ChristianMatch
 


Forum

Vergeven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2909 2910 2911 2912 2913 2914 2915 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 11:21
 
Over die docu.

Met die volwassen vrouw had ik wel eventjes zoiets van dat ze wel volwassen is.

Maar dat meisje vond ik veel erger, die van haar negende tot en met haar elfde was verkracht door haar vader, die ook een functie had in de kerk.

En toen het bij de ouderlingen bekend was, toen moest ze vergeven en die vader moest dan die vergeving accepteren en haar een 'knuffel' geven en daar was alles mee gedaan en gezegd.

Ja, dat kwam meteen na die vrouw. die vrouw had ook een vervormde stem en onherkenbaar. Dat meisje/jonge vrouw, die was ook onherkenbaar, wel met haar eigen stem.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 1 oktober 2011, 11:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRA206





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 11:27
 
PIETER649 schreef:
das t nadeel voor ons duitsers... wij hebben geen vrienden Twijfelende smiley

ow...en wat ben ik dan? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 11:28
 
JOSINA022 schreef:
Is het wel een hond dan? Knipoog smiley Clown smiley


Het zegt af en toe woef....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 11:35
 
LEANNE226 schreef:
Heel fijn(!!!) dat je veel hebt aan het vertellen van je verhaal maar je moet wel beseffen dat dit een ontmoetings/datingsite is,geen therapieruimte.De positieve verhalen doen je pijn maar je kunt niet weten wat er zich in het leven van de anderen afspeelde of nog afspeelt simpelweg omdat niet iedereen hier zijn verhaal wil doen,ga nooit op 1 zinnetje af en laat ieder zijn eigen mening hebben.
Ik kom nu vast ook bits over maar zeg het voor je eigen bescherming,dit forum is openbaar,iedereen op internet kan je verhaal lezen.......

Nu even in het algemeen;Ik begrijp de negatieve reacties ook wel,ik kom hier al langere tijd,zie mensen eerst klagen dat ze geen relatie kunnen krijgen,vervolgens hun nieuwe vriend/vriendin ophemelen en als de relatie uit is weer(op het forum) afkraken Zieke smiley

Ik vind jou toch wel behoorlijk sarcastisch. Hier zit ook helemaal geen waarschuwing in. Dat 'iedereen' mijn verhaal kan lezen, je dacht toch zeker niet dat ik zo stom ben, om ook nog eens op Hyves en Facebook enzovoort te gaan zitten.

Maar ja, dit komt mij niet over als een waarschuwing, meer als spottend:
Quote:
LEANNE maar je moet wel beseffen dat dit een ontmoetings/datingsite is,geen therapieruimte.

Kijk, dit hier stoort me(de rest van je verhaal raakt kant nog wal).
Je neemt aan dat dit soort dingen in een therapieruimte worden gezegd....

En ik moet niets.

En ik ben niet wat ik heb meegemaakt.

Zo, dat lucht op.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 1 oktober 2011, 11:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 11:38
 
MARISKA601 schreef:
Het zegt af en toe woef....

Ach er staat in ieder geval een "oe" in Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 11:48
 
Zijn jullie familie dan?

Dit is off-topic Heman.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 1 oktober 2011, 12:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:02
 
Ik weet van 1 oud predikant, nadat het bekend werd , in 2005, dat hij 1 van zijn kinderen seksueel had misbruikt, uit het ambt gezet.

Gevangenisstraf heeft hij schijnbaar niet gekregen, of misschien een hele lichte straf,want op internet kon ik vinden dat een gemeente een voorstel had gedaan in 2010, om hem als griffier daar aan te stellen.


Zijn kind heeft levenslang en hij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:07
 
MARISKA601 schreef:
Ik weet van 1 oud predikant, nadat het bekend werd , in 2005, dat hij 1 van zijn kinderen seksueel had misbruikt, uit het ambt gezet.

Gevangenisstraf heeft hij schijnbaar niet gekregen, of misschien een hele lichte straf,want op internet kon ik vinden dat een gemeente een voorstel had gedaan in 2010, om hem als griffier daar aan te stellen.


Zijn kind heeft levenslang en hij?

Ja, het is een epidemie. En je mag er niets over zeggen. Kijk maar naar de reaktie vlak boven je...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:08
 
SHANITA130 schreef:
Zijn jullie familie dan?

Dit is off-topic Heman.

ik weet van niks Shanita en idd off topic Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:09
 
JOSINA022 schreef:
Ach er staat in ieder geval een "oe" in Knipoog smiley

Hum benne we nu nog on-topic off wat Knipoog smiley
Koop nu maar kattengras niet geschoten is altijd mis Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:11
 
En weet je wat ik dan zo erg vind. Ik was op mijn 18de gelovig geworden.
Blijkt dat het daar zo mogelijk nog vaker voorkomt...En..dat zijn alleen de gevallen die boven water komen. Wat dacht je van de gevallen die nooit aan het licht komen. In ieder geval niet bij de mensen. Ja, dat weet ik van lotgenotengroepen. die meisjes/vrouwen willen helemaal niets meer met geloof te maken hebben. en kunnen het woord God niet aanhoren.

Ik zeg wel steeds vrouwen, maar je kan net zo goed mannen zeggen even voor de zekerheid.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 1 oktober 2011, 12:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:11
 
SANDRA206 schreef:
ow...en wat ben ik dan? Verraste, verbaasde smiley

hebbie afgedaan Sandra Clown smiley
Ben jij niet meer welkom bij die duitsers en dan vraagt tie wat we doen met kerst Gefrustreerde smiley
Trouwens welkom weer even op cm Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:24
 
ERIKA129 schreef:
Misschien in een andere provincie gaan wonen Clown smiley
heb je met dit mooie weer geen last van toeristen maar wordt je er zelf een Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Heerlijk weertje wederom jammer dat het al zo vroeg donker is nu maar ja mens ken nie alles hebben Knipoog smiley


12 uur : 127 minuten vertraging op de A58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:31
 
HERMAN388 schreef:
Het wordt beter met je Erika Verlegen lachende smiley

Knuffel van je oom en tante Knipoog smiley

Dit vind ik gewoon een twee keer domme reaktie, Herman.

@#$
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:41
 
SHANITA130 schreef:
Ik vind jou toch wel behoorlijk sarcastisch. Hier zit ook helemaal geen waarschuwing in. Dat 'iedereen' mijn verhaal kan lezen, je dacht toch zeker niet dat ik zo stom ben, om ook nog eens op Hyves en Facebook enzovoort te gaan zitten.

Zo, dat lucht op.

Jammer dat je het zo opvat maar dat is een verschil van mening,dat laten we maar zo heKnipoog smiley

Maar Shanita,en dit zeg ik echt niet omdat ik belerend wil zijn,het forum van CM is openbaar,iedereen op internet kan het hele forum lezen zonder ooit in te loggen!!(en ook je foto zien als je dat toestaat aan CM)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:45
 
SHANITA130 schreef:
Dit vind ik gewoon een twee keer domme reaktie, Herman.

@#$

Ik vind je reactie nutteloos en ongepast,op het forum gelden dezelfde omgangsnormen als in real life,zeg geen dingen puur om te kwetsen.........
Spreken is zilver,zwijgen is goud

Leanne (ik zal verder zwijgen en de auto gaan soppen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:45
 
VISSER278 schreef:
12 uur : 127 minuten vertraging op de A58


Tuinstoelen en picknicken op de weg ipv Ede Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:47
 
ERIKA129 schreef:
Hum benne we nu nog on-topic off wat Knipoog smiley
Koop nu maar kattengras niet geschoten is altijd mis Knipoog smiley


Nee hoor, off-topic ... wat is dat eigenlijk ... Smiley die vol vragen zit

Maar Chatuliem had dus wel een punt ... Als ik alleen al naar de laatste pagina kijk "1 posting dat gaat over het slechtste moment van vandaag" ... Daarna slechts (±) 20 postings die niet over het topic onderwerp gaan ... maar goed, de boog kan niet altijd "on-topic" zijn ... soms is het nodig om het "vizier" off-topic te richten ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:50
 
ERIKA129 schreef:
hebbie afgedaan Sandra Clown smiley
Ben jij niet meer welkom bij die duitsers en dan vraagt tie wat we doen met kerst Gefrustreerde smiley
Trouwens welkom weer even op cm Knipoog smiley

Er is nog geen nieuwe CM uitstapje voor Kerst-etenje
Misschien bij ..................
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRA206





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:54
 
HERMAN388 schreef:
Er is nog geen nieuwe CM uitstapje voor Kerst-etenje
Misschien bij ..................

...jou Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRA206





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 12:57
 
ERIKA129 schreef:
hebbie afgedaan Sandra Clown smiley
Ben jij niet meer welkom bij die duitsers en dan vraagt tie wat we doen met kerst Gefrustreerde smiley
Trouwens welkom weer even op cm Knipoog smiley


.....dankjewel Erika! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:06
 
LEANNE: (ik zal verder zwijgen en de auto gaan soppen)

Dat lijkt me een goed idee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:08
 
SANDRA206 schreef:
...jou Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

Dan moet ik mijn woonkamer fors uitbreiden van 26m2 naar 200m2 Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:09
 
MARISKA601 schreef:
kanttekening.. Ds. H.G. Koekoek is voorganger in een baptisten gemeente.


Mariska, kun je aangeven waarom bovenstaande info belangrijk is ??

Mariska, kun je aangeven waarom je het stuk hebt geplaatst ??

Mariska, kun je aangeven waar je het mee eens bent ??

Mariska, kun je aangeven waar je het eventueel niet mee eens bent ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:11
 
http://www.youtube.com/watch?v=jKONQ8WaVHM

Nou, dit soort zaken vind ik dat het mensen kan beschadigen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:23
 
SHANITA130 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=jKONQ8WaVHM

Nou, dit soort zaken vind ik dat het mensen kan beschadigen.

Ik snap eigenlijk niet dat je het al opzoekt, laat staan er naar kijkt. Na 2 minuten wist ik al genoeg, 1 paracetemol voor me koppijn, en nooit meer naar kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:24
 
En zo gaan ze nog uren door.

Stel, je bent pas gelovig, en je zit daar en je weet niet beter.

Kan je echt wel van in de war raken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:25
 
ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
Het gaat nog wat worden hier Lachende smiley Alweer goed geslapen Coole smiley met zonnebril


Waarom zijn er wekkers uitgevonden?
Op de zaterdag..... het zou verboden moeten worden Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:25
 
GERRIT084 schreef:
Ik snap eigenlijk niet dat je het al opzoekt, laat staan er naar kijkt. Na 2 minuten wist ik al genoeg, 1 paracetemol voor me koppijn, en nooit meer naar kijken.

Kan je nagaan, jij hebt na één minuut al hoofdpijn.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:37
 
SHANITA130 schreef:
Kan je nagaan, jij hebt na één minuut al hoofdpijn.....
Tja, onbekend maakt onbemind, het is maar een klein stukje, en het begint meteen met die schreeuw praktijken, je weet de voorgeschiedenis niet, dus elk weldenkend mens zet het gelijk uit. Ik zie de meerwaarde niet zo, om zoiets te plaatsen. Je kan overal bij elke beleving wel iets negatiefs plaatsen, maar dat hoeft dan niet perse godsdienstwaanzin te zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2909 2910 2911 2912 2913 2914 2915 ... 6194 Volgende
Pagina 2912 van 6194