ChristianMatch
 


Forum

Lichtje
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2891 2892 2893 2894 2895 2896 2897 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gedichten
Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:27
 
[quote=HANNAH810]ik heb de onderdelen uit dit topic maar even aan elkaar geplakt....... Knipoog smiley
en ehhh..........aangevuld............ Verlegen lachende smiley


Geweldig Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:28
 
HANNAH810 schreef:
ik heb de onderdelen uit dit topic maar even aan elkaar geplakt....... Knipoog smiley
en ehhh..........aangevuld............ Verlegen lachende smiley





Soms ,als het donker is in je leven
Kom je onverwachts iemand tegen
Een lichtje,dat je ergens henen leidt
Dat lichtje was er ongemerkt al, al die tijd
Dan trekt langzaam het de duisternis weg
En je weet; ik ben op de goede weg
Je beseft dat er een vriendschap is gegroeid
Die als een mooie bloem in je leven bloeit

Door dat licht der vrienschap ontstaat er groei,
en zet je onverwacht in bloei.
Ik hoef geen luxe gedicht te schrijven,
voor zoiets moois is dat niet nodig,
en voor de echte liefde die ik voor jou koester,
zijn dure woorden overbodig.

maar helaas; je bent hier nu niet
en ik denk, in al mijn verdriet;
"wat is het nu donker,...en watzie ik alles dof,
kom in mn armen mijn lief;.......en ontplof!!"

zij las zijn woorden, in vissen-inkt geschreven
en dacht; dit is de ware; dit is de liefde van mijn leven
"Ik kom eraan!!!" riep zij met mond en hart
haar hartje gloeide, ze voelde zich zo verward!

haar emoties gingen door haar hoop
op deze liefde,
acuut met haar op de loop!
o, dacht ze;
Dat lijf Clown smiley vind de weg wel naar mij toe
Al weet ik echt niet hoe....
Mijn lichtje wijst hem vást de weg
Maar vind hij mij niet; dan heb ik pech. Huilende smiley, smiley in tranen

Hij vond het een leuke manier van reageren
en gemakkelijk te verteren
Wat hij las, vanuit dit gedicht;
de weg naar haar toe is al verlicht
Schrijven zonder inkt ... al is het digitaal
iets moois blinkt ... komt hierop een vervolgverhaal ??

hij schoot onder de doche, en sprong op zijn paard
want al zijn liefde had hij al máánden opgespaard
was t werkelijk waar; was het zo'n enorm smachten van haar?
dan was het al bijna voor elkaar!!

mijn lief, mijn lief, hoor eens wat ik zeg;
mijn armen en ik zijn al onderweg,
de dynamiet zit in ruime mate in mijn zadeltas
ik wilde wel dat ik al bij je was!!

het paard stormde in volle galop
langs wegen en dalen,
in volle vaart de hoogten op.....
om haar te laten stralen...... Knipoog smiley

ieder kon de story dusver volgen, want de gordijnen waren open;
maar helaas kon niemand zien hoe de avond verder is verlopen
want deze gordijnen gingen zomaar plotsklaps dicht Geschokte, onthutste smiley
dus ja...........er is (nog) geen slot-acoord aan dit gedicht.... Verliefde smiley



.

Hij is heel goed maar waar is mijn stukkie gebleven Huilende smiley, smiley in tranen
Voel me in mn eer getast Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:28
 
HERMAN388 schreef:
Met fietshelm, veiligheidsvest, handschoenen en kniebeschermers Smiley die vol vragen zit

jawel èn een gevaren driehoek op de bagagedrager...... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:28
 
PIETER649 schreef:
provincie heet toch ook zo? Gefrustreerde smiley

en Groningen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:29
 
CHATULIEM619 schreef:
Juist daarom vind ik het juist wel heel veel zeggend. Omdat je weet dat ze beter kunnen... Per slot van rekening kan jij nooit bepalen wat de ander belangrijk vindt. En ik vind dat de dames hier een te gemakkelijke houding hebben.

Scheer jij hier nu alle dames over een kam?? Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:30
 
COOTJE711 schreef:
jawel èn een gevaren driehoek op de bagagedrager...... Clown smiley

Dus ik zit vannacht weer goed?
Thanks Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:31
 
COOTJE711 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Clown smiley

Wel apart he overal reageerd ze op maar nu niet Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:32
 
COOTJE711 schreef:
jawel èn een gevaren driehoek op de bagagedrager...... Clown smiley

Veilig thuis en beschermd door politie-escorte

Wie kan een politie-escorte aanvragen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:33
 
ERIKA129 schreef:
Wel apart he overal reageerd ze op maar nu niet Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley

vermoedelijk zijn d'r armen ontploft.... dan gaat typen ook moeilijk... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:34
 
ERIKA129 schreef:
Scheer jij hier nu alle dames over een kam?? Boze smiley
Nee, ik heb het over die gemakkelijke houding die men hier tegenover heeft. Er is niemand die beweert dat je minder bent als je niet goed kunt schrijven, en ik denk dat daar al een heel groot probleem zit. Als je goed kunt schrijven doe dat dan, want dan geef je een betere indruk dan dat je maar allerlei spelfouten maakt die nergens op slaan.
Alle spellingsregels hebben we al op de basisschool geleerd. En idd, de dames van de spinazie-academie schrijven beter...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:35
 
COOTJE711 schreef:
vermoedelijk zijn d'r armen ontploft.... dan gaat typen ook moeilijk... Knipoog smiley

Haha, nee hoor, die doen het nog helemaal prima Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Maar zat stiekem te wachten of dat jullie dat door zouden hebben Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:37
 
JOSINA022 schreef:
Haha, nee hoor, die doen het nog helemaal prima Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Maar zat stiekem te wachten of dat jullie dat door zouden hebben Knipoog smiley

Ik heb hele tijd in de gaten gehouden met behulp van geheime dienst Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:38
 
JOSINA022 schreef:
Haha, nee hoor, die doen het nog helemaal prima Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Maar zat stiekem te wachten of dat jullie dat door zouden hebben Knipoog smiley

wat ben ik dan weer snel van begrip hè? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:39
 
COOTJE711 schreef:
wat ben ik dan weer snel van begrip hè? Knipoog smiley

Haha, net wakker zeker Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:40
 
HERMAN388 schreef:
Dat doet Marian wel Lachende smiley
Ik zeg en zij doet Knipoog smiley

kijk... zo moet je het zien te krijgen....
Werkt dat met alles zo? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:42
 
COOTJE711 schreef:
kijk... zo moet je het zien te krijgen....
Werkt dat met alles zo? Lachende smiley

Zij is lief en niet gevaarlijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:42
 
JOSINA022 schreef:
Haha, net wakker zeker Knipoog smiley

neeeeh.... al van de zon genoten, fiets gemaakt, gefietst, gegeten enz.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:43
 
HERMAN388 schreef:
Zij is lief en niet gevaarlijk

ongetwijfeld... Knipoog smiley Maar ik bedoel: jij zegt èn Marian doet..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:43
 
COOTJE711 schreef:
neeeeh.... al van de zon genoten, fiets gemaakt, gefietst, gegeten enz.....

Zeg Cootje, wat heeft Josina eigenlijk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:44
 
JOSINA022 schreef:
Haha, nee hoor, die doen het nog helemaal prima Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Maar zat stiekem te wachten of dat jullie dat door zouden hebben Knipoog smiley

ikke ondertussen volledig op de hoogte dank je Josina Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:45
 
HERMAN388 schreef:
Zeg Cootje, wat heeft Josina eigenlijk?

tja...... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:46
 
HERMAN388 schreef:
Zeg Cootje, wat heeft Josina eigenlijk?

Ik begrijp er ook niets van Herman. Wat zou Josina dan weten wat ik nog niet weet. Zal ik dan ook maar mijn ogen en alle schijnwerpers op Josina richten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:46
 
COOTJE711 schreef:
ongetwijfeld... Knipoog smiley Maar ik bedoel: jij zegt èn Marian doet..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je weet dat mijn hand niet kan gebruiken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:46
 
ERIKA129 schreef:
ikke ondertussen volledig op de hoogte dank je Josina Clown smiley Knipoog smiley

Vertel het dan ook maar hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:48
 
FRANKT627 schreef:
Ik begrijp er ook niets van Herman. Wat zou Josina dan weten wat ik nog niet weet. Zal ik dan ook maar mijn ogen en alle schijnwerpers op Josina richten Knipoog smiley


Jij kent Josina veel langer dan ik
Dat weet je heus wel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:49
 
JOSINA022 schreef:
Vertel het dan ook maar hier.

Nee joh ben je mal laat ze lekker gissen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:49
 
HERMAN388 schreef:
Jij kent Josina veel langer dan ik
Dat weet je heus wel Knipoog smiley

Boze smiley neen Herman, Josina lost niets...ik vind het ook niet netjes van haar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:49
 
COOTJE711 schreef:
ongetwijfeld... Knipoog smiley Maar ik bedoel: jij zegt èn Marian doet..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik zou zeggen beveel de hond en blaf zelf Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:51
 
ERIKA129 schreef:
ik zou zeggen beveel de hond en blaf zelf Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

haha, is dat zo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:51
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley neen Herman, Josina lost niets...ik vind het ook niet netjes van haar...

Wat heb ik nu weer gedaan Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gedichten
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2891 2892 2893 2894 2895 2896 2897 ... 6194 Volgende
Pagina 2894 van 6194