ChristianMatch

Forum

operatie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3000 3001 3002 3003 3004 3005 3006 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:26

ERIKA129 schreef:
Zeker weer een flinke domper!!
Maar na deze operatie ga je gewoon goed opknappen Knipoog smiley

Zekerrrrrr te weten! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:28

MARRY942 schreef:
Wat ontzettend ontmoedigend nu weer Josina, je schreef juist dat het zo goed ging. Ik wens je heel, heel veel sterkte toe, en ik zou aan iedereen hier op CM willen vragen om te BLIJVEN bidden voor Josina. (ik doe het ook meis, veel sterkte!)

Dank je wel, Marry en ook al was het vandaag idd ontmoedigend...morgen is er weer een nieuwe dag en die ga ik met goede moed tegemoet! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:28

GERRIT084 schreef:
Speciaal voor lekkerbekkies.
1 hele beenham 500gram, witlof gegaard in roomboter met runderboillon, witlof met ham en kaas, en gevulde aardappeltjes, ligt gefruit.
Je mot alleen geen lid van weet watjers zijn, want de calorieen vliegen je om de oren Gefrustreerde smiley Maaaaaarrrrrrrrrrr lekker, lekker. Tis net of een kudde engeltjes op je tong ppppIssssen Knipoog smiley

Kom ik dus maar niet bij jou eten Knipoog smiley
Kom ik gelijk een kilo aan Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:36

CLAUWTJE606 schreef:
Heb niet alle reacties gelezen maar ik vind het zelf altijd heel vervelend om het woord gescheiden in te vullen. Ik ben een alleenstaande moeder met kinderen en ja, ik ben getrouwd geweest. Ik wil niet teveel herinnerd worden aan mn ex.
Bovendien heb ik een achteraankomertje gekregen via een kortstondige relatie. Er zijn dus ook mensen die zoiets overkomen. En dan kan ik in mijn profiel zetten dat ik alleenstaand ben/ nooit gehuwd.

Ik zou het erger vinden als er zou staan: geen kinderen terwijl hij ze wel heeft

Sorry, maar ik vind dat precies hetzelfde. je was ooit getrouwd, invullen dat je nooit getrouwd bent geweest is dus gewoon liegen, net als iemand die invult geen kinderen te hebben en ze toch heeft liegt.
Het kindje uit een kortstondige relatie maakt niet dat er daarvoor nooit een huwelijk geweest is.

Ik ben ook gescheiden, ik vind het ook niet fijn om aan mn ex herinnerd te worden, maar hij maakt nu eenmaal deel uit van mn verleden. En wat er ook aan de scheiding vooraf ging, of wat erna gebeurd is, hij is en blijft de vader van mijn kinderen.

Voor jou en mij is het misschien geen probleem om een relatie te beginnen met iemand die eerder een relatie gehad heeft of getrouwd geweest is, maar er is een groep mensen voor wie dat wel uitmaakt.
En beginnen met leugens lijkt me niet echt een goede start.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:44

ERIKA129 schreef:
Kom ik dus maar niet bij jou eten Knipoog smiley
Kom ik gelijk een kilo aan Boze smiley

gaan we samen bij Gerrit eten, Erika, dan is t maar n pondje per persoon Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:51

GERRIT084 schreef:
Speciaal voor lekkerbekkies.
1 hele beenham 500gram, witlof gegaard in roomboter met runderboillon, witlof met ham en kaas, en gevulde aardappeltjes, ligt gefruit.
Je mot alleen geen lid van weet watjers zijn, want de calorieen vliegen je om de oren Gefrustreerde smiley Maaaaaarrrrrrrrrrr lekker, lekker. Tis net of een kudde engeltjes op je tong ppppIssssen Knipoog smiley

Dat klinkt lekker.... maar wat versta je onder gevulde aardappeltjes... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:53

CHATULIEM619 schreef:
Nee, je moet elkaar denk ik in het begin vooral de ruimte geven. Te snel en te vaak bij elkaar kan enorm verstikkend werken. Als je alles meteen met elkaar wilt uitpraten kan het juist heel benauwend werken, voordat je het weet ben je emotioneel afhankelijk van elkaar geworden...

Wat versta je onder emotionele afhankelijkheid en waarom is te vaak bij elkaar zijn in het begin van een relatie voor jou verstikkend?
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:55

HERMAN388 schreef:
Ik wens je heel veel sterkte met het verkoop van je huis.
Mijn huis staat ruim 2 jaar te koop en kreeg slechts 3 bezoekers, steeds niet verkocht. Hoe lang nog?

mijn huis staat ook al ruim twee jaar herman, en dit is de derde kijker.
Spannend hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:03

ANNETTE050 schreef:
Wat versta je onder emotionele afhankelijkheid en waarom is te vaak bij elkaar zijn in het begin van een relatie voor jou verstikkend?
Als je niet zonder elkaar kan, kan je ook niet met elkaar, is een wijsheid die mij verteld is. En daar zit in mijn ogen veel waarheid in. Je geliefde moet een aanvulling op je leven zijn, niet een invulling. Je moet jezelf niet verliezen in een relatie...Allemaal gemeenplaatsen, maar ze zijn wel waar.

Te vaak bij elkaar zijn kan averechts werken. Want het kost echt tijd aan de ander te wennen. Sommige mensen zijn al na een paar weken 24/7 bij elkaar, maar dat kan tot grote frictie leiden.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:07

PIETER649 schreef:
gaan we samen bij Gerrit eten, Erika, dan is t maar n pondje per persoon Knipoog smiley

Klinkt goed Pieter Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:26

ANNETTE050 schreef:
Dat klinkt lekker.... maar wat versta je onder gevulde aardappeltjes... Lachende smiley met blinkend witte tanden

gevulde aardappeltjes Smiley die vol vragen zit Die dingen zijn altijd gevuld toch, Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJKE736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:29

Samen met de buren afwassen: de twee kinderen helpen "afdrogen" (1 en 3 jaar) wat bestaat uit vegen met de theedoek en spetteren met water. Heerlijk!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJKE736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:32

Ik ga wel! Zijn we met z'n tweeën Knipoog smiley Misschien mogen we dan wel de hele avond praten ipv maar 6 minuten...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJKE736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:38

'k Had vandaag even heel erg geluk: moest 'n eind fietsen en iemand die bij mij in de buurt woont ging ietsje later weg en had 'n enorme hoosbui. Ik kwam helemaal droog over Lachende smiley Lachende smiley #mooiweerindeherfst
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:48

BEUN656 schreef:
Volgens mij kan dit simpeler. Men make een Hotmail account aan. Men installere Outlookconnector en stelle onze zojuist aangemaakte Hotmail account in in Outlook via Outlookconnector. Bovendien: wat je binnen je Hotmail acount doet word op de server van Hotmail gezet zodat je altijd met een gerust hart Outlook kan herinstalleren, etc... Je contacten, afspraken, enz. zijn dan altijd weer terug te halen. Works like a charm!

Have fun!

Als ik je vertel dat ik gewoon outlook gebruik , dus geen outlook-expres.....en windows XP , heb je dan nog meer tips voor me?
Want wat je gequot heb van maris dat ging over windows 7 en outlook expres , en daar kon ik niet mee vooruit.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:52

JOLAN931 schreef:
mijn huis staat ook al ruim twee jaar herman, en dit is de derde kijker.
Spannend hoor.

in 2005 besloten mn ex en ik naar Duitsland te verkassen.
Ons huis hebben we januari 2006 te koop gezet voor 699.000
De eerste kijker bood 675.000 maar omdat we toch nog "tijd zat" hadden, hebben we dat afgewezen Gefrustreerde smiley
Er zijn geen biedingen meer geweest en omdat we inmiddels in Duitsland woonden ( gescheiden ) is het huis midden 2007 verkocht voor 657.500 Huilende smiley, smiley in tranen

tip: zeg in deze tijd niet te gauw nee.

vraagje: waar gaan de kois heen?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:53

ERIKA129 schreef:
Waarschijnlijk even een rustpauze inlassen voor mezelf.... dat gaan we doen Knipoog smiley

Zeg mevrouw....ik dacht dat het in julli regio déze week vakantie was. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:54

Hallo Cm'ers !!!!!!

Wij hadden weer eens zin om uit eten te gaan en willen dit doen in een heel speciaal restaurant.
Waar je heel bijzondere dingen kunt eten/drinken. Heb je weleens gehoord van een banenbiertje. Dat kun je daat krijgen.
We willen dit doen op zaterdag 12 November a.s. en om een uur of 18.30 uur verzamelen.

Het adres:

Afrikaans Restaurant Safari
Fluitersstraat 80
3901 DL Veenendaal
Tel. 0318-555927

Meer informatie: http://www.afrika-restaurant.nl/

De volgende personen gaan alvast mee:

Erika129
Marianne338
Herman040
Mario216

Misschien een leuk om het boven je profiel te zitten door op het pribord te plaatsen.

Laatst aangepast door
MARIO216
op donderdag 20 oktober 2011, 21:09
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:01

MARIO216 schreef:
Hallo Cm'ers !!!!!!

Wij hadden weer eens zin om uit eten te gaan en willen dit doen in een heel speciaal restaurant.
Waar je heel bijzondere dingen kunt eten/drinken. Heb je weleens gehoord van een banenbiertje. Dat kun je daat krijgen.
We willen dit doen op zaterdag 12 November a.s. en om een uur of 20.00 verzamelen.

Het adres:

Fluitersstraat 80
3901 DL Veenendaal
Tel. 0318-555927

Erika129
Marianne338
Herman040
Mario216

Misschien een leuk om het boven je profiel te zitten door op het pribord te plaatsen.

Mmmmmm, de menukaart ziet er niet verkeerd uit.... Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:02

VISSER278 schreef:
Zeg mevrouw....ik dacht dat het in julli regio déze week vakantie was. Verraste, verbaasde smiley

Wel meneer, dát klopt als een bus.....en wat voor een vakantieweertje...hagel, regen , onweer.....kan niet beter!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:06

PIETER649 schreef:
in 2005 besloten mn ex en ik naar Duitsland te verkassen.
Ons huis hebben we januari 2006 te koop gezet voor 699.000
De eerste kijker bood 675.000 maar omdat we toch nog "tijd zat" hadden, hebben we dat afgewezen Gefrustreerde smiley
Er zijn geen biedingen meer geweest en omdat we inmiddels in Duitsland woonden ( gescheiden ) is het huis midden 2007 verkocht voor 657.500 Huilende smiley, smiley in tranen

tip: zeg in deze tijd niet te gauw nee.

vraagje: waar gaan de kois heen?

kois..... Smiley die vol vragen zit ...k zech maa' nytz... Smiley met dichtgeplakte mond .....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 19 oktober 2011, 22:49
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:08

MARIO216 schreef:
Hallo Cm'ers !!!!!!

We willen dit doen op zaterdag 12 November a.s. en om een uur of 20.00 verzamelen.

Het adres:

Fluitersstraat 80
3901 DL Veenendaal
Tel. 0318-555927

Erika129
Marianne338
Herman040
Mario216
Josina022 (o.v.)

Gezellig, ik ben weer van de partij (wel onder voorbehoud)...heerlijk weer met de handjes eten Kwijlende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:11

MARIJKE736 schreef:
'k Had vandaag even heel erg geluk: moest 'n eind fietsen en iemand die bij mij in de buurt woont ging ietsje later weg en had 'n enorme hoosbui. Ik kwam helemaal droog over Lachende smiley Lachende smiley #mooiweerindeherfst

Toch nog één die niet klaagt.
En visser doet het ook niet, die stapte om 12 uur naar buiten en de zon scheen uitbundig. En om 17.00uur? Jaja , nog steeds de zon hoor. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:12

Hallo Cm'ers !!!!!!

We willen dit doen op zaterdag 12 November a.s. en om een uur of 18.30 verzamelen.

Het adres:

Fluitersstraat 80
3901 DL Veenendaal
Tel. 0318-555927

Erika129
Marianne338
Herman040
Mario216
Josina022 (o.v.)

Laatst aangepast door
MARIO216
op zaterdag 22 oktober 2011, 23:57
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:13

ANNETTE050 schreef:
Wel meneer, dát klopt als een bus.....en wat voor een vakantieweertje...hagel, regen , onweer.....kan niet beter!

Waar ben je naartoe dan op vakantie? Ieder geval niet in zeeland want hier was het vandaag prachtig weer.

En in zeeland is het volgende week pas vakantie
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:15

Woensdag 19 oktober, Psalm 119: 57-64; Ik ben een vriend.

En de buren die nergens aan doen en in God noch gebod geloven? Moeten die dan buiten de boot vallen? ‘Ik ben een vriend van allen die u vrezen.’ Ja, alles goed en wel, maar je hebt toch ook een opdracht voor de wereld om je heen, de roeping iets van Gods vriendschap te laten zien aan iedereen? Moet je dan mensen die zich niet aan Gods regels houden links laten liggen?
Het antwoord op die vraag is: ja. Schrik niet, laat het me uitleggen. Wie worden hier bedoeld met die mensen die God vrezen en zich aan zijn regels houden? Daar worden zij mee bedoeld die anders zijn dan de zondaars die ‘hun strikken spannen.’ En dat zijn echt geen goedoppassende, keurig levende ‘buitenkerkelijken’, maar schavuiten, zeg maar gerust: schoften. Dat zijn leugenaars en lasteraars, dat zijn – in termen van deze tijd – criminelen. Zorg ervoor dat jee van zulke mensen geen vrienden wordt! Blijf uit hun buurt, laat je niet met zulke mensen in. Voor je het weet hebben ze jou in hun strikken gevangen, met mooie beloften, leuke premies en veel zwijggeld. Mijd de criminele circuits. Dat is wat de psalm wil zeggen. Niets minder. Maar ook niets meer. Het gaat hier niet per se over mensen die om de een of andere reden niet langer naar de tempel of de synagoge gaan. Het gaat niet om kinderen die door bepaalde omstandigheden voor korte of lange tijd de weg naar de kerk niet meer kunnen vinden. Daar zou veel over te zeggen zijn, maar psalm zwijgt erover. Je hebt je handen vol aan het vermaan dat hier luid en duidelijk klinkt: wees een vriend van mensen die zich houden aan de regels van de Eeuwige. Ook buiten de kerk leven – de hemel zij dank! – heel wat mensen die zich veel aan die regels gelegen laten liggen. En wij, wij moeten hun vrienden zijn.

Aan wie U dient heb ik mijn hart verpand,
Ik ben een vriend van allen die U vrezen.
Uw goedertierenheid vervult het land,
Ja, heel de aarde zal getuige wezen
van de gedachte daden van uw hand.
Laat mij uw trouw in alle dingen lezen.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:23

VISSER278 schreef:
Waar ben je naartoe dan op vakantie? Ieder geval niet in zeeland want hier was het vandaag prachtig weer.

En in zeeland is het volgende week pas vakantie

ik was gisteren nog ff in zeeland en t was toen ook al mooi weer Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:27

VISSER278 schreef:

Klopt maar mijn abbo verloopt volgende week Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:30

MARIO216 schreef:
Hallo Cm'ers !!!!!!

Het adres:

Fluitersstraat 80
3901 DL Veenendaal
Tel. 0318-555927

Erika129
Marianne338
Herman040
Mario216

Ehhhhh Mario is 20.00 uur niet laat?
De keuken sluit om 21.00 Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:31

VISSER278 schreef:
Toch nog één die niet klaagt.
En visser doet het ook niet, die stapte om 12 uur naar buiten en de zon scheen uitbundig. En om 17.00uur? Jaja , nog steeds de zon hoor. Coole smiley met zonnebril

Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3000 3001 3002 3003 3004 3005 3006 ... 6194 Volgende
Pagina 3003 van 6194