| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:53
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ja die JOU dochter nu dus gaat slopen Op wie leek ze ook alweer  |
op de buurman?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:59
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Ff voor de duidelijkheid...alles is hier besproken hoe we dit aanpakken. Wat je als laatste zegt is iets wat vaak als vanzelfsprekend verloopt. Ik hoef tegenwoordig niet te klagen over mijn inkomen, en kan prima zelf mijn kinderen onderhouden. En...dat zal je zelf ook wel weten...het gaat vanzelf dat je de boterhammen van Annets kinderen ook betaald. De gewone inkomsten gaan vaak gewoon op een hoop., ongeacht of je onder voorwaarden, of in gemeenschap van goederen bent getrouwd. Maar de restschulden uit het verleden...ja, daar wordt je nieuwe partner natuurlijk wel mee geconfronteerd. Maar zelfs dan vind ik persoonlijk dat, al zou hij ze voorschieten, het voor je eigen ego beter is om ze terug te betalen. Pas dan kun je naar mijn idee pas echt het verleden achterlaten. Als er niets , ook financieel niet, meer is(behalve de kinderen dan) wat je herinnerd aan de rottigheid uit het verleden.
Ik vind het zo unfairt om daar de ander mee op te zadelen. Ik verwoord het waarschijnlijk niet zo goed, maar ga er voor het gemak even van uit dat je begrijpt wat ik bedoel. |
Tuurlijk begrijp ik jouw gedachtengang. En iedereen vult dat allemaal op zn eigen manier in. Wij hebben er bewust voor gekozen dat alleen ik buitenshuis een inkomen verwerf en Annet zoveel mogelijk thuis kan zijn voor de kinderen. Haar werk bij mij in het bedrijf is meer arbeidstherapie voor haar dan dat het nou zo schokkend veel opbrengt... :P
Ik zou er alleen geen hoofdpijnpunt van maken en zo snel mogelijk genieten van de nieuwe relatie, ongeacht de stank van het verleden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:01
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Heeft niets met 'slavernij' te maken..???? Hoe kom je dáárbij?
Gewoon, in het begin van een relatie, dat een partner gek is op de ander, en door dure dingen te geven die ander aan zich probeert te binden....
Gewoon het tegenovergestelde van liefde inzetten en geld vragen.
(Slavernij in de vorm van mensenhandel, dat ging over loverboys, die dan zo'n meisje inpakken met dure dingen én 'liefde' en 'aandacht'. en de loverboys nu, daarvoor is het niets eens nodig die dure kadootjes, want álleen 'liefde' en 'aandacht' is genoeg....En als ze dan moeten 'werken' krijgen ze helemaal niets. Dit is dus iets héél anders...)
Een partner die gek is op de ander, en hem/haar met kado's en dure dingen probeert in te pakken is niet eerlijk, in zoverre, dat als de ander het niet meer wil, zo iemand kan gaan zeuren(manipuleren) van wat ie allemaal niet betaald heeft...
En zo iemand wil indruk maken op de ander, niet door wie hij zelf is, maar door wat ie allemaal kan betalen.... |
Maar waarom pakken de hedendaagse vrouwen het nu eens niet zelf aan. Ik wacht al jaren, de emancipatie is al jaren aan de gang, maar ik heb het tot nu pas 1x meegemaakt dat een vrouw mij zelf uit eten vroeg, en overstelpte met cadeaus. Op een gegeven moment ging zij dingen vragen waar ik toch best wel met mijn ogen begon te knipperen. Ik dacht, kijk uit Gerritje, voor je het weet........... en toen......weer vrijgezel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:10
|
|
|
|
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat mensen elkaar blokkeren op de site. Zelf doe ik dit alleen als het echt niet anders kan, als iemand mijn 'nee' niet begrijpt.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Laatst aangepast door
|
RENATE619
|
op zondag 9 oktober 2011, 23:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:15
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Is inderdaad niks voor mij, zo'n beperking. 'k Wilde jou net een mailtje sturen, maar moet weer 24 uur wachten.  |
Ben benieuwd of dat morgen, als ik mn mailbox open, of dat een goed of slecht moment van de dag wordt.
Niet eerst 5 mails versturen he Maryan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:16
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Geneer je niet!! Ik ben een absolute leek en leer graag van andermans schade en schande Die partij Koi die ik vandaag gekocht heb bijv. ik heb speciaal aan een enthousiaste kenner gevraagd of hij mee wilde als taxateur. Dat hij iedere vis in de hand heeft gehad en mij aanwees waar ik op moest letten, is mij veel waard. Helemaal vrolijk werd ik daarna van zijn taxatie waaruit bleek dat 2 van de 15 vissen het gehele aankoopbedrag al goedmaakten.
Ik ben er van overtuigd dat men een leek van alles wijs kan maken en een handelaar die er op uit is, kan die leek duizenden overbodige euro´s laten betalen  |
Als je slim bent gooi je er geen zout in morgen, maar vul je een deel van je filter voorlopig met Zeoliet.(ff googlen) Zeoliet haalt je amoniakpiek eruit, maar zout zorgt ervoor dat je zeoliet die stoffen weer loslaat. De combinatie van zout en zeoliet kan dus dodelijk zijn. Doordat je vrij veel vis uitgezet hebt in een keer is de kans op een piek juist groot. Een hoger zout gehalte in het water kan ziektekiemen tegen gaan. Voor meercellige parasieten kun je er beter een zonnebaars bij zetten. Deze gaat ook sneller raar doen als er iets mis is in je vijver, Dit zijn uiteraard mijn ervaringen, dus ook ik kan er naast zitten natuurlijk. Maar door ff te googlen op deze trefwoorden leer je snel een hoop bij. Je houd je koi het langst levend als je je goed verdiept hebt in de waterkwaliteit. Toen ik nog niet zoveel wist over het 'watermanagement ' ging er bij mij veel vaker iets dood als nu.
Trouwens...die taxatie klinkt leuk
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op zondag 9 oktober 2011, 23:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:17
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Tja Visser, even wachten dan maar he..... Heb je zijn nieuwe foto al gezien Maryan  |
Zeg W-tje....wanneer krijg ik van jou weer een mailtje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:18
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zeg W-tje....wanneer krijg ik van jou weer een mailtje?  |
'k zit ook aan mijn limiet......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:19
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat mensen elkaar blokkeren op de site. Zelf doe ik dit alleen als het echt niet anders kan, als iemand mijn 'nee' niet begrijpt.
Hoe kijken jullie hier tegenaan? |
Ik vind het onzin om iemand te blokkeren, en doe dit alleen als iemand zo onbeschoft is dat het de moeite waard is om de redactie hierover te mailen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:21
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Even over het dikgedrukte gedeelte... Het klinkt een beetje alsof God je Boodschappenjongen is die je op comando een woordje geeft. In de bijbel lees ik heel andere dingen, en ik vraag me bezorgd af of je jezelf niet bedriegd, en jezelf iets moois voorspiegeld wat niet getoetst is aan het woord van God. Dit is geen persoonlijke aanval, maar wel een idee van mij om je misschien tot nadenken te brengen en de bijbel eens goed te gaan lezen of het werkelijk allemaal wel waar is wat je zegd. |
Jolan,
Zou zeggen ga zelf die ervaring op zo'n avond eens aan.
Heb meer het gevoel dat je wat angstig bent over een direct gesprek.
Ik heb vanavond een bemoedigende, troostende boodschap mogen ontvangen.
God een boodschappenjongen, daar doe je God toch echt te kort Jolan.
Wees voorzichtig in wat je zomaar roept.
Denk daar ook eens over na
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:21
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tink zit hier gewoon op cm hoor die is bij mijn weten nog gewoon aanwezig. En Frank dat was die man die hier ook steeds op dit topic reageerde had vaak een foto met een poes erop als profielfoto. Is een Belg maar woont in Nederland maar is nog een belg doet daar namelijk bijna nog alles
jij nu beetje snapt  |
Niks van geloven hoor Laika. Frank is de broer van potvis en Tink is zijn vriendin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:22
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heerlijk he die van mij zijn alweer zo groot zou willen dat het weer van die humpies waren.
Maar weet je het zijn knuffelkatten vooral de jongste maar dat helpt niks tegen de slapeloosheid ze worden alleen maar onrustig als ik onrustig ben  |
die van mij wil de hele avond bij me liggen, maar neem haar niet mee naar bed, denk dat ik geen oog dichtdeed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:23
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Ik heb ook een kat maar hij knuffelt mij niet graag. Vandaar heb ik vaker last van slapeloosheid.  |
kat moet jou ook niet knuffelen, dat moet jij omgekeerd doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:23
|
|
|
|
En ondertussen weten we nog steeds niets over hoe het nu zit tussen Laika en inktvis, hoe dat ontploffen nu precies zit en waar inktvis gebleven is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:25
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | die van mij wil de hele avond bij me liggen, maar neem haar niet mee naar bed, denk dat ik geen oog dichtdeed. |
k heb nu opeens ook last van slapeloosheid...zullen we vanaf nu het probleem positief benaderen en alleen nog maar vertellen hoeveel uren we wel geslapen hebben.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:25
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Niks van geloven hoor Laika. Frank is de broer van potvis en Tink is zijn vriendin  |
jaja en dat moeten we weer geloven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:26
|
|
|
|
Ik ben benieuwd of Frank met zijn kersverse liefje meegaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:27
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | k heb nu opeens ook last van slapeloosheid...zullen we vanaf nu het probleem positief benaderen en alleen nog maar vertellen hoeveel uren we wel geslapen hebben.....  |
kom vast niet verder dan vijf meestal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | niet gegeten vandaag mijn lichaam zei geen zin in iets dus dan maar niets  |
Toch niet in hongerstaking
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En ondertussen weten we nog steeds niets over hoe het nu zit tussen Laika en inktvis, hoe dat ontploffen nu precies zit en waar inktvis gebleven is  |
Ik bemoei me er niet meer mee. Nu is het weer inktvis. Wat is het nu....inktvis, platvis, potvis, ? Het word wel vissen zo.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:28
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | jaja en dat moeten we weer geloven  |
Visser kan het leuk brengen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:29
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | kom vast niet verder dan vijf meestal  |
Vijf héle uren geslapen...wauw....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:30
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik bemoei me er niet meer mee. Nu is het weer inktvis. Wat is het nu....inktvis, platvis, potvis, ? Het word wel vissen zo.  |
Tja, daar ben jij toch Visser voor?
Maar ondertussen laat Laika zich mooi niet vangen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik bemoei me er niet meer mee. Nu is het weer inktvis. Wat is het nu....inktvis, platvis, potvis, ? Het word wel vissen zo.  |
Doen ze omdat jij in zeeland woont en ook vist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | 'k zit ook aan mijn limiet......  |
OOOOOOOOW! Ook al zo'n gratis abo'tje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:31
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Vijf héle uren geslapen...wauw....  |
nee heb ze nog niet geslapen, moet ze nog gaan slapen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:32
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | 'k zit ook aan mijn limiet......  |
.... ....aan je limiet.....waarvan.....?..... .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:33
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Op rustdag hoeft je toch niet te koken?  |
nee daarom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Doen ze omdat jij in zeeland woont en ook vist  |
'k ga wel verhuizen , naar Hoeven of zo. Kijken hoe het daar gaat met de ontploffingen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Jolan,
Zou zeggen ga zelf die ervaring op zo'n avond eens aan.
Heb meer het gevoel dat je wat angstig bent over een direct gesprek.
Ik heb vanavond een bemoedigende, troostende boodschap mogen ontvangen.
God een boodschappenjongen, daar doe je God toch echt te kort Jolan.
Wees voorzichtig in wat je zomaar roept.
Denk daar ook eens over na |
Dan zijn we het tenminste ergens over eens Je doet God inderdaad enorm te kort als boodschappen jongen. Maar zo vatte ik je bovenstaande stuk wel op.
|
|
| Naar boven |
|
|