ChristianMatch

Forum

Vergeven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2912 2913 2914 2915 2916 2917 2918 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 16:30

CHATULIEM619 schreef:
Nee, het gaat niet eens over het onderwerp, het gaat erom dat je niet van te voren moet invullen wat een ander denkt of wat een ander voelt. Een kwestie van aanvoelen denk ik.

In vele topics merk ik dat jouw reacties uit wij en zij bestaat.
Jij praat net zo goed voor een ander .
Jij praat vaak ook voor een ander...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 16:31

ERIKA129 schreef:
Of zij zonder hem cross Clown smiley Kan ik me nog wel iets van voorstellen eigenlijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zij heeft enorme horeca ervaringen (samen met haar overleden man) en ik ga lekker eten met uitgenodigde vrienden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 16:33

ERIKA129 schreef:
Ik ben kerstkaarten aan het maken en ja in het zonnetje Clown smiley

Krijgen we warme of witte kerst? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 16:40

WILLEMIJN232 schreef:
Tuurlijk, als de man haar persoonlijk om vergeving zou vragen, en oprecht berouw toont, heeft ze als christen de plicht om hem te vergeven, maar dat neemt niet weg dat hij straf moet hebben ... Ik zou zeer zeker aangifte tegen hem hebben gedaan, het gaat wel om misbruik ...

Het gaat mij zuiver om de term vergeving en de makkelijkheid waar mee er volgens mij mee om wordt gegaan. dat zag ik in bovenstaand stukje weer terug......
Zij heeft als christen de plicht......ja, dat klopt......maar misbruik en dan dat horen? Dat kan je misschien na jaren verwerking en misschien ook helemaal niet....En zou God je daarom niet begrijpen?

Ik geloof ook niet dat je het slachtoffer moet dwingen om de dader te vergeven.
Ik denk dat je het als slachtoffer bij God kan neerleggen.
God alleen weet wat er gebeurt is tussen de dader en slachtoffer.
En ik geloof stellig dat God begrip heeft dat het slachtoffer niet kan vergeven.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 16:43

COOTJE711 schreef:
Vanmorgen om 7.00 aan m'n oren wakker getrokken, Twijfelende smiley Kindermoppentrommel geopend..... Storm in m'n bed door 2 ruziënde kinderen.... Boze smiley Hummel van 9 mnd in bad gedaan..... op stap met 3 kids.... Reuze gezellig Lachende smiley

Is dat geen prettig weekend Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 16:44

COOTJE711 schreef:
Na alles weer eens bij gelezen te hebben zie ik dat de discussie zich herhaalt...
De termen actieve en de hier genoemde 'passieve' euthanasie.... De voor en tegens, zelfmoord al dan niet psychisch gerelateerd.....

Het meemaken van moeilijke en complexe situaties leert je (hopelijk) relativeren en dingen begrijpen. Deze ervaring heb ik tenminste wel. Het is inderdaad zo: je zàl er maar mee te maken hebben.....

Opnieuw beveel ik het mooie boekje aan 'als grenzen vervagen' van dr Agteresch. Persoonlijk vind ik dat een heel realistisch boek met een christelijke achtergrond.

Persoonlijk kan ik in sommige uitzichtloze èn bij ondraaglijk lijden begrijpen dat iemand zo niet verder wil leven.
Als christen denk ik dat euthanasie niet volgens Gods Woord en naar Gods wil is.

Ik ben ook niet voor euthanasie maar ik doe wel moeite om het niet te veroordelen en vooral om het te begrijpen......
Ik kan er slecht tegen als mensen het zo veroordelen en er een mening over hebben...De praktijk kan ettelijke malen weerbarstiger zijn is ook mijn ervaring........
Ik heb in mijn jonge jaren eens als oproep in een antroposofisch ziekenhuis gewerkt, tot mijn verbazing kwamen daar veel refo mensen en van andere kerken.....en waarom......om dat laatste stukje hoop op leven, om die ene therapie toch maar te volgen......
En dat is wat ik bedoel te zeggen: je zal er maar voorstaan......dan worden meningen vaak wat milder.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 16:52

COOTJE711 schreef:
Vanmorgen om 7.00 aan m'n oren wakker getrokken, Twijfelende smiley Kindermoppentrommel geopend..... Storm in m'n bed door 2 ruziënde kinderen.... Boze smiley Hummel van 9 mnd in bad gedaan..... op stap met 3 kids.... Reuze gezellig Lachende smiley

Herkenbaar Cootje.....alleen heb ik het over mijn dochter van 23 die weer even een paar dagen thuis is.....maar zich geloof ik verbeeld dat ze op haar kamer woont gezien de rommel (reisspullen)die in mijn huiskamer ligt, en op de badkamer.....en de logeerkamer.......en de gang..... Engeltje smiley En zij vind mij weer de moederlijke blik hebben als ik er wat van zeg....... Verraste, verbaasde smiley
Maar verder hebben we het reuze gezellig en koester ik het want maandag nemen we afscheid voor een half jaar......
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 17:07

Komt nog bij, dat veel mensen in die diensten vaak geen eigen huizen hebben, om wat voor een reden dan ook. Niet allemaal natuurlijk.

Dan zitten ze in huizen van zo'n 'kerk' en zijn derhalve verplicht dit soort 'diensten' mee te moeten maken. Want ze kunnen niet naar hun eigen huis, ze zijn afhankelijk....

Dat is niet overal zo, dat ze geen eigen huis hebben, maar dat komt veel voor.

En dit forum heet 'christelijk leven'. daar komen deze uitwassen ook in voor.
Want ze doen deze dingen in God's naam.

Kijk, ik kan hier wel vrolijke filmpjes neerzetten ;)

Maar daar kijk ik al de hele dag naar. Zit ergens op te wachten hier.

Ik heb deze dingen meerdere malen in verschillende kerken meegemaakt, werd er compleet onwel van. maar ik had wel na een paar jaar door dat dít niet van God kan zijn.

Ik kwam er niet elke week, maar onregelmatig, al met al, voordat ik het doorhad dat dit niets met God van doen had, was ik er al té vaak geweest...En buiten dat ik compleet onwel werd, heeft 't mij beschadigd.
(kijk, ik ben onkerkelijk opgegroeid, dus ik wist niet beter).

En anderen.. die regelmatig weer een paar weekjes op de 'gesloten' mogen, compleet door gedraaid door deze waanzin voor de rest van hun leven....

En nu ik toch bezig ben: de profetieën....Ik nam een keer een hele goede vriend mee, naar zo'n dienst. en ze doen ook van profetie´s uitspreken over mensen ... die ze dan aanwijzen of bij naam noemen als ze die kennen.

Dat was zo´n ongelofelijke onzin, ik schaamde me rot voor die persoon die ik meenam, plaatsvervangende schaamte. (Ik had voordat ik hem meenam zoiets van misschien gaat hij ook wel geloven....)

Ik heb één profetie onthouden: "Je bent een fiets, maar je wordt een auto." Het was zó overduidelijk dat het doorgestoken kaart was....

Dit filmpje is gemaakt, na een preek, uitspreken van 'profetie's', zingen enzovoort. Dan zegt de voorganger dat mensen die het moeilijk hebben naar voren mogen komen....en dan zie filmpje......

Ik wil mensen waarschuwen.

En verder, schud ik het van mij af, en ga ik héérlijk weer naar buiten.

Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 1 oktober 2011, 18:59
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 17:07

WILLEMIJN232 schreef:
Herkenbaar Cootje.....alleen heb ik het over mijn dochter van 23 die weer even een paar dagen thuis is.....maar zich geloof ik verbeeld dat ze op haar kamer woont gezien de rommel (reisspullen)die in mijn huiskamer ligt, en op de badkamer.....en de logeerkamer.......en de gang..... Engeltje smiley En zij vind mij weer de moederlijke blik hebben als ik er wat van zeg....... Verraste, verbaasde smiley
Maar verder hebben we het reuze gezellig en koester ik het want maandag nemen we afscheid voor een half jaar......

Balen voor je
Straks alleen in huis?

Mijn oudste dochter (ook 23 jaar) gaat in april 2012 in het huwelijk treden, maar ja dan zal ik haar echt missen.
Zij is prima hulp voor mij.
Het gaat zo, grote kinderen vliegen het huis uit Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 17:10

HERMAN388 schreef:
Balen voor je
Straks alleen in huis?

Mijn oudste dochter (ook 23 jaar) gaat in april 2012 in het huwelijk treden, maar ja dan zal ik haar echt missen.
Zij is prima hulp voor mij.
Het gaat zo, grote kinderen vliegen het huis uit Kotsende smiley

Nee hoor, ze woont allang niet meer thuis alleen nu even een paar dagen voor haar vertrek......en ook dat is weer wennen..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 17:14

Maar wiens wet is het nou eigenlijk???
Mozes zn wet
Of toch God zn wet?

Hoe kan het bestaan dat het voorlezen van een wet die GOD zelf heeft gegeven, zelfs persoonlijk op stenen tafelen heeft gegraveerd, zonde is???

Dit vind ik een essentieel verschil met die overige ceremoniele wetten!

Dat je het niet nodig vind om ze iedere zondag van de kansel te laten voorlezen, daar kan ik begrip voor hebben.
Maar de conclusie dat het zonde Geschokte, onthutste smiley zou zijn om deze 10 geboden voor te lezen is godslasterlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 17:18

WILLEMIJN232 schreef:
Nee hoor, ze woont allang niet meer thuis alleen nu even een paar dagen voor haar vertrek......en ook dat is weer wennen..... Knipoog smiley

W-tje, ik ben nog zo jong en onervaren
Het is de eerste kind van mijn 3 om het huis van haar vader te verlaten.
Ik moet nog wennen, ze gaat paar km verderop wonen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 17:28

Ik heb dit stuk geplaatst, omdat ik merk dat er bij veel charismatischen
de Heilige Geest een grote rol speelt.

Niks mis mee.

Maar dan, zeggen ze, ja ik word geleid door de Heilige Geest.
Ik krijg profetieën van God.
Ik kan mensen genezen.

Ik ben zeer kritisch op dat gebied.
Iedereen kan wel zeggen dat ze profetieën van God krijgen.
En dat ze de gave hebben om mensen te genezen.

In de bijbel worden we gewaarschuwd voor zulk soort mensen.
Daarom twijfel ik aan de hele charismatische beweging.
Is het echt allemaal van God?

En in dit stuk kwam ik die dingen tegen.
Vooral het gedeelte van er is een valse leer.

Ja in mijn ogen klopt dat allemaal.

1 Petrus 5 : 8

Wordt nuchter en waakzaam. Uw tegenpartij, de duivel, gaat rond als een brullende leeuw, zoekende wie hij zal verslinden.

Ja onder de christenen zijn valse profeten.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 17:35

LEANNE226 schreef:
Jammer dat je het zo opvat maar dat is een verschil van mening,dat laten we maar zo heKnipoog smiley

Maar Shanita,en dit zeg ik echt niet omdat ik belerend wil zijn,het forum van CM is openbaar,iedereen op internet kan het hele forum lezen zonder ooit in te loggen!!(en ook je foto zien als je dat toestaat aan CM)

Hoi, dan heb ik jou ook verkeerd opgevat, mijn excuses!!!!

Bedankt voor je bezorgdheid!

Iedereen kan het lezen zonder ooit in te loggen.
Dat weet ik, als je een woord intypt op google, wat ook hier voorkomt.
Of gewoon al ze christianmatch intypen.

Daar hield ik rekening mee.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 17:38

CROSSROAD317 schreef:
Leuk en aardig, maar kom eens met feiten ...

Als je zegt "blijkt dat het daar mogelijk nog vaker voorkomt" dan zou ik graag daarvan de feiten willen zien. Nu leg je een grote beschuldiging neer bij "christenen" als groep. Twijfelende smiley

Ik heb nu even geen zin om naar feiten en cijfers te googelen.

Ik heb het niet over 'christenen' als groep. Waarom zou ik.

Juist niet.
Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 17:48

CHATULIEM619 schreef:
Shanita, je moet eens ophouden je eigen negatieve ervaringen als norm te stellen voor de hele kerk. En je moet niet gaan beweren dat onze gemeentes daar soepeler mee omgaan. Jij hebt te maken gehad met machtsmisbruik en dat komt in alle geledingen van de maatschappij voor.

Ik bedoel ook in alle geledingen.

Ik bedoel alleen van wat ik vaak doe als iemand die ik ken het moeilijk heeft, dan haal ik bemoedigende dingen van het geloof erbij.

Even los of dat die persoon wel of niet gelooft.

Nou, dat hoef je in zo'n lotgenoten groep niet te doen bij iemand, want dat werkt averechts. Dat viel me op en meer niet.

Er zitten daar mensen, en niet iedereen, die allergisch voor het woord 'God' zijn. die dan meteen heel boos worden.

Nou zijn die mensen natuurlijk niet verloren, want God wéét hoe dat komt.
Want God is rechtvaardig.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 18:46

MARISKA601 schreef:
Ik heb dit stuk geplaatst, omdat ik merk dat er bij veel charismatischen
de Heilige Geest een grote rol speelt.

Niks mis mee.

Maar dan, zeggen ze, ja ik word geleid door de Heilige Geest.
Ik krijg profetieën van God.
God spreekt ook nu, in deze tijd nog, door de HG, door en tot mensen. Als het goed is laat jouw dominee zich ook leiden door de HG ...
Ik kan mensen genezen.
Denk je echt dat mensen die door de gave van de HG mensen genezen zeggen "ik kan mensen genezen"? Ik denk eerder dat ze, God danken dat Hij hun wil gebruiken om mensen te genezen. Eigen roemt stinkt ...

Ik ben zeer kritisch op dat gebied.
Iedereen kan wel zeggen dat ze profetieën van God krijgen.
En dat ze de gave hebben om mensen te genezen.
Welke gave heb jij gekregen, laat jij je leiden door de HG zodat Hij door jou Stichtend werk kan doen in de G(g)emeente. Misschien heeft Hij wel een hele verrassende gave voor je in petto ...

In de bijbel worden we gewaarschuwd voor zulk soort mensen.
Daarom twijfel ik aan de hele charismatische beweging.
Is het echt allemaal van God?
Is de Bijbel van kaft tot kaft Gods Woord voor jou, voor alle christenen Waarheid, of zijn er stukjes die je niet zo goed passen. Voor mij zijn de gaven van de Geest net zo'n Waarheid als elk Woord in de Bijbel. Dus ook de 10 geboden, die God mij door de wedergeboorte, in mijn hart heeft geschreven ...
2 Timoteüs 3:16 Elke schrifttekst is door God geïnspireerd en kan gebruikt worden om onderricht te geven, om dwalingen en fouten te weerleggen, en om op te voeden tot een deugdzaam leven,

En in dit stuk kwam ik die dingen tegen.
Vooral het gedeelte van er is een valse leer.
Waar toets jij dat aan, hoe weet je of iets "een valse leer is"?? Hoe maakt de HG jou dat duidelijk ... Welk Bijbelgedeelte geeft de HG jou in, op welke manier spreekt Hij tot jou, nee heeft gesproken, "daarom twijfel ik aan de hele charismatische beweging .. Is het echt allemaal van God?"

Ja in mijn ogen klopt dat allemaal.
Dan heeft de HG dus tot jou gesproken?? ... want het klopt allemaal!! ...
Welkom bij de "charismatischen ..."

1 Petrus 5 : 8

Wordt nuchter en waakzaam. Uw tegenpartij, de duivel, gaat rond als een brullende leeuw, zoekende wie hij zal verslinden.
Voor een brullende leeuw hoef je niet bang te zijn, dan weet je dat hij er is .
Veel gevaarlijker is het als hij, de duivel, komt als een wolf in schaapskleren, dan moet je heel goed kunnen onderscheiden wat van God is en wat van de duivel is ...
2 Korintiërs 11:14 Dat is ook geen wonder, want niemand minder dan satan vermomt zich als een engel van het licht. 15 Het ligt dus voor de hand dat ook zijn dienaren zich voordoen als dienaren van de gerechtigheid. Maar ze zullen krijgen wat ze verdienen.

Ja onder de christenen zijn valse profeten.
En met één enkele zin, schaar jij daar de hele charismatische beweging onder ... want of het nou de valse profeet is of zijn toehoorders/aanhangers, waar je mee omgaat wordt je mee besmet
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 18:47

ERIKA129 schreef:
Wie zet die dan ook Gefrustreerde smiley op zaterdag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

degenen die op zaterdag ijverig naar het werk gaan denk ik, erika......???
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:08

HANNAH810 schreef:
degenen die op zaterdag ijverig naar het werk gaan denk ik, erika......???

Het is voor zaterdag als boodschappen- en uitstapjesdag
en zondag, zoals we weten, is rustdag

Wel op de tijd dat de wekker laten rinkelen om 8 uur ofzo
Prima uitvinding

Gooi de wekker niet door het raam Duiveltje smiley

Laatst aangepast door
HERMAN388
op zaterdag 1 oktober 2011, 19:09
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:13

Afschuwelijk om te zien.
God kan, tijdens deze dienst, oordelen.

Wie denkt je over die spreker? Is hij bezeten door de duivel?
Ik ga liever naar PKN kerk
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:13

WILLEMIJN232 schreef:
Tuurlijk, als de man haar persoonlijk om vergeving zou vragen, en oprecht berouw toont, heeft ze als christen de plicht om hem te vergeven, maar dat neemt niet weg dat hij straf moet hebben ... Ik zou zeer zeker aangifte tegen hem hebben gedaan, het gaat wel om misbruik ...
dit schrijft Crossroad.....

Het gaat mij zuiver om de term vergeving en de makkelijkheid waar mee er volgens mij mee om wordt gegaan. dat zag ik in bovenstaand stukje weer terug......
Zij heeft als christen de plicht......ja, dat klopt......maar misbruik en dan dat horen? Dat kan je misschien na jaren verwerking en misschien ook helemaal niet....En zou God je daarom niet begrijpen?

Ik ga er zeker niet gemakkelijk mee om Willemijn, en vergeven is ook niet zomaar iets wat je moet doen ...
Ik schreef dan ook heel duidelijk ... en oprecht berouw toont

En misschien, ja misschien kun je ook helemaal niet vergeven, en ondanks dat het een Bijbelse plicht is, als jij er niet aan toe bent, waarom zou je dan vergeven ... ?? Vergeven doe je als je zelf ook oprecht kunt vergeven, anders heeft vergeven geen nut en is het brandhout ...

Dat is wat ik altijd al heb geschreven trouwens, je vergeeft omdat het voor jezelf is, dat is het Bijbelse principe. Op het moment dat je er zelf van overtuigd bent dat vergeven goed is om verder te kunnen met "verwerking, genezing enz." Niet omdat een ander het van jou verlangt en zegt dat het Bijbels is ... Dat is het Bijbelse principe, en God, je Vader, begrijpt dat heel goed, Hij kent namelijk Zijn kinderen (van binnen en van buiten) door en door ...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:30

CROSSROAD317 schreef:
Ik ga er zeker niet gemakkelijk mee om Willemijn, en vergeven is ook niet zomaar iets wat je moet doen ...
Ik schreef dan ook heel duidelijk ... en oprecht berouw toont

En misschien, ja misschien kun je ook helemaal niet vergeven, en ondanks dat het een Bijbelse plicht is, als jij er niet aan toe bent, waarom zou je dan vergeven ... ?? Vergeven doe je als je zelf ook oprecht kunt vergeven, anders heeft vergeven geen nut en is het brandhout ...

Dat is wat ik altijd al heb geschreven trouwens, je vergeeft omdat het voor jezelf is, dat is het Bijbelse principe. Op het moment dat je er zelf van overtuigd bent dat vergeven goed is om verder te kunnen met "verwerking, genezing enz." Niet omdat een ander het van jou verlangt en zegt dat het Bijbels is ... Dat is het Bijbelse principe, en God, je Vader, begrijpt dat heel goed, Hij kent namelijk Zijn kinderen (van binnen en van buiten) door en door ...

Het gaat mij niet om het oprechte berouw.....het gaat mij om het slachtoffer en hoe zij ermee om moet/kan gaan......En je zag in deze docu precies de knelpunten van vergeven.....
Soms koop je niets voor oprecht berouw omdat je eigen leven al verwoest is.....
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:34

HERMAN388 schreef:
Het is voor zaterdag als boodschappen- en uitstapjesdag
en zondag, zoals we weten, is rustdag

Wel op de tijd dat de wekker laten rinkelen om 8 uur ofzo
Prima uitvinding

Gooi de wekker niet door het raam Duiveltje smiley

Ze zullen je maar nodig hebben he , op zaterdag .
En dan ook weer zo moedig zijn om geen nee te zeggen.
Maar ik had wel weer mooi 5,5 overuur te pakken.

Visser, die op één dag zn wekker niét zet
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:37

HERMAN388 schreef:
Afschuwelijk om te zien.

Je zal er in ieder geval niet bij in slaap vallen. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:40

DIANANT614 schreef:
Hallo allen,

Ik ben kersvers op deze site en heb nog geen foto van mijnzelf geplaatst, en mijn profiel is zeker nog niet af.
Omdat ik nog actief bezig ben met het registreren van, vond ik het nodig hierop te reageren.

Als iemand iemand dingen in zijn profiel plaatst die niet met de realiteit in lijn staan, dat is heel eerlijk onder ons gezegd niet helemaal fair tegenover de andere leden die dit lezen.

Of mis ik nu iets Smiley die vol vragen zit

Groeten Dinant.

De discussie was of een foto van een ander bij je profiel geplaatst kan worden met de suggestie dat jij dat bent en het antwoord is natuurlijk nee. Verder zie ik er niet uit als een Smurf en Erika niet als een poes maar je moet ook wel heel erg dom zijn als je dat echt denkt. Dat is dus geen misleiding. Overigens heb ik het nog niet meegemaakt dat hier mensen stonden met een foto van een ander.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 1 oktober 2011, 19:42
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:49

THOMAS968 schreef:
De discussie was of een foto van een ander bij je profiel geplaatst kan worden met de suggestie dat jij dat bent en het antwoord is natuurlijk nee. Verder zie ik er niet uit als een Smurf en Erika niet als een poes maar je moet ook wel heel erg dom zijn als je dat echt denkt. Dat is dus geen misleiding. Overigens heb ik het nog niet meegemaakt dat hier mensen stonden met een foto van een ander.

Thomas

Klopt al ben ik soms wel een kattekop Verlegen lachende smiley
Maar ook ik ken niemand die een foto van een ander op zijn profiel zet en zou dat ook echt fout vinden ach en Thomas is gewoon onze smurf soms brilsmul een klungel Gefrustreerde smiley dan weer smulsmurf Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DIANANT614

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:57

Uiteraard zal je er niet uitzien als een smurf of een ander als een kat.
Dat zal een ieder begrijpen.
De vraagsteller bedoelt natuurlijk het algehele plaatje en niet alleen het plaatje zelf. Dat maakt opzich wel wat uit, maar is niet alleszeggend. Zo kan
ik mooie foto's schieten van de bloemen in tuin, maar dat maakt mij nog geen roos.
Als het toch niet uitmaakt wat voor teksten je in het profiel zet, dan kan je toch beter niets invullen? Enne.... een foto is per definitie een moment opname

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:59

DIANANT614 schreef:
Hallo allen,

Ik ben kersvers op deze site en heb nog geen foto van mijnzelf geplaatst, en mijn profiel is zeker nog niet af.
Omdat ik nog actief bezig ben met het registreren van, vond ik het nodig hierop te reageren.

Als iemand iemand dingen in zijn profiel plaatst die niet met de realiteit in lijn staan, dat is heel eerlijk onder ons gezegd niet helemaal fair tegenover de andere leden die dit lezen.

Of mis ik nu iets Smiley die vol vragen zit

Groeten Dinant.

Sja, ik zat bij het invullen aan 2 dingen te twijfelen.
Mn gewicht en m'n lengte. De laatste keer dat ik opgemeten ben was al jaren geleden. Ik heb wel eens gehoord dat hoe ouder je wordt, dat je dan ook gaat krimpen. Ik dacht laat ik het zekere voor het onzekere nemen. Had daarbij gelijk een cm. of 5 speling.
En m'n gewicht ? Ja, dat varieert, ligt eraan of het zomer of winter is, wát ik op een dag gegeten heb, hoeveel ik gegeten heb en of ik nog móet eten. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 20:10

HERMAN388 schreef:
Afschuwelijk om te zien.

Ja..zoiets had ik ook, dat wat jij zegt.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 20:15

VISSER278 schreef:
Sja, ik zat bij het invullen aan 2 dingen te twijfelen.
Mn gewicht en m'n lengte. De laatste keer dat ik opgemeten ben was al jaren geleden. Ik heb wel eens gehoord dat hoe ouder je wordt, dat je dan ook gaat krimpen. Ik dacht laat ik het zekere voor het onzekere nemen. Had daarbij gelijk een cm. of 5 speling.
En m'n gewicht ? Ja, dat varieert, ligt eraan of het zomer of winter is, wát ik op een dag gegeten heb, hoeveel ik gegeten heb en of ik nog móet eten. Knipoog smiley

Nee, nee Visser...DAT...noemen ze smokkelen...!!!
Iedereen weet heus wel hoeveel hij weegt....
En weet je als je 1.75 ben en je weegt b.v 80 kilo...is daar helemaal niets mis mee....

Ik ben b.v helemaal niet groot...maar weeg gewoon teveel en daar zal ik niet over liegen....
Trouwens wat heeft het voor zin...om op te schrijven dat ik maar 60 kilo weeg...Als ze me zien in het echt heb ik het meteen verknoeid omdat ik niet eerlijk ben geweest in mijn profiel...ja toch???
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2912 2913 2914 2915 2916 2917 2918 ... 6194 Volgende
Pagina 2915 van 6194