Zou je bijvoorbaat op iemand afknappen als hij/zij iets heeft of "raar" uitziet?

Wat vint jij belangrijker. Uitelijk of hoe een persoon echt is.
Ik knap af op die spelfouten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:26
 
FRANKT627 schreef:
Inktvis of laika, hebben jullie nog een gedicht want dit gaat helemaal verkeerd... Verlegen lachende smiley

Voel je je een beetje schuldig Frank? Zou ik namelijk wel doen hoor als ik het topic van een ander in zou pikken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:27
 
[quote=FRANKT627]


Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:28
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik knap af op die spelfouten...



Wel eens gehoord van dyslectie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:28
 
[quote=JOSINA022]

Ik opstoken Smiley die vol vragen zit welnee.
En het is Floshke hoor die naast m op de bank zit, die wil ook wel naar Frank uithalen voor jou. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:29
 
[quote=JOSINA022]
Jullie passen zo wel goed bij elkaar Clown smiley

Geschokte, onthutste smiley oja??? Iedereen maakt wel eens een fout...zo ook ik dus Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:30
 
[quote=ANNE589]

Ha, stook die dan maar ff op voor mij Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:30
 
MARISKA601 schreef:
Wel eens gehoord van dyslectie?
Leg me nu eens uit waarom ik dat wel zou moeten accepteren? Een dikke neus of andere dikke lichaamsdelen, dan is het geen probleem dat je daar niet van houdt, maar als mensen onbenullige schrijffouten maken mag je daar niet van afknappen dan? Als een vrouw iets met me wil, moet ze behoorlijk kunnen schrijven...Sommige mensen durven op te schrijven dat ze HBO niveau hebben, ik vraag me af of ze ooit een goede scriptie hebben kunnen inleveren.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 27 september 2011, 22:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:31
 
[quote=FRANKT627]

Je bent toch echt verantwoordelijk voor je eigen daden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:33
 
COOTJE711 schreef:
meen het niet zo kwaad hor...


dat ken best, maar t doet wel zeer Huilende smiley, smiley in tranen het leven is hard, keihard voor mij en als je dan op deze manier nog eens een schop na krijgt, zie ik het allemaal ff helemaal niet meer zitten..
pijn is niet fijn!! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:34
 
CHATULIEM619 schreef:
Leg me nu eens uit waarom ik dat wel zou moeten accepteren? Een dikke neus of andere dikke lichaamsdelen, dan is het geen probleem dat je daar niet van houdt, maar als mensen onbenullige schrijffouten maken mag je daar niet van afknappen dan? Als een vrouw iets met me wil, moet ze behoorlijk kunnen schrijven...


Voor mensen met dyslexie zijn het geen onbenullige fouten.
Niemand kan perfect nederlands schrijven.
En er staat mij iets bij dat Judith( redactie) op[ het forum er ooit iets over gezegd heeft.

NEGEER SPELFOUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAIKA882





Berichten: 55

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:34
 
FRANKT627 schreef:
Inktvis of laika, hebben jullie nog een gedicht want dit gaat helemaal verkeerd... Verlegen lachende smiley

De minima magnus scintilla nascitur ignis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:36
 
MARISKA601 schreef:
Voor mensen met dyslexie zijn het geen onbenullige fouten.
Niemand kan perfect nederlands schrijven.
En er staat mij iets bij dat Judith( redactie) op[ het forum er ooit iets over gezegd heeft.

NEGEER SPELFOUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het gaat er toch om waar je op afknapt, nou dit is voor mij een goede afknapper...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:37
 
CHATULIEM619 schreef:
voor die tijd een wandeling en eten bij Trijnie???


wou je vast in de eindtijdstemming komen ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:38
 
MAGDA088 schreef:
en dat geldt ook voor chronische ziektes, natuurlijk is het een last soms, ziekenhuisbezoeken, soms medicijnen, meer zorg, maar om daar nu iemand voor te laten vallen?

Voor mij zit het verschil in het bewust er voor kiezen, of dat het je overkomt na de belofte: tot de dood ons scheidt.

Als je getrouwd bent en je partner wordt ziek, ga je niet daarom weg lijkt me. Wel kan iemands ziekte hem of haar veranderen, waardoor een huwelijk niet meer werkt.

Ik ben ook getrouwd geweest met iemand die chronisch ziek was.
De impact die dat op mijn eigen leven had, maakte wel dat ik na mn scheiding voor mezelf de keuze heb gemaakt daar nooit meer aan te beginnen.
Het maakt me niet uit wat iemand doet, rioolreiniger is ook een beroep, maar ik kan er niet meer tegen om 24/7 met iemand om me heen te zijn.

Ik ben inmiddels hertrouwd, laten we hopen dat het niet gebeurd, maar mijn echtgenoot kan ooit ziek worden en thuis komen te zitten. Dan is dat geen reden om te vertrekken, meer een uitdaging om samen een weg te vinden hoe je hier mee verder gaat leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:38
 
LAIKA882 schreef:
De minima magnus scintilla nascitur ignis

Kan je dat vertalen, aub, want onze Josina en Anne verstaan er niets van... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 27 september 2011, 22:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:39
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat er toch om waar je op afknapt, nou dit is voor mij een goede afknapper...


en: cheleik hep juh! Lachende smiley idureeen knakd ob anduruh dinguh av, nitwar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:39
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat er toch om waar je op afknapt, nou dit is voor mij een goede afknapper...



http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2004&start=60
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:41
 
PIETER649 schreef:
en: cheleik hep juh! Lachende smiley idureeen knakd ob anduruh dinguh av, nitwar
Bij mijn eerste date zal ik een dictee geven, als ze slaagt nog een tweede date....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:45
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik knap af op die spelfouten...



heb je haar het ook terug gemaild?
is wel eerlijk om te zeggen dat je daarop afknapt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:49
 
MARISKA601 schreef:
heb je haar het ook terug gemaild?
is wel eerlijk om te zeggen dat je daarop afknapt.
Denk je dat ik dat niet durf te zeggen of te schrijven? Ik dacht dat je me wel kende of niet dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:49
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik knap af op die spelfouten...

Ja maar Chat, je gaat toch niet met Arjan daten zeker? Hij is wel wat jong... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 27 september 2011, 22:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:50
 
MARISKA601 schreef:
heb je haar het ook terug gemaild?
is wel eerlijk om te zeggen dat je daarop afknapt.


heeft geen zin, iemand die zo beroerd schrijft dat chat er op afknapt, kan toch niet lezen, waarschijnlijk Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 23:07
 
COOTJE711 schreef:
je bedoeld voor jou Portugees vertaling?? Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Mijn zwager zat vanavond bij Portugese voetbal te kijken Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 23:09
 
FRANKT627 schreef:
Kan je dat vertalen, aub, want onze Josina en Anne verstaan er niets van... Knipoog smiley

Nou , dat kan deze zeeuw nog vertalen. Op z'n zachtst uitgedrukt betekent dit.......opzouten.Ga mn topic niet vervuilen.


Laatst aangepast door
VISSER278
op dinsdag 27 september 2011, 23:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 23:12
 
MARIANNE338 schreef:
Nou Herman...het zit jou ook niet mee.
Ik was 3 jaar geleden het gips al na 4 weken zat!!
Gelukkig was ik het toen kwijt.
Sterkte hoor, en jij ook veel geduld toegewenst.
Vooral als je je verder niet ziek voelt, is het extra zwaar!

Marianne

Bedankt Marianne en doe je de groeten aan mijn naamgenoot Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 23:14
 
MARIANNE338 schreef:
Tjonge Josina.....alle berichten van jou eens rustig gelezen.
Meid.....t is allemaal niet niks.......er gaat niks boven je gezondheid, maar dat besef je pas als je wat mankeert he?
Ik wens je heel veel sterkte, rust, en herstel toe, en probeer het toch met zoveel mogelijk luisteren naar je lichaam.
Al zul je af en toe best met kromme tenen in je bed/bank toekijken hoe
een ander je huisje poetst!
Fijn joh....zoveel lieve mensen om je heen....

Marianne

Dank je wel voor je lieve reactie!

Ja, het is al met al een heel verhaal geworden en dan besef je idd pas goed dat het een zegen is wanneer je goed gezond bent.
Gelukkig heb ik uitizicht dat het wel weer goed gaat komen, al duurt het lang.
En ik weet dat ook die kromme tenen weer eens recht zullen zijn!

En dan ook nog zulke lieve vrienden om mij heen!

Ondanks de beroerde situatie waarin ik mij bevind, mag ik mij toch een heel gezegend mens weten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 23:17
 
RENATE619 schreef:
Er zijn hier zelfs mensen die een foto van internet afhalen en die bij hun profiel zetten.
Ik vraag me af wat deze mensen hiermee willen bereiken. Ik kan me alleen maar bedenken dat het nooit goed kan lopen. Iemand een ander idee hierover?

Dat is wel kinderachtig en flauwekul.
Geen persoonlijke foto dan geen foto op je profiel.
Liever geen andere afbeelding voor persoonlijke profiel.
Dat is ongepast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 23:24
 
VISSER278 schreef:
Nou , dat kan deze zeeuw nog vertalen. Op z'n zachtst uitgedrukt betekent dit.......opzouten.

Verraste, verbaasde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 23:36
 
CHATULIEM619 schreef:
Bij mijn eerste date zal ik een dictee geven, als ze slaagt nog een tweede date....

Is dat niet een geweldige uitdaging om een aanvulling te zijn op een vrouw met bijvoorbeeld dyslectie? Volgens mij is het in een relatie zo bedoeld. Of zoek je liever heb type dat je op grammaticaal gebied met het groene boekje om de oren slaat.
(kan ook een vorm van genot zijn)


Laatst aangepast door
RENATE619
op dinsdag 27 september 2011, 23:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2882 2883 2884 2885 2886 2887 2888 ... 6194 Volgende
Pagina 2885 van 6194