ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3027 3028 3029 3030 3031 3032 3033 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:03

MARISKA601 schreef:
Na 4 weken vertraging toch eindelijk nieuwe ventilatoren in huis...

Nee zeg tis niet waar he Clown smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:04

Te moe van een sessie dus vanavond simpel een pizza in de oven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:04

ERIKA129 schreef:
Mag morgen om half tien aantreden Twijfelende smiley

Ok, dus nog heeeeeeeeeeel lang wachten dus Verlegen lachende smiley Tja, geduld is ook niet mijn beste kant Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:05

COOTJE711 schreef:
Josina,
Veel sterkte met deze terugslag....
Ik denk aan je en wens je veel moed en beterschap toe!

Dank je wel!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:08

MARIO216 schreef:
Ik heb me tijdens een lange autorit goed kunnen vermaken met Ajax-Feyenoord, jammer dat het een gelijk spel werd. (Jammer hé Chat) Clown smiley
En op de terugweg heb ik die lange werktrein uit Oostenrijk gezien die langs de A12 stond!
Je hebt gelijk dat Feyenoord eigenlijk had moeten winnen. Ze waren gewoon beter, mijn irritatie was meer dat Ajax zo belabberd speelde.
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:14

montee jak is achterhaald, de beste man leeft niet eens meer
de wijn smaakte hem tegoed
uiteindelijk heeft hem dat de das omgedaan
maar zijn visie over voeding vind ik heel gezond
als je de eerste afval fase overslaat tenminste
k had een kind dat ernstige voedselovergevoeligheid vertoonde
stijfuit ging staan van de raarste dingen, overstrekken
totdat ik het boek van montee jak ging lezen
alles wat mijn dreumes resoluut weigerde na 1 keer erop te hebben gereageerd, beschreef de beste man als "minder goede" voeding
het beinvloed de bloedsuikerspiegel op een negatieve manier
was heel bijzonder en verhelderend voor mij als wanhopige moeder.
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:23

YELNIN491 schreef:
10 kilometer lopen, mogen ze mij ook wegdragen hoor.
Passen wij gewoon op de koffie Kwijlende smiley is dat geen goed idee?? Knipoog smiley

Als het op zaterdag is, kopen we gewoon een bakkie leut in het paviljoen alweer ze heerlijke apfelstrudel met vanillesaus verkopen Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:24

ERIKA129 schreef:
Te moe van een sessie dus vanavond simpel een pizza in de oven Knipoog smiley

ook lekker, ik eet zielige stampot andrijvie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt met een hamburger Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:26

MOMO697 schreef:
Als het op zaterdag is, kopen we gewoon een bakkie leut in het paviljoen alweer ze heerlijke apfelstrudel met vanillesaus verkopen Kwijlende smiley

nee die apfelstrudel met saus kunnen we alleen eten als we ook gewandeld hebben, anders komt het niet goed Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:26

Je moet alles opvatten in z’n beste bedoeling
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:29

verlangen naar de toekomst wijst op de wens het heden te vermijden

krishnamurti
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:32

YELNIN491 schreef:
nee die apfelstrudel met saus kunnen we alleen eten als we ook gewandeld hebben, anders komt het niet goed Knipoog smiley

tja, je moet er wel wat voor over hebben he?
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:33

ga nu alvast klagen over morgen: zit dan de hele dag zonder verwarming.
gasbedrijf gaat leidingen vervangen Boze smiley nu maar hopen dat het morgen een beetje redelijk weer is anders Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:34

MOMO697 schreef:
tja, je moet er wel wat voor over hebben he?

ach ik ga de week daarop dan wel PORTdagen doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:35

ERIKA129 schreef:
mannen Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley ook nooit eens tevreden Boze smiley

mee eens Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 17:58

YELNIN491 schreef:
gasbedrijf gaat leidingen vervangen Boze smiley nu maar hopen dat het morgen een beetje redelijk weer is anders Smiley met dichtgeplakte mond

even een electrisch kacheltje regelen dan misschien?
of een daagje uit plannen?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 18:16

MARIO216 schreef:
Dan zo langs Mario effe een klein uitstapje naar Hannah en dan op richting Zeeland.

is goed hoor, mario, doen we dan gelijk even een soepje vooraf? want het is hiervandaan nog een een heel eindje tuffen naar zeeland.

overigens is griffin bus chauffeur, dus die kan het wel overnemen van je, zonodig, maryan!

(weer een stoel extra te reserveren voor visser, haha)
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 18:20

WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand overleed (inslapen vind ik meer iets bij dieren) omdat men de kosten te hoog vond Gerrit.....Zo werkt het niet gelukkig...
Wat wel een punt van discussie is-en ik vind dat op zich geen verkeerde discussie- de oplopende kosten van de gezondheidszorg....Als jij 95 bent wil je dan nog een nieuwe heup? En weet je hoeveel dat kost???En is dat nog wel rendabel? Moet je tegen beter weten in allerlei dure behandelingen ondergaan? Moet iemand die rookt nieuwe longen? Of een alchoholist een nieuwe lever?
Dat zijn allemaal ethische discussies en gelukkig wat anders dan zoals jij het formuleert.

Even in het kort, het was een optie om ouderen te doen inslapen als zij ongeneeslijk ziek zijn (inslapen is niet iets voor dieren, dat doe ik ook elke avond) dan die optie, dat stond in een krant van wakker Nederland. Die zal u wellicht niet lezen, en dan geen longen voor een roker, of een lever voor een alcohollist. Ik rook, drink niet, maar dat zou dan discriminatie zijn, al de ziekten die we kennen, althans de meesten zijn welvaart ziektes. Dan zou de hele gezondheidszorg op zijn kop liggen. Dan ook geen nieuw hart meer voor hen die nooit geen lichaansbeweging doen. Die te zwaar zijn, (en er niets aan doen) en noem maar op.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 18:27

ZEELAND736 schreef:
Lieten ze je zomaar binnen Pieter???
Had je je paspoort bij je???

vandaag alweer!!
en nee geen paspoort, 1 europa weet je nog..
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 18:50

GERRIT084 schreef:
Even in het kort, het was een optie om ouderen te doen inslapen als zij ongeneeslijk ziek zijn (inslapen is niet iets voor dieren, dat doe ik ook elke avond) dan die optie, dat stond in een krant van wakker Nederland. Die zal u wellicht niet lezen, en dan geen longen voor een roker, of een lever voor een alcohollist. Ik rook, drink niet, maar dat zou dan discriminatie zijn, al de ziekten die we kennen, althans de meesten zijn welvaart ziektes. Dan zou de hele gezondheidszorg op zijn kop liggen. Dan ook geen nieuw hart meer voor hen die nooit geen lichaansbeweging doen. Die te zwaar zijn, (en er niets aan doen) en noem maar op.

Als jij ook iedere avond inslaapt wat bedoel je dan te zeggen met ouderen die inslapen??? En waarom zou ik de krant van Wakker Nederland niet lezen????? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:00

CHATULIEM619 schreef:
Jazeker, contact met mensen is belangrijker dan voetbal hoor...Maar het is wel een leuke afleiding als je alleen thuis bent.

Dat siert je, Chat. Ik stond te snel met mijn oordeel klaar.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:04

WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand overleed (inslapen vind ik meer iets bij dieren) omdat men de kosten te hoog vond Gerrit.....Zo werkt het niet gelukkig...
Wat wel een punt van discussie is-en ik vind dat op zich geen verkeerde discussie- de oplopende kosten van de gezondheidszorg....Als jij 95 bent wil je dan nog een nieuwe heup? En weet je hoeveel dat kost???En is dat nog wel rendabel? Moet je tegen beter weten in allerlei dure behandelingen ondergaan? Moet iemand die rookt nieuwe longen? Of een alchoholist een nieuwe lever?
Dat zijn allemaal ethische discussies en gelukkig wat anders dan zoals jij het formuleert.
Als we het eens over ethiek gaan hebben. De essentiële vraag die hier aan ten grondslag ligt is, moet je iemand medische hulp verlenen als zijn gedrag de oorzaak is tot het probleem. Op het moment dat je die voorwaarde gaat stellen, is het het einde van de medische ethiek. Want dan ga je iemand niet meer helpen die zelf het ongeluk veroorzaakt heeft. Of dan help je niet iemand die als moordenaar veroordeeld is. Iedereen mag een beroep doen op medische zorg, en laten we dat aub zo houden. Anders worden artsen ook nog rechters..
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:13

HANNAH810 schreef:
is goed hoor, mario, doen we dan gelijk even een soepje vooraf? want het is hiervandaan nog een een heel eindje tuffen naar zeeland.

overigens is griffin bus chauffeur, dus die kan het wel overnemen van je, zonodig, maryan!

Lijkt mij fijn, als iemand het overneemt. De Noorderlingen zijn niet zo enthousiast, dus ik denk dat ik de bus (of is een klein busje, zijn een paar auto's genoeg?) toch zelf moet besturen.
Visser, 't is denk ik handiger als het in mijn vakantie valt. Het weekend kan natuurlijk ook. Misschien kan ik in de kerstvakantie nog een snelcursus volgen.

Laatst aangepast door
MARYAN401
op maandag 24 oktober 2011, 19:26
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:38

YELNIN491 schreef:
ach ik ga de week daarop dan wel PORTdagen doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril

Hum portdagen, wandelen wat zijn jullie allemaal van plan durf helemaal niet meer Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:39

HANNAH810 schreef:

Griffin? Boze smiley

Die had z'n buik vol van alles wat met CM te maken heeft toch?
Dus die zal écht niet komen.
En die afstand van dat durpke in Broabant naar Zeeland? Pffffffff, een goed uurtje ...als ge dat al ver noemt. Van Zeeland naar Drenthe , da's pas ver. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:41

YELNIN491 schreef:

Het kan nog erger hoor, ik zit al sinds donderdag zonder verwarming Boze smiley
Kinderziektes van een nieuwbouwhuis, maar ben het nu toch wel zat aan het worden.
Overdag is het niet erg, maar s avonds...brrr. Maar bekijk het positief: een goede reden voor warme chocolademelk met een scheut amaretto en lekker vroeg je bed in Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:45

MARYAN401 schreef:
Lijkt mij fijn, als iemand het overneemt. De Noorderlingen zijn niet zo enthousiast, dus ik denk dat ik de bus (of is een klein busje, zijn een paar auto's genoeg?) toch zelf moet besturen.
Visser, 't is denk ik handiger als het in mijn vakantie valt. Het weekend kan natuurlijk ook. Misschien kan ik in de kerstvakantie nog een snelcursus volgen.

Welke vakantie? Smiley die vol vragen zit Kerstvakantie, voorjaarsvakantie , meivakantie , zomervakantie, herfstvakantie???????????????
Wanneer heb jij nou géén vakantie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar vraag het anders even aan W-tje.... die zou de datum uitrekenen. Lachende smiley

Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 24 oktober 2011, 19:45
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:48

YELNIN491 schreef:
hele dag zon, maar buiten is het koud en fris

Nou, hier is het behoorlijk donker hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:58

CHATULIEM619 schreef:
Als we het eens over ethiek gaan hebben. De essentiële vraag die hier aan ten grondslag ligt is, moet je iemand medische hulp verlenen als zijn gedrag de oorzaak is tot het probleem. Op het moment dat je die voorwaarde gaat stellen, is het het einde van de medische ethiek. Want dan ga je iemand niet meer helpen die zelf het ongeluk veroorzaakt heeft. Of dan help je niet iemand die als moordenaar veroordeeld is. Iedereen mag een beroep doen op medische zorg, en laten we dat aub zo houden. Anders worden artsen ook nog rechters..

Iedere arts heeft behandelingsplicht, moordenaar of niet.........maar daar hebben we het ook helemaal niet over.....het gaat over de richtlijnen van zorg.......stel jij staat op de wachtlijst voor een nieuwe lever die je dringend nodig hebt, maar iemand die zijn lever kapotgedronken heeft krijgt hem eerder zodat jij zieker wordt of komt te overlijden.......?
Dat zijn gewoon heikele ethische kwesties.....En vergeet niet dat in Nederland heel veel kan in vergelijk met andere landen qua gezondheidszorg.......wij zijn dus danig verwend want alles kan.....
Hier mopperen mensen al als ze een bijdrage aan hun medicijnen moeten betalen........kijk eens in andere landen waar mensen -vooral de onderlaag- alles zelf moeten betalen????

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 24 oktober 2011, 20:12
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 20:12

VISSER278 schreef:
Nou, hier is het behoorlijk donker hoor.

toen ik vanmiddag in zeeland was, scheen t zonnetje.
dus ik weet niet wat jullie intussentijd uitgevreten hebben??? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3027 3028 3029 3030 3031 3032 3033 ... 6194 Volgende
Pagina 3030 van 6194