| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Uhm.....'k zou zeggen: wees blij dat ie het nog doet , hoef je nog niet om een andere  |
Ik bedoelde eigenlijk mijn telefoon, die functioneert ook als wekker.... Ik ga wel met mijn tijd mee Visser....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | '7 uur? 't is dat het dan nog donker is en dat de winkels dan nog niet open zijn....anders?? |
Vind je dat laat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:11
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Vind je dat laat  |
rare zeeuw die Visser.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:12
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo visser. Ik heb hier nog eentje voor je staan en die wekt met muziek en ook heel hard als een toeter je wakker maakt en dat is niet fijn want je ligt stijf in je bed. Sjalom. Martin |
Niet nodig Martin. Die ene die me altijd wkker maakt heb ik al een spuughekel aan. Laat staan , 2 van die dingen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:14
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Vind je dat laat  |
Voor mijn doen wel. Ik mag er op de vrijdag altijd om 6 uur al uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:16
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Maar wij betalen er allemaal wel voor....zorgverzekeringen zijn onbetaalbaar aan het worden....... |
Hallo Willemijn.
Klopt wat je zegt dat het onbetaalbaar is daar kan ik goed over mee praten maar dan nog mogen we zo niet praten in mijn gevoel. Volgens mij hadden we dan al eerder anders moeten stemmen dan waren de kosten ook minder Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:16
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | rare zeeuw die Visser.....  |
Niet gaan schelden he , w-tje!. Kan ik ook niks aan doen dat ik in Zeeland mág wonen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:19
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Thnx! Er is mij ondertussen ook al koffie aangeboden...ik word goed voorzien zo  |
En nu komen de wensen zeker wat je bij de koffie/ thee wil?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:19
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Voor mijn doen wel. Ik mag er op de vrijdag altijd om 6 uur al uit.  |
Dat zou niks voor mij zijn. Dat is een van de redenen waarom ik blij ben, dat ik niet in de zorg ben gegaan. En lekker dichtbij mijn werk wonen, heeft ook zo z'n voordelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:20
|
|
|
|
|
sorry zeeland maar ik wist niet waar ik dit onder moest plaatsen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En nu komen de wensen zeker wat je bij de koffie/ thee wil?  |
Ik wilde net aanbieden dat ik wel voor koffiemelk en suiker wil zorgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | het topic heet: heeft de dominee gelijk? het gaat er meer op lijken dat er iemand anders gelijk wilt hebben.
en men gaat hier absoluut off topic. |
Das toch ook een soort, dominee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:21
|
|
|
|
|
dit leek mij de beste
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:22
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Oooooooooh, beetje reclame maken hier op CM  |
kwam er zomaar uit oepsie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:26
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | kwam er zomaar uit oepsie  |
Mond spoelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:27
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Mond spoelen  |
waarmee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:29
|
|
|
|
katknuffelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:30
|
|
|
|
Vandaag de halve wereld afgereden om sheqals te vinden maar na 4 uur rondrijden er toch aangekomen want ik ga volgende week weer naar Israèl want het blijft verslavent werken . Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:33
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | waarmee  |
Met dropwater?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:40
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Met dropwater?  |
helpt vast ook wel voor mijn keelpijn toch??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:42
|
|
|
|
|
ergeren achter lappie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARLIJN405
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:45
|
|
|
|
|
Ik heb het niet gezien maar volgens mij geeft deze persoon toestemming om het uit te zenden.. Zie er niets verkeerds in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:53
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | drie uur heen en drie uur terug zou het de moeite waard zijn? wie vanuit het westen zou dat naar het noorden toe doen? haha, altijd een gezellig onderwerp die reistijd ... |
In Scheveningen zijn er hotels genoeg, is dat geen idee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:55
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Volgens mij heb ik het al eens gezegd, maar ik kan haar reactie enigsinds wel een beetje voorstellen. Ik wel, niet iedereen heeft een goede band met zijn/haar vader gehad. Ik wel, maar om God te vergelijken met mijn aardse vader, niet echt. Vind ik trouwens ook geen vergelijk, misschien ligt dat ook een beetje in delijn van je geestelijke opvoeding. En ook niet alle trauma,s zijn het zelfde, de een verwerk je sneller dan de ander, en er zijn er die je nooit verwerkt. Een beetje begrip naar elkaar mag ook wel eens, en sommige dingen moet wij ook niet te persoonlijk opvatten. Ik heb het ook gedaan, en had ook weinig tot geen begrip voor anderen. Zeker of ook richting u, wand zelfs die rotopmerking van mij aan jou adres begin dit jaar zit mij vaak nog dwars. Voor mij is God, ten alle tijden God. | In de Bijbel wordt God ook als Vader voorgesteld. Het gebed van Jezus begint ook met: Onze Vader. In principe zijn onze woorden te beperkt om te beschrijven wie God is, maar juist de term Vader, heeft een hele grote betekenis in de bijbel. De analogie naar onze aardse vader is volledig op zijn plaats, omdat dat het karakter van God beschrijft. Wat betreft schuldgevoel, ik kan me ook niet meer herinneren wat je geschreven hebt, maar als je er echt last van hebt, mag je weten dat God je vergeeft en vergeef ook maar eens jezelf....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:57
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | reden 1) tot over je oren verliefd en valt stil omdat zijn lippen zo zacht zijn reden 2) wat een saaie piet (zal aan de naam liggen) en verzint een reden om zo snel mogelijk weg te kunnen ... reden 3) de film vraag alle aandacht en je vergeet je date ... (3d bril) reden 4) jij valt stil omdat hij zoveel te vertellen heeft ...  |
wat een beperkte keuze
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 23:02
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Haha...dan had je dezelfde gedachte als mij!!! |
haha... inderdaad, zie dat nu pas..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 23:06
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 23:06
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Er is nog een ander topic over dit onderwerp: welke rol je opvoeding speelt voor de rest van je leven. En iedereen wordt op een bepaalde manier gevormd. Je stelt me een persoonlike vraag, ben jij mishandeld door je vader? die vraag heb ik je niet gesteld, zie posting. En dan kan ik zeggen, de korte tijd dat ik hem gekend heb, heeft hij mij nooit mishandeld. Ik heb altijd een hele goede band gehad met hem. Fijn. Ik lees ook andere dingen.en om dat nu door te trekken naar God...daar heb ik vraagtekens bij. Wat ik probeer duidelijk te maken, is, dat je doelbewust bezig bent de evangelische beweging in een kwaad daglicht te stellen en daar ga ik tegen in.Daar ben ik niet mee bezig. De video's die je hier toont, zijn bewust geplaatst om anderen te laten zien hoe extreem "wij" zijn. Ik probeer je er voortdurend op te wijzen, dat dit zeer extreme voorbeelden zijn, en dan ga je mij persoonlijk aanvallen.Ik vind ze niet extreem, komt erg vaak voor, is mijn ervaring van járen. Ik val je niet persoonlijk aan. vind het vervelend worden dat je steeds vaker als ik wat post waar je het niet mee eens bent, dat je dan over mijn 'achtergrond, ervaringen en verleden begint, als zou dat de reden zijn dat ik ergens een bepaalde mening over heb En niet mij alleen, iedereen die het niet met je eens is, krijgt een sneer.ik geef geen sneren, maar mijn mening Je hebt geinsinueerd dat ik seksverslaafd was Ik heb net even gekeken kan niet vinden wat je zou kunnen bedoelen. nu insinueer je weer, dat ik door mijn vader mishandeld ben. In insinueer niets, neem letterlijk over wát je zegt.... Mijn mening geven doe ik. | Allereerst vraag ik me af of je echt wel doorhebt wat je allemaal schrijft. Want het hele referaat over projectie, is dat geen insinuatie? Je insinueert dat ik problemen met mijn vader projecteer op anderen...En de dingen waar je mij betichtigt bij dat onderwerp over seksualiteit zijn gewoon te gek voor woorden. En om zomaar te vertellen dat de evangelische beweging zo extreem is, is toch ook niet normaal? En het enige bewijs dat je aanvoert, is je eigen ervaring. Ik kan er veel meer en heel andere ervaringen tegenover stellen. Je zegt dat je niet meer gevormd wordt vanuit je verleden, en je praat voortdurend wat je allemaal overkomen is, en hoe lang is dat dan geleden? Begrijp nu eens, dat ik begrip voor je bijdragen kan opbrengen omdat ik weet wat voor hel dat voor je geweest is. Maar je gaat veel te ver door te stellen dat dat bij elke evangelische gemeente zo is....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 27 oktober 2011, 23:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 23:13
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Vandaag de halve wereld afgereden om sheqals te vinden maar na 4 uur rondrijden er toch aangekomen want ik ga volgende week weer naar Israèl want het blijft verslavent werken . Sjalom. Martin |
Een prachtig land Martin! Fijne tijd gewenst!
Maarre... sjekels kun je daar toch gewoon pinnen? veel goedkoper?
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op donderdag 27 oktober 2011, 23:15
|
|
| Naar boven |
|
|