| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 15:26
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Ik volg het even niet meer?
Het ging hier toch over doop en uitverkeizing? Is de seksuele geaardheid een reden om niet gedoopt te worden? | Voor doop geldt maar één eis: Ken je Jezus als Heer en Heiland?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 15:29
|
|
|
|
Absoluut kundig om wat er gebeurd en vaak ook goed als er mensen meegeholpen worden.
Mensen moeten ergens mee vermaakt worden om het uit te zenden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 15:31
|
|
|
|
Tapas....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 15:32
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Deze link van Alice Miller heb ik van mijn reformatorische psycholoog, dus niet de 1ste de beste.
De kern waar het om gaat is kindermishandeling, en dan zogenaamd voor eigen bestwil. en het niet mogen voelen. bijvoorbeeld: Huilt het kind, heeft ie het helemaal gedaan. Als je je kindertijd niet verdringd, onder ogen kan zien hoe het echt was, kan je ook herstellen.
(En dit geldt natuurlijk niet voor degenen met een gelukkige jeugd :)
Van de 13 boeken die ze heeft geschreven heb ik er een stuk of 6 a 7 gelezen. De laaste boeken zijn het best, want ze komt bij elke boek tot meer en betere inzichten.
Er zijn ook christelijke boeken, gebaseerd op haar boeken, bijvoorbeeld: 'De herontdekking van het ware zelf', auteur Ingeborg Bosch. |
Ingeborg Bosch werd aangesproken/aangegrepen door de boeken van Alice Miller, maar haar therapie vorm en haar boeken zijn niet gebaseerd op de boeken van Alice Miller ... Hieraan ligt ten grondslag het boek "Reclaming Your Life" van- en de samenwerking, met Jean Jenson ... Mooie boeken trouwens van Alice Miller, Jean Jenson en Ingeborg Bosch, maar wat het te maken heeft met de topic titel ... "heeft de dominee gelijk?" hmm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 15:33
|
|
|
|
Hannah 810, 38 jaar , regio 073 met pleegdochter van 5 jaar Tink 100, 43 jaar, regio 072 Marian 096, 49 jaar , regio 0184 Maria 576, 46 jaar, regio 038 Josina 022, 41 jaar, regio 030 Jacolien 247, 36 jaar, regio 030 Tralala 747, 27 jaar, regio 020 met pleegdochter 5 jr ( o.v dat er meer 30ers meegaan) Shanita 130, 39 jaar, regio 078 Nathanya 830 , 34 jaar , regio 0251 Abigail 621, 33 jaar, regio 070 Yrma431, 45 jaar, regio030 Joëlle 246, 53 jaar, regio 015 (o.v.) Erika129 37 jaar regio 0318 (o.v.) Brigit826, 46 jaar regio 010
Visser 278, 44 jaar, regio 0113 Herman 388, 49 jaar, regio 078 Hanskamp 186, 39 jaar , regio 0521 Mario 216, 38 jaar, regio 0180 Marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 Marsjg 370, 43 jaar, regio 0346 ( o.v.) Marcel 188, 45 jaar, regio 075 Jonasveve 733, 51 jaar, regio 070 Joost 764, 38 jaar, regio 035 ( o.v.) Leonard , 44 jaar, regio 0180 ( o.v.) Nes 158 , 53 jaar, regio 030 Wim 080, 40 jaar , regio 0187 Pimpernel 883, 44 jaar, regio 030 Kwispel 011, 66 jaar, regio 0172
ik heb mijn naam er onder gezet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 15:39
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | wat een beperkte keuze  |
Ik moest er nog 3 bedenken ... ik heb aan 1 al keuze genoeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 15:48
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, GESLAAGD Met een 8 pffff
NIET MEER LEREN WOEHOEOEOEOEOEOE
Gr Majaro |
gefeliciteerd ... en nu naar de kvk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 15:57
|
|
|
|
Zo deze topic weer eens afgestoft..... Het is wel geen stem tijd maar toch......
| MARISKA601 schreef: | Ik zal mijn stem nooit meer naar het SGP laten gaan, gezien hun standpunt over vrouwen. En er zijn heel wat SGP stemmers die ook voor hun vrouw stemmen, omdat ze vinden dat hun vrouwen niet mogen stemmen. Vrouwen mogen van hun geen politiek bedrijven. |
Mariska, deze opmerking vind ik onzin. Bijna iedere SGP vrouw stemt gewoon zelf of anders wordt er uit praktisch oogpunt voor hen gestemd. Een hele enkele uitzondering heeft jou genoemd standpunt. SGP ken ik juist als dè vrouwvriendelijke partij. Denk aan het standpunten; gezin en prostitutie....
Een ander punt is dat het grootste gedeelte vind dat de vrouw niet in de regering hoort als tweede kamerlid of gemeenteraadslid. Dit kan me geen reet schelen en ga er ook geen ruzie over maken.
Wat ik wèl vind dat het tot nu toe de meest betrouwbare parlementariërs zijn en neem me petje af want reken dat het niet makkelijk is als christen om consequent en met verstand in de politiek te zitten!!!
Cootje een echte sgp fan!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 16:02
|
|
|
|
ach meid, het zit je niet mee......
Heel veel sterkte gewenst en hopelijk mag de operatie helpen! Ik denk aan je! Groetjes cootje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 16:46
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Vandaag de halve wereld afgereden om sheqals te vinden maar na 4 uur rondrijden er toch aangekomen want ik ga volgende week weer naar Israèl want het blijft verslavent werken . Sjalom. Martin |
Martin.... alvast hele fijne vakantie toegewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 16:49
|
|
|
|
Wie weet. 'k Zal 'm eerst laten screenen door de directeur. De kids zullen vast uit hun dak gaan! De groep die ik nu heb helemaal, die doen dat al bij het minste of het geringste. 'k Zal het volgende lied ook gelijk even laten screenen, al versta ik er niet alles van. Dan gaan ze zeker uit hun dak. Het filmpje is wel wat saai.
http://www.youtube.com/watch?v=FwZygEjzvOE&feature=related
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 16:54
|
|
|
|
Dat is wel tegenop hè, Josina Ik zal voor je bidden dat de operatie goed mag gaan. Heel veel sterkte.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 16:55
|
|
|
|
Ik heb de laatste dagen het een en ander gemist, maar bij deze alsnog :
Leanne en majaro, van harte gefeliciteerd.
Tink, veel sterkte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 16:56
|
|
|
|
Lekker weekend, nog een uurtje langer ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 16:59
|
|
|
|
|
Fijn José, dat ze je gaan opereren. De operatie opzich is natuurlijk wel rot, maar er moet ergens begonnen worden zodat je volledig kunt herstellen. Hopelijk is deze operatie dan het echte begin en volgen er geen terugslagen meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:03
|
|
|
|
Harold Camping is ingestort en zal geen voorspellingen meer doen. Voorlopig. Walgelijke aandachtstrekker, bah.
Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:12
|
|
|
|
Nou ja zeg...ik wist hier helemaal niks van
Ik ben idd weer heel af en toe achter de pc. Inmiddels ben ik weer thuis. Wel wat vroeg, maar ik heb me een ongeluk geoefend om zo snel mogelijk weer thuis te zijn. Achteraf weet ik niet of dit een slimme keuze was, maar goed.
De wond geneest goed, en met de nodige paracetamol is de pijn goed te doen. Door de operatie is de hernia pijn weg al is mijn ene voet nog wat verdoofd. Ook dit zou op termijn goed moeten komen.
De hernia had de nodige schade aangericht waardoor het niet vreemd was dat ik gek werd van de pijn. Door dat deze groot was, is er ook een stuk van een tussenwervelschijf afgebroken, die ook nog eens lekker in mijn zenuwen zat te porren. Zonder operatie had de pijn dus nooit meer weggegaan. Ik ben daarom heel blij dat de arsten besloten hebben me te opereren.
Momenteel mag ik nog bijna niets anders dan rusten, oefeningen doen, lopen en slapen. Gelukkig mogen de kinderen nog even bij hun opa en oma blijven, dus heb ik alle tijd om daar mijn best voor te doen.
Doordat de morfine abrubt is stopgezet word ik ff gestoord van de afkick verschijnselen. Ja u leest het goed...hier spreekt een echte junk Ik krijg daar valium tegen waardoor ik zo mogelijk nog gestoorder doe als voorheen
Gelukkig is alles tijdelijk, dus ook dit!
Als laatste wil ik jullie echt bedanken voor de kaarten, lieve mailtjes, en weet ik allemaal wat nog niet meer. Het maakt me stil.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:23
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Nou ja zeg...ik wist hier helemaal niks van
Ik ben idd weer heel af en toe achter de pc. Inmiddels ben ik weer thuis. Wel wat vroeg, maar ik heb me een ongeluk geoefend om zo snel mogelijk weer thuis te zijn. Achteraf weet ik niet of dit een slimme keuze was, maar goed.
De wond geneest goed, en met de nodige paracetamol is de pijn goed te doen. Door de operatie is de hernia pijn weg al is mijn ene voet nog wat verdoofd. Ook dit zou op termijn goed moeten komen.
De hernia had de nodige schade aangericht waardoor het niet vreemd was dat ik gek werd van de pijn. Door dat deze groot was, is er ook een stuk van een tussenwervelschijf afgebroken, die ook nog eens lekker in mijn zenuwen zat te porren. Zonder operatie had de pijn dus nooit meer weggegaan. Ik ben daarom heel blij dat de arsten besloten hebben me te opereren.
Momenteel mag ik nog bijna niets anders dan rusten, oefeningen doen, lopen en slapen. Gelukkig mogen de kinderen nog even bij hun opa en oma blijven, dus heb ik alle tijd om daar mijn best voor te doen.
Doordat de morfine abrubt is stopgezet word ik ff gestoord van de afkick verschijnselen. Ja u leest het goed...hier spreekt een echte junk Ik krijg daar valium tegen waardoor ik zo mogelijk nog gestoorder doe als voorheen
Gelukkig is alles tijdelijk, dus ook dit!
Als laatste wil ik jullie echt bedanken voor de kaarten, lieve mailtjes, en weet ik allemaal wat nog niet meer. Het maakt me stil. |
Hey Jolan,
Super om dit te horen. En tja je moet echt nog wel goed om jezelf denken hoor. Neem aan dat Wilco je nu lekker in de watten legt Kon je nog gestoorder zijn dan je al was dan Geintje Hey heel veel sterkte ermee en nu kan je alleen maar verder kijken naar je genezing en dat de pijn weg is en nog verder gaat super!!!! Als nu ook je huis nog eens verkocht wordt Komt echt alles goed met je!
Dikke Erika
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:25
|
|
|
|
Oke Jose balen dus je dacht dat de antibiotica zijn werk deed want je voelde je beter, helaas niet dus. Balen dat er weer een operatie aan zit te komen maar zo kom je ook geen stap verder he.
Sterkte ermee. Erika.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:27
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, GESLAAGD Met een 8 pffff
NIET MEER LEREN WOEHOEOEOEOEOEOE
Gr Majaro |
Kijk aan wat een stuudjes Hier zeg Gefeliciteerd Majaro!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:27
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | haha, ik denk niets, maar hoe wil je de titel laten luiden voor een nieuw topic ?  |
of juist van alles, of werd jij door de degene die interesse had in de afmeting van je bed eerst ten huwelijk gevraagd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:32
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het gaat er op lijken dat ik niet mee kan  |
Jij mij overhalen en zelf in het ziekenhuis gaan liggen lekker dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Vanavond naar het strand van Zoutelande. Kijken of DE platvis dáár rondzwemt.  |
Oke dan doe je best en kijk gelijk of je Laika ook ziet Die lijkt opeens van de aardbodem verdwenen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:36
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Ik heb de was buiten opgehangen, vele kilometers gewandeld, gestofzuigd (is dat mannelijk werk?), boodschappen gedaan en nu effe bij CM gluren |
En waarom zou het geen mannenwerk zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Jij mij overhalen en zelf in het ziekenhuis gaan liggen lekker dan  |
Zie je mij niet heel hard huilen dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:40
|
|
|
|
Dank jullie wel!
En idd, Jolan...een operatie op zich is niet fijn, maar ik ben idd blij dat ze nu wel gaan ingrijpen en het dan ook gelijk goed doen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | PMT gehad daarna ben ik afgemat. Dus doe lekker niks meer vandaag dan bankhangen en forum bevuilen  |
En wat betekent PMT??? Pastorale medische therapie.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:47
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Is het nu nodig om ieder detail van het ziek zijn op het CM forum te zetten?????? En daar bedoel ik mee: iedere labafname, therapie, verkoudheid edg....... Misschien ook leuk om eens je te zinnen te verzetten en eens over wat anders te praten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:59
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Voor doop geldt maar één eis: Ken je Jezus als Heer en Heiland? |
Voor de doop zoals jullie het toepassen wel ja. Voor de doop zoals anderen die toepassen gelden weer andere criteria. 
Dan ga jij nu heel hard roepen dat de toepassing van doop zoals jullie hebben, de enige juiste is. Die mening mag je hebben, das je goed recht.
Ik denk dat ieders mening wel vaststaat in deze, daarom vraag ik me af wat de meerwaarde van deze discussie is.. Tevens al omdat deze al zoooooo vaak gevoerd is op cm-forum. Het word nu al zo gek dat bijdragen uit het verleden gepost worden op de nieuw geopende topics Jammer vind ik wel dat Cross niet mijn reactie op die post in 2010 erbij zet.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 18:01
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Voor doop geldt maar één eis: Ken je Jezus als Heer en Heiland? |
Vanuit jouw optiek is dat een eis......Vanuit mijn optiek niet....... Dus zo zie je maar weer, je hebt verschillende waarheden.......
|
|
| Naar boven |
|
|