| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:22
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Uuuuuuuuuh...wat is ongehuwd allrisk  |
compleet verzekerd, geen onverwachte bijzaken voor de nieuwe relatie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:24
|
|
|
|
toen de visite eindelijk weg en de zooi weer opgeruimd was
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: |  |
hij speelde verstoppertje, niet gelezen in de krant??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:26
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | compleet verzekerd, geen onverwachte bijzaken voor de nieuwe relatie  |
Dan moet ik gaan kiezen dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:36
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Nog een maandje en dan komen de concerten er weer aan. Misschien naar aanleiding van een ander topic zat ik daarover te mijmeren. En de vraag die dan bij me boven komt, in hoeverre accepteren wij dat de meest wereldse artiesten dan opeens christelijke liederen gaan zingen..Vind je dat dat kan? Of vind je dat dat alleen voor belijdende christenen zou moeten?
Wat vind je überhaupt van de muziek die met Kerst gedraaid wordt? Of gezongen wordt in de kerk/gemeente? |
Ik verheug me erop. Er zijn wellicht meer christenen of gelovigen onder de artiesten dan wij weten. Misschien wel met heimwee naar of nog sympathieën met hun christelijke opvoeding. Meestal hebben de populaire liedjes een verwijzing naar de gezelligheid en de lichtjes, de cadeautjes en de kerstboom, de sneeuw en de mooie gedachten. En zei Jezus niet ooit: wie met Mij is is niet tegen Mij? Ik hou wel van een mooi sfeervol lied over gezellige familiebijeenkomsten (wel graag uit eigen vrije wil en geen verplicht nummer en wel graag met de wil van allen er iets moois van te maken, pffffff), allemaal wat lekkers koken en ieder zijn/haar best doen om familie en vrienden het naar de zin te maken. Dat is het licht van Liefde verspreiden, niks mis mee toch? Ik vier de geboorte van het Licht der wereld wetende dat het voortkomt uit de viering van de overwinning van het Licht op de duisternis (slimme zet!) met familie en vrienden, ook in de concerten en kerkdiensten met veel plezier en enthousiasme. Het mooiste feest van het jaar en ik zing bij de afwas: imagine (niet christelijk populair lied geschreven door John Lennon die de wens bezingt ooit te mogen leven in een vredige wereld) en stille nacht.
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op donderdag 20 oktober 2011, 23:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:45
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Voor mijn oude en huidige situatie heb ik een hele eigen website nodig  | Begin die website!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Nog een maandje en dan komen de concerten er weer aan. Misschien naar aanleiding van een ander topic zat ik daarover te mijmeren. En de vraag die dan bij me boven komt, in hoeverre accepteren wij dat de meest wereldse artiesten dan opeens christelijke liederen gaan zingen..Vind je dat dat kan? Of vind je dat dat alleen voor belijdende christenen zou moeten?
Wat vind je überhaupt van de muziek die met Kerst gedraaid wordt? Of gezongen wordt in de kerk/gemeente? |
Ik hou van kerstmuziek, of het nu christelijk is of niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:50
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Begin die website!!!! |
Nee please zeg,het verleden is voorbij,de goede dingen zitten in mijn hoofd en hart,de toekomst is nu aan de beurt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 00:00
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | volgende week, 27 oktober, kort na de middag thuis? |
dan lig ik waarschijnlijk nog in het ziekenhuis. mocht ik eruit zijn laat ik het wel weten, en dan ben ik voorlopig iedere kort na de middag thuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 00:08
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | dan lig ik waarschijnlijk nog in het ziekenhuis. mocht ik eruit zijn laat ik het wel weten, en dan ben ik voorlopig iedere kort na de middag thuis |
Ik weet niet precies wanneer je geopereerd wordt maar ik wil je veel sterkte en een snel herstel wensen Jolan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 00:31
|
|
|
|
mag ik ook mee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 01:20
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Och Pieter,zelfs bij de overheid kun je geen vast contract/voor onbepaalde tijd meer krijgen,na mijn 3 jaarcontracten kan ik naar de overburen,het UWV...........en ondertussen komen er dan weer nieuwe tijdelijke krachten binnen die dezelfde dure opleiding volgen,er 3,5 jaar werken etc etc etc....... |
Weet je wat er in Nederland ontbreekt!!!! Waarom ontslaan Japanners bijna geen mensen??? Gewoon omdat daar kennis zit die je niet zomaar terug vind. Het ontbreekt in Nederland aan leiderschap en inzicht ...korte termijn visie en heeft meer iets weg van de America Lifestyle.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 01:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat is wel goed juist. zo krijgen meer mensen wat ervaring en hebben ze meer waarde voor hun volgende werkgevert. |
Flexibele arbeidsverhoudingen heet dat, maar is dat werkelijk de oplossing en ik zeg nee. Wil je echt van waarde zijn voor de werkgever ben je meestal al weer een jaartje verder en dus wat schieten we hiermee op???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 01:42
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen |
lol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 07:36
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | dan lig ik waarschijnlijk nog in het ziekenhuis. mocht ik eruit zijn laat ik het wel weten, en dan ben ik voorlopig iedere kort na de middag thuis |
Het ziekenhuis ligt op onze route, weet niet wanneer het bezoekuur is daar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 08:42
|
|
|
|
Vrijdag 21 oktober, Psalm 119: 73-80; Ondeelbaar.
Wij hebben iets tegen Farizeeërs. Farizeeërs zijn huichelaars. Ze houden het volk de wet voor maar leven er zelf nauwelijks naar. Hypocrieten, dat zijn het! Vuile huichelaars! In de Bijbel kom je hen tegen, maar ook nu nog in de kerk, in het dorp, in de politiek, overal wemelt het van de Farizeeërs! Wie zo redeneert is aardig op weg zelf ook zo’n Farizeeër te worden, als hij het al niet is. Wie zo redeneert heeft bovendien weinig kennis van zaken. Want het mag dan zo zijn dat menig Farizeeër er het in het evangelie niet best van afkomt, in werkelijkheid was echt niet elke Farizeeër zo’n vrome huichelaar. Velen van hen waren oprecht vervuld van het verlangen onberispelijk te zijn echt niet zelf aangepraat. Dat verlangen was hun aangereikt door de Schrift. Neem nu alleen al de psalmregel van vandaag. ‘Laat mij volmaakt naar uw wetten leven.’ Kom daar nog maar eens om, in deze tijd. ‘Geen mens is volmaakt’, zeggen we – en vervolgens doen we met een gerust hart zo’n beetje alles wat in de Bijbel verboden is. Wij hebben zelfs niet meer naar volmaaktheid. Misschien omdat wij dan direct aan heilige boontjes denken – en die boontjes lusten wij nu eenmaal niet. Maar ‘volmaakt’ betekent in de Bijbel nooit en nergens ‘zonder enige zonde’. ‘Volmaakt’ betekent veeleer ‘ondeelbaar’, ‘oprecht’. Een volmaakt mens is een eenvoudig mens, zonder dubbelhartigheid. En het zou ons, christenen anno nu, sieren als wij eens wat meer verlangen doet dan zoveel mogelijk wetten overtreden, zou de kerk een licht op een berg kunnen zijn, wanneer wij kerkmensen, naar de volmaaktheid zouden streven waar psalm 119 zo vol van is.
Ik overpeins de diepten van uw wet, laat hen tot mij zich wenden die U vrezen! In alles wat uw geest heeft ingezet moge mijn hart één en ondeelbaar wezen! Dan zal ik onbesmeurd en onbesmet uw naam in heel mijn leven laten lezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 09:00
|
|
|
|
Prachtig lied Leanne.
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op vrijdag 21 oktober 2011, 09:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 10:23
|
|
|
|
(qoute Cootje) Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
effe aanvullen dus. 11. Gehuwd en goed naar mn zin 12. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 13. Ongehuwd maar wel relaties gehad 14. samengewoond zonder kinderen 15. samengewoond met kinderen 16. ongehuwd (niet allrisk)
Staat iedereen er nu dan wel bij??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 10:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | (qoute Cootje) Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
effe aanvullen dus. 11. Gehuwd en goed naar mn zin 12. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 13. Ongehuwd maar wel relaties gehad 14. samengewoond zonder kinderen 15. samengewoond met kinderen 16. ongehuwd (niet allrisk)
Staat iedereen er nu dan wel bij??  |
Ja zeg...heb ik nog meer te kiezen nu weet ik het helemaal niet meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 10:27
|
|
|
|
Lekker zoooooooooooonnetje hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 10:31
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Lekker zoooooooooooonnetje hier  |
Ja...hier ook Jose...maar volgend mij wel koud he?? Ben nog niet buiten geweest... Goede reden om de ramen te zemen..zitten vol met spinnewebben...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 10:41
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ja...hier ook Jose...maar volgend mij wel koud he?? Ben nog niet buiten geweest... Goede reden om de ramen te zemen..zitten vol met spinnewebben... |
Ja, koud is het wel, maar dat vind ik helemaal niet erg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 11:50
|
|
|
|
samenwonen met huisdieren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 12:13
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Het ziekenhuis ligt op onze route, weet niet wanneer het bezoekuur is daar?  |
Als dit toch Dordwijk is dan is de bezoekerstijd
Dagelijks van 12.15-13.30 uur en van 18.30-20.00 uur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 12:31
|
|
|
|
Mooie momenten kunnen soms zo simpel zijn he....op weg voor boodschappen....de kruidige herfstlucht opsnuiven, overgoten door een stralend zonnetje, een heerlijk temperatuurtje, onderweg gegroet worden door allemaal vrolijke mensen...wat kan het leven soms mooi zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 12:46
|
|
|
|
[quote=ERIKA129](qoute Cootje) Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
Nog een aanvulling: 17. heb je huisdieren 18. Ben je allergisch a) voor dieren b) voor mensen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 12:58
|
|
|
|
[quote=ERIKA129](qoute Cootje) Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
Nog een aanvulling: 17. heb je huisdieren 18. Ben je allergisch a) voor dieren b) voor mensen
enne Alleenstaand: A. Happy single B. Happy single maar sta open voor vrienden C. Happy single maar voel me alleen D. Unhappy single E. Happy single b.b.h.h. (bezigheden binnenshuis hebbende) F. Happy single b.b.h.h. (bezigheden buitenshuis hebbende) G. Happy single maar het voelt niet zo
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 03:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |