ChristianMatch
 


Forum

Berichten van DIANANT614
ChristianMatch forum index » Berichten van DIANANT614
Auteur Bericht
DIANANT614 (45)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 20:45
BerichtOnderwerp: opbouwen van een relatie
 
Wie had ooit kunnen bedenken dat ik ooit mijnzelf zou laten inschrijven op een datingsite? Ik niet in ieder geval.
Het inschrijven is geen probleem opzich maar dan komt het echte werk. Welkom in de wereld die volwassen heet, want hé, ik kan iemand echt niet meer mee vragen om in de zandbak te spelen met emmertjes en vormpjes. Bovendien loop men dan ook nog eens de kans om uitgemaakt te worden voor: "stomme jongen of jongens zijn stom".
Nu doen "wij" best wel eens stomme dingen, maar dat is een ander verhaal.
Zo'n datingsite kan misschien met veel fantasie worden vergeleken met het shoppen in de bloemisterij op een rustige zondagmiddag.

Bij het binnenlopen van het tuincentum ziet men zeer veel en diversen kleuren, geuren en grootte. Het is vrij gemakkelijk om een reeds uitgegroeid zaadje, ook wel plant genaamd, te kopen en vervolgens in de tuin te planten. Of kiezen we voor een zaadje waarvan je wel weet wat het zou kunnen worden, maar dat de kleur, geur en grootte geheel afhankelijk is op de manier waarop jij deze plant verzorgd?
Dit is nu precies net zo als met een datingsite, neem een zaadje, in dit geval het profiel , verzorgt het en ziet het hopelijk groeien. Het liefst met zorg, aandacht en liefde want dat plantje heeft dat heus nodig. En natuurlijk gaan we geen groeimiddelen toevoegen, nee dat plantje mag gewoon op geheel eigen wijze groeien zonder te forceren.
Een beetje water op zijn tijd kan kwaad, dit noemen wij dan ook een e-mail. Soms..met een klein beetje pokon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIANANT614 (45)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:55
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
 
JOSINA022 schreef:
Dat ligt er dus aan wie van de 2 je bent Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Als je mijn profiel bekijkt lijk niet bepaald op 100 kilo Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIANANT614 (45)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:51
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
 
ZEELAND736 schreef:
Eerlijk duurt het langste hoor!!!
En ja...moet je goed luisteren...als niemand je niet wil om die 100 kilo(wat ik dan weer niet geloof dat je dat weegt) Dan is dat een keuze...
Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!

Nee,wees gewoon eerlijk in een profiel..daar bereik je toch het meeste mee..

Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!

Riep iemand mij?

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIANANT614 (45)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 19:40
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
ERIKA129 schreef:
En dan wordt zwart, rood Smiley die vol vragen zit
Dat vind ik nu knap Clown smiley


Ach.. te heet gewassen zwarte kleding hangt zowiezo al in een grijs gebied.
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIANANT614 (45)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:57
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
 
Uiteraard zal je er niet uitzien als een smurf of een ander als een kat.
Dat zal een ieder begrijpen.
De vraagsteller bedoelt natuurlijk het algehele plaatje en niet alleen het plaatje zelf. Dat maakt opzich wel wat uit, maar is niet alleszeggend. Zo kan
ik mooie foto's schieten van de bloemen in tuin, maar dat maakt mij nog geen roos.
Als het toch niet uitmaakt wat voor teksten je in het profiel zet, dan kan je toch beter niets invullen? Enne.... een foto is per definitie een moment opname

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIANANT614 (45)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 14:44
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
 
Hallo allen,

Ik ben kersvers op deze site en heb nog geen foto van mijnzelf geplaatst, en mijn profiel is zeker nog niet af.
Omdat ik nog actief bezig ben met het registreren van, vond ik het nodig hierop te reageren.

Als iemand iemand dingen in zijn profiel plaatst die niet met de realiteit in lijn staan, dat is heel eerlijk onder ons gezegd niet helemaal fair tegenover de andere leden die dit lezen.

Of mis ik nu iets Smiley die vol vragen zit

Groeten Dinant.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van DIANANT614
Pagina 1 van 1