| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 13:44
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Als het voor jezelf maar geen zonde is.....daar gaat het om..... De één koopt op zondag geen ijsje omdat hij/zij dat zondig vind, ik doe dat wel en heb er absoluut geen slecht geweten over..... Dingen waar je een slecht geweten over hebt dat is zonde.....dat ligt voor ieder mens verschillend....... |
Even een hele zware vraag...vergeef me...k zal het hierna niet weer doen...
Maar in de Bijbel staat, dat als de Heere terug komt, dat het zal zijn zoals in de dagen van Noach ( te weten: een ieder deed wat goed was in eigen ogen)....hoe moet je zoiets dan invullen in het bepalen van wat wel zonde is en niet.
Enne...ik eet zondag ook wel eens een ijsje als ik een lekkere lange wandeling ga maken op de hei en langs de ijscokar loop.....en geniet er dan ook met volle teugen van...alleen over de opgegeten calorien maak ik me dan zorgen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 13:46
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | GERRIT084 schreef: En vrouwe van de zon
Ja, Amazones ...  |
Krijg opeen s zo het gevoel dat jullie van een heel andere planeet komen....echt heel anders.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 14:04
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Deze man heeft al eerder beweerd dat de Heere Jezus terug zou komen, meen in mei, maar weet het niet zeker. Deze man heeft dus duidelijk teveel pepperoni in de pizza gedaan... ... |
LOL!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 14:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dat geloof ik dat het om half acht koud was. Hier schijnt heerlijk het zonnetje maar tevens erg koud. De nacht was ook erg koud het gras was wit dus idd rond vriespunt. Gezond weer vriezen alle virussen tenminste dood  |
Net paar uurtjes geshopt in Kleve, ondanks dat het niet warm is, was het in het zonnetje toch best lekker!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 15:17
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Even een hele zware vraag...vergeef me...k zal het hierna niet weer doen...
Maar in de Bijbel staat, dat als de Heere terug komt, dat het zal zijn zoals in de dagen van Noach ( te weten: een ieder deed wat goed was in eigen ogen)....hoe moet je zoiets dan invullen in het bepalen van wat wel zonde is en niet.
Enne...ik eet zondag ook wel eens een ijsje als ik een lekkere lange wandeling ga maken op de hei en langs de ijscokar loop.....en geniet er dan ook met volle teugen van...alleen over de opgegeten calorien maak ik me dan zorgen ...  |
Zonde blijft een lastig iets, ik ga er altijd maar van uit dat je iemand recht in de ogen moet kunnen aankijken......God dus ook, als je dat niet kan spreek ik van zonde....... En inderdaad, soms is het zonde dat je iets gegeten hebt wat je beter niet had kunnen doen......ook dat is zonde, je kan er dan beter maar van genieten........Je kan het toch niet meer veranderen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 15:19
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | ik heb alleen nog een blauwe en witte balon voor je, visser.........helaas! |
Hannah, wanneer is Visser jarig? In juli toch? Gaan we taart eten bij Visser....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 15:24
|
|
|
|
|
Zoals...meestal...frietjes met een mexicano...enne...zullen we stroopwafelijs toe doen...???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 15:29
|
|
|
|
Ja nou, er zijn wel huifkarren, maar of je die fjorden bedoeld???
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 15:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 15:31
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Zoals...meestal...frietjes met een mexicano...enne...zullen we stroopwafelijs toe doen...??? |
Nou of gewoon roomijs met gesmolten chocolade met sinaasappelstukjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 15:45
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Hannah, wanneer is Visser jarig? In juli toch? Gaan we taart eten bij Visser....  |
goed plan, willemijn! maar eh..........dan wil ik wel eigengemaakte appeltaart van zeeuwse appeltjes!
(hem een beetje kennende denk ik dat het vis-taart zal worden? )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 15:54
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Hannah, wanneer is Visser jarig? In juli toch? Gaan we taart eten bij Visser....  |
Zullen we carpoolen, Willemijn. Scheveningen en Kerst gaat 'm niet worden, denk ik. Als we nu op tijd vertrekken, kunnen we er een strandwandeling aan vastplakken. 't Duurt nog wel even, maar 't weer is dan vast mooi.
Enne....Hannah, ik ben niet zo'n viseter.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 16:08
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Zullen we carpoolen, Willemijn. Scheveningen en Kerst gaat 'm niet worden, denk ik. Als we nu op tijd vertrekken, kunnen we er een strandwandeling aan vastplakken. 't Duurt nog wel even, maar 't weer is dan vast mooi.
Enne....Hannah, ik ben niet zo'n viseter.  |
Afgesproken Maryan.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 16:09
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Misschien dat je een vertaling erbij kunt geven van wat die mijnheer te vertellen heeft? Niet iedereen kan (goed) Engels verstaan. |
Ook al kan je wel goed engels verstaan, deze meneer spreekt onduidelijk, en slikt veel woorden in voor de helft....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 16:38
|
|
|
|
Nu er hier toch even een link was met de Bethelkerk, wat vinden jullie hiervan? Arie Boomsma mag die kerk niet in, door gedoe met de EO.
Je moet wel een beetje Fries kunnen verstaan, maar zelfs als je dat niet kan, is zeker de helft wel te volgen, ook door voorkennis van het onderwerp.
Trouwens, die zogenaamde 'prikkelende foto's', ik word er niet koud of warm van...Vind ze 'best wel mooi', verder niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 16:40
|
|
|
|
|
Los van alles, en toch een reaktie op. Ik mag even iets goed zetten. Mijn relatie met mijn aardse vader was heel goed, mijn vader in ieder geval. Mijn leven in die tijd liet nogal te wensen over, en ook mijn aardse vader vermaande mij keer op keer. Zo deed en doet onze Hemelse Vader dat ook, wat niet wil zeggen dat ik met, zeker de zonden van die tijd er nu mee kan leven als of er niets gebeurd is. Ben ik bevrijd van die zonden, ja gelukkig wel. Waarom dan angstig, angstig hoeft niet altijd benauwend te werken, zeker niet, het kan ook waarschuwend werken, althans bij mij wel. Zo ben ik op gevoed in het geloof, en daar is niets mis mee, daar hou ik mij aan vast. en is angstig, beslist niet benauwend, en toch bevrijdend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 16:44
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Krijg opeen s zo het gevoel dat jullie van een heel andere planeet komen....echt heel anders.....  |
Wel nee soms een tikkeltje licht aangebrand
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 16:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 16:47
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Nou of gewoon roomijs met gesmolten chocolade met sinaasappelstukjes  |
Met dit weer doe mij maar gesmolten ijs, met warme chocolade
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 16:53
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Kiek moar uut,......d'r zit vast een addertje onder het gras, Marry....een mán die vrijwillig wil afwassen....  |
Ach Annette, een bakkie koffie en een biertje daarna doen vast wonderen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 16:55
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Ja nou, er zijn wel huifkarren, maar of je die fjorden bedoeld???  |
Eh...nee nie echt Majaro, ikke bedoelde die mooie inhammen in de rotsen met van die prachtige watervalletjes in een supermooie natuur..(oh...ik word helemaal lyrisch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:17
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Nu er hier toch even een link was met de Bethelkerk, wat vinden jullie hiervan? Arie Boomsma mag die kerk niet in, door gedoe met de EO.
Je moet wel een beetje Fries kunnen verstaan, maar zelfs als je dat niet kan, is zeker de helft wel te volgen, ook door voorkennis van het onderwerp.
Trouwens, die zogenaamde 'prikkelende foto's', ik word er niet koud of warm van...Vind ze 'best wel mooi', verder niet. |
dat is allemaal oud nieuws.
btw wel erg offtopic.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:28
|
|
|
|
Grrrrrrrrrrr Dacht vandaag weer eens het dorp in te gaan na zeer lange tijd, denk nou voel me toch niet echt happy toen ik er liep. Kom thuis al zwetend kijk in de spiegel steek tong uit naar mezelf en ja hoor het virus is er weer of te wel niet weg geweest blijkbaar Lig weer met koorts in mn bed houd het dan nooit op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:33
|
|
|
|
|
on-topic:eindtijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:34
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | | Waarom niet op de zondag en eventueel wel op de zaterdag? |
Om de simpele reden dat ik niet kan?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:38
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Fijn Marian, hoop dat je nu echt gelukkig bent... |
Super ja..thx... nooit gedacht.....toch gekregen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Weet je wat er pas erg is, jezelf betrappen op racistisch schelden in andere taal, en dan beseffen dat je officieel gewoon ook een hollander bent Tsja, jullie staan hier nu eenmaal bekend vanwege het Nur Links rijden he, staat zelfs op je kentekenplaat  |
Als je in Duitsland meer dan tien keer zakt voor je rijexamen, krijg je een geel kenteken...
Thomas, dan viel Niente Lire in Italië nog mee indertijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Wel nee soms een tikkeltje licht aangebrand  |
dat doet tie inplaats van zijn eten aan te laten branden Is tie zelf aangebrand
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:43
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Sorry hoor, maar Erika maakte Jolan er opmerkzaam op!!! Het is geen bemoeizucht... |
Zo vat ik hem ook niet op hoor. En het was een kwinkslag naar Jolanda Dat ze beetje off topic was maar ik zal de kopie ernaartoe maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:44
|
|
|
|
Adres Jolanda931 per 24-10
albert schweitser ziekenhuis lokatie dordweijk. afdeling C3 kamer 17 of 18
voor de liefhebbers het adres
Albert Schweitzerplaats 25 3318 AT Dordrecht
Bezoektijden zijn dagelijks van 15.00-16.00 uur en 18.30-20.00 uur.
Het is niet mijn gewoonte om zulke info op een site als deze te zetten, maar aangezien er de laatste keer zoveel naar gevraagd werd, bij deze. Dus, niet door vertellen hoor
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 23 oktober 2011, 11:10
|
|
| Naar boven |
|
|