| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:27
|
|
|
|
[quote=HANNAH810]ik heb de onderdelen uit dit topic maar even aan elkaar geplakt....... en ehhh..........aangevuld............
Geweldig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:28
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik heb de onderdelen uit dit topic maar even aan elkaar geplakt....... en ehhh..........aangevuld............
Soms ,als het donker is in je leven Kom je onverwachts iemand tegen Een lichtje,dat je ergens henen leidt Dat lichtje was er ongemerkt al, al die tijd Dan trekt langzaam het de duisternis weg En je weet; ik ben op de goede weg Je beseft dat er een vriendschap is gegroeid Die als een mooie bloem in je leven bloeit
Door dat licht der vrienschap ontstaat er groei, en zet je onverwacht in bloei. Ik hoef geen luxe gedicht te schrijven, voor zoiets moois is dat niet nodig, en voor de echte liefde die ik voor jou koester, zijn dure woorden overbodig.
maar helaas; je bent hier nu niet en ik denk, in al mijn verdriet; "wat is het nu donker,...en watzie ik alles dof, kom in mn armen mijn lief;.......en ontplof!!"
zij las zijn woorden, in vissen-inkt geschreven en dacht; dit is de ware; dit is de liefde van mijn leven "Ik kom eraan!!!" riep zij met mond en hart haar hartje gloeide, ze voelde zich zo verward!
haar emoties gingen door haar hoop op deze liefde, acuut met haar op de loop! o, dacht ze; Dat lijf vind de weg wel naar mij toe Al weet ik echt niet hoe.... Mijn lichtje wijst hem vást de weg Maar vind hij mij niet; dan heb ik pech.
Hij vond het een leuke manier van reageren en gemakkelijk te verteren Wat hij las, vanuit dit gedicht; de weg naar haar toe is al verlicht Schrijven zonder inkt ... al is het digitaal iets moois blinkt ... komt hierop een vervolgverhaal ??
hij schoot onder de doche, en sprong op zijn paard want al zijn liefde had hij al máánden opgespaard was t werkelijk waar; was het zo'n enorm smachten van haar? dan was het al bijna voor elkaar!!
mijn lief, mijn lief, hoor eens wat ik zeg; mijn armen en ik zijn al onderweg, de dynamiet zit in ruime mate in mijn zadeltas ik wilde wel dat ik al bij je was!!
het paard stormde in volle galop langs wegen en dalen, in volle vaart de hoogten op..... om haar te laten stralen......
ieder kon de story dusver volgen, want de gordijnen waren open; maar helaas kon niemand zien hoe de avond verder is verlopen want deze gordijnen gingen zomaar plotsklaps dicht dus ja...........er is (nog) geen slot-acoord aan dit gedicht.... 
. |
Hij is heel goed maar waar is mijn stukkie gebleven Voel me in mn eer getast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:28
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Met fietshelm, veiligheidsvest, handschoenen en kniebeschermers  |
jawel èn een gevaren driehoek op de bagagedrager......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:28
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | provincie heet toch ook zo?  |
en Groningen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:29
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Juist daarom vind ik het juist wel heel veel zeggend. Omdat je weet dat ze beter kunnen... Per slot van rekening kan jij nooit bepalen wat de ander belangrijk vindt. En ik vind dat de dames hier een te gemakkelijke houding hebben. |
Scheer jij hier nu alle dames over een kam??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:30
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | jawel èn een gevaren driehoek op de bagagedrager......  |
Dus ik zit vannacht weer goed? Thanks
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:31
|
|
|
|
Wel apart he overal reageerd ze op maar nu niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:32
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | jawel èn een gevaren driehoek op de bagagedrager......  |
Veilig thuis en beschermd door politie-escorte
Wie kan een politie-escorte aanvragen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:33
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wel apart he overal reageerd ze op maar nu niet  |
vermoedelijk zijn d'r armen ontploft.... dan gaat typen ook moeilijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:34
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Scheer jij hier nu alle dames over een kam??  | Nee, ik heb het over die gemakkelijke houding die men hier tegenover heeft. Er is niemand die beweert dat je minder bent als je niet goed kunt schrijven, en ik denk dat daar al een heel groot probleem zit. Als je goed kunt schrijven doe dat dan, want dan geef je een betere indruk dan dat je maar allerlei spelfouten maakt die nergens op slaan. Alle spellingsregels hebben we al op de basisschool geleerd. En idd, de dames van de spinazie-academie schrijven beter...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:35
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | vermoedelijk zijn d'r armen ontploft.... dan gaat typen ook moeilijk...  |
Haha, nee hoor, die doen het nog helemaal prima Maar zat stiekem te wachten of dat jullie dat door zouden hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:37
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, nee hoor, die doen het nog helemaal prima Maar zat stiekem te wachten of dat jullie dat door zouden hebben  |
Ik heb hele tijd in de gaten gehouden met behulp van geheime dienst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:38
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, nee hoor, die doen het nog helemaal prima Maar zat stiekem te wachten of dat jullie dat door zouden hebben  |
wat ben ik dan weer snel van begrip hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:39
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | wat ben ik dan weer snel van begrip hè?  |
Haha, net wakker zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:40
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dat doet Marian wel Ik zeg en zij doet  |
kijk... zo moet je het zien te krijgen.... Werkt dat met alles zo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:42
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | kijk... zo moet je het zien te krijgen.... Werkt dat met alles zo?  |
Zij is lief en niet gevaarlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:42
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, net wakker zeker  |
neeeeh.... al van de zon genoten, fiets gemaakt, gefietst, gegeten enz.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:43
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Zij is lief en niet gevaarlijk |
ongetwijfeld... Maar ik bedoel: jij zegt èn Marian doet.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:43
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | neeeeh.... al van de zon genoten, fiets gemaakt, gefietst, gegeten enz..... |
Zeg Cootje, wat heeft Josina eigenlijk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:44
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, nee hoor, die doen het nog helemaal prima Maar zat stiekem te wachten of dat jullie dat door zouden hebben  |
ikke ondertussen volledig op de hoogte dank je Josina
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:45
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Zeg Cootje, wat heeft Josina eigenlijk? |
tja......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:46
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Zeg Cootje, wat heeft Josina eigenlijk? |
Ik begrijp er ook niets van Herman. Wat zou Josina dan weten wat ik nog niet weet. Zal ik dan ook maar mijn ogen en alle schijnwerpers op Josina richten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:46
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | ongetwijfeld... Maar ik bedoel: jij zegt èn Marian doet.....  |
Je weet dat mijn hand niet kan gebruiken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:46
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ikke ondertussen volledig op de hoogte dank je Josina  |
Vertel het dan ook maar hier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik begrijp er ook niets van Herman. Wat zou Josina dan weten wat ik nog niet weet. Zal ik dan ook maar mijn ogen en alle schijnwerpers op Josina richten  |
Jij kent Josina veel langer dan ik Dat weet je heus wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:49
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Vertel het dan ook maar hier. |
Nee joh ben je mal laat ze lekker gissen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:49
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Jij kent Josina veel langer dan ik Dat weet je heus wel  |
neen Herman, Josina lost niets...ik vind het ook niet netjes van haar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:49
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | ongetwijfeld... Maar ik bedoel: jij zegt èn Marian doet.....  |
ik zou zeggen beveel de hond en blaf zelf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ik zou zeggen beveel de hond en blaf zelf  |
haha, is dat zo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | neen Herman, Josina lost niets...ik vind het ook niet netjes van haar... |
Wat heb ik nu weer gedaan
|
|
| Naar boven |
|
|