| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 18:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Net zoals gisteren, zaterdag, vrijdag eet ik niets. Er zijn zo van die dagen dagen dat je geen etek kan verdragen... |
Frankie das nie goeoeoeoeoed! Strakkies zien we op de volgende picknick een skeletje van Frankie.....Ik vind er ook nix aan alleen te eten hoor, maar een kroppie sla met wat ingredienten....das gauw klaar en dan heb je weer vitamientjes in je body....doen hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 18:23
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Het ergste komt nog ...winterbanden zijn daar ook verplicht ...grrrr  |
dat is toch wel het minste dat je zorgt dat je auto goed kan rijden?? weet jij hoe irritant het is dat die sch..ßhollanders hier zitten te kloooooien terwijl wij wel normaal door zouden kunnen rijden? het is al bloedirritant dat jullie op provinciale wegen 80 rijden terwijl 100 is toegestaan. leer de regels eens voordat je naar ons mooie land komt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 18:24
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Nou, je mag in ieder geval geen dág ouder zijn...dus....... ... |
oohhh ...effe een theedoek pakken, ik houd het niet droog hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 18:26
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Eh...ken ik die? Oh ja....das die man die alleen maar piepjonge vrouwtjes wenst....ik weet het weer....  |
gelijk heeftie!! ze worden vanzelf ouder
en laten we wel wezen... op n ouwe fiets moet je t leren, maar tis onzin om die fiets bij de schrothandelaar te halen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 18:38
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | gelijk heeftie!! ze worden vanzelf ouder
en laten we wel wezen... op n ouwe fiets moet je t leren, maar tis onzin om die fiets bij de schrothandelaar te halen..  |
Ga ik me nu eh..."gevleid" voelen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 18:39
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Waarom vraagt je dat? Ben je soms nieuwsgierig? Niemand mag weten wie daar aanwezig zijn, anders blijft die weg. |
Is toch een hele normale vraag Herman? Wie niet wil reageren reageert niet.....dus ik zie het probleem niet zo.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 18:44
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Aanstaande zaterdag, er zijn nog kaarten beschikbaar !!!
Wie, o wie .... |
Hoe was het concert?? Heren en dame??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 18:47
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ga ik me nu eh..."gevleid" voelen?  |
Ons Pietertje maakt een schrijffoutje.....heb je moeite met de o-oo klanken? 'n Beetje dyslectisch? Kijk je zinnetje nog maar eens goed na... hak het hele woordje in stukjes....en kijk maar eens of je dan de 'o'-klank of de 'oooooooooo' klank (lánge klank moet gebruiken)....enne ...het mág hoor, foutjes maken...leer je van.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 18:54
|
|
|
|
|
wb.....Frankt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:10
|
|
|
|
| Quote: | | http://www.encyclo.nl/begrip/schrot |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:18
|
|
|
|
Ik denk zo vlug mogelijk, als ik er al aan begin, wil ik het toch minimaal 25 jaar volhouden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:21
|
|
|
|
Hey Frank!!! Welkom terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:25
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Zie vele vergelijkingen op deze site met de plantenwereld en ik als plantendokter kan je wel het één en ander uit leggen...maar de vergelijking is maar beperkt ....planten immers hebben geen gevoel en of emoties en daar gaat het feitelijk om en niet om het uiterlijke geknakte leventje. Als je van binnen beschadigd bent kom je daar moeilijk over heen en ik denk wel eens dat vele onder ons een therapeut zoeken om de oude wonden uit het verleden te herstellen...begrijpelijk dat wel, want het hartzeer gaat niet vanzelf weg … daar gaat een hele poos overheen en geduld van een nieuwe partner, waarin de communicatie vanzelfsprekend de belangrijkste factor is in een relatie. Ik kan me voorstellen dat vrouwen over het algemeen weinig op hebben met de inlevingsvermogen van een hoop mannen en daar zouden wij als mannen toch lering uit moeten trekken. Wat is er mooier om samen in gelukkig in harmonie met God te leven. Dit is voor mij althans het snoer waarop ik richt en hoop de partner daarin gelukkig te kunnen maken. Denk dat we d.m.v. communicatie, zo ook op deze site op de goede weg zitten, want je merkt dat daardoor veel pijn/emotie/verdriet, verwerkt kunnen worden en dus daarmee de weg wordt geopend naar een eventuele goede relatie. |
Hele fijne reactie...zo voel ik het inderdaad...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:34
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Ons Pietertje maakt een schrijffoutje.....heb je moeite met de o-oo klanken? 'n Beetje dyslectisch? Kijk je zinnetje nog maar eens goed na... hak het hele woordje in stukjes....en kijk maar eens of je dan de 'o'-klank of de 'oooooooooo' klank (lánge klank moet gebruiken)....enne ...het mág hoor, foutjes maken...leer je van.....  |
nee, hij burgert steeds beter in, schrot is duits voor schroot En het irritante is, dat we hier in huis allemaal steeds meer van die half nederlands/half duitse woorden in elkaar zetten We zijn bijna aan opfriscursus nederlands toe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Hoe was het concert?? Heren en dame?? |
dat kunne ze nou nog niet zeggen he...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:38
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat kunne ze nou nog niet zeggen he...  |
Ehhhhhh ikke liep een weekie voor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:39
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ehhhhhh ikke liep een weekie voor  | Nou Erika, 3 keer off topic moet je er naar toe, ok???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:40
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ga ik me nu eh..."gevleid" voelen?  |
hangt van je IQ af
dus euh.. ja doe maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:42
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Nou Erika, 3 keer off topic moet je er naar toe, ok???  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:43
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Is toch een hele normale vraag Herman? Wie niet wil reageren reageert niet.....dus ik zie het probleem niet zo. |
Die dag hebben andere cmmers druk, te weten strandwandeling in Scheveningen daarna gaan ze ook nog eten daar ergens in de buurt. Speed naar speeddaten is niet haalbaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:44
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Die dag hebben andere cmmers druk, te weten strandwandeling in Scheveningen daarna gaan ze ook nog eten daar ergens in de buurt. Speed naar speeddaten is niet haalbaar.  | Dus we weten wie er niet komen, maar volgens mij was de vraag wie er wel kwam. Zullen we ons daar maar op richten dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:46
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dus we weten wie er niet komen, maar volgens mij was de vraag wie er wel kwam. Zullen we ons daar maar op richten dan? |
Zo te zien niemand na alle nee racties terwijl er JA reacties worden gevraagt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:47
|
|
|
|
Dank je Chat.
De kranten staan er al jaren bol van dat de juffen en meesters die opgeleid zijn aan de pabo absoluut onvoldoende taal- en rekenkennis hebben. Annette050 laat weer blijken dat ook zij een slachtoffer van de mammoetwet is...
Arm arm land, waar moet dat heen met de jeugd
Een land dat voor de mammoet zwicht, verliest meer dan woordkunde en spellingsinzicht, daar dooft het licht..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:48
|
|
|
|
Frank is terug van weggeweest. Welkom hier beste lid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Nou Erika, 3 keer off topic moet je er naar toe, ok???  |
dat is wel een heel zware straf chat
Pieter, dan liever de sharia
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATHANYA830
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:56
|
|
|
|
Wat wel apart is, want het schijnt voor vrouwen vol te zitten...
Ikke ook nie, ik ben ook in Scheveningen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 20:27
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hier, in Utrecht, is ie ook ver te zoeken...Visser heeft 'm vast weer ingepikt  |
Je mag nooit meer raden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 20:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ken jij ook delen??? Zonnetje is niet geweest En nu grijs en grauw buitenbrrrrrr |
Geen zon te zien hier op het ogenblik. Het is hier donker, stil, eenzaam en verlaten. Maar gelukkig .... we hebben de ... ....nog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 20:52
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Dank je Chat.
De kranten staan er al jaren bol van dat de juffen en meesters die opgeleid zijn aan de pabo absoluut onvoldoende taal- en rekenkennis hebben. Annette050 laat weer blijken dat ook zij een slachtoffer van de mammoetwet is...
Arm arm land, waar moet dat heen met de jeugd
Een land dat voor de mammoet zwicht, verliest meer dan woordkunde en spellingsinzicht, daar dooft het licht..  |
ff de bijdrage van Annette792 lezen....
|
|
| Naar boven |
|
|