ChristianMatch
 


Forum

Niet het perfecte plaatje
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2885 2886 2887 2888 2889 2890 2891 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:31
 
En wie niet wilt dat er mails binnenkomen met taalfouten kan het in zijn profiel zetten.

Zoiets: mails met taalfouten beantwoord ik niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:31
 
MARISKA601 schreef:
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 13:03

Ik denk dat je je punt gemaakt hebt en dat hier dus genoeg over gezegd is. De een typt foutloos en de ander had geen 9 voor Nederlands op zijn rapport.
Je kunt niet eisen dat iedereen foutloos typt. Wat jij belangrijk vindt, interesseert een ander soms totaal niet.

Minder kwetsend en misschien interessanter was een topic geweest met daarin bijvoorbeeld de vraag of er mensen zijn die afknappen op slecht taalgebruik o.i.d.

Bij deze dus een slotje op dit topic.

Een reactie van de CM redactie.
Idd, mn punt is gemaakt. Nog iets waar ik enorm op afknap, leggings...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 28 september 2011, 11:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:34
 
HERMAN388 schreef:
Heeft de zon vandaag snipperdag?
Beetje koel vandaag

Nou Herman,
Het is nu weer zonnig hoor en verder niet meer zeuren voor meer zon in Costa del Hoeksche Waard Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:35
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach Tess, ze maken zichzelf belachelijk toch???

Het gaat me er niet om dat men zichzelf belachelijk maakt, maar dat met dit gedrag Jezus belachelijk gemaakt word.

"Wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet"

Om er maar eentje te noemen...

Dit is niet de manier waarop we als broeders en zusters met elkaar om horen te gaan. Natuurlijk mogen we elkaar vermanen, we maken allemaal fouten, ook jij Chat.
Maar er is een verschil tussen iemand in liefde vermanen en iemand op de nek zitten en wachten tot er een fout gemaakt word zodat we er bovenop kunnen duiken.
Volgens mij is dat niet wat Jezus ons geleerd heeft.

Terzijde: Jezus heeft ons ook geleerd mensen niet te beoordelen op wat je aan de buitenkant ziet. Wie weet wat een geweldige vrouw je mis zal lopen enkel omdat ze een "T" neergezet heeft i.p.v. een "D" Knipoog smiley

Edit: Om ff ontopic te blijven:
Ik kamp met beide "problemen". Ik ben niet bepaald slank en daarnaast ook nog eens niet helemaal gezond. Maar toch ben ik een leuk mens, al zeg ik het zelf! Engeltje smiley
Ik mag dan ook graag geloven dat het mijn karakter is dat uiteindelijk de doorslaggevende factor zal zijn. Om heel eerlijk te zijn; wanneer een man al afknapt op het feit dat ik niet slank of niet gezond ben, dan zou ik zelf ook niet eens verder willen kijken. Op zulke mannen knap IK namelijk af! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 28 september 2011, 11:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:36
 
Mensen die overal over zeuren, daar knap ik op af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:37
 
MARISKA601 schreef:
En wie niet wilt dat er mails binnenkomen met taalfouten kan het in zijn profiel zetten.

Zoiets: mails met taalfouten beantwoord ik niet.


Quote:
Zoiets: mails met taalfouten beantwoord ik niet.

Hoi,

Dat is grappig..!!

;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:42
 
HERMAN388 schreef:
Welkom terug, voor maar 3 dagen Smiley die vol vragen zit
Zeker bezuinigen Smiley die vol vragen zit

Big time, Herman! Knipoog smiley

En k heb ook nog welles andere dingen te doen enzo..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:42
 
Of ik mail niet met mannen die witte sokken in sandalen dragen.

Of ik mail niet met vrouwen die leggings dragen.

verzin die dingen maar....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:43
 
MARISKA601 schreef:
Of ik mail niet met mannen die witte sokken in sandalen dragen.

Of ik mail niet met vrouwen die leggings dragen.

verzin die dingen maar....
goed idee Mariska. Wie zijn wij om een oordeel te geven over andermans voorkeuren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:46
 
TESSYBEAR731 schreef:
Big time, Herman! Knipoog smiley

En k heb ook nog welles andere dingen te doen enzo..

Oude bekenden komen weleens keertje terug voor eventjes.
Vele bestaande leden missen hun wel. Gefrustreerde smiley Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:46
 
CHATULIEM619 schreef:
Idd, mn punt is gemaakt. Nog iets waar ik enorm op afknap, leggings...


Thank God for leggings!

Als ik zo de stad inga, op mijn citybike, dan lukt dat echt niet met een rokje of een spijkerbroek.

;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:47
 
Wat een gezeik toch weer over schrijffouten, daar gaat dit topic toch helemaal niet over.

Iedereen heeft wensen wat hij graag wel en niet ziet bij zijn nieuwe partner.
Het perfect figuur, de juiste haarkleur,hoog opgeleid, niet rokend, geen kunstgebit, juiste bhmaat, geen kinderen. De een wil graag iemand die flink jonger is en de ander moet er niet aan denken dat zn nieuwe partner jonger of van dezelfde leeftijd is.
En chat wil toevallig iemand die erg goed in nederlands is. Ik haakte af op mannen zonder werk, en zo hebben we allemaal onze wensen.

Hoe stom of juist wijs sommige van bovenstaande dingen ook zijn, jij bent degene die met de nieuwe partner verder moet. En het gaat er niet enkel om dat jij je nieuwe partner gelukkig maakt, hij of zij moet ook jou gelukkig maken! En als je zoiets storend vind is het je goed recht om er niet aan te beginnen.

Het enige dat je met een groot eisen pakket bereikt is dat je keuze in nieuwe partners steeds kleiner wordt. Als dat de consequentie is die je daarvoor wilt aanvaarden, zie ik het probleem niet zo?

Ik me overigens niet herinneren dat bij de omschrijving van mijn ideale match in mijn profiel ooit gestaan heeft:rokende,in het buitenland wonende, 13 jaar oudere man met beetje overgewicht.
Allemaal dingen waar ik hem op af kunnen wijzen. Maar ik ben al 3jaar dolgelukkig met mijn knuffelbeertje met gezonde eetlust Knipoog smiley

Sommige dingen zijn niet te plannen, en als ' de ware' dan onverwachts op je pad komt, neem je de mindere kantjes voor lief denk ik.


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 28 september 2011, 12:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:49
 
CHATULIEM619 schreef:
goed idee Mariska. Wie zijn wij om een oordeel te geven over andermans voorkeuren?


Over voorkeuren gesproken...
Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren...
Ook wat kledingstijl betreft...


Ik gaf alleen naar tips wat iemand in zijn profiel kan zetten.

(het zijn zomaar wat voorbeelden die ik opsomde)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:50
 
SHANITA130 schreef:
Thank God for leggings!

Als ik zo de stad inga, op mijn citybike, dan lukt dat echt niet met een rokje of een spijkerbroek.

;)

Dan maar lopen in de stad, gezellig bij Statenplein, bakkie doen in het zonnetje Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:50
 
CHATULIEM619 schreef:
Idd, mn punt is gemaakt. Nog iets waar ik enorm op afknap, leggings...

Ik val niet op vrouwen, maar zelfs ik wordt daar wel eens onpasselijk van.
Die dingen horen ONDER een rok, die trek je niet aan met een kort shirtje erop (en dan zal ik mn mond nog ff houden over de vetrolletjes die daar tussendoor schieten) Smiley met dichtgeplakte mond )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:12
 
ANNETTE792 schreef:
Ik val niet op vrouwen, maar zelfs ik wordt daar wel eens onpasselijk van.
Die dingen horen ONDER een rok, die trek je niet aan met een kort shirtje erop (en dan zal ik mn mond nog ff houden over de vetrolletjes die daar tussendoor schieten) Smiley met dichtgeplakte mond )

Hoi!

Ik draag ze ook onder een jurkje ;)

Ik hou er ook niet van, een legging met een kort shirtje...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:17
 
SHANITA130 schreef:
Hoi!

Ik draag ze ook onder een jurkje ;)

Ik hou er ook niet van, een legging met een kort shirtje...

Ik weet wél wat je bedoelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:22
 
Sunshine!!! Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
grote winterslaap nog maar ff uitgesteld Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:25
 
HERMAN388 schreef:
Nou Herman,
Het is nu weer zonnig hoor en verder niet meer zeuren voor meer zon in Costa del Hoeksche Waard Coole smiley met zonnebril

Was je in conflict met jezelf? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:25
 
YELNIN491 schreef:
Sunshine!!! Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
grote winterslaap nog maar ff uitgesteld Knipoog smiley

Hoe verstandig Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:29
 
HERMAN388 schreef:
Nou Herman,
Het is nu weer zonnig hoor en verder niet meer zeuren voor meer zon in Costa del Hoeksche Waard Coole smiley met zonnebril

ehhhhhhhhhhh verstand op vakantie laten gaan Smiley die vol vragen zit
Offe begin je last van ouderdomsverschijnselen te krijgen dat je tegen jezelf praat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:31
 
PIETER649 schreef:
wou je vast in de eindtijdstemming komen ??


de studie gaat over het 1000-jarig vrederijk ... de eindtijd zitten we nu midden in ... hoewel ... persoonlijk denk ik dat we aardig aan het eind van de eindtijd staan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:32
 
CHATULIEM619 schreef:
voor die tijd een wandeling en eten bij Trijnie???

Een wandeling lijkt me prima ... voor het etentje zul je zelf contact met Trijnie op moeten nemen ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:32
 
CROSSROAD317 schreef:
Zondag 9 Oktober 2011 is er weer een Bijbelstudie -- de serie over Openbaring.
Deze avond deel 8 met als onderwerp "Het duizendjarig vrederijk"

Aanvang: 19.30
Einde: ± 21.00
Voorganger: Orlando Bottenbley

http://www.bethel.nl/actueel/actueel/diensten/openbaring_deel_8_het_duizendjarig_vrederijk.html

De delen 1 tot en met 7 zijn te beluisteren via onderstaande link, om vast in de stemming te komen ...
(hier staan ook studies uit 2006 / 2007 over Openbaring)

http://mediaspeler.bethel.nl/category/openbaring/

Iedereen is van harte uitgenodigd ...

Misschien kunnen we als "groep" afspreken, ik sta tussen 19.10 en 19.15 (binnen) bij de ingang.

Crossroad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:35
 
ANNETTE792 schreef:
Ik val niet op vrouwen, maar zelfs ik wordt daar wel eens onpasselijk van.
Die dingen horen ONDER een rok, die trek je niet aan met een kort shirtje erop (en dan zal ik mn mond nog ff houden over de vetrolletjes die daar tussendoor schieten) Smiley met dichtgeplakte mond )

Die ken ik annette daar knap ik ook op af maar ik ben super blij dat er leggings zijn voor ONDER MIJN ROK kan slecht tegen panty's dus voor mij een uitkomst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:42
 
HERMAN388 schreef:
Oude bekenden komen weleens keertje terug voor eventjes.
Vele bestaande leden missen hun wel. Gefrustreerde smiley Geschokte, onthutste smiley

Och Herman, Je mist me!!
Wat leuk om te "horen".. Verlegen lachende smiley

Nou, weet je wat...ik maak je een deal:
Voor €10,95 p.m. kom ik je weer gezelschap houden! Coole smiley met zonnebril


Gaarne overmaken op rekening van CM, o.v.v. mijn nickname..


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 28 september 2011, 12:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:10
 
ERIKA129 schreef:
Die ken ik annette daar knap ik ook op af maar ik ben super blij dat er leggings zijn voor ONDER MIJN ROK kan slecht tegen panty's dus voor mij een uitkomst!

En een stuk warmer dan een panty Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:25
 
@ -- Chatuliem -- Ik knap af op die spelfouten...

@ -- Mariska -- Wel eens gehoord van dyslectie?


MARISKA601 schreef:
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 13:03

Ik denk dat je je punt gemaakt hebt en dat hier dus genoeg over gezegd is. De een typt foutloos en de ander had geen 9 voor Nederlands op zijn rapport.
Je kunt niet eisen dat iedereen foutloos typt. Wat jij belangrijk vindt, interesseert een ander soms totaal niet.

Minder kwetsend en misschien interessanter was een topic geweest met daarin bijvoorbeeld de vraag of er mensen zijn die afknappen op slecht taalgebruik o.i.d.

Bij deze dus een slotje op dit topic.

Een reactie van de CM redactie.


Ergens vind ik dit onrust stoken Mariska ... Twijfelende smiley
Je gaat nergens in op "het afknappen" nee komt gelijk met "wel eens van dyslectie gehoord"

Je maakt een opmerking tegen Chatuliem, een reactie die m.i. niet eens in gaat op wat hij zegt. Je suggereert zelfs dat, degene die spelfouten maakt, dyslectisch zou zijn ...
Maar goed, er komt een discussie op gang, naar aanleiding van jouw opmerking, en dan plaats je na enige tijd een posting, van donderdag 14 april 2011, van de CM redactie waarin deze aangeeft dat er op een soortgelijke discussie een slotje kwam ... Waarom lok je dan een soortgelijke discussie uit ?? Vind het echt een soort van onrust stoken ... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:30
 
JOSINA022 schreef:


Verraste, verbaasde smiley Maar wie doet er met hem mee? Huilende smiley, smiley in tranen

ik wil best mee doen, maar mijn latijn en spaans is de laatste tijd niet zo erg best meer.....
Affederciniz effendim Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:33
 
HERMAN388 schreef:
Mooiste moment is zonnige dag Coole smiley met zonnebril

geniet ervan!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2885 2886 2887 2888 2889 2890 2891 ... 6194 Volgende
Pagina 2888 van 6194