| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | oke jij je zin ik zal mezelf er weer opzetten Zijn we dan weer vriendjes  |
Nee.... ik zet mezelf niet op het forum. wil wel een beetje anoniem blijven.... Enne wat dacht je.... dan komen alle oneerlijkheden uit mijn profiel openbaar
bij serieuze aanvragen wil cootje wel een schetsje sturen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik heb jou ook niet in mijn huis gezien  |
waar was dan je voordeur
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:56
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Nee.... ik zet mezelf niet op het forum. wil wel een beetje anoniem blijven.... Enne wat dacht je.... dan komen alle oneerlijkheden uit mijn profiel openbaar
bij serieuze aanvragen wil cootje wel een schetsje sturen... |
dan vraag ik je nu serieus om n tipje van de sluier op te lichten. geen angst, ik ben al getrouwd dus er volgt geen reactie als die van Jacob. (en ziet het was Lea...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:57
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dan vraag ik je nu serieus om n tipje van de sluier op te lichten. geen angst, ik ben al getrouwd dus er volgt geen reactie als die van Jacob. (en ziet het was Lea...) |
tsss.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:03
|
|
|
|
hoi Jolan, Lees deze topic nu pas Wat heftig zeg! Lijkt me moeilijk vooral met de kinderen... Veel sterkte met alles en hopelijk mag de operatie meevallen Groetjes Cootje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:12
|
|
|
|
Welkom "thuis" Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:12
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Afgesproken Maryan, in de Pietenstad.......  |
Gezellig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:13
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dan vraag ik je nu serieus om n tipje van de sluier op te lichten. geen angst, ik ben al getrouwd dus er volgt geen reactie als die van Jacob. (en ziet het was Lea...) |
Ja wat is er Duitser?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:17
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Wat erg, dat zelfs een domine de bijbel in twijfel durft te trekken. Ik ben er van overtuigd dat deze man dan een van de valse profeten is waar diezelfde bijbel ook over spreekt. |
Het was echt domme uitspraak. Daaronder zijn eigen ( nieuwe vertaling) bijbel staat Statenvertaling bijbel, meer dan 60 jaar niet gebruikt in deze kerk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:20
|
|
|
|
[i]hallohallo allemaal het zit erweer op samen hebben we een fijne tijd gehad,in gebed naar god,het duurde lang maar dat geeft niet het is goed de heer te prijzen en te bidden.nee het heeft niks met van doenmaar veel al voor elkaar en anderen bidden is . wel alvast nodig jullie en u uit voor te komen maar toch alles uit vrije wil. we zijn er weer volgende week dus niet . van 20.00 t/m 21.00., soms duurt het langer,maar voel u vrij,om weg te gaan als u/ij dat wilt. ook vrij om gebedspunten door te geven, waar wij dan weer voor bidden. bent u/ij nog in heeft u/of ij nog kom dan eens gewoon langs, al bent u /ij er gewoon bij. gods rijke zegen gewenst. het gebedstheam.
Laatst aangepast door
|
VANDAM845
|
op donderdag 13 oktober 2011, 22:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:22
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ja wat is er Duitser?  |
haha ja dat was schrikken he, voor Jacob... die dacht toen ook: wat heb ik nou weer aan mn fiets hangen!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat denk je er zélf van Herman? Trek je de Bijbel in twijfel of niet? |
Kun je wel lezen in Openbaring 22 over afdoen of toevoegen van de woorden in de tekst
Bijbel is de waarheid. God spreekt niet per ongeluk in fouten van woorden of tekst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:23
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | haha ja dat was schrikken he, voor Jacob... die dacht toen ook: wat heb ik nou weer aan mn fiets hangen!!  |
hadden ze toen al fietsen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:27
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | De laatste tijd verschijnen er op CM steeds meer profielfoto's van katten honden en weet ik allemaal niet wat nog meer.
Ja, zelfs van personen die ik graag mag
Persoonlijk zie ik dan liever geen profiel foto als een foto die niets zegt. Als we nu toch aan het doorzagen zijn over de eerlijkheid van de profielfoto, en je hebt niets te verbergen en geen angst voor enge exen etc....waarom dan niet gewoon je eigen kop op je profiel? |
Das eigenlijk heel simpel, als ik op cm kom, en wordt meteen geconfronteerd met me eigen k hoofd, zie ik toch liever me kater z,n kop Die trekt nog volle zalen, ik niet meer. En mocht er onverwijl iemand intresse hebbe in me kater, kan ze toch nog effe op me profiel mij bekijken. Dat schrikt dan niet gelijk af
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:28
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | haha ja dat was schrikken he, voor Jacob... die dacht toen ook: wat heb ik nou weer aan mn fiets hangen!!  |
Gelukkig betekenen mijn echte namen:rein,kuis,zedig,ingetogen(mijn ouders kenden me toen nog niet goed ) en gewijd aan God die fiets moeten jullie nog terug brengen he.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:30
|
|
|
|
aan alle cm leden,
het is voor mij weer eens tijd een time out te nemen.
groetjes van mariska601
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLAPROOS940
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:33
|
|
|
|
Stel je hebt je ideale date gevonden en het klikt van de andere kant ook goed, hoe bouw je dan een goede en stabiele relatie op?
Zelf merk ik dat hoewel t heel fijn is een beginnende relatie ook zo z'n lastige dingen heeft. Je neemt toch je verleden, eerdere ervaringen, karakter en eigenaardigheden mee. Voor de meesten hier zal ook gelden dat je geen 18 meer bent en dus al een heel leven opgebouwd.
Samen je weg zoeken, veel samen praten, respect over en weer zijn natuurlijk belangrijk. Maar wat als je tegen botsende meningen, gewoonten, overtuigingen aanloopt. Bijvoorbeeld hij is echt een avondmens en wordt na 10-en pas goed wakker, zij een ochtendmens en ligt normaal gesproken voor 10-en op 1 oor. Of zij neemt geloof heel serieus en vind kerkgang, samen bidden en bijbelstudie erg belangrijk en hij gelooft ook wel maar vind dat veel minder belangrijk. Je hebt er samen over gesproken maar kunt jezelf en de ander niet zomaar veranderen. Wat dan -> einde verhaal of toch niet. Hoe zorg je dat die verliefdheid/ prille liefde ook uit kan groeien tot de liefde van je leven?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen hierin,
groetjes Klaproos
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:36
|
|
|
|
Berichtje voor Pieter, want mailen lukt niet meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:38
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Gelukkig betekenen mijn echte namen:rein,kuis,zedig,ingetogen(mijn ouders kenden me toen nog niet goed ) en gewijd aan God die fiets moeten jullie nog terug brengen he....... |
wat zullen je ouders naderhand geschrokken zijn dan de arme mensjes. en die fiets kun je terugKOPEN, je zie maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:42
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Berichtje voor Pieter, want mailen lukt niet meer.
 |
HAHAHA toch is het echt zo!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:44
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | HAHAHA toch is het echt zo!!!  |
Jaja....... Als ik weer kan mailen, zal ik eens bij Annette informeren. Als iemand het kan weten, is zij het!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:53
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Jaja....... Als ik weer kan mailen, zal ik eens bij Annette informeren. Als iemand het kan weten, is zij het!  |
zo is dat....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:56
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Kun je wel lezen in Openbaring 22 over afdoen of toevoegen van de woorden in de tekst
Bijbel is de waarheid. God spreekt niet per ongeluk in fouten van woorden of tekst. |
Als je zelf aangeeft dat het Woord niet recht gepredikt wordt, vindt je dan dat je dan in die kerk aanwezig hoorde te zijn?
Dan kan je zeggen in de Bijbel staat ook: Onderzoek alle dingen. Maar daar staat ook nog wat achter nl. MAAR BEHOUDT HET GOEDE.
visser , die na het lezen van de reacties weer moest denken aan de beruchte ds. Hendrikse
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:06
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Als je zelf aangeeft dat het Woord niet recht gepredikt wordt, vindt je dan dat je dan in die kerk aanwezig hoorde te zijn?
Dan kan je zeggen in de Bijbel staat ook: Onderzoek alle dingen. Maar daar staat ook nog wat achter nl. MAAR BEHOUDT HET GOEDE.
visser , die na het lezen van de reacties weer moest denken aan de beruchte ds. Hendrikse |
Is hij nog steeds predikant? Hoe kan zo'n dominee nou predikant zijn als hij God verloochend. En moet er binnen een kerkverband ruimte gegeven worden voor zulke voorgangers?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:25
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Is hij nog steeds predikant? Hoe kan zo'n dominee nou predikant zijn als hij God verloochend. En moet er binnen een kerkverband ruimte gegeven worden voor zulke voorgangers? |
Dat is wel een punt wat ik me ook afvraag Maris. De hele PKN beweging, met al z'n soorten van belevingen, dominees en verschillende opvattingen wat men graag allemaal bij elkaar wil voegen en houden onder de mom dat christenen eensgezind moeten zijn....kan/mag dit wel, en is dit werkelijk wat God bedoeld met eensgezind zijn?
Er is ruimte voor predikanten als deze. Kun je jezelf dan wel als belijdend lid aansluiten bij een dusdanig kerkverband die ook predikanten onderdak bied waar je het absoluut niet mee eens bent?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:27
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | De laatste tijd verschijnen er op CM steeds meer profielfoto's van katten honden en weet ik allemaal niet wat nog meer.
Ja, zelfs van personen die ik graag mag
Persoonlijk zie ik dan liever geen profiel foto als een foto die niets zegt.Als we nu toch aan het doorzagen zijn over de eerlijkheid van de profielfoto, en je hebt niets te verbergen en geen angst voor enge exen etc....waarom dan niet gewoon je eigen kop op je profiel? |
waarom zouden die foto's of afbeeldingen niet iets van iemand zeggen, waarom zouden ze die erop zetten denk je.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:34
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | hoi Jolan, Lees deze topic nu pas Wat heftig zeg! Lijkt me moeilijk vooral met de kinderen... Veel sterkte met alles en hopelijk mag de operatie meevallen Groetjes Cootje |
Dank je wel!
Ik kan het toch niet nalaten om ff te zeggen dat het momenteel naar omstandigheden goed gaat. Doordat ik een van de vele medicaties moet laten staan is de pijn wel wat meer, maar de bijwerkingen worden minder. Zodanig minder dat ik de kinderen beter om me heen kan verdragen en minder snel gek wordt van hun drukte. Ze slapen al voor de tweede nacht alle drie thuis, en dat gaat goed. Ook doordat we thuiszorg mogen hebben inmiddels die zo enorm flexibel is dat ze er zelfs voor terug komt om de kids uit school te halen en ze mee op bed te leggen. Echt een super meid.
Vandaag ben ik er zelfs even een half uurtje uit geweest naar de winkel, en in huis gaat het lopen zonder krukken steeds beter. Oke, morgen kan het weer totaal anders zijn, maar deze dag heb ik alvast in de pocket
Ik kijk uit naar de operatie. Pas dan kan ik de medicatie afbouwen, en hoop ik binnen no-time weer op de been te zijn. Ik ben heel erg verzwakt, maar geniet er al van dat ik zojuist zonder krukken of rollator naar de koffiepot ben gelopen voor een heerlijk vers bakkie. De zegeningen zitten niet altijd in de grote dingen en als je goed oplet zijn het er heel veel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:36
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | waarom zouden die foto's of afbeeldingen niet iets van iemand zeggen, waarom zouden ze die erop zetten denk je. |
Daar kunnen mensen honderd en een redenen voor hebben. In mijn begin periode op CM had ik ook geen profielfoto aangezien ik doodsbang was dat mijn ex er achter zou komen.
maar dat neemt niet weg dat ik liever iemands hoofd zie om tegen te praten als zijn kat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 23:41
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Daar kunnen mensen honderd en een redenen voor hebben. In mijn begin periode op CM had ik ook geen profielfoto aangezien ik doodsbang was dat mijn ex er achter zou komen.
maar dat neemt niet weg dat ik liever iemands hoofd zie om tegen te praten als zijn kat  |
vind het wel een lief beessie
|
|
| Naar boven |
|
|