| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:07
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | De mijne doet een haf uur over de afwas van de hele dag,ik moet er niet aan denken dat elke dag met de hand te doen(en mijn kinderen ook niet),afwassen staat bij mij niet in het rijtje "quality time"  |
Even vlug met mijn dochter is voor mij ook niet zo herkenbaar......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:07
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Visser je weet niet wat je mist......! Het is mij wel 238 euro op jaarbasis waard! |
En mij nog wel meer!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:08
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Ja hoor, ik zit van zondag t/m zaterdag van 00.00 uur tot 24.00 uur op CM.  |
Nou, dan heb je je lidmaatschap er wel uit he? Maar je kan ook overdrijven.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:09
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Ja hoor, ik zit van zondag t/m zaterdag van 00.00 uur tot 24.00 uur op CM.  |
Een mens moet toch bezig blijven en bijblijven of niet maryan Maar het weer is weer eens nat en koud brrrrrrrrr om maar weer even over het weer te praten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:10
|
|
|
|
Sinds afgelopen donderdag is deze jongen ook weer paraat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:11
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | Sinds afgelopen donderdag is deze jongen ook weer paraat.  |
Owwwww dacht hij meld dat tie weer gaat dag Billy boy blijf je nu langer dan drie dagen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:15
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | Sinds afgelopen donderdag is deze jongen ook weer paraat.  |
Gezellig, Billy!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:15
|
|
|
|
Ik vraag me af wanneer Chatuliem weer terug komt? Zijn zinnige bijdragen mis ik toch wel......hoewel we het niet vaak eens zijn......dat weer wel.... Maar hij hoort gewoon bij CM vind ik.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Vraagje: Wat heb jij met Frank wat wij niet hebben?  |
Geen idee dacht hetzelfde als jullie met hem hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:18
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Juustum wij snappen mekander weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:19
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik vraag me af wanneer Chatuliem weer terug komt? Zijn zinnige bijdragen mis ik toch wel......hoewel we het niet vaak eens zijn......dat weer wel.... Maar hij hoort gewoon bij CM vind ik..... |
Helemaal mee eens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:20
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik vraag me af wanneer Chatuliem weer terug komt? Zijn zinnige bijdragen mis ik toch wel......hoewel we het niet vaak eens zijn......dat weer wel.... Maar hij hoort gewoon bij CM vind ik..... |
Net zoals jij en je vriendin en Visser
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:23
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Net zoals jij en je vriendin en Visser  |
Mario.....je vergeet jezelf...... Maar mis jij Chatuliem niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:31
|
|
|
|
Het is van de absurde Maanden nee jaren kon ik nauwelijks slapen De afgelopen 48 uur heb ik er denk 40 geslapen euh ik spoor niet echt geloof ik of is dit het begin van mijn ritme
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:46
|
|
|
|
Wat dat aangaat, wordt er hier heel wat afgeleerd, en heel veel onderwezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:47
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Wat dat aangaat, wordt er hier heel wat afgeleerd, en heel veel onderwezen  | of beleerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:52
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mario.....je vergeet jezelf...... Maar mis jij Chatuliem niet? |
Naar wat ik vernomen heb, heeft die geen bonuspunten gehad. En die krijg je niet voor niets niet. Maar je hebt wel een punt, dat missen dan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:54
|
|
|
|
Waanzinnig, bedankt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:10
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Naar wat ik vernomen heb, heeft die geen bonuspunten gehad. En die krijg je niet voor niets niet. Maar je hebt wel een punt, dat missen dan.  |
Dan hoop ik wel dat je dat van Chatuliem zelf hebt vernomen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:12
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | Als jij je nu nog snel aanmeld voor vanavond  |
Het gaat niet door, het kwam door veel afzeggers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:14
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Het gaat in het stukje niet ook over "onze leer is de enige waarheid".
Maar, ik bedoel de 'anti- denkmentaliteit'. |
Dan vind ik je opmerking nog erger ... benoem dan geen kerk of gemeente, maar houd het algemeen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:15
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Het gaat niet door, het kwam door veel afzeggers | Of door te weinig info over locatie enz.?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:21
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Een mens moet toch bezig blijven en bijblijven of niet maryan Maar het weer is weer eens nat en koud brrrrrrrrr om maar weer even over het weer te praten  |
Ik snap het dat Maryan als CM weervrouw, ze geeft door wat voor weer verwacht wordt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:25
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | Of door te weinig info over locatie enz.?  |
Nee, ze heeft aan deelnemers (10 totaal) gevraagd of ze echt komen maar reageerden niet of afzeggen. Voor zekerheid heeft ze besloten om niet door te laten gaan. Dat was gisterenavond bekend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:26
|
|
|
|
|
Hier aan de Belgische kust wel frisjes en winderig maar al de ganse dag droog dus ideaal wandelweer ... nu ja , ideaal ........... voor uit te waaien dan toch ... grtjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:26
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Door het lezen van de wet , onstaat er een sluier op het hart. En daar gaat het hier in feite om.
2 Kor. 3:
14 Hun denken verstarde, en dezelfde sluier ligt tot op de dag van vandaag over het oude verbond wanneer het voorgelezen wordt. Hij wordt alleen in Christus weggenomen. 15 Tot op de dag van vandaag ligt er een sluier over hun hart, telkens als de wet van Mozes wordt voorgelezen.
Uit de hele discussie maak ik op dat de een vindt dat het niet mag. En de ander vindt dat het wel mag.
Dan rijst bij mij de vraag in hoeverre moeten wij de bijbelteksten letterlijk nemen? |
Hoi Mariska,
In mijn vraagstelling in de openinsposting stelde ik een vraag, (voor die vraagstelling bood ik mijn excuses aan enz.) aangaande de 10 geboden gelijk stellen aan "de wet voorlezen".
Volgens mij zijn de 10 geboden niet hetzelfde als de wet.
Daarom dat ik afvraag, waarom stelt men, zie de Heidelberger Catechismus, de 10 geboden als "de wet des Heeren".
Daardoor stel je de 10 geboden dus onder de wet (gelijk aan de wet) en vanuit die gedachte vroeg ik mij dus af ... 2 Kor. 3:14-15 ...
De 10 geboden zijn goed. Wil ik niets (mag ik niets en kan ik niets) aan af doen. Maar noem ze dan niet "wet des Heeren" ... of zie ik het fout en heeft God de 10 geboden toch als wet gegeven ...
Op het overtreden van de wetten stonden zware straffen, op een aantal zelfs de doodstraf, maar de 10 geboden zijn richtlijnen voor een beter geloofsleven ...
Daarom zie ik dus de 10 geboden niet als wet maar als leefregels, aangereikt door God, en voor alle wederomgeboren mensen staan die, door God, in hun hart geschreven.
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 8 oktober 2011, 13:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:28
|
|
|
|
In het zuiden des Holland regen, droog, regen, droog, zonnetje, bewolkt, regen, droog en 11 graden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:31
|
|
|
|
Ik heb vannacht weinig geslapen Ik weet niet wat de oorzaak. Slapeloosheid is voor mij nieuw geworden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:37
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | In het zuiden des Holland regen, droog, regen, droog, zonnetje, bewolkt, regen, droog en 11 graden  |
In Utrecht ook onweer erbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:42
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Het is weer om uren in je bed te blijven liggen, maar ja.....je bent een keer uitgeslapen.
Dan maar even CM.  |
Gut, dat was ik vanochtend om 6.15 al
|
|
| Naar boven |
|
|