| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 09:26
|
|
|
|
Het is hier Heeeeeeeeeeeeeeeerfst, nat en winderig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 10:13
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het is hier Heeeeeeeeeeeeeeeerfst, nat en winderig  |
Hier ook!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 10:29
|
|
|
|
Zelfde regio zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 10:43
|
|
|
|
Gisteren mijn ma heel lief alle ramen buiten voor me gezeemd (zijn er behoorlijk wat) Komen ze nu met een hand grasmaaier allemaal gras tegen mijn schone ramen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 10:49
|
|
|
|
| NATHANYA830 schreef: | Wat wel apart is, want het schijnt voor vrouwen vol te zitten...
Ikke ook nie, ik ben ook in Scheveningen  |
Het gaat erom wie er WEL gaan!! Beetje opletten mensen Maarre ik denk dat de meeste mensen liever het niet willen weten dat ze gaan en dat die mensen daarom niet antwoorden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 10:51
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | normaal komen goede dingen altijd in drieen.. maar nu zijn het Frankt, Carien en..... Marry  |
Misschien scheeld het dat ik erover denk om volgende week even niet te verlengen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 10:51
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat is wel een heel zware straf chat
Pieter, dan liever de sharia  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 11:30
|
|
|
|
| KLAPROOS940 schreef: | Ik denk dat dat voor iedereen anders is en dat je daar in zn algemeenheid weinig over kan zeggen. Je moet helemaal niks. Het is een keuze die je met zn 2-en maakt en waar ook praktische zaken een rol in spelen. Een aantal dingen die meespelen zijn of de eerste klik/ verliefdheid overgaat in echte liefde, in houden van. Hoe lang dat duurt voor je daar beiden zekerheid van hebt, zal ook weer per persoon wisselen. Voor mij is het belangrijk om elkaar eerst goed te leren kennen en dus niet binnen een paar maanden te trouwen. Maar ken inderdaad ook stellen die wel binnen een paar maanden getrouwd zijn en toen zeker wisten dat de basis van liefde sterk genoeg was. Tenslotte is voor mij belangrijk waarom je wel of juist niet snel wil trouwen. Redenen als, we willen wachten met seks en dan mag het eindelijk of ik ben toe aan huisje, boompje, beestje, kinderen, ik kan niet alleen zijn, zijn geen goede basis vind ik. Aan de andere kant is uitstellen omdat je je niet durft te verbinden aan de ander, geen echte keuze durft te maken ook niet goed. Maar als de basis is dat je in een liefdevolle relatie met elkaar verbonden wilt worden (als je gelooft, samen met God) dan is het goed.
gr, Klaproos | Motieven omschrijven is het moeilijkste wat er is. En aangeven wat voor motieven goed zijn en welke niet, is nog moeilijker. Is het niet vaak zo, dat er onbewust bepaalde motieven meespelen? En je kunt voor jezelf wel lopen te ontkennen dat je bepaalde motieven niet hebt, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn? Ieder mens is uniek. Ieder mens moet hierin zijn eigen weg zoeken. Je kunt hooguit kijken naar je eigen emotie in deze. Want volgens mij geeft die emotie weer, hoe je je voelt in de relatie. Je kunt heel theoretisch een bepaalde tijdslijn uitstippelen, en dan kun je benauwd worden bij de gedachte eraan. Volgens mij zijn de emoties veel belangrijker dan de motieven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 11:36
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Motieven omschrijven is het moeilijkste wat er is. En aangeven wat voor motieven goed zijn en welke niet, is nog moeilijker. Is het niet vaak zo, dat er onbewust bepaalde motieven meespelen? En je kunt voor jezelf wel lopen te ontkennen dat je bepaalde motieven niet hebt, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn? Ieder mens is uniek. Ieder mens moet hierin zijn eigen weg zoeken. Je kunt hooguit kijken naar je eigen emotie in deze. Want volgens mij geeft die emotie weer, hoe je je voelt in de relatie. Je kunt heel theoretisch een bepaalde tijdslijn uitstippelen, en dan kun je benauwd worden bij de gedachte eraan. Volgens mij zijn de emoties veel belangrijker dan de motieven... |
Wat wil je hiermee nu eigenlijk zeggen....een wazige reactie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 12:08
|
|
|
|
sharia? wastat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 12:10
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Zeker invasie  |
Nou Frankt en Carien, wij worden beschouwd als "dingen"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 12:14
|
|
|
|
Nou en ik dan! Net een nieuwe blouse gekocht (uitverkopie, maar dat stond er niet op), heftig de w.c. aan het schoonboenen met een druppie chloor.... weg blouse....één grote witte vlek! Kan wel janken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNELIES144
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 12:19
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Het gaat erom wie er WEL gaan!! Beetje opletten mensen Maarre ik denk dat de meeste mensen liever het niet willen weten dat ze gaan en dat die mensen daarom niet antwoorden. |
wat een gezzzzzezeeeuuuuuurrrr!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 12:25
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Wat wil je hiermee nu eigenlijk zeggen....een wazige reactie... | Aan het einde van de bijdrage van Klaproos noemt ze een aantal motieven: | Klaproos schreef: | | Redenen als, we willen wachten met seks en dan mag het eindelijk of ik ben toe aan huisje, boompje, beestje, kinderen, ik kan niet alleen zijn, zijn geen goede basis vind ik. Aan de andere kant is uitstellen omdat je je niet durft te verbinden aan de ander, geen echte keuze durft te maken ook niet goed. Maar als de basis is dat je in een liefdevolle relatie met elkaar verbonden wilt worden (als je gelooft, samen met God) dan is het goed. | Mijn bijdrage is, dat je niet zo gemakkelijk kunt ontdekken welke motieven een rol spelen. En nog sterker zelfs: je kunt wel zeggen dat je alleen maar goede motieven hebt, maar dat wil niet zeggen dat de minder goede motieven geen rol spelen... Mensen beslissen vaker op emoties dan op echte redenaties. Het is veel belangrijker te vragen naar die emoties, want die geven het beste weer of je toe bent aan het huwelijk of niet. Veel mensen zijn emotioneel beschadigd en dat heeft ze natuurlijk gevormd. En de angst dat dat weer zou gebeuren leeft sterker, dan dat je verstandelijk gezien toe zou willen geven. Als je niet de ruimte geeft dit te verwerken, wreekt zich dat in de nieuwe relatie. Het is daarom belangrijk te luisteren naar je eigen emoties....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 18 oktober 2011, 12:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 12:31
|
|
|
|
| ANNELIES144 schreef: | wat een gezzzzzezeeeuuuuuurrrr!!  |
haha.... nou daar heb je op de speeddating geen kans toe ....5 minuten maar en wegwezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 12:34
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Nou en ik dan! Net een nieuwe blouse gekocht (uitverkopie, maar dat stond er niet op), heftig de w.c. aan het schoonboenen met een druppie chloor.... weg blouse....één grote witte vlek! Kan wel janken!  |
Dure schoonmaakster ben jij haha....
Misschien zijn er nog meer koopjes in die winkel en valt het achteraf weer mee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 12:38
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | sharia? wastat?  |
Sharia .....de wet van God en betekent letterlijk 'weg naar de bron'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 12:40
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zelfde regio zeker  |
Zijn de voortekenen op een zeeeeeer strenge winter.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 12:46
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zelfde regio zeker  |
Zonnetje breekt hier door, dus...zelfde regio...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 13:01
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Nou Frankt en Carien, wij worden beschouwd als "dingen"  |
Zit jij ermee Marry?
Ik niet hoor!
Ik lach hierom weet je dat!!
groetjes Dingetje!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NATHANYA830
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 13:02
|
|
|
|
Wij hadden gisteren hutspot. Vanavond gebakken aardappeltjes, blikkie groenten, kipschnitzels en sla...
En Frank, je moet echt eten hoor!
Laatst aangepast door
|
NATHANYA830
|
op dinsdag 18 oktober 2011, 13:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 13:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Net zoals gisteren, zaterdag, vrijdag eet ik niets. Er zijn zo van die dagen dagen dat je geen etek kan verdragen... |
Dacht dat ze in het zuiden een zeer Bourgondische levensstijl erop hielden.
Mijn verre voorvaderen kwamen ook uit het Zuiden ...en dacht daarin nog iets te herkennen van die levensstijl.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 13:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zonnetje breekt hier door, dus...zelfde regio...  |
Duurde maar 20 seconden
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op dinsdag 18 oktober 2011, 13:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 13:16
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | drilspek noemen we hier wat de buuf aan dr kont heeft hangen...
eet ze!!  |
Pieter...heeft jou slager in Duitsland ook varkenspootjes?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 13:24
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | | Pieter...heeft jou slager in Duitsland ook varkenspootjes? |
Jep
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 13:26
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Jep  |
Dat zal ook moeilijk lopen zijn voor hem !!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 13:27
|
|
|
|
Waar niet...maar waarom gaat iedereen dan opeens 80 rijden op de snelweg, zo erg was het nou ook weer niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 13:30
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Waar niet...maar waarom gaat iedereen dan opeens 80 rijden op de snelweg, zo erg was het nou ook weer niet |
Tja, overdrijven is ook een vak hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 13:37
|
|
|
|
Wat we eten vandaag.....?? We hadden zin in pannenkoeken....
|
|
| Naar boven |
|
|