| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:31
|
|
|
|
En wie niet wilt dat er mails binnenkomen met taalfouten kan het in zijn profiel zetten.
Zoiets: mails met taalfouten beantwoord ik niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:31
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 13:03 Ik denk dat je je punt gemaakt hebt en dat hier dus genoeg over gezegd is. De een typt foutloos en de ander had geen 9 voor Nederlands op zijn rapport. Je kunt niet eisen dat iedereen foutloos typt. Wat jij belangrijk vindt, interesseert een ander soms totaal niet.
Minder kwetsend en misschien interessanter was een topic geweest met daarin bijvoorbeeld de vraag of er mensen zijn die afknappen op slecht taalgebruik o.i.d.
Bij deze dus een slotje op dit topic.
Een reactie van de CM redactie. | Idd, mn punt is gemaakt. Nog iets waar ik enorm op afknap, leggings...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 28 september 2011, 11:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:34
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Heeft de zon vandaag snipperdag? Beetje koel vandaag |
Nou Herman, Het is nu weer zonnig hoor en verder niet meer zeuren voor meer zon in Costa del Hoeksche Waard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
Berichten: 2338
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:35
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ach Tess, ze maken zichzelf belachelijk toch??? |
Het gaat me er niet om dat men zichzelf belachelijk maakt, maar dat met dit gedrag Jezus belachelijk gemaakt word.
"Wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet"
Om er maar eentje te noemen...
Dit is niet de manier waarop we als broeders en zusters met elkaar om horen te gaan. Natuurlijk mogen we elkaar vermanen, we maken allemaal fouten, ook jij Chat. Maar er is een verschil tussen iemand in liefde vermanen en iemand op de nek zitten en wachten tot er een fout gemaakt word zodat we er bovenop kunnen duiken. Volgens mij is dat niet wat Jezus ons geleerd heeft.
Terzijde: Jezus heeft ons ook geleerd mensen niet te beoordelen op wat je aan de buitenkant ziet. Wie weet wat een geweldige vrouw je mis zal lopen enkel omdat ze een "T" neergezet heeft i.p.v. een "D" 
Edit: Om ff ontopic te blijven: Ik kamp met beide "problemen". Ik ben niet bepaald slank en daarnaast ook nog eens niet helemaal gezond. Maar toch ben ik een leuk mens, al zeg ik het zelf! Ik mag dan ook graag geloven dat het mijn karakter is dat uiteindelijk de doorslaggevende factor zal zijn. Om heel eerlijk te zijn; wanneer een man al afknapt op het feit dat ik niet slank of niet gezond ben, dan zou ik zelf ook niet eens verder willen kijken. Op zulke mannen knap IK namelijk af!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 28 september 2011, 11:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:36
|
|
|
|
|
Mensen die overal over zeuren, daar knap ik op af.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:37
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | En wie niet wilt dat er mails binnenkomen met taalfouten kan het in zijn profiel zetten.
Zoiets: mails met taalfouten beantwoord ik niet. |
| Quote: | | Zoiets: mails met taalfouten beantwoord ik niet. |
Hoi,
Dat is grappig..!!
;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
Berichten: 2338
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:42
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Welkom terug, voor maar 3 dagen Zeker bezuinigen  |
Big time, Herman!
En k heb ook nog welles andere dingen te doen enzo..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:42
|
|
|
|
Of ik mail niet met mannen die witte sokken in sandalen dragen.
Of ik mail niet met vrouwen die leggings dragen.
verzin die dingen maar....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:43
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Of ik mail niet met mannen die witte sokken in sandalen dragen.
Of ik mail niet met vrouwen die leggings dragen.
verzin die dingen maar.... | goed idee Mariska. Wie zijn wij om een oordeel te geven over andermans voorkeuren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:46
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Big time, Herman!
En k heb ook nog welles andere dingen te doen enzo.. |
Oude bekenden komen weleens keertje terug voor eventjes. Vele bestaande leden missen hun wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:46
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Idd, mn punt is gemaakt. Nog iets waar ik enorm op afknap, leggings... |
Thank God for leggings!
Als ik zo de stad inga, op mijn citybike, dan lukt dat echt niet met een rokje of een spijkerbroek.
;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:47
|
|
|
|
Wat een gezeik toch weer over schrijffouten, daar gaat dit topic toch helemaal niet over.
Iedereen heeft wensen wat hij graag wel en niet ziet bij zijn nieuwe partner. Het perfect figuur, de juiste haarkleur,hoog opgeleid, niet rokend, geen kunstgebit, juiste bhmaat, geen kinderen. De een wil graag iemand die flink jonger is en de ander moet er niet aan denken dat zn nieuwe partner jonger of van dezelfde leeftijd is. En chat wil toevallig iemand die erg goed in nederlands is. Ik haakte af op mannen zonder werk, en zo hebben we allemaal onze wensen.
Hoe stom of juist wijs sommige van bovenstaande dingen ook zijn, jij bent degene die met de nieuwe partner verder moet. En het gaat er niet enkel om dat jij je nieuwe partner gelukkig maakt, hij of zij moet ook jou gelukkig maken! En als je zoiets storend vind is het je goed recht om er niet aan te beginnen.
Het enige dat je met een groot eisen pakket bereikt is dat je keuze in nieuwe partners steeds kleiner wordt. Als dat de consequentie is die je daarvoor wilt aanvaarden, zie ik het probleem niet zo?
Ik me overigens niet herinneren dat bij de omschrijving van mijn ideale match in mijn profiel ooit gestaan heeft:rokende,in het buitenland wonende, 13 jaar oudere man met beetje overgewicht. Allemaal dingen waar ik hem op af kunnen wijzen. Maar ik ben al 3jaar dolgelukkig met mijn knuffelbeertje met gezonde eetlust
Sommige dingen zijn niet te plannen, en als ' de ware' dan onverwachts op je pad komt, neem je de mindere kantjes voor lief denk ik.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 28 september 2011, 12:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | goed idee Mariska. Wie zijn wij om een oordeel te geven over andermans voorkeuren? |
Over voorkeuren gesproken... Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren... Ook wat kledingstijl betreft...
Ik gaf alleen naar tips wat iemand in zijn profiel kan zetten.
(het zijn zomaar wat voorbeelden die ik opsomde)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:50
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Thank God for leggings!
Als ik zo de stad inga, op mijn citybike, dan lukt dat echt niet met een rokje of een spijkerbroek.
;) |
Dan maar lopen in de stad, gezellig bij Statenplein, bakkie doen in het zonnetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:50
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Idd, mn punt is gemaakt. Nog iets waar ik enorm op afknap, leggings... |
Ik val niet op vrouwen, maar zelfs ik wordt daar wel eens onpasselijk van. Die dingen horen ONDER een rok, die trek je niet aan met een kort shirtje erop (en dan zal ik mn mond nog ff houden over de vetrolletjes die daar tussendoor schieten) )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:12
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik val niet op vrouwen, maar zelfs ik wordt daar wel eens onpasselijk van. Die dingen horen ONDER een rok, die trek je niet aan met een kort shirtje erop (en dan zal ik mn mond nog ff houden over de vetrolletjes die daar tussendoor schieten) ) |
Hoi!
Ik draag ze ook onder een jurkje ;)
Ik hou er ook niet van, een legging met een kort shirtje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:17
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi!
Ik draag ze ook onder een jurkje ;)
Ik hou er ook niet van, een legging met een kort shirtje... |
Ik weet wél wat je bedoelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
Berichten: 1640
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:22
|
|
|
|
Sunshine!!! grote winterslaap nog maar ff uitgesteld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:25
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Nou Herman, Het is nu weer zonnig hoor en verder niet meer zeuren voor meer zon in Costa del Hoeksche Waard  |
Was je in conflict met jezelf?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:25
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Sunshine!!! grote winterslaap nog maar ff uitgesteld  |
Hoe verstandig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:29
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Nou Herman, Het is nu weer zonnig hoor en verder niet meer zeuren voor meer zon in Costa del Hoeksche Waard  |
ehhhhhhhhhhh verstand op vakantie laten gaan Offe begin je last van ouderdomsverschijnselen te krijgen dat je tegen jezelf praat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:31
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | wou je vast in de eindtijdstemming komen ?? |
de studie gaat over het 1000-jarig vrederijk ... de eindtijd zitten we nu midden in ... hoewel ... persoonlijk denk ik dat we aardig aan het eind van de eindtijd staan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:32
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | voor die tijd een wandeling en eten bij Trijnie??? |
Een wandeling lijkt me prima ... voor het etentje zul je zelf contact met Trijnie op moeten nemen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:32
|
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:35
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik val niet op vrouwen, maar zelfs ik wordt daar wel eens onpasselijk van. Die dingen horen ONDER een rok, die trek je niet aan met een kort shirtje erop (en dan zal ik mn mond nog ff houden over de vetrolletjes die daar tussendoor schieten) ) |
Die ken ik annette daar knap ik ook op af maar ik ben super blij dat er leggings zijn voor ONDER MIJN ROK kan slecht tegen panty's dus voor mij een uitkomst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
Berichten: 2338
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 12:42
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Oude bekenden komen weleens keertje terug voor eventjes. Vele bestaande leden missen hun wel.  |
Och Herman, Je mist me!! Wat leuk om te "horen".. 
Nou, weet je wat...ik maak je een deal: Voor €10,95 p.m. kom ik je weer gezelschap houden!
Gaarne overmaken op rekening van CM, o.v.v. mijn nickname..
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 28 september 2011, 12:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:10
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Die ken ik annette daar knap ik ook op af maar ik ben super blij dat er leggings zijn voor ONDER MIJN ROK kan slecht tegen panty's dus voor mij een uitkomst! |
En een stuk warmer dan een panty
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:25
|
|
|
|
@ -- Chatuliem -- Ik knap af op die spelfouten...
@ -- Mariska -- Wel eens gehoord van dyslectie?
| MARISKA601 schreef: | Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 13:03 Ik denk dat je je punt gemaakt hebt en dat hier dus genoeg over gezegd is. De een typt foutloos en de ander had geen 9 voor Nederlands op zijn rapport. Je kunt niet eisen dat iedereen foutloos typt. Wat jij belangrijk vindt, interesseert een ander soms totaal niet.
Minder kwetsend en misschien interessanter was een topic geweest met daarin bijvoorbeeld de vraag of er mensen zijn die afknappen op slecht taalgebruik o.i.d.
Bij deze dus een slotje op dit topic.
Een reactie van de CM redactie. |
Ergens vind ik dit onrust stoken Mariska ... Je gaat nergens in op "het afknappen" nee komt gelijk met "wel eens van dyslectie gehoord"
Je maakt een opmerking tegen Chatuliem, een reactie die m.i. niet eens in gaat op wat hij zegt. Je suggereert zelfs dat, degene die spelfouten maakt, dyslectisch zou zijn ... Maar goed, er komt een discussie op gang, naar aanleiding van jouw opmerking, en dan plaats je na enige tijd een posting, van donderdag 14 april 2011, van de CM redactie waarin deze aangeeft dat er op een soortgelijke discussie een slotje kwam ... Waarom lok je dan een soortgelijke discussie uit ?? Vind het echt een soort van onrust stoken ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:30
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |
Maar wie doet er met hem mee?  |
ik wil best mee doen, maar mijn latijn en spaans is de laatste tijd niet zo erg best meer..... Affederciniz effendim
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:33
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Mooiste moment is zonnige dag  |
geniet ervan!!!
|
|
| Naar boven |
|
|